STARSZY SPECJALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Wynagrodzenie: od 3 490,75 PLN
Zakres obowiązków: -pelnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi reprezentując inwestora (NoOSG) na budowe w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, okreslenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na calu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizownie i dokonywanie obliczeń;-udział w odbiorach robót budowlanychoraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno-użytkowe, programy funkcjonalno-użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;-udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Praw zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i proawidłowości realizacji;-udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wylonienia wykonawców robót budowlanych lubb usług
Data publikacji: 2019-05-09
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-pelnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi reprezentując inwestora (NoOSG) na budowe w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, okreslenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na calu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizownie i dokonywanie obliczeń;-udział w odbiorach robót budowlanychoraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;-sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno-użytkowe, programy funkcjonalno-użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;-udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Praw zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;-prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i proawidłowości realizacji;-udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wylonienia wykonawców robót budowlanych lubb usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 490,75 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
3.490,75 zł; dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 490,75 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:-wykształcenie wyższe budowlane, -doświadczenie co najmniej 24 m-ce, -praca w specjalności budowlanej przy realizacji lub nadzorowaniu robót budowlanych,-posiadanie uprawnień budowlanych zgodnie z ustaw a Prawo budowlane w jednej z poniższych specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej,-znajomość zagadnień związanych z procesem budowlanym oraz biegła znajomość ustawy Prawo Budowlane,-umiejętność obsługi komputera w tym programów wspomagających w zakresie projektowania i wykonawstwa oraz kosztorysowania,-umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i systematyczność,-umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania, kreatywność,- prawo jazdy kat. B;Wymagania pożądane:-doświadczenie powyżej 6 m-cy,-praca przy realizacji lub nadzorowaniu robót budowlanych,-uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie,-uprawnienia energetyczne G1, G2, G3 w zakresie dozoru, obsługi konserwacji
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o postadaniu obywatelstwa polskiego, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy ze wszystkich zakończonych okresów zatrudnienia, kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje kandydata
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 09.05.2019
Oferta pracy ważna do: 22.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?721e503b2271699304ba88e6778327da
Podobne oferty pracy
Współpraca w ramach zespołu specjalistów zarządzających projektami, tworzenie, instalacja, testowanie i eksploatacja konfiguracji w sieci produkcyjnej klienta oraz świadczenie związanych z nimi usług, wdrażanie nowych rozwiązań z uwzględnieniem preferencji klienta oraz przy współpracy z innymi działami firmy, monitorowanie poszczególnych etapów projektu oraz harmonogramu działań celem reagowania na zmiany oraz zapewnienia prawidłowej realizacji projektu, zarządzanie czasem w ramach projektu, ustalanie strategicznych terminów, tworzenie rozwiązań wartościowych z perspektywy klienta oraz sporządzania harmonogramów ich wprowadzania.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
- Monitorowanie systemów;- Zarzadzanie konfiguracją; - Przetwarzanie żądań użytkowników końcowych; - Bierze udział w zmianie kodu, opracowywaniu skryptów i Hotfix, tworzeniu wydań.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziana znajomość jęz. angielskiego. Wynagrodzenie 13,70zł/godz.
Hotel Mikołajki sp. z o.o. - 2018-03-14 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
spawanie i cięcie metali i ich stopów
Zakład Ślusarski FLUIDRUT - 2016-09-05 - Stoczek Łukowski (lubelskie)
Przyjmowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji, udzielanie informacji interesantom, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja akt
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Mielec (podkarpackie)
KsięgowaW pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie i opracowywanie, wdrażanie nowych technologii. Koordynowanie prac i kontakt z zespoełem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klientem w jęz. angielskim i francuskim. Praca- Łódź i inne miejsca wskazane przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Tczew.Obowiązki:-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego),-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Tczew,-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania,-pozyskiwanie nowych klientów, -spotkania z klientami, -raportowanie sprzedaży,-dbanie o dobre kontakty z klientami,-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, -dbanie o dobry wizerunek firmy,-praca w programie e-nova.Informacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji Wynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki. Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy. Osoby zaiteresowane prosimy o przesłanie CV z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Tczew (pomorskie)
Koordynacja zasad księgowości dla spółek grupy. Wsparcie merytoryczne dla działu prawnego, IT z zakresu finansów i księgowości. Współpraca przy projektach unijnych i nadzów nad rozliczeniami. Nadzór nad budżetowaniem projektów. Koordynacja współpracy z biurami księgowymi.
MDML POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-10 - Józefów (mazowieckie)
Stała opieka nad mieszkańcami domu. Czuwanie nad stanem higienicznym.Obecność przy rozdawaniu posiłków.Praca od pon. do nd. w godz.7-19/19-7Wynagrodzenie 2 400zł brutto +wysługa lat+premia.
Dom Pomocy Społecznej w Czubinie - 2018-10-02 - Czubin (mazowieckie)
1) Wykonywanie kontroli prowadzenia gospodarki paliwami i energią w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi ON lub przez niego nadzorowanych, w tym m. in.:- zabezpieczenia potrzeb cieplnych kompleksów wojskowych,- zgodności z przepisami naliczania i rozliczania paliw,- stanu technicznego i prowadzenia eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci cieplnych i gazowych,- energochłonności kompleksów wojskowych, - spełnienia wymagań określonych w art. 54 ust. 1 ustawy - Prawo energetyczne przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci cieplnych i gazowych.2) Kontrolowanie przestrzegania przepisów wynikających z ustawy - Prawo energetyczne w zakresie zaopatrzenia w ciepło i gaz kompleksów wojskowych, w tym:- zgodności zawartych umów z obowiązującymi przepisami,- optymalizacji doboru taryf i mocy zamówionych ciepła i umownych gazu,- stosowania przez przedsiębiorstwa energetyczne stawek opłat zawartych w taryfach dla energii cieplnej i gazu,- parametrów jakościowych dostaw i obsługi odbiorców w zakresie obrotu paliwami i energią.3) Wydawanie w trakcie kontroli poleceń natychmiastowego wyłączenia z eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych, w przypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi lub otoczenia.4) Informowanie Kierownika Zespołu Kontroli o stwierdzonych nieprawidłowościach kwalifikujących do okresowego lub trwałego wycofania z eksploatacji określonych urządzeń i instalacji cieplnych i gazowych w celu zapobieżenia:- zagrożeniom bezpieczeństwa obsługi, mienia lub otoczenia,- nieuzasadnionemu zużywaniu paliw i energii,- zagrożeniom wystąpienia awarii lub pożaru.5) Wykonywanie oceny energetycznej obiektów wojskowych i urządzeń grzewczych z wykorzystaniem kamery termowizyjnej i analizatora procesu spalania w kotłach grzewczych.6) Przygotowywanie opinii opracowań technicznych (programów, koncepcji, audytów, bilansów energetycznych itp.) w zakresie energetyki cieplnej i gazu (w tym weryfikowanie optymalnych wariantów modernizacji), dla zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych w kompleksach wojskowych.7) Przygotowywanie zbiorczych danych, analiz i wniosków do okresowych informacji z działalności zespołu kontroli, ze szczególnym uwzględnieniem: stanu bezpieczeństwa eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci cieplnych i gazowych, stosownie do wymogów zawartych w przepisach, instrukcjach eksploatacji i normach oraz zasad wiedzy technicznej bezpieczeństwa energetycznego i poprawy efektywności energetycznej kompleksów wojskowych, racjonalizacji ponoszonych kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych w obszarze energetyki cieplnej.8) Prowadzenie doradztwa technicznego i ekonomicznego oraz popularyzacja zasad racjonalnego i oszczędnego gospodarowania paliwami i energią cieplną, o których mowa w art. 51 ustawy - Prawo energetyczne.
Wojskowa Inspekcja Gospodarki Energetycznej JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3964 - 2019-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
inżynieria i administracji sieci komputerowych. Poziom ekspercki
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Kraków (małopolskie)
Sprawdzanie pod kątem rachunkowym i wprowadzanie na listy płac poprzez system ft-płace ryczałtów dla przewodników psów służbowych, równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze dla funkcjonariuszy; Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, materiałów i innych składników majątku Sekcji w oparciu o Zintegrowany System Informatyczny FORTECH oraz o system wspomagający zarządzanie finansami publicznymi (Plan Rzeczowo- Finansowy), w celu właściwej gospodarki mieniem Sekcji; Prowadzenie ewidencji materiałowej sprzętu żywnościowego, wody mineralnej, druków, formularzy, map oraz materiałów pomocniczych i środków trwałych. Wystawianie dokumentów przychodowo-rozchodowych w celu właściwego obiegu dokumentów i gospodarowania mieniem; Sprawdzanie pod kątem rachunkowym i zgodności z umowami rachunków za wyżywienie cudzoziemców i zatrzymanych, w celu racjonalnego gospodarowania przydzielonymi środkami finansowymi; Przypisywanie wydatków do poszczególnych podzadań i działań z wykorzystaniem zatwierdzonych przez Komendanta Oddziału kluczy podziałowych lub poprzez przypisywanie wydatku bezpośrednio do wskazanego działania budżetu zadaniowego, w celu zapewnienia właściwego wykorzystania przydzielonych środków; Sporządzanie kwartalnych meldunków o realizacji przedsięwzięć działu żywnościowego, analiz ekonomicznych, korekt planu finansowego w grupie 5 oraz meldunków do organu nadrzędnego w celu wykazania stopnia realizacji przydzielonych środków finansowych i wykorzystania limitów; Prowadzenie ewidencji planu finansowego, wydatków budżetowych oraz wydatków dokonywanych ze środków pochodzących z funduszu celowego- Fundusz Wsparcia SG w układzie zadaniowym oraz prowadzenie monitoringu stopnia realizacji wydatków zrealizowanych w ramach otrzymanych planów i limitów finansowych, w celu rozliczenia przydzielonych środków w planie finansowym.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: podstawowa znajomość ustawy o Straży Granicznej; podstawowa znajomość przepisów o rachunkowości; posiadanie 0,5 roku doświadczenia zawodowego z zakresu księgowości; umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny); umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, pracy w zespole komunikatywność, odpowiedzialność i samodzielność, posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; przeszkolenie z zakresu księgowości i obsługi pakietu biurowego (edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego); 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, z zakresu księgowości.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie
Michał Popów - 2017-07-21 - Lutogniew (wielkopolskie)
mechanik maszyn rolniczych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Niemczyn (wielkopolskie)
Praca w branży przemysłu opakowaniowego, sortowanie folii odpadowej, obsługa maszyn do mielenia folii.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2018-11-05 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
praca na terenie kraju wekendy w domu bez skierowań
TRANSPORT ZAROBKOWY A.PUTEK SŁUDWIA - 2017-01-02 - Słudwia (zachodniopomorskie)
Obsługa gości, dbałość o miejsce pracy, udział w szkoleniach
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
Kontrolowanie polityki rachunkowej i finansowej firmy. Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
- monitorowanie transakcji w obszarze należności w systemie Oracle,- sprawdzanie i uzgadnianie kont klientów,- wprowadzanie korekt należności i bonusa do systemu,- odpowiadzanie na zapytania z afiliacji,- tworzenie faktur i korekt,- zamykanie miesiąca.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Zabierzów (małopolskie)
jw
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 375 IM. ORLĄT LWOWSKICH - 2019-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Administrowanie systemem, codzienny kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata w branży IT. Wymagane uprawnienia: Certyfikat ITIL. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- projektowanie i tworzenie kodu, - komunikacja z partnerami biznesowymi i członkami zespołów developerskich, - analiza wymagań, - testowanie kodu i dostosowywanie funkcjonalności do użytkownika końcowego, - oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Wydawanie opinii i raportów związanych z procedurami związanymi z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy. Zbieranie informacji o klientach takich jak: struktura firmy, dane adresowe, ustalenie właścicieli itp. Weryfikacja list sankcyjnych. Monitoring transakcji klienta banku pod względem nielegalnych działań.
PWC ADVISORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-24 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; -analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;-utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;-definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;-efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;-identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;-wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Opis stanowiska pracy :- pakowanie plastików laboratoryjnych,- kompletowanie zamówienia,- przygotowanie spakowanych produktów do wysyłki,- dobrej organizacji pracy,- znajomość pakietu office - word,- zamawianie i kontakt z kurierem.Praca w prestiżowej firmie biotechnologicznej. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system prowizyjny. Możliwość awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Niezbędne narzędzia pracy. Atrakcyjny pakiet wynagradzania.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2016-10-14 - Rokocin (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)