STARSZY SPECJALISTA Żywiec oferta pracy Powiatowy Zarząd Dróg w Żywcu
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: praca administracyjno - biurowa, wyjazdy w teren
Data publikacji: 2018-01-08
Lokalizacja: Żywiec (śląskie)
Pracodawca: Powiatowy Zarząd Dróg w Żywcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca administracyjno - biurowa, wyjazdy w teren
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żywiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żywiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żywiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane, kierunek: geodezja
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: geodezja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy b
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doswiadczenie w administracji, umiejętność sporządzani apism urzędowych w zakresie administrowania siecią drogową.
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Zarząd Dróg w Żywcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Adres pracodawcy:
Leśnianka 102a, 34-300 Żywiec, powiat: żywiecki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i skierowanie do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: żywiecki
Gmina pracodawcy: Żywiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żywiec
Ulica pracodawcy: Leśnianka
Numer budynku pracodawcy: 102a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żywcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 08.01.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
cv na email praca (at) jessa.pl- uruchamianie usług abonenckich u klienta;- montaż i konfiguracja urządzeń sieciowych LAN i WLAN wewnątrz i na zewnątrz budynków;- bieżąca konserwacja, diagnoza oraz usuwanie uszkodzeń i awarii;- wsparcie techniczne klientów / odbieranie telefonów obsługa klientów;
JESSA PRZEDSIĘBIORSTWO GRZEGORZ JESSA - 2016-04-01 - Rawicz (wielkopolskie)
do uzgodnienia
EUROGLATER Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Radom (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa pracy wśród pracowników. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wypadkowych pracowników oraz uczniów szkoły wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń. Nadzór w zakresie bhp nad uczniami i pracownikami szkoły oraz doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bhp. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków uczniów i pracowników szkoły oraz stanu bhp. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników szkoły a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej, oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków uczniów szkoły, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób zawodowych. Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. Uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji bhp oraz innych komisjach zakładowych zajmujących się problematyką bhp (w szczególności w komisji przeprowadzającej kontrolę warunków pracy na terenie szkoły oraz sprawdzającej stan przygotowania budynku szkoły do przyjęcia dzieci po okresach przerw wakacyjnych). Sporządzanie protokołów z prac komisji bhp. Udział w tworzeniu instrukcji stanowiskowych BHP, opracowaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp. Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa. Współpraca z publicznymi organami kontroli.- Wynagrodzenie: 560 zł/brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25%).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-17:00. Zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Doświadczenie w pracy w służbie BHP mile widziane (w przypadku technika bezpieczeństwa i higieny pracy wymagany co najmniej trzyletni staż pracy). Uprawnienia: niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Umiejętności: znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, znajomość Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi komputera /Windows, pakiet Office, Internet/ oraz urządzeń biurowych, wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, umiejętności organizacji pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania, wysoka kultura osobista.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 7 - 2017-01-02 - Katowice (śląskie)
Ręczne sortowanie odpadów na liniach sortowniczych (przenośnikach taśmowych), segregowanie aluminium, szkła, prace porządkowe. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) w Bielsku-Białej.
Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej - 2017-02-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
kontrola wjazdów i wyjazdów samochodów ciężarowych i osobowych, obchody, kontrola
Agencja Ochrony Osób i Mienia GUARD SERVICE Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Gądki (wielkopolskie)
Testowanie nowo utworzonych oprogramowań, aktualizacje oprogramowania oraz już istniejących wdrożeń w celu zapewnienia ich jakości na najwyższym poziomie
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
asystowanie nauczycielce prowadzącej przy zajęciach dydaktycznych
AT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-17 - Złotoryja (dolnośląskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług, zarządzanie cyklem projektu, realizowanie kamieni milowych. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 12300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 12300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane min 6 lat doświadczenia, w tym 4 lata na stanowisku zarządzającym. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, PM Expert, PRINCE2. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów:bezpośrednia, telefoniczna, mailowa, korespondencja, prace związane z rozpoczęciem , realizacją i zakończeniem inwestycji, prowadzenie korespondencji z firmami realizującymi zadania inwestycyjne oraz urzędami administracji publicznej i samorządowej, prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań, obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych w procesie inwestycyjnym i rozliczeniowym
PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna - 2018-03-04 - Grójec (mazowieckie)
jak w zawodzie.
GUSTO Katarzyna Paluszkiewicz, Renata Szar S.C. - 2016-09-26 - Sulejówek (mazowieckie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, działanie marketingowe, obsługa dokumentacji, obsługa kasy; godz. pracy 9-17wynagrodzenie podstawa + prowizja; okres zatrudnienia: ok. 3 miesiące, po okresie próbnym istnieje możliwość przedłużenia umowy
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Słupsk (pomorskie)
- przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów prawnych związanych z ochroną pracowników i populacji przed potencjalny szkodliwym oddziaływaniem pól elektromagnetycznych przez jednostki organizacyjne stosujące urządzenia wytwarzające pola elektromagnetyczne wysokiej częstotliwości, - przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów prawnych związanych z ochroną pracowników i populacji przed potencjalnym szkodliwym oddziaływaniem promieniowania rentgenowskiego przez jednostki organizacyjne stosujące aparaty rentgenowskie do celów medycznych, - prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z przeprowadzanymi kontrolami
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pielęgnacja terenów zielonych, koszenie trawy, drobne prace naprawcze
PAŁAC MORTĘGI Sp. z o.o. - 2017-06-10 - Mortęgi (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w przygotowywaniu dań, przygotowywanie posiłków, obróbka wstępna warzyw, owoców oraz wszelkich surowców do produkcji posiłków, mycie, obieranie, czyszczenie, rozdrabnianie warzyw i owoców, sporządzanie dań zimnych i ciepłych, wydawanie posiłków w razie potrzeby, prace porządkowe w miejscu pracy. Praca na dwie zmiany w godz. 10 - 24 (ul. Floriańska).
Małopolska Prywatna Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
Administracja siecią LAN, WLAN i WAN infrastruktura i software.Administracja serwerami baz danych, aplikacji, multimediów, poczty, www, plikówi monitoringu opartych na systemie Windows Server 2012.Administracja usługą Active Directory.Ewidencja sprzętu oraz licencji na oprogramowanie.Zarządzanie aktywnymi urządzeniami sieci LAN.Zarządzanie uprawnieniami użytkowników.Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń i okablowania w siedzibie firmy.Diagnoza i usuwania awarii oprogramowania lub sprzętu (ewentualnie kontakt z firmami zewnętrznymi w celu ich naprawy).Kontakt z dostawcami oprogramowania i sprzętu.Backup i aktualizacja oprogramowaniaZarządzanie komputerami, drukarkami i wsparcie dla użytkowników.Administrowanie kontami e-mail, wstępna administracja stroną www i bip.Użytkowanie systemu Audio-Video.Tworzenie dokumentacji związanej z pracą na stanowisku informatyka.Zgłaszanie rozwiązań oraz opracowywanie projektów mających na celu usprawnienie pracy własnej jak i pozostałych użytkowników.Prowadzenie ewidencji sprzętu i oprogramowania.Tworzenie grafiki (grafika na stronę www, projektowanie ulotek, plakatów, banerów itp.)Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi CWK, praca w godz. 8-16/14-22
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu - 2017-10-23 - Opole (opolskie)
udzielanie informacji w sprawie świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, przyjmowanie i kompletowanie wniosków oświadczenia pieniężne,ustalanie prawai wydawanie decyzji w sprawach zasiłków chorobowych, przygotowywanie dokumentacji wypłatowej
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2016-11-15 - Gniezno (wielkopolskie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Ząbkowice Śl. -możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmyInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
szycie na maszynie- dziurkarce
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
NAPRAWA MASZYN I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH, KONSERWACJA
JABO MARMI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-02 - Nagawczyna (podkarpackie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
Animex Foods Sp. z o.o.S.K.A - 2016-08-09 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 5 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: Certyfikat Brocade Cert. Fabric Pro. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, języków HP-UX, UNIX, SAN. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Katowice (śląskie)
Miejsce pracy: Kąty Wrocławskie, Popiełuszki160 h pracy w mieisącu, rozkład czasu pracy 12 godzinnyKontakt kandydatów z pracodawcą tel. 660 630 989Sala B i A
SOS Ochrona Sp z.o.o. - 2017-04-10 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż usług energetycznych i pozyskiwanie klientów biznesowych
DUON SPRZEDAŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
planowanie i koordynowanie działań związanych systemem informatycznym w firmie,zarządzanie i nadzór nad zespołem,zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności, wsparcie procesu sprzedaży, zarządzanie działaniami związanymi i dostarczaniem zapewnień realizowanych w danym obszarze, przeprowadzanie konsultacji z użytkownikami systemu, ocena potrzeb w zakresie dokonywania obliczeń dotyczących systemu, zarządzanie i kontrola nad kosztami
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie relacjami z zewnętrznym dostawcą usług Stat/Tax w celu zapewnienia zgodności z przepisami oraz wykonania, które są powiązanelokalnymi dokumentami i audytami; Kontaktowanie się z PL w celu udzielenia odpowiedzi w przypadku żądania poziomutransakcyjnego; Bycie głównym punktem kontaktowym dla sprzedawcy usług Stat/Tax Compliance, w celu zapewnienia utrzymania lokalnych ksiąg ogólnych zgodnie z wymaganiami;Dokonywanie przeglądu i zapewnienie wiarygodności we wszystkich obszarach księgi głównej, w tym uzgodnienia i różnice między GAAP w Stanach Zjednoczonych a lokalnymi ogólnie przyjętymi zasadami rachunkowości; Funkcjonowanie jako kluczowy punkt kontaktowy dla eskalacji oraz zarządzanie relacjami z władzami lokalnymi w razie potrzeby; Praca zespołowa z zespołem podatkowym nad realizacją rocznego pakietu podatkowego i podzielonym na segmenty ćwiczeniem P&L; Pracazespołowa z zespołem kapitałowym w krajach, w których te podmioty są tworzone; Odpowiedzialność za działania audytowedotyczące zgodności zarówno z wewnętrznymi audytami Cisco, jak i wykroczeniami wobec podmiotów przez audytora zewnętrznego.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
zgodny ze st.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Holowanie samochodów na holowniku pomocy drogowej.
AUTO CHARA POMOC DROGOWA TRANSPORT SPECJALNY MARIAN CHARA - 2017-01-10 - Wysogotowo (wielkopolskie)