STARSZY SPECJALSITA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALSITA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-06-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALSITA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2018
Data zakończenia pracy: 26.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe;znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego; doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.); umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań; wiedza teoretyczna na temat instytucji rynków kapitałowych; znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; umiejętność pracy z partnerami na wyższym szczeblu; sprawdzona umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych i relacji z klientami; umiejętność współpracy z innymi jednostkami firmy oraz jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia najlepszej jakości pracy; umiejętność budowania właściwych relacji z klientem w celu zwiększenia efektywności współpracy; umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych; umiejętność interakcji i współpracy z klientami korporacyjnymi poprzez oferowanie i wdrażanie nowych rozwiązań; efektywne zarządzanie swoim czasem, zdolność priorytyzacji zadań oraz sprawnego działania w sytuacjach stresowych oraz ścisłe przestrzeganie limitów czasowych; rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość jezyka angielskeigo i rosyjskeigo. Zakres obowiązków: Wspieranie bliskich relacji biznesowych z wewnętrznymi i zewnętrznymi partnerami i klientami poprzez pełne zaangażowanie w bieżące zadania i projekty biznesowe; zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych klientom; procesowanie instrukcji proxy voting; uzgadnianie i rozwiązywanie różnic pomiędzy Custody a innymi jednostkami; monitorowanie instrukcji oraz zapytań przychodzących do zespołu Proxy Voting od naszych klientów i innych jednostek; aktywne i samodzielne poszukiwanie oraz wdrażanie nowych, lepszych rozwiązań w ramach własnych zadań; wspieranie pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów operacyjnych oraz zapewnienie ciągłości procesu; przestrzeganie procedur i regulacji w zakresie wykonywanych obowiązków; regularne monitorowanie i aktualizacja procedur operacyjnych; niezwłoczne informowanie przełożonego o wszelkich realnych i potencjalnych; wspieranie pozytywnego i profesjonalnego środowiska pracy; realizacja wszelkich obowiązkowych szkoleń w określonych ramach czasowych; wykonywanie innych zadań biznesowych przypisanych przez przełożonego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 20.06.2018
Oferta pracy ważna do: 27.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Ustalenie prawa do świadczeń emerytalno-rentowytch zgodnie z ustawą i przepisami wykonawczymi w sprawie zaopatrzenia emerytalnego żołnierzy zawodowych oraz ich rodzin.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + do 20% wysługi. Praca na umowę o pracę na zastępstwo (około 15 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (w tym licencjat). Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: wbekatowice (at) wp.mil.pl
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE KATOWICE - 2016-04-08 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji planowania i rozliczania działalności bieżącej Jednostki Wojskowej. Opracowywanie dokumentacji sprawozdawczej i meldunkowej. Przygotowywanie oraz uaktualnianie dokumentacji planistyczno – organizacyjnej normującej funkcjonowanie Jednostki Wojskowej. Przygotowywanie dokumentacji planistycznej do odpraw oraz udział w odprawach. Opracowywanie pism oraz odpowiedzi na korespondencję w zakresie bieżącego funkcjonowania sekcji operacyjnej.Praca na okres próbny: Umowa na czas określony.Godzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt z pracodawcą: jw2644 (at) ron.mil.pl lub 261669884
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
-prowadzenie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze województwa w zakresie: -zapobiegawczego nadzoru sanitarnego, -bieżącego nadzoru sanitarnego, w tym: -higieny pracy,- higieny radiacyjnej, -higieny żywności i żywienia,- prowadzenie działalności oświatowo- zdrowotnej, w zakresie jak wyżej; -prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciepidemicznej w zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska; -prowadzenie dokumentacji własnej; -pomoc w pracach biurowych w siedzibie zespołu PIS MSW na obszarze woj.małopolskiego zgodnie z ustaleniami z Inspektorem; -sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych
PAŃSTWOWA INSPEKCJA SANITARNA MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2016-05-13 - Kraków (małopolskie)
Komputerowe tworzenie dokumentów, drukowanie, kompletowanie, dystrybucja dokumentów staż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Płock (mazowieckie)
Miejsce pracy: 25 batalion Obrony Terytorialnej, 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW;kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji;obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów;zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW. Dokumenty aplikacyjne proszę przesłać na adres Jednostki
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
Obsługa klientów w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Aktywna sprzedaż produktów, budowanie trwałych relacji.
Towarzystwo Zarządzające SKOK Sp z o.o S.K.A. - 2016-01-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie pracą działu WM Production; Raportowanie o postępach do kwatery głównej w Korei
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wronki (wielkopolskie)
Strzyżenie damskie/ męskie (do ustalenia), wykonywanie pozostałych usług fryzjerskich, organizacja miejsca pracy, zarządzanie Klientami.
ADECCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-22 - Lublin (lubelskie)
Budowanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami banku, profesjonalna telefoniczna obsługa klientow banku w obszarze sprzedaży produktów finansowych, obsługi posprzedażowej. Praca również w weekendy (średnio 2 dni weekendowe w miesiącu)Kontakt telefoniczny lub mailowy z pracodawcą: 71-358-21-89, cc-trenerzy (at) santanderconsumer.plOferta dostępna w sali G,E,C, H.
Santander Consumer Bank S.A. - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Wszystkie prace związane z układaniem oświetlenia ulicznego, stawianie słupów, podłączenie lamp, podłączenie rozdzielni.
EL-MAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Jaktorów (mazowieckie)
Obsługa portierni w domu studenckim. Wydawanie kluczy. Pilnowanie ładu i porządku. Kwaterowanie turystów w czasie wakacji.
Uniwersytet Gdański - 2018-06-27 - Sopot (pomorskie)
Sprzedawca w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
praca na terenie Rzeszowa
PPUH "REMONTPIEC" Adam Leja - 2018-06-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Nowa Wieś (śląskie)
kelner w hotelowej restauracji
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- zabezpieczenie obsługi systemów łączności telefonicznej i sieci teletechnicznej, faksowej, wideokonferencyjnej, infrastruktury teleinformatycznej i sieci teletechnicznej dla potrzeb Urzędu, w tym obsługa centrali telefonicznej Urzędu, obsługa łączności specjalnej we współpracy z Policją i Ministerstwem Obrony Narodowej, taryfikacja połączeń, ustalanie uprawnień i konfigurowanie portów abonenckich oraz rejestrowanie połączeń telefonicznych na rejestratorze opłat i przekazywanie wydruków na żądanie przełożonych;- monitorowanie prawidłowości działania urządzeń sieciowych i teleinformatycznych funkcjonujących w Urzędzie;- rozpoznanie kierunków i tendencji rozwoju technik teleinformatycznych w aspekcie ich zastosowania w zakresie informatyzacji Urzędu, monitorowanie zmian w prawie w zakresie działania stanowiska, zarządzanie licencjami na oprogramowanie oraz wdrażanie programów informatyzacji, w szczególności projektowanie, tworzenie, modernizowanie systemów teleinformatycznych Urzędu z uwzględnieniem zasobów sieciowych, w tym zapewnienie odpowiedniego poziom ich bezpieczeństwa;- realizowanie obowiązków wynikających z przepisów prawnych właściwych dla zapewnienia bezpieczeństwa cyberprzestrzeni Urzędu;- nadzorowanie przestrzegania przyjętych zasad ochrony i bezpieczeństwa systemów informatycznych i teleinformatycznych;- monitorowanie funkcjonowania i utrzymania w stałej sprawności systemów alarmowych i monitoringu w obiektach Urzędu;- obsługa techniczna budynków w zakresie instalacji zbiorczej TV oraz nagłośnienia konferencji, narad i szkoleń prowadzonych w budynkach Urzędu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Robotnik budowlany - kerowca samochodu dostawczego
Zakład Budowlano - Transportowy Janusz Klekot - 2017-09-06 - Wałcz (zachodniopomorskie)
pomoc na budowie przy wyb. scianek dziłowych
MARCUS MAREK BACHMAN - 2018-03-06 - Powidz (zachodniopomorskie)
obsługa programów ksiegowych: Puma, Płatnik , Bestia, Home-Net realizacja zadańw zakresie rachunkowósci budżetowej ewidencji sprawozdawczości zgodnie z obowiazujacymi przepisami, dokonuwanie przelewów jednostki
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - 2016-12-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie w czystości sal, łazienek, korytarza, szatni; pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych; pomoc w organizacji i przebiegu posiłków oraz podczas zajęć; sprawowanie opieki nad dziećmi podczas spacerów, wycieczek, uroczystości - pod nadzorem opiekuna.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Nowa Wieś (śląskie)
patroszenie ryb, praca przy taśmie produkcyjnej, pakowanie ryb
KEY DECISION OUTSOURCING LTD SERWIS KDO PLUS SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-11 - Chojnice (pomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Chin oraz Wietnamu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie update'ów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Kraków (małopolskie)
czytanie rysunków technicznych ( praca z projektem), wykonywanie prostych rysunkóów wykonawczych, okreslanie technologii wykonywanych prac, prawidłowe wykorzystanie metriałów budowalnych, wykonywanie pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania prac, organizacja pracy, wyrównywanie powierzchni i wyrównywanie podłoża, szlifowanie płytek pod katem 45 st., układanie płytek ściennych i podłowgowych, terakoty, wykonywanie wykończeń końcowych ( listwy ścienne i podłogowe, fugowanie), obudowa płytkami wanien, brodzików, układanie mozaiki oraz skomplikowanych wzorów, montaz ścian GK i sufitów podwieszanych w róznych technologiach, wykonywanie gładzi i tynkó, montaż tapet zarówno klasycznych jak i dekoracyjnych, wykonywanie powłok malarskich
ECE J. Dziwalski Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
dbanie o czystość i porządek w biurach, pomieszczeniach socjalnych, produkcyjnych, utrzymywanie porządku w toaletach, przygotowywanie harmonogramów pracy wspólnie z brygadzistami, prowadzenie ewidencji zużytych środków, potrzebnych środków oraz narzędzi do sprzątania.
Laguna Fabryka Okuć Sp. z o. o. Sp. K. - 2017-10-26 - Gdańsk (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami
ECO-FOOD Sp. z o.o. - 2017-01-20 - Gdynia (pomorskie)
1)Tworzenie aplikacji w systemie Application Lead Mgmt System dla działu CS Private Banking. Projektowanie nowych systemów lub części składowych systemów m.in. Loyality based Mgmt. Doradzanie zespołowi Project Management w kwestiach technicznych związanych z użytkowaniem aplikacji. Specyfikacja detali technicznych aplikacji projektowanych dla potrzeb konkretnych obszarów. Szkolenie i wdrażanie nowych członków zespołu w zakresie obsługi aplikacji.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. zakresu czynności
SCANCLIMBER spółka z o.o - 2017-12-08 - Gniezno (wielkopolskie)