STARSZY SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ I ROZWOJU Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 5 400 PLN
Zakres obowiązków: - Działanie w charakterze partnera edukacyjnego w odniesieniu do wybranych usług szkoleniowych. Komunikacja z interesariuszami w celu zidentyfikowania zapotrzebowania i wsparcia ich w procesie nauczania-Przygotowanie i realizowanie miesięcznych planów szkoleniowych na podstawie złożonych wniosków.-Zapewnienie jakości. Zapewnienie realizacji zdarzenia w ramach umowy SLA. -Wspieranie uczestników wszystkimi potrzebnymi informacjami i materiałami. -Rozwiązywanie problemów występujących podczas procesu szkolenia. -W razie potrzeby usprawnienie procesu szkolenia.-Zgłoszenie skuteczności szkolenia interesariuszom
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Działanie w charakterze partnera edukacyjnego w odniesieniu do wybranych usług szkoleniowych. Komunikacja z interesariuszami w celu zidentyfikowania zapotrzebowania i wsparcia ich w procesie nauczania-Przygotowanie i realizowanie miesięcznych planów szkoleniowych na podstawie złożonych wniosków.-Zapewnienie jakości. Zapewnienie realizacji zdarzenia w ramach umowy SLA. -Wspieranie uczestników wszystkimi potrzebnymi informacjami i materiałami. -Rozwiązywanie problemów występujących podczas procesu szkolenia. -W razie potrzeby usprawnienie procesu szkolenia.-Zgłoszenie skuteczności szkolenia interesariuszom
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ I ROZWOJU
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2020
Data zakończenia pracy: 18.03.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, kierunek psychologia, -co najmniej 2 lat na stanowiskach związnym z rekrutacją lub szkoleniami pracowników-co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku-zdolność do efektywnego przekazywania wiedzy innym oraz do stałego pogłębiania swojej wiedzy-niezależność, systematyczność, zorganizowanie, terminowość- znajomość technik autoprezentacji, prezentacji i negocjacji, - doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office- umiejętność pracy w zespole- umiejętność rozwiązywania problemów w czasie procesów szkoleniowych- umiejętność realizowania miesięcznych planów szkoleniowych-znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 19.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9ec0efefd19d77a7307fc39bd245c27b
Podobne oferty pracy
Znajomość regulacji prawnych w zakresie kontroli zarządczej, a w szczególności: zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi; skuteczności i efektywności działania; wiarygodności sprawozdań; ochrony zasobów; przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania; efektywności i skuteczności przepływu informacji; zarządzania ryzykiem; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (9-15).
JEDNOSTA WOJSKOWA NR 4220 - 2016-02-04 - Lędowo (pomorskie)
Praca przy 24 godzinnych pomiarach natężenia ruchu drogowego (liczenie aut, pilnowanie sprzętu podczas pomiaru, wypełnianie dokumentacji pomiarowej).
kontakt przez OHP - 2016-10-24 - Łódź (łódzkie)
-kontrola i analiza finansowo-rzeczowa realizowanych robót,-rozliczanie końcowe zadań inwestycyjnych i remontowych,-planowanie rzeczowo-finansowe
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1) Prowadzenie ewidencji dokumentacji finansowej oraz sprawdzanie jej pod względem merytorycznym i finansowym2) Sprawdzanie dokumentacji finansowej pod względem kompletności3) Prowadzenie wydatków finansowych w książkach wydatków oraz tabeli wydatków (forma elektroniczna)4) Przygotowywanie i sporządzanie okresowych analiz dotyczących rozliczeń finansowych wydziału;5) Sporządzanie analizy stopnia realizacji planu potrzeb finansowo-rzeczowych oraz wniosków o dokonanie korekty przyznanych limitów6) Rozdzielanie dokumentacji finansowej na poszczególne komórki organizacyjne wydziału7) Koordynowanie czynności związanych z przepływem dokumentacji finansowej pomiędzy Wydziałem Finansów i Budżetu KSP, a komórkami organizacyjnymi wydziału8) Stała współpraca z kierownikami sekcji Wydziału Zaopatrzenia KSP w zakresie swojej działalności;9) Prowadzenie ewidencji wniosków, zamówień, zestawień wydatków oraz list wydatków10) Analizowanie dokumentacji finansowej i informowanie o zagrożeniach wynikających z zarządzania środkami finansowymi11) Realizowanie zadań związanych z przestrzeganiem dyscypliny finansowej Wydziału Zaopatrzenia KSP12) Uzgadnianie wydruków z ksiąg rachunkowych z ewidencją księgową. Sporządzanie miesięcznych informacji potwierdzających zgodność lub wskazującą na rozbieżności w wydruku13) Prowadzenie korespondencji wymiennej w zakresie wykonywanych zadań14) Kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji finansowej do archiwizacji15) Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej16) Przestrzeganie ustalonego w Komendzie Stołecznej Policji czasu pracy, porządku i regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji zarządzeń i procedur obowiązujących na stanowisku17) Znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności18) Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę19) Przestrzeganie przy realizacji zadań wynikających z zakresu czynności limitu środków finansowych wyznaczonego na dany okres lub realizację danego zadania20) Realizacja zadań wynikających z zakresu czynności w sposób oszczędny i racjonalny21) Przejawianie inicjatywy w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników w zakresie fachowości, sprawności i terminowości wykonywania przydzielanych zadań22) Dbałość o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę23) Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu24) Dbałość o należyty stan urządzeń i sprzętu oraz o porządek i ład w miejscu pracy25) Stosowanie Środków ochrony zbiorowej i indywidualnej, zgodnie z ich przeznaczeniem26) Poddawanie się badaniom lekarskim: wstępnym, okresowym, kontrolnym, innym wymaganym i stosowanie się do wskazań lekarskich27) Niezwłoczne zawiadamianie przełożonych o zauważonym w Komendzie wypadku albo zagrożeniu życia lub zdrowia ludzkiego28) Niezwłoczne pisemne informowanie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KSP - o zmianie danych, niezbędnych do dokonania zgłoszenia do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz danych w Systemie Wspomagania Obsługi Policji, m.in. stan cywilny i rodzinny, adres zameldowania/zamieszkania do korespondencji, decyzja o przyznaniu emerytury/renty oraz innych zmianach, które mogą mieć wpływ na zakres praw i obowiązków pracownika29) Niezwłoczne powiadomienie przełożonego o zniszczeniu lub zagubieniu dokumentów służbowych30) Niezwłoczne pisemne powiadomienie Naczelnika Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji o zniszczeniu lub zagubieniu legitymacji pracowniczej31) Przestrzeganie tajemnicy określonej w odrębnych przepisach32) Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywania koleżeńskiego stosunku współpracownikom.
Komenda Stołeczna Policji - 2020-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych;dostosowywanie warunków przechowywania dokumentów do wymaganych standardów oraz wykonywanie drobnych zabiegów konserwatorskich;ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym;porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych;
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Góra (dolnośląskie)
operator wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Zabrze (śląskie)
Miejsce pracy: Autostrada A4 Wrocław -Gliwice
INTERTOLL CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-16 - Gdańsk (pomorskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów; bezpośredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łódź (łódzkie)
konfigurowanie połączeń na stacjach roboczych w sieci MIL-NET i ZWSI RON,
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostaka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2016-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku pracy :1. Protokołowanie na rozprawach;2. Prowadzenie akt spraw podlegających właściwości wydziału,3. Sporządzanie wokand;4. Sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw;5. Dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczeń;6. Zszywanie akt, archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum;7. Obsługa programu "Sędzia 2" i "ReCourt"Z naszej strony oferujemy:1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony, a po ukończeniu stażu na czas nieokreślony,2. stałe godziny pracy,3. wynagrodzenie na stażu 2500 zł brutto/miesiąc, a po ukończeniu stażu 2700 zł brutto/miesiąc,4. dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (wzrastający o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego),5. terminową wypłatę wynagrodzenia,6. dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastą pensję, zgodnie z obowiązującymi przepisami,7. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,8. zdobycie cennego doświadczenia. Wykaz wymaganych dokumentów:1. Podanie o przyjęcie na staż urzędniczy adresowane do Dyrektora Sądu;2. CV;3. Kwestionariusz osobowy (do pobrania w zakładce oferty pracy);4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;5. Oświadczenia ( do pobrania w zakładce oferty pracy):a. o pełnej zdolności do czynności prawnych,b. o niekaralności za przestępstwa lub przestępstwo skarbowe,c. że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,d. o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku, którego konkurs dotyczy.Dodatkowo kandydat może złożyć:- kserokopie posiadanych zaświadczeń o odbytych kursach,- kserokopie posiadanych dyplomów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie posiadanych świadectw pracy,- kserokopie posiadanych opinii o kandydacie,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przyszłej rekrutacji (lista rezerwowa) wraz z klauzulą informacyjną (do pobrania w zakładce oferty pracy). Termin i miejsce złożenia dokumentów: 1. termin złożenia dokumentów : do 07.06.2019 r.2. Miejsce złożenia dokumentów:a) osobiście w Biurze Podawczym Sądów Rejonowych przy ul. Podwale 30, pokój nr 60A, w godzinach urzędowania sądu,b) drogą pocztową (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Sąd Rejonowey dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-040 Wrocław Oddział Kadr z dopiskiem : "Konkurs na staż urzędniczy".Konkurs składa się z następujących etapów:Etap I : weryfikacja zgłoszeń pod kątem spełnienia wymgów formalnych.Etap II: sprawdzan praktyczny - sprawdzenie znajomości wskazanych w ogłoszeniu aktów prawnych oraz umiejętności pracy z komputerem, w tym biegłości pisania oraz umiejętności redagowania pism.Etap III: rozmowa kwalifikacyjna, podczas której komisja w szczególności oceni umiejętności kandydata dotyczące wykorzystania w praktyce jego wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy, którego konkurs dotyczy. Informacje dodatkowe: 1. lista osób zakwalifikowanych do kolejnych etapów konkursu oraz wyniki z poszczególnych etapów konkursu zostaną umieszczone na tablicy ogłoszeń tut. Sądu oraz ogłoszone na stronie internetowej Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl w zakładce: Oferty pracy,2. oferty nie spełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone,3. kandydatury zgłoszone po terminie lub wysłane drogą mailową nie będą rozpatrywane, 4. dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia pod numerem telefonu (71) 7481130.Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu konkursu ogłoszona zostanie w dniu 14.06.2019 r. Szczegóły konkursu zawarte są na stronie: http://www.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym.Miejsce wykonywania pracy: Wrocław ul. Podwale 30 Plac Powstańców Śląskich 14Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 748 11 30
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu - 2019-05-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie miesięcznych raportów, analiza wariancji i możliwości zwiększenia zdolności firmy w zakresie zarządzania, zadania związane z raportowaniem i planowaniem, przygotowywanie bieżących raportów na prośbę wewnętrznych zespołów finansowych lub FD, analiza trendów dla poszczególnych rodzajów produktu, pomoc w dostarczeniu ustandaryzowanego procesu prognozowania finansowego na platformach Consensus Forecasting Platform w ramach CCC,
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Poznań (wielkopolskie)
Monitorowanie, koordynowanie i uczestniczenie w przygotowaniu sprawozdań finansowych US GAAP i wsparcie rynku Finansów wraz z przygotowaniem celów budżetowych aby ułatwienić osiągnięcie celów firmy- Przeprowadzanie sprawdzonych procesów weryfikacji, aby zapewnić kompletność i dokładność zapisów księgowych oraz ich klasyfikacjęzgodnie z amerykańskim GAAP i standardami rachunkowości PMI.Koordynowanie comiesięcznego zamknięcia, aby zapewnić kompletność procesu zamknięcia na koniec okresu poprzez weryfikację i analizęraportów trendów, przegląd i zakończenie analizy konta, ustalanie i rejestracja koniecznych rozliczeń międzyokresowych. Spełnianie wymagań dotyczących sprawozdawczości finansowej (ramy kontroli SOX).- Pozostanie na bieżąco z oddziałami firmy, aby ocenić i poprawnie odzwierciedlić ich wpływ na sprawozdania finansowe.Koordynowaniegromadzenia danych i przygotowywanie dokładnych budżetów na kosztówogólne (MBBF, G&A, R&D), innych dochodów / wydatków i prognoz bilansu obejmujących PMI, regionalne i rynkowe wskaźniki KPI iinstrukcje. Przesyłanie przygotowanych danych do odpowiednich systemów (tj. GMRB, SAP). Przeprowadzanie przeglądu kontroli budżetu,aby w porę zidentyfikować odchylenia od ustalonych celów.Przeprowadzanie analizy w celu wsparcia przygotowania, przeglądu i przedłożenia raportów (np. GSPSrep, GSPR) w celu zapewnieniapodmiotom stowarzyszonym, zarządzającym regionem UE i PMIaktualnych informacji na temat osiągania celów finansowych.- Utrzymanie efektywnej komunikacji z partnerami na rynkach, w regionieUE, w CoE i zespołach FSC, aby zapewnić prawidłowe i terminowe odzwierciedlanie działalności biznesowej w zapisach księgowych, wysoką jakość raportowania, dokładność prognozowania i skuteczną kontrolębudżetu.- Pogłębianie wiedzy z zakresu US GAAP oraz znajomości standardów rachunkowości PMI, metodologii prognozowania i narzędzizapewniających wysoką jakość sprawozdawczości finansowej orazzapewniającą dokładną i terminową analizę wyników biznesowych.- Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających, we wdrażaniu najlepszych praktyk i optymalnych narzędzi do poprawy efektywności zadań realizowanych przez Zespół Kontroli Finansowej.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Kraków (małopolskie)
Instalowanie, obsługa i konserwacja scentralizowanych i rozproszonych systemów komputerowych w środowisku wielu dostawców, świadczenie pomocy technicznej na poziomach 2/3 dla całej infrastruktury klientów i opracowywanie rozwiązań w celu ustabilizowania środowisk klienckich; wykonywanie wszystkich zadań administracyjnych związanych z bazami danych, w tym ich instalowanie, tworzenie, aktualizowanie, wymiarowanie obiektów, tworzenie obiektów, użytkowników, tworzenie kopii zapasowych/odzyskiwanie danych, poprawki, monitorowanie, eksport/import i obsługa narzędzia SQL loader, planowanie objętości i zasobów, szacowanie wielkości plików danych i plików dziennika powtórzeń, administrowanie i zarządzanie dużymi bazami danych w środowisku RAC i innym niż RAC.Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- udział w procesach związanych z księgowością (księgowanie i monitorowanie faktur, wyjaśnianie niezgodności, monitorowanie zaległych należności, udział w procesach związanych z zamykaniem miesiąca rozliczeniowego)- codzienny kontakt z klientem w j. niemieckim- przygotowywanie raportów- udział w tworzeniu oraz wdrażaniu usprawnień
Infosys Poland Sp. z o.o. - 2020-05-26 - Łódź (łódzkie)
Praca w administracji w dziale księgowości, Sporządzanie list płac, rozliczenia z ZUS, US, GUS, księgowanie dokumentów źródłowych w programie Księgowość Optivum. Sporządzanie list płacy dla pracowników zatrudnionych w Zespole na podstawie umów o pracę i zlecenia i na wszystkieprzysługujące im uprawnienia w programie Vulcan Płace Optivum. Sporządzanie zestawień zbiorczych list płacy i ZUS. Wyliczanie zasiłków chorobowych i rodzinnych. Sprawdzanie zwolnień lekarskich na platformie e PUE. Prowadzenie kart zasiłkowych pracowników. Prowadzenie kart wynagrodzeń, wyliczanie funduszu do dodatkowej nagrody rocznej tzw. 13-ki. Rozliczanie miesięczne składek ZUS. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowej do ZUS. Sporządzanie raportów imiennych RCA do ZUS. Sporządzanie raportów miesięcznych ZUS RMUA dla osoby ubezpieczeniowej. Sporządzanie deklaracji PIT do Urzędu Skarbowego. Wypisywanie zaświadczeń o wynagrodzeniu.
Zespół Medycznych Szkół Policealnych w Płocku - 2019-08-27 - Płock (mazowieckie)
dbanie o porządek i bezpieczeństwo budynku szkolnego, porządkowanie terenu przed szkołą, okresowy przegląd i sprawdzanie szczelności instalacji c.o. w budynku
Szkoła Podstawowa Nr 12 Im.Jana III Sobieskiego - 2018-11-21 - Sosnowiec (śląskie)
PRZYJMOWANIE I KOORDYNOWANIE KORESPONDENCJI WYCHODZĄCEJ I PRZYCHODZĄCEJ TRADYCYJNEJ I ELEKTRONICZNEJ; REJESTRACJA, ZBIERANIE, GROMADZENIE, PRZECHOWYWANIE I SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW; PRZYGOTOWYWANIE DO ZAJĘĆ PAKIETÓW DYDAKTYCZNYCH; OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, POLIGRAFICZNYCH;SPORZĄDZANIE WYKAZÓW ZAPOTRZEBOWANIA NA MATERIAŁY BIUROWE; WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ KIEROWNIKA W RAMACH ZAKRESU CZYNNOŚCI I OBOWIĄZKÓW NA ZAJMOWANYM STANOWISKU ORAZ WYNIKAJĄCYCH Z INNYCH BIEŻĄCYCH POTRZEB JEDNOSTKI; PROWADZENIE STRONY INTERNETOWEJ; PRZYGOTOWYWANIE LISTY OBECNOŚCI PRACOWNIKÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MAGISTERSKIE, PREFEROWANIE KIERUNKI:ADMINISTRACJA, EKONOMICZNE, ZARZĄDZENIE; BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; OBSŁUGA KOMPUTERA, PAKIET MS OFFICE W TYM EXCEL; MINIMUM 3 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (MILE WIDZIANA PRACA NA UCZELNI WYŻSZEJ)MIEJSCE PRACY:SZCZECIN, ŻOŁNIERSKA 48
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-12-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzór nad sprzedawcami i kucharzami, obsługa kasy, kompletowanie zamówień, rozliczanie zmiany.Po umowie zlecenia- dalsze zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
Krzysztof Nordwind Firma Handlowo Usługowa NORWIND - 2018-06-27 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Terminowa obsługa modułów płace i finanse w Zintegrowanym Systemie Zarządzania Oświatą (ZSZO), wydawanie zaświadczeń, sporządzanie sprawozdań, raporty kasowe, wprowadzanie faktur, not itp., obsługa programów unijnych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 4 IM. GENERAŁA AUGUSTA EMILA FIELDORFA "NILA" W KRAKOWIE - 2017-09-12 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie klienta zarządzającego aktywami w celu rozwiazywania zapytań klienta i wyszukiwanie skutecznych rozwiązań w zakresie zarzadzania transakcjami rynkowymi;
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
opieka nad mieszkańcami, pomoc w codziennych czynnościach
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Malbork (pomorskie)
Przyjmowanie i rozdział korespondencji oraz przesyłek wpływających do Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, obsługa elektroniczna skrzynek podawczych KWP. Dokonywanie sprawdzeń prawidłowości czynności wykonywanych w sekretariatach wydziałów KWP i jednostkach Policji jej podległych w zakresie obiegu dokumentacji jawnej. Sporządzanie kserokopii dokumentów oraz akt spraw, powielanie dokumentów niejawnych oraz wykonywanie drobnych opraw introligatorskich (bindowanie dokumentów). Koordynowanie przedsięwzięć związanych z protokolarnym przekazywaniem dokumentacji i składników majątkowych komórek organizacyjnych KWP w Gdańsku oraz jednostek jej podległych.
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku - 2020-07-01 - Gdańsk (pomorskie)
- zmywanie naczyń, - dbałość o utrzymywanie czystości stanowiska pracy. 80 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9-22. Oferta dostępna w sali B, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: p.garbat (at) smaknatak.pl
P&T INVESTMENT Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
– obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy,– utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego,– dbanie o dostępność środków czystości w kuchni i na zapleczu sanitarnym,– czyszczenie sprzętu kuchennego, powierzchni stołów, podłóg i maszyn, oraz zmywanie naczyń po zakończonym dniu pracy,
Milena Gąsiorek Free Kids Serwise i Montaż - 2018-09-06 - Zawonia (dolnośląskie)
Opieka nad osobami nietrzeźwymi
Ośrodek Terapii i Opieki Nad Nietrzeźwymi S.C. - 2019-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Definiowanie strategii testowej oraz planu testów wydajnościowych. Projektowanie, rozwijanie, debugowanie oraz uruchamianie skryptów i testów wydajnościowych. Interpretowanie raportów wydajnościowych oraz analiza ich wyników. Konfigurowanie narzędzi używanych do określania wydajności systemu (włączając „skalowanie” oraz odwzorowanie środowiska produkcyjnego). Instalacja oraz konfiguracja tzw. „farm testowych”. Tworzenie rozwiązań wspierających uruchomienie zestawów testów (np. skrypty automatycznego uruchomienia). Tworzenie narzędzi wspomagających generowanie danych i parametrów. Kontrolowanie i ulepszanie procesów związanych z testami wydajności systemu. Tworzenie dokumentacji projektowej dla testów wydajnościowychsala H
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe/średnie, znajomość programu Auto CAD, Corell Draw. Wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej (wynagrodzenie uzależnione od umiejętności). Kontakt telefoniczny, osobisty oraz e-mailowy: mkomraus (at) gmail.com
KOMRAUS MICHAŁ ZAKŁAD SZKLARSKI - 2019-04-26 - Rybnik (śląskie)
Kompleksowa ocena zawartości AdWords online i analiza wszelkich danych niezbędnych do podejmowania szybkich i odpowiedzialnych decyzji, wsparcie innych pracowników i kierownictwa w zakresie produktu, uczestnictwo w spotkaniach z klientem, asystowanie we wdrożeniu nowych produktów, nadzór nad modyfikowaniem i optymalizacją już istniejących treści marketingowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)