STARSZY SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH W DEPARTAMENCIE PRAWNYM Warszawa oferta pracy Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH W DEPARTAMENCIE PRAWNYM
Wynagrodzenie: od 3 047,94 PLN
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku: pełni nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem systemu teleinformatycznego w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, przeprowadza analizy sprzętu i systemów teleinformatycznych funkcjonujących w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, konsultuje wykonawców w fazie wytwarzania oprogramowania w odniesieniu do środowiska sprzętowego i systemowego w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, monitoruje działanie systemów teleinformatycznych funkcjonujących w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, w tym obsługę incydentów, uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej działań realizowanych w projektach finansowanych ze środków POPC, utrzymuje kontakty i współpracuje z wykonawcami.
Data publikacji: 2021-04-16
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku: pełni nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem systemu teleinformatycznego w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, przeprowadza analizy sprzętu i systemów teleinformatycznych funkcjonujących w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, konsultuje wykonawców w fazie wytwarzania oprogramowania w odniesieniu do środowiska sprzętowego i systemowego w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, monitoruje działanie systemów teleinformatycznych funkcjonujących w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, w tym obsługę incydentów, uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej działań realizowanych w projektach finansowanych ze środków POPC, utrzymuje kontakty i współpracuje z wykonawcami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 047,94 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH W DEPARTAMENCIE PRAWNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 047,94 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: HTML
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie: wyższe techniczne albo wyższe (nieprofilowe) i studia podyplomowe z zakresu informatyki, doświadczenie zawodowe: 1,5 roku przy realizacji zadań z zakresu informatyki, znajomość obsługi baz danych, rozwiązań sieciowych, zagadnień związanych z tworzeniem serwisów WWW, HTML, CSS, PHP, komputerów na poziomie sprzętowym, znajomość: systemów Windows Server 2003, 2010, 2012, 2016, Windows 2007, 2010, Vista, Linux, obsługi baz danych,Osoba na tym stanowisku: pełni nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem systemu teleinformatycznego w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, przeprowadza analizy sprzętu i systemów teleinformatycznych funkcjonujących w ramach projektów finansowanych ze środków POPC, konsultuje wykonawców w fazie wytwarzania oprogramowania w odniesieniu do środowiska sprzętowego i systemowego w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, monitoruje działanie systemów teleinformatycznych funkcjonujących w zakresie projektów finansowanych ze środków POPC, w tym obsługę incydentów, uczestniczy w sporządzaniu dokumentacji przetargowej działań realizowanych w projektach finansowanych ze środków POPC, utrzymuje kontakty i współpracuje z wykonawcami.Szczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 76979 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
danePracodawcy_nip: 5261055132
danePracodawcy_regon: 010849220
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krucza 38/42, 00-512 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Brak danychSzczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia znajdą Państwo na stronach KPRM pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/ numer ogłoszenia 76979 lub na stronie Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego, w zakładce Pracuj z nami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Krucza
Numer budynku pracodawcy: 38/42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242217
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 19.04.2021
Oferta pracy ważna do: 26.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?045a92a216d7d8346e5ccd345f808481
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć z młodzieżą, prowadzenie dokumentacji, organizacja przedsiewzięć na rzecz rynku pracy np. seminaria
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2016-06-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
według stanowiska
AGRO BIZNES OBSŁUGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Sorkwity (warmińsko-mazurskie)
Nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania przepisów zasad bhp zgodnie z obowiązującymi regulacjami w tym zakresie. Przeporwadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów, zasad bhp. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy.
Szpital Powiatowy w Zawierciu - 2017-11-10 - Zawiercie (śląskie)
Przygotowywanie i rozwożenie posiłków
SMACZNY BAREK Aneta Iwanowicz - 2016-10-05 - Trzy Lipy (warmińsko-mazurskie)
- kontakt z zespołem w języku arabskim i języku angielskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Łódź (łódzkie)
sortowanie i pakowanie pomidorów
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Karczew (mazowieckie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. francuskiego i j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie samochodu do jazdy, ładowanie i nadzór nad prawidłowym załadunkiem, sprawdzanie zapięcia burt, sprawdzanie stanu technicznego auta, prowadzenie dokumentacji jazdy
"MOTO M5" s.c. - 2019-05-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-12-24 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad inwestycjami w zakresie prac sanitarnych.
Stołeczny Zarząd Infrastruktury - 2019-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
prace fizyczne, obsługa wózka widłowego
Zakład Drzewny "Andrewpol" Andrzej Pryczynicz w Hajnówce - 2019-11-14 - Hajnówka (podlaskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO:1. SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZOWANYMI INWESTYCJAMI W ZAKRESIE OKREŚLONYM PRZEPISAMI USTAWY PRAWO BUDOWLANE Z DNIA 07 LIPCA 1994 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI, 2. SPRAWOWANIE KONTROLI W ZAKRESIE REALIZACJI ZAKRESU RZECZOWO-FINANSOWEGO, PRZYPADAJĄCEGO NA DANY ROK BUDŻETOWY, POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ,3. SPRAWOWANIE NADZORU I KONTROLI NAD ZADANIAMI W TOKU REALIZACJI ZADANIA W ZAKRESIE JEGO PROGRAMOWANIA I PROJEKTOWANIA, 4. ROZLICZANIE ZADAŃ
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE - 2020-06-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie książki rachunków przychodzących i ksiego kasowej;Zarządzanie dokumentacją;Kontowanie wstepne, ksiegowanie wszystkich zdarzeń i operacji gospodarczych, ewidencja księgowa rozrachunków z odbiorcami i dostawcami;Prowadzenie statystyk;Sprawozdania do kierownictwa firmy i do działów branżowych;Współpraca BWA, sporządzanie bilansu i G+V;Zadania koordynacyjne pomiędzy biurami w Polsce iv Niemczech;Zadania controlingu dla spółek kapitałowych i osobowych;Współpraca dla bilansu IFRS;Comiesięczne ustalanie podatku;Spotkania z doradcą podatkowym.Możliwości: 1-miwesieczne przeszkolenie w dynamicznym i międzynarodowym zespole w centrali naszej firmy w Weimar-Legefeld w Niemczech;Wynagrodzenie odpowiadające świadczonej pracy i możliwość ciągłego rozwoju;Nocleg na miejscu podczas 1- miesięcznego przeszkolenia w Niemczech . Kontakt kandydatów z pracodawcą: CV należy przesłać w języku niemieckim, z podaniem możliwosci najwcześniejszego terminu rozpoczęcia pracy , a także oczekiwań finansowych na adres: jobs (at) saller-bau.com .Miejsce pracy: Wrocław Oferta znajduje się w sali: E
Arcros FM PL SALLER Sp.z.o.o. Sp. K - 2016-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Czyszczenie i malowanie korpusów kotłów c.o.
PPHU KOTŁOSPAW s.c. Przemysław i Jakub Wrońscy - 2020-06-30 - Pleszew (wielkopolskie)
1.Planowanie i dokonywanie systematycznego zaopatrzenia placówki w potrzebne artykuły żywieniowe, środki czystości, artykuły szkolne i inne, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.2.Przyjmowanie i wydawanie towarów zgodnie z obowiązującymi dokumentami.3.Sporządzanie i rozliczanie dziennych raportów żywieniowych.4.Opracowywanie jadłospisów dekadowych z uwzględnieniem norm żywieniowych.5.Wyliczanie norm ilościowych i wagowych produktów.6.Bieżące prowadzenie magazynów (spożywczego, gospodarczego, papierniczego) i dokumentacji magazynowej za pomocą programu Stołówka + Magazyn.7.Sporządzanie miesięcznych zestawień przychodów i rozchodów z magazynu spożywczego, z pozostałych kwartalnie.8.Nadzór pracy kucharek.9.Przestrzeganie zasad i prowadzenie dokumentacji GHP/GMP.10.Prawidłowe przechowywanie produktów żywnościowych, zapobieganie ich zniszczeniu i zepsuciu.11.Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie placówki.12.Prowadzenie w zastępstwie operacji kasowych.
CENTRUM EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNE DOMÓW DLA DZIECI W PASYMIU - 2017-02-16 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
Praca w wykopach przy wodociągach i kanalizacji.Usuwanie awarii.Zakładanie kanalizacji i wodociągów.
MIEJSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI - SŁUPCA - 2018-01-07 - Słupca (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz bazy kandydatów w odpowiednich systemach HR-owych.Procesowanie aplikacji pracowników, formularzy, statystyk i innych materiałów poufnych.Przygotowanie raportów i analiz z zakresu HR.Wspieranie pracowników w kwestiach związanych z administracją personalną oraz kalkulacją benefitów.Odpowiadanie na pytania pracowników dotyczące różnych obszarów HR za pośrednictwem maila, telefonu lub innymi drogami.Przygotowanie dokumentów personalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony danych osobowych.Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych procedurwsparcie Team Leadera w codziennych obowiązkach.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
usuwaniezanieczyszczeń i kurzy w salach lekcyjnych, opróżnianie koszy na śmieci, sprzatanie toalet, wycieranie korytarzy szkolnych, wykonywanie innych czynności poleconych przez dyrektora szkoły wynikających z organizacji pracy w pklacówce
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Świętochłowice (śląskie)
Podstawowa obsługa maszyny, pakowanie detali z tworzywa sztucznego, kontrola jakości wyrobu i inne prace pomocnicze.
HEGA Zakład Wielobranżowy Arkadiusz, Henryk, Piotr Gawłowscy - 2017-02-10 - Zgierz (łódzkie)
Zadania zawodowe: - programowanie w wybranym języku programowania;- opracowuje zadań projektowanej aplikacji w formie algorytmów, a następnie kodowanie przy pomocy odpowiedniego języka programowania;- przygotowywanie dokumentacji technicznej do danej aplikacji.Dodatkowe zadania zawodowe:- podejmowanie działań koncepcyjnych oraz programistycznych przy tworzeniu systemów w wybranych językach, analiza wymagań podanych przez klienta, planowanie zadań i ocenianie.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Wrocław (dolnośląskie)
.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2019-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
analiza wyników zgodnie ze standardami, łącznie z informacją zwrotną z kontroli wyceny, składanie okresowych zwrotów, cele dot. poprawy skuteczności i kontroli będą uzgodnione i monitorowane, sprawdzenie czy przypisane procesy zostały zakończone w terminach i w sposób efektywny, zapewniając spójność i dokładność, dostarczenie informacji na temat składek i zachowań poszczególnych osób regularnie, dostarczenie i otrzymywanie informacji zwrotnych od kierownika linii co najmniej raz na kwartał, wysokiej jakości praca zespołowa z innymi zespołami ds. kontroli produktów i zespołów kontroli produktów, roczny przegląd audytu wewnętrznego, który ustali czy zespół jest w pełni zgodny z globalnymi rynkami FIM, działanie z wysokim poziomem uczciwości, zachowaniami i osiągnięciami w stosunku do standardów etycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
projektowanie, przygotowanie i wdrażanie, a także dokumentacja wszystkich niezbędnych procedur i procesów produkcyjnych E2E dla krajów w procesie przejścia na nową platformę / transition (np. Harmonogram Produkcji, konfiguracja procesu sprawdzania danych (FI), produkcja testowa, kontrola jakości, itp), zapewniając (lub przekraczając) oczekiwaną jakość i terminowość, i zgodnie z odpowiednimi Standardowymi Procedurami Operacyjnymi (SOP) oraz najlepszymi praktykami, współpraca z Analitykami/Architektami Procesów Biznesowych (BPA), z różnych krajów, w tym z Indii, proponowanie nowych, efektywnych, odpornych na błędy i zoptymalizowanych rozwiązań i usprawnień procesów, analiza i identyfikacja luk oraz obszarów wymagających poprawy w środowisku produkcyjnym oraz stymulacja procesów i narzędzi, identyfikacja i wdrażanie rozwiązań, które wprowadzają standaryzacje i poprawiają wydajność procesów, mając na uwadze potrzeby biznesowe, samodzielne rozwiązywanie tematów i zagadnień, działanie w wielokulturowym środowisku wirtualnym, współpracując z wszystkimi interesariuszami i stronami procesupraca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
Szycie na maszynie firan i zasłon, krojenie materiałów, prasowanie.
GARDYNA - Aranżacje Okien Wiesława Bazychowska - 2016-02-25 - Kartuzy (pomorskie)
- Drobne prace kaletnicze / szewskie i tapicerskie oraz renowacja skór,- Kontakt telefoniczny 512-006-801
RENAT KAZIMIERZ JANUSZ - 2019-05-23 - Tczew (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relaccji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i znajomość rynku sprzedaży/branży, zdolności negocjacyjne, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, przedsiębiorczość, umiejętności strategiczne, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Nowa Wieś (śląskie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości, analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności, analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu, koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpracaz zespołem deweloperów aplikacji, definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych.
EPAM Systems Poland - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
- rozwój konkurencyjnych koncepcji systemowych dla elektronicznych systemów komunikacji oraz monitorowanie ich wdrażania- tworzenie projektów akwizycyjnych jako kierownik projektu technicznego - modelowanie, symulacja oraz weryfikacja algorytmów i procesów poprzez narzędzia przetwarzania sygnału- definicja i dekompozycja wymagań zgodnie z ISO26262(bezpieczeństwo funkcjonalne)- zarządzanie i ciągłe doskonalenie procesu FMEA- zarządzanie rozwojem zawodowym zespołu inżynierii systemu
Digades GmbH - 2016-09-01 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa informacyjna klienta, sprzedaż biletów i pamiątek, terminowanie i dokładne wypełnianie obowiązującej dokumentacji organizacyjno- obsługowej, dbanie o utrzymanie porządku na stanowisku pracy, kontrola ważności biletów muzeum, rozliczanie zasobów magazynowych.
MUZEUM SIŁ POWIETRZNYCH W DĘBLINIE - 2015-11-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)