STARSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA PROCESÓW OPERACYJNYCH ( J.ANGIELSKI, J.ROSYJSKI, J.NIEMIECKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA PROCESÓW OPERACYJNYCH ( J.ANGIELSKI, J.ROSYJSKI, J.NIEMIECKI)
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: j.w
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DS. WSPARCIA PROCESÓW OPERACYJNYCH ( J.ANGIELSKI, J.ROSYJSKI, J.NIEMIECKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Data zakończenia pracy: 05.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; doskonała znajomość MS Office; doświadczenie zawodowe 5 lat, znajomość języków obcych na poziomie bardzo dobrym j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki; Obowiązki: Analiza zachowań transakcyjnych klientów bankowości detalicznej lub korporacyjnej w celu wykrycia podejrzanych zachowań; Wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych. Pozyskiwanie informacji poprzez kierowanie zapytań do innych jednostek działających w ramach Citi; Ewidencjonowanie wniosków z przeprowadzonych inwestygacji w celu zaprezentowania kierownictwu wyższego szczebla bądź Compliance; Dokonywanie dokładnej analizy poszczególnych przypadków w oparciu o obowiązującą politykę i procedury; Wydawanie propozycji dyspozycji dotyczących inwestygowanych przypadków podejrzanych zachowań, podlegających weryfikacji i autoryzacji przez Senior Analityka; Raportowanie nietypowych zachowań klientów mogących mieć związek z praniem pieniędzy; Analiza zachowań transakcyjnych klientów w oparciu o obowiązujące polityki, procedury oraz przy użyciu; dostępnych narzędzi mających na celu spełnienie wewnętrznych i zewnętrznych wymogów regulacyjnych; Działanie zgodne z wymogami określonymi w umowach z Klientami; Przestrzeganie tajemnicy służbowej; Zastosowanie aktualnej wiedzy odnośnie obowiązujących sankcji oraz wymogów regulacyjnych; Stałe pogłębianie i budowanie ekspertyzy w zakresie wykrywania zjawisk prania pieniędzy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 29.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Planowanie i rozliczanie środków finansowych w zakresie wydatków Sekcji Komunikacji Społecznej, zbieranie i zgłaszanie potrzeb w zakresie sprzętu, materiałów i wyposażenia, opracowywanie rocznego zapotrzebowania na prasę i wydawnictwa fachowe, współpraca w zakresie pomocy i wsparcia kombatantów na obszarze odpowiedzialności 13.ŚBOT, zbieranie i opracowywanie materiałów do meldunku i sprawozdań o stanie dyscypliny i analizy nastrojów i przedstawianie ich Szefowi Sekcji Komunikacji Społecznej, zbieranie i opracowywanie materiałów edukacyjnych z zakres dziedzictwa narodowego, tradycji oręża polskiego i tradycji jednostki wojskowej. Miejsce wykonywania pracy: 13. Śląska Brygada Obrony Terytorialnej w Katowicach, przy ul. Francuska 30. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto + 10%premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie, wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana biegła obsługa komputera i programów z pakietu Office, Windows. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 261-124-112) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem białoruskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-07-13 - Rokocin (pomorskie)
według zawodupraca w delegacjach
MarTerm Marek Zganiacz - 2015-12-30 - Lubsko (lubuskie)
Praca na w/ w stanowisku
Zakład Handlowo-Usługowo-Produkcyjny "STAL-POL" G. Borowski - 2017-03-09 - Borzymin (kujawsko-pomorskie)
spawanie konstrukcji stalowych metodą 135/ 136, praca od poniedziałku do soboty, w godzinach 6.00- 17.00
MUNDO ENTERPRISE Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Bogatynia (dolnośląskie)
Techniczne wsparcie środowiska systemu SAP FIORI, ocena, projektowanie, kierowanie ulepszeń oraz wdrażanie rozwiązań do monitorowania wydajności i konfiguracji systemów, projektowanie i rozwijanie wymogów i specyfikacji architektury SAP, instalacja Sapui5, wdrażanie i konfoiguracja Eclipse i weblde, rozwijanie serwisu SAP Fiori. Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie różnych potraw, dań itp., utrzymanie czystości i warunków higienicznych
Usługi Hotelowo-Gastronomiczne "BPIS" Spółka Jawna E. Siwicka, M. Leplawy - 2016-04-14 - Augustów (podlaskie)
roboty z demontażu, wylewki, izolacja, układanie płytek, inne roboty według zleceń. Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-17
KGBUILDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Zadania zawodowe:- programowanie w wybranym języku programowania;- opracowuje zadań projektowanej aplikacji w formie algorytmów, a następnie kodowanie przy pomocy odpowiedniego języka programowania;- przygotowywanie dokumentacji technicznej do danej aplikacji.Dodatkowe zadania zawodowe:- podejmowanie działań koncepcyjnych oraz programistycznych przy tworzeniu systemów w wybranych językach, analiza wymagań podanych przez klienta, planowanie zadań i ocenianie podanych przez klienta i planowanie zadań i ocenianie.
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)
prace pomocnicze na budowie, murowanie, tynkowanie, prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, prowadzenie kart zasiłkowych.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2016-02-19 - Legionowo (mazowieckie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Szerzawy (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; -ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; -analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kraków (małopolskie)
Obsługa pilarki spalinowej i wykaszarki do trawy na rzekach i rowach. Praca na terenie gminy Jaktorów oraz Błonie.
WŁADYSŁAW GMUREK USŁUGI - BUDOWLANO - MELIORACYJNE - 2017-06-21 - Chylice-Kolonia (mazowieckie)
Praca fizyczna,skład opału, rąbanie drzewa, piłowanie, układanie, ,przygotowanie drewna do sprzedaży.
USŁUGI LEŚNO-TRANSPORTOWE"MAXLAS" Paweł Dziedzic - 2017-07-13 - Węglewo (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji medycznej, prowadzenie, kompletowanie i uzupełnianie danych w dokumentacji, odbieranie korespondencji i dokumentacji trafiajacej do izby przyjec oraz przekazywanie jej właściwym pracownikom
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozliczanie inwentaryzacji skłądników majątkowych PUM, porównywanie rzeczywistego stanu skąldników majątkowych ze stanem księgowym, sporządzanie zestawień zbiorczych z uwzględnieniem podziału i klasyfikacji rodzajowej składników majątkowych , księgowanie rozliczeń nadwyżek i niedoborów inwentaryzacyjnychCV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2016-04-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kreowanie nowych rozwiązań systemowych; wdrażanie systemów informatycznych; kontakt z zespołem informatycznym w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zabierzów (małopolskie)
Tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; -analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;-utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;-definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;-efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;-identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;-wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;
EPAM Systems Poland - 2018-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
Mechanik
CLAVEY PERSONAL POWER Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Swarzędz (wielkopolskie)
Wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, porządkowanie towaru.
KAUFLAND Polska Markety Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż ciast, ciastek oraz produktów spożywczych.
Ciastkarnia "KARPATKA" s.c. Grzegorz Piekaj, Agnieszka Piekaj - 2017-01-20 - Łazy (śląskie)
montaż instalacji elektrotechnicznych, elektrycznych i alarmowych
Detektor-Elektryka i Zabezpieczenia Dominik Mierzwiński - 2018-01-05 - Chmiele-Pogorzele (podlaskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;- ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;- analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; - przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie wielkopowierzchniowe, drobne, prace na zewnątrz budynków, montaże/demontaże
kontakt przez OHP - 2018-07-05 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie działania urządzeń radiowych, pracujących w sieciach zarządzania Wojewody, koordynacji ratownictwa oraz ostrzegania i alarmowania, poprzez codzienne sprawdzanie łączności w celu utrzymania gotowości do pracy urządzeń systemu w sytuacjach kryzysowych - opracowywanie oraz aktualizowanie wojewódzkiego planu zarządzania kryzysowego w zakresie funkcjonowania systemu łączności dla potrzeb kierowania i współdziałania realizowanych zadań w warunkach bieżącej pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz w warunkach ustawowego stanu nadzwyczajnego w celu zabezpieczenia technicznych warunków obiegu informacji pomiędzy wszystkimi podmiotami i jednostkami organizacyjnymi wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego - opracowywanie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentów z zakresu organizacji łączności kierowania i współdziałania w celu zobrazowania aktualnego stanu organizacyjnego i powiązań funkcjonalnych elementów sieci łączności - koordynowanie zakupu urządzeń i sprzętu łączności oraz udział w czynnościach odbiorczych nowo zainstalowanych lub zmodernizowanych urządzeń w celu utrzymania sieci łączności na poziomie gwarantującym jej sprawność i realizację wszystkich wymaganych rodzajów usług telekomunikacyjnych - nadzorowanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń łączności, stanowiących wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz planowanie potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia ciągłości łączności z poszczególnymi jednostkami - współpraca z przedsiębiorstwami telekomunikacyjnymi i pocztowymi w zakresie opiniowania i uzgadniania planów działań na wypadek wystąpienia szczególnych zagrożeń - opracowywanie wniosków i propozycji w zakresie rozbudowy, modernizacji i eksploatacji systemów i urządzeń łączności w celu utrzymania i eksploatacji sieci radiowej zgodnie z zasadami prawa telekomunikacyjnego, normami Urzędu Regulacji Elektronicznej oraz na poziomie technologicznym adekwatnym do aktualnego, średniego poziomu stosowanego w kraju rozwiązań technicznych w tym zakresie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)