STARSZY SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI Gdańsk oferta pracy AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI
Wynagrodzenie: do 5 416 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą
Data publikacji: 2018-12-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresie środków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 416 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: [Godzina zakończenia pracy] : 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. ZGODNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 416 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 28.02.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera, komunikatywność, otwartość, dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: budowanie współpracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, dyplom w dowolnej dziedzinie humanistycznej, umiejętność obsługi komputera, umiejętność budowania współpracy w zespole, bardzo dobra znajomość języków : angielskiego oraz tureckiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt telefoniczny: 502184626.
Nazwa pracodawcy:
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ;
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 472
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 12.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Profesjonalna obsługa Klienta w zakresie świadczonych usług, realizacja założonych planów sprzedażowych, monitorowanie spłacalności Klientów, budowanie trwałych relacji z KlientamiUmowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące. Zatrudnienie od lutego 2016.
CAPITAL SERVICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-05 - Piła (wielkopolskie)
Doradztwo w zakresie systemów informatycznych, rozwiązywanie problemów systemowych, kontakt z zespołem w języku hindi oraz języku norweskim.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie posiłków obliczanie wartości odżywczej i energetycznej potraw;pobieranie surowców i półproduktów do produkcji kulinarnych;zabezpieczanie przed zepsuciem surowców, półproduktów i wyrobów gotowych; ocena surowców, półproduktów i wyrobów gotowych i właściwe gospodarowanie nimi;obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna);gastronomiczny rozbiór mięsa różnych zwierząt;wykonywanie różnymi technikami i metodami - zgodnie z normami surowcowymi - różnych asortymentów potraw z warzyw, owoców i grzybów, mleka i przetworów, jaj, mięsa zwierząt rzeźnych i przetworów mięsnych, dziczyzny, drobiu, ryb oraz potraw z podrobów, potraw półmięsnych i jarskich, wyrobów garmażeryjnych;posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów oraz bieżąca konserwacja tych urządzeń;wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wyrobów kulinarnych;sporządzanie potraw kuchni regionalnych, kuchni polskiej i innych narodów oraz podstawowych potraw dla różnych diet;przygotowywanie potraw, napojów i deserów na przyjęcia okolicznościowe;utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy (mycie, wyparzanie, suszenie i polerowanie naczyń oraz sprzętu kuchennego), a także porządkowanie pomieszczeń produkcyjnych po zakończeniu pracy;przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego;stosowanie zasad działań marketingowych w działalności gastronomicznej
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Racławice (małopolskie)
Drwal / pilarz
USŁUGI LEŚNE ADRIAN NIDECKI - 2018-03-06 - Kuryły (podlaskie)
1. WYSTAWIANIE FAKTUR. 2. UCZESTNICTWO W PROCESIE EGZEKWOWANIA NALEŻNOŚCI.3. UZGADNIANIE ROZLICZEŃ; WERYFIKACJA DANYCH.4. OPINIOWANIE UZGODNIEŃ PROJEKTÓW DOTYCZĄCYCH MIĘDZYNARODOWYCH ROZLICZEŃ FINANSOWYCH.5. PROWADZENIE SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH ORAZ NADZORÓW SŁUŻBOWYCH.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-04-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych, aktualizacja istniejących materiałów szkoleniowych poprzez dostosowanie ich do potrzeb biznesowych Spółki, współpraca z zespołem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
Kompletacja towaru, przewóz towaru, dbanie o stanowisko pracy
Fast Service Group - 2017-02-03 - Brzesko (małopolskie)
Produkcja toreb, namiotów, wyrobów galanterii.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Zgierz (łódzkie)
zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ, obsługa klientów, nauka obsługi kasy fiskalnej, robienie raportów dziennych i miesięcznych, zamawianie towaru, nauka obsługi maszyn, mycie samochodów, czyszczenie tapicerki, pranie dywanów, przygotowywanie narzędzi do wykonywania usługi
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łuków (lubelskie)
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
Dominika Świrkosz Oasis - 2018-07-24 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
a) administrowanie systemem alarmowym, systemem kontroli dostępu i telewizyjnym systemem nadzoru, b) prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną szpitala, c) planowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony. Oferta dostępna w sali H, B, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail (w temacie nazwa stanowiska): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2019-01-25 - Wrocław (dolnośląskie)
ewidencja VAT, w szczególności ewidencja jednolitych plików kontrolnych, dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładanym planem kont i wprowadzanie do programu komputerowego, przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty, realizacja przelewów oraz sporządzanie raportów kasowych, wystawianie i ewidencja faktur sprzedaży , obsługa programu SJO BESTIA, czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych, finansowych, GUS, inne czynności zlecone przez głównego księgowegoWszystkie informacje dotyczące ogłoszenia można znaleźć na stronie BIP Ośrodka oraz na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko Pomorskiego
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille`a - 2016-09-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przetwórca owoców i warzyw - praca w godzinach nocnych, w razie potrzeby zakładu również w soboty i niedziele. Wymagany staż ninimum 2 m-ce przy czynnościach związanych z obsługą pasteryzatora tunelowego, pakowarki próżniowej,
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Chromowola (kujawsko-pomorskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości, walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- realizacja zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne, w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania przez nich zadań,- prowadzenie postępowań nadzwyczajnych (wznawianie postępowań, stwierdzanie nieważności decyzji, zmiana decyzji, uchylanie decyzji) w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań,- uczestnictwo, na wezwanie organów nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami w celu kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań jednostki kontrolowanej,- sprawdzanie wniosków o pozwolenie na budowę oraz projektów budowlanych w celu wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzeniu projektu budowlanego,- sprawdzanie zgłoszeń określonych w ustawie Prawo Budowlane w celu przyjęcia zgłoszenia,- prowadzenie rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przekazywanie do organu wyższego stopnia wprowadzonych do niego danych oraz prowadzenie odrębnego rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę dotyczącego terenów zamkniętych, w celu przekazania niezbędnych informacji wyższej instancji,- przekazywanie organom nadzoru budowlanego: kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym; kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem; kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów Prawa budowlanego, w celu przekazania niezbędnych informacji odpowiednim organom.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją; przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Szkolenie bhp i ppoż.2. Zapoznanie z całokształtem funkcjonowania instytucji.3. Zapoznanie z obowiązującymi i stosowanymi przepisami w księgowości jednostki budżetowej.4. Zapoznanie z zasadami sprawdzania dokumentów pod względem formalno - rachunkowym.5. Wypisywanie asygnat i przygotowywanie dokumentów finansowo - księgowych do zapłaty.6. Segregowanie i kompletowanie dokumentów finansowo - księgowych do przechowywania zbiorów.7. Zapoznanie z procedurą archiwizacji oraz przygotowywaniem
WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W POZNANIU - 2016-05-13 - Poznań (wielkopolskie)
- sprzedaż produktów firmy na terenie woj. lubelskiego, świętokrzyskiego oraz na południowej części woj. mazowieckiego- nawiązywanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami - negocjacje warunków handlowych- windykacja należności- realizacja wspólnie ustalonych celów sprzedażowych dla regionu
VENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Lublin (lubelskie)
1. Projektowanie, programowanie i przeprowadzanie testów oprogramowania aplikacjiwebowych2. Rozwiązywanie problemów i izolowanie defektów aplikacji3. Zarządzaniem procesem testów i raportowanie wyników4. Rekomendowanie i wdrażaniem usprawnień5. Koordynowanie zarządzania testami we współpracy z zewnętrznymi zespołami6. Wdrażanie i mentorowanie członków zespołu o mniejszym stażu i doświadczeniu
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Kraków (małopolskie)
Zapewnianie niezależnej i obiektywnej oceny co do projektu i efektywności operacyjnej, zgodnie z metodologią Zurich SOX; Aktywny udział w rozwoju kontroli wewnętrznych poprzez zapewnianie zgodności z metodologią Zurich SOX
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Kraków (małopolskie)
prace na terenie gospodarstwa domu opieki, odśnieżanie, sprzątanie ogrodu
kontakt przez OHP - 2016-02-01 - Janowo (warmińsko-mazurskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
1) PROWADZENIE EWIDENCJI ILOŚCIOWO WARTOŚCIOWEJ SKŁADNIKÓW MAJĄTKU UCZELNI W SYSTEMIE KOMPUTEROWYM,2) WPROWADZANIE, DEKRETOWANIE, ZATWIERDZANIE FAKTUR W SYSTEMIE KOMPUTEROWYM3) WPROWADZANIE, DEKRETOWANIE, ZATWIERDZANIE DOKUMENTÓW OBROTU MAJĄTKIEM UCZELNI4) PROWADZENIE EWIDENCJI ANALITYCZNEJ NA KONTACH KSIĘGOWYCH DOTYCZĄCYCH MAJĄTKU ZGODNIE Z ZAKŁADOWYM PLANEM KONT5) SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ, SPRAWOZDAŃ I INFORMACJI Z ZAKRESU OBROTU MAJĄTKIEM UCZELNI.
POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM. IGNACEGO ŁUKASIEWICZA - 2018-11-13 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO SIŁ POWIETRZNYCH - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; -analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;-utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;-definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;-efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;-identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;-wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;Kontakt kandydatów z pracodawcą: Marta Korab, 887 499 027, CV mailem: Marta_Korab (at) epam.com
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
•Komunikacja z istniejącymi klientami•Pozyskiwanie nowych klientów•Współpraca z działem produkcji
kontakt przez OHP - 2016-03-02 - Sanok (podkarpackie)
Główne zadania:- rejestracja danych produkcyjnych w programie hodowlanym- kontakt z administratorem i fermami oraz wsparcie techniczne w zakresie programu hodowlanego- opracowywanie zestawień, raportów produkcyjnych- rozliczanie i kontrola danych dot. obrotu zwierząt- współprowadzenie baz danych działu administracji produkcji zwierzęcej
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-04-10 - Przechlewo (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, obsługa komputera.Praca w Kobylinie
Przedsiębiorstwo Ochman Adam Ochmann - 2018-02-08 - Kobylin (wielkopolskie)
-
ARESZT ŚLEDCZY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)