STARSZY SPECJALISTA DS PŁAC Opole oferta pracy Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Opolu
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 520 PLN
Zakres obowiązków: Prawidłowe naliczanie i sporządzanie list płac pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, naliczanie oraz terminowe przekazywanie składek ZUS i podatków, wystawianie informacji PIT-11 i PIT-8B oraz sporządzanie PIT-4R do Urzędu Skarbowego, sporządzanie zastawień list płac, chorobowego, opieki, macierzyńskiego, nagród itp., kompletowanie i prawidłowe przechowywanie dokumentów, na podstawie których dokonuje się naliczeń, archiwizacja dokumentacji płacowej.
Data publikacji: 2019-10-09
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Opolu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pułaskiego 3, 45-048 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prawidłowe naliczanie i sporządzanie list płac pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, naliczanie oraz terminowe przekazywanie składek ZUS i podatków, wystawianie informacji PIT-11 i PIT-8B oraz sporządzanie PIT-4R do Urzędu Skarbowego, sporządzanie zastawień list płac, chorobowego, opieki, macierzyńskiego, nagród itp., kompletowanie i prawidłowe przechowywanie dokumentów, na podstawie których dokonuje się naliczeń, archiwizacja dokumentacji płacowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 520 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 520 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych (książeczka sanepidowska)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa kadrowo-płacowa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa oprogramowania PŁATNIK
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana znajomość przepisów w zakresie wynagrodzeń w oświacie. Posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności cywilnoprawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, zaświadczenie o niekaralności Bieżąca znajomość przepisów w zakresie wynagrodzeń, przepisów niezbędnych do naliczania zasiłków oraz przepisów dot podatku dochodowego od osób fiz. mile widziana znajomości oprogra
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Opolu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Pułaskiego 3, 45-048 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 09.10.2019
Oferta pracy ważna do: 14.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a8995d838331c2fd6e9a6777db7715c3
Podobne oferty pracy
Rozwój, wdrażanie, refaktoryzacja oraz wsparcie produktów "początkowych".
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie wyznaczonych obiektów, utrzymanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń.
NOVATIS SP Z O.O. - 2017-09-01 - Gdańsk (pomorskie)
Organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem); -zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
EPAM Systems Poland - 2017-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych KSIP (Krajowy System Informacji Policji)rejestracja zdarzeń drogowychsporządzanie analiz z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie - 2017-05-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie oraz wydawanie towarów, sprzedaż art. nabiałowych, Obsługa klienta, dbanie o porządek na magazynie, obsługa systemu sprzedaży SUBIEKT.
Firma Handlowa "MILEKO" Mateusz Kasprzak - 2016-04-27 - Legnica (dolnośląskie)
kontrola aut, tras i czasu pracy kierowców, doświadczenie zawodwe wymagane, wynagrodzenie zasadnicze + premia
DAKPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Wolsztyn (wielkopolskie)
• analizowanie sprawozdawczości finansowej z realizacji zakontraktowanych usług medycznych pod względem ilościowym i wartościowym;• monitorowanie kształtowania się wydatków na świadczenia opieki zdrowotnej;• przeprowadzanie analizy raportów statystyczno-medycznych celem zgodności świadczonych usług medycznych z umowami;• sporządzanie planu zakupu świadczeń zdrowotnych;• monitorowanie informacji o liczbie oczekujących na udzielenie świadczenia opieki zdrowotnej i średnim czasie oczekiwania;• sporządzanie analiz w zakresie danych dot. list oczekujących.
PODLASKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
Obsługa administracyjna biura; dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w Firmie; przygotowywanie zestawień i raportów; pomoc przy obsłudze kadrowej pracowników; archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami; współpraca z działem handlowym wydawnictwa. Godziny odbywania stażu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (zgodnie z programem stażu).
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Bełchatów (łódzkie)
- Obsługa klienta- Obsługa kasy
Elea polska - 2016-09-30 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa, świadczenie usług hostingowych
SII SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Bychawa (lubelskie)
Przygotowanie posiłków przywiezionych przez firmę cateringową, pomoc nauczycielom przy posiłkach dzieci w przedszkolu oraz uprzątnięcie po posiłkach, obsługiwanie zmywarki. Ponadto wspieranie nauczycieli w ich codziennej pracy.
Klaudia Suchożebrska - 2019-07-30 - Stara Gadka (łódzkie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów, - implementacja niestandardowych zmian do środowiska , - komunikacja i konsultacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi inżynierami, - zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług, - uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja,- projektowanie oraz implementowanie sieci i systemów bezpieczeństwa, - wspieranie zarzadzania ofertami z ekspertyzą techniczną.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wiązanie zbrojenia przy wznoszeniu budynków. Praca na terenie woj. pomorskiego.
FIRMA BUDOWLANA DOM-BUD JACEK SZYMICHOWSKI - 2016-05-27 - Kiełpino (pomorskie)
Obsługa telefoniczna i mailowa klientów, wykonywanie zadań według standardów biura podróży.
WNS GLOBAL SERVICES (UK) LIMITED (Sp.z o.o.) Oddz.w Polsce - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-11-09 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
praca w kuchni, prace pomocnicze przy przygotowywaniu posiłków, obróbka wstępna warzyw i owoców, krojenie wędlin, warzyw, przygotowywanie surówek, potraw, utrzymanie czystości w kuchni.przepracowywanie na umowie zlecenia +ZUS około 105 godzin w miesiącu według potrzeb, dyspozycyjność od 9:00 do23:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
handel tekstyliami, zamówienia hurtowe i zbyt dalszym hurtownikom, zarządzanie handlem w spółce, wszystkie transakcje kupna i zbytu odbywają się w języku wietnamskim (dostawcy i odbiorcy)
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Nadarzyn (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzenie kart zasiłkowych tych pracowników, naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne oraz składek na fundusz zdrowotny pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz inne prace związane z księgowością.
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych - 2019-02-22 - Legionowo (mazowieckie)
Monitorowanie, koordynowanie i uczestniczenie w przygotowaniu sprawozdań finansowych US GAAP i wsparcie rynku Finansów wraz z przygotowaniem celów budżetowych aby ułatwienić osiągnięcie celów firmy- Przeprowadzanie sprawdzonych procesów weryfikacji, aby zapewnić kompletność i dokładność zapisów księgowych oraz ich klasyfikacjęzgodnie z amerykańskim GAAP i standardami rachunkowości PMI.Koordynowanie comiesięcznego zamknięcia, aby zapewnić kompletność procesu zamknięcia na koniec okresu poprzez weryfikację i analizęraportów trendów, przegląd i zakończenie analizy konta, ustalanie i rejestracja koniecznych rozliczeń międzyokresowych. Spełnianie wymagań dotyczących sprawozdawczości finansowej (ramy kontroli SOX).- Pozostanie na bieżąco z oddziałami firmy, aby ocenić i poprawnie odzwierciedlić ich wpływ na sprawozdania finansowe.Koordynowaniegromadzenia danych i przygotowywanie dokładnych budżetów na kosztówogólne (MBBF, G&A, R&D), innych dochodów / wydatków i prognoz bilansu obejmujących PMI, regionalne i rynkowe wskaźniki KPI iinstrukcje. Przesyłanie przygotowanych danych do odpowiednich systemów (tj. GMRB, SAP). Przeprowadzanie przeglądu kontroli budżetu,aby w porę zidentyfikować odchylenia od ustalonych celów.Przeprowadzanie analizy w celu wsparcia przygotowania, przeglądu i przedłożenia raportów (np. GSPSrep, GSPR) w celu zapewnieniapodmiotom stowarzyszonym, zarządzającym regionem UE i PMIaktualnych informacji na temat osiągania celów finansowych.- Utrzymanie efektywnej komunikacji z partnerami na rynkach, w regionieUE, w CoE i zespołach FSC, aby zapewnić prawidłowe i terminowe odzwierciedlanie działalności biznesowej w zapisach księgowych, wysoką jakość raportowania, dokładność prognozowania i skuteczną kontrolębudżetu.- Pogłębianie wiedzy z zakresu US GAAP oraz znajomości standardów rachunkowości PMI, metodologii prognozowania i narzędzizapewniających wysoką jakość sprawozdawczości finansowej orazzapewniającą dokładną i terminową analizę wyników biznesowych.- Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających, we wdrażaniu najlepszych praktyk i optymalnych narzędzi do poprawy efektywności zadań realizowanych przez Zespół Kontroli Finansowej.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Kraków (małopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4000 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (Angielska, Niemiecka). Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS Office, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Katowice (śląskie)
praca na produkcji przy montażu i regulacji wyrobu, możliwość przyuczenia na stanowisku pracy
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-07-31 - Poznań (wielkopolskie)
z kat. prawa jazdy B kierowanie autobusem o dopuszczalnej liczbie osób do 9
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Pszczeliny (podkarpackie)
Odpowiedzialność za tworzenie strategii, architektury i rozwiązań służących migrowaniu systemów, aplikacji informatycznych i danych pomiędzy centrami przetwarzania danych tak, aby zapewnić ciągłość świadczonych usług.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie zaawansowanych raportów za pomocą MS Excel; planowanie i koordynowanie działań związanych z systemem informatycznym w firmie, wsparcie zarządzania - planowanie, koordynacja, sporządzanie protokołów z zebrań, raportowanie dalszych działań; zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności, tworzenie prezentacji
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku Starszy Inżynier Oprogramowania (Senior Software Engineer) wymaga znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, kontaktowania się z organami spółki matki oraz powiązanych spółek w ramach grupy kapitałowej. Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Inżynier Oprogramowania (Senior Software Engineer)ma za zadanie m.in: - projektowanie i rozwijanie aplikacji oraz narzędzi dla różnych klientów, - bieżące wsparcie w zakresie rozwoju i utrzymania aplikacji C#, - budowanie i weryfikacja planów testowych oraz partycypacja w rewizji kodu, -analiza wpływu nowego kodu.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjęcie towaru, pakowanie, prace porządkowe
ARENA INVESTMENT SP. Z O.O. SP. K - 2016-08-25 - Kamień (podlaskie)
Obsługa klienta, kasy fiskalnej i terminala.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
załadunek i rozładunek towarów
PUH AGROSTOP Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Kobylany (lubelskie)