STARSZY SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWN臉TRZNEJ Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWN臉TRZNEJ
Wynagrodzenie: od 13聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie kontroli wewn臋trznej z zakresu proces贸w finansowych; analiza obszar贸w biznesowych; sporz膮dzanie prognoz finansowych.
Data publikacji: 2019-12-03
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie kontroli wewn臋trznej z zakresu proces贸w finansowych; analiza obszar贸w biznesowych; sporz膮dzanie prognoz finansowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 13聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWN臉TRZNEJ
Data rozpocz臋cia pracy: 23.12.2019
Data zako艅czenia pracy: 22.12.2022
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie wy偶sze; kierunek wykszta艂cenia: ekonomiczne; do艣wiadczenie zawodowe: 5 lat do艣wiadczenia zawodowego w dziale finansowym lub firmie 艣wiadcz膮cej doradztwo finansowe; wymagana praktyczna znajomo艣膰 pakietu MS Office.
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 03.12.2019
Oferta pracy wa偶na do: 20.12.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.12.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.12.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e27a38599aa45fedf1ac35f90bc77bb9
Podobne oferty pracy
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie zam贸wie艅, segregacja z艂omu, rozwo偶enie w臋gla
Urszula Kwiek Przedsi臋biorstwo Handlowo Us艂ugowe EURO-MAX 2 - 2016-10-04 - Lus艂awice (ma艂opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga magazynu oraz klient贸w
Sf-Filter Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Bytom (艣l膮skie)
Wykonywanie wi臋藕b dachowych na r贸偶nych budynkach
Us艂ugi Ciesielskie Stanis艂aw Stanek - 2020-05-29 - Pstr膮gowa (podkarpackie)
Starszy Menad偶er Dzia艂u Badawczo-Rozwojowego Lod贸wek (Senior Manager of Refrigarator R&D Department) wymaga bardzo dobrej znajomo艣ci j臋zyka angielskiego, a tak偶e znajomo艣ci j臋zyka korea艅skiego, w celu kontaktowania si臋 z potencjalnymi pracownikami Sp贸艂ki (g艂贸wnie z Korei Po艂udniowej).Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Menad偶er Dzia艂u Badawczo-Rozwojowego Lod贸wek (Senior Manager of Refrigarator R&D Department ma za zadanie m.in.:- koordynowanie i nadzorowanie rozwoju oferty firmy w zakresie produktu lub grupy produkt贸w (us艂ug lub grupy us艂ug) przeznaczonych dla klient贸w indywidualnych i instytucjonalnych;- prowadzenie bie偶膮cej analizy rynku pod k膮tem informacji o klientach i ich potrzebach, pozycjonowania produkt贸w oraz oceny mo偶liwo艣ci marketingowych dla produktu lub us艂ugi;- wsp贸艂pracowanie z dzia艂ami badawczo-rozwojowymi, produkcji, logistyki, IT itp. w zakresie opracowania parametr贸w produktu lub us艂ugi oraz dostosowanie jego cech do otoczenia rynkowego i prawnego;- opracowywanie strategii marketingowej produktu lub us艂ugi w celu budowania 艣wiadomo艣ci marki w艣r贸d potencjalnych klient贸w. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Biskupice Podg贸rne (dolno艣l膮skie)
Osoba zajmuj膮ca to stanowisko odpowiedzialna b臋dzie za:- Identyfikowanie wymog贸w (przy zastosowaniu r贸偶nych technik)- Definiowanie cel贸w biznesowych, potrzeb i target贸w- Analizowanie stanu obecnego i wp艂ywu na przysz艂o艣膰- Analizowanie danych w celu zapewnienia zgodno艣ci funkcji z celami / potrzebami / celami produktu i dostarczenia rozwi膮zania o najwy偶szej potencjalnej warto艣ci- Przek艂adanie potrzeb biznesowych na wymagania (funkcjonalne, niefunkcjonalne, przej艣ciowe)-Rozk艂ad funkcjonalny- Epiczno艣膰 / Przypadki u偶ycia / Tworzenie historii u偶ytkownika na podstawie struktury wybranych dokument贸w Analizy Biznesowej (w tym kryteri贸w akceptacji)- Wsp贸艂praca z interesariuszami, M艢P, zespo艂ami ds. Rozwoju i Kontroli Jako艣ci-Planowanie podej艣cia do projektu z punktu widzenia Analizy Biznesowej, w tym zarz膮dzanie informacjami -Analizy Biznesowej (szablony artefakt贸w, struktura dokument贸w, przep艂yw proces贸w itp.)-Wizyty u klienta w siedzibie klienta podczas etapu odkrywania-W razie konieczno艣ci przejmowanie funkcji Scrum Mastera -Przeprowadzanie wywiad贸w technicznych na stanowiska Analizy Biznesowej-Mentoring i coaching innych Analityk贸w Biznesowych w organizacji-analiza obecnych proces贸w i rozwi膮za艅 pod k膮tem ich funkcjonalno艣ci; - analiza pod k膮tem proponowania nowych rozwi膮za艅 i produkt贸w dla biznesu;-koordynacja procesu rozw贸j produktu w trakcie poszczeg贸lnych faz projektu oraz wsp贸艂praca z zespo艂em deweloper贸w aplikacji-wyszukiwanie biznesowych rozwi膮za艅 IT dla bankowo艣ci;-analiza obecnych proces贸w i rozwi膮za艅 pod k膮tem ich funkcjonalno艣ci.Wynagrodzenie nie mniej ni偶 13 000 PLN
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- fakturowanie i ksi臋gowanie dokument贸w na rachunkach klient贸w- bezpo艣redni kontakt z klientem zagranicznym w j臋zyku tureckim i angielskim
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Utrzymywanie w nale偶ytej czysto艣ci przydzielonych do sprzatania pomieszcze艅.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Krak贸w (ma艂opolskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- rozpatrywanie wniosk贸w dotycz膮cych stwierdzenia czy nieruchomo艣ci rolne zosta艂y przej臋te na w艂asno艣膰 Pa艅stwa z naruszeniem prawa, wznowienie post臋powania w sprawach zako艅czonych decyzj膮 ostateczn膮, stwierdzenie niewa偶no艣ci decyzji o przej臋ciu nieruchomo艣ci, nieprawid艂owo艣ci przej臋cia nieruchomo艣ci, w trybie przepis贸w dekretu z dnia 6 wrze艣nia 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie projekt贸w decyzji Wojewody w sprawie nieodp艂atnego nabycia przez gmin臋 oraz przez Skarb Pa艅stwa nieruchomo艣ci, oznaczonych w ewidencji grunt贸w i budynk贸w jako wsp贸lnota gruntowa,- rozpatrywanie odwo艂a艅 od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starost贸w dotycz膮cych ustalenia nieruchomo艣ci stanowi膮cych mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udzia艂u we wsp贸lnocie gruntowej oraz wykazu obszar贸w gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielko艣ci przys艂uguj膮cych im udzia艂贸w we wsp贸lnocie,- wykonywanie zada艅 z zakresu przekazywania mienia Skarbu Pa艅stwa na rzecz jednostek samorz膮du terytorialnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowie艅 w tym zakresie,- kontrolowanie dzia艂alno艣ci starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zada艅 wykonywanych w zakresie administracji rz膮dowej z gospodarki nieruchomo艣ciami,- przygotowywanie dokument贸w i przeprowadzanie ogl臋dzin nieruchomo艣ci w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnychWarunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, zagro偶enie korupcj膮, wyst臋puje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie ogl臋dzin nieruchomo艣ciMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B posiadaj膮cy wind臋, wej艣cie do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, dzia艂ania medialne w serwisach, analiza prawid艂owo艣ci tre艣ci i wyszukiwanie tre艣ci niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie tre艣ci szkodliwych, obsluga klienta, monitoring tre艣ci, raportowanie, pracodawca zapewnie zakwaterowanie, wy偶ywienie, podr贸偶e
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Krak贸w (ma艂opolskie)
- bezpo艣redni kontakt z klientem i zespo艂em w j臋zyku ukrai艅skim i j臋zyku angielskim- fakturowanie- ksi臋gowanie dokument贸w na rachunkach klient贸w
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym akta osobowe,sporz膮dzanie sprawozda艅 ZUS, GUS zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami.Godziny pracy: 07.00 - 15.00
Zesp贸艂 Szk贸艂 Elektronicznych i Telekomunikacyjnych - 2020-01-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
operator w贸zka wid艂owego
CROWN Packaging Polska Sp.z o.o. - 2019-06-28 - Goleni贸w (zachodniopomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki: naliczanie przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego kwot wynagrodze艅, zasi艂k贸w z ubezpieczenia spo艂ecznego i innych nale偶no艣ci (m.in. nagrody jubileuszowe, odprawy z tyt. Zwolnienia, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop) dla pracownik贸w na podstawie obowi膮zuj膮cych przepis贸w oraz zgodnie z dokumentacj膮 otrzyman膮 z kom贸rki kadrowej, obliczanie przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego kwot i dokonywanie potrace艅 obowi膮zkowych na rzecz urz臋du skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potr膮ce艅 obowi膮zkowych na rzecz urz臋du skarbowego i ZUS, obliczanie kwot i dokonywanie potr膮ce艅 obowi膮zkowych i dobrowolnych z wynagrodze艅 i innych nale偶no艣ci przys艂uguj膮cych w zwi膮zku ze stosunkiem pracy;ustalanie uprawnie艅 pracownik贸w cywilnych do wynagrodzenia za czas niezdolno艣ci do pracy oraz do 艣wiadcze艅 pieni臋偶nych z ubezpieczenia spo艂ecznego w razie choroby i macierzy艅stwa, dokumentowanie tych uprawnie艅, obliczanie wynagrodzenia lub zasi艂ku za okres nieobecno艣ci w pracy zgodnie z ww. ustaw膮; sporz膮dzanie, przy u偶yciu specjalistycznego programu komputerowego list oraz zestawie艅 do wynagrodze艅 i innych nale偶no艣ci przys艂uguj膮cych w zwi膮zku ze stosunkiem pracy, sporz膮dzanie i kompletowanie dokumentacji dotycz膮cej przys艂uguj膮cych pracownikom cywilnym nale偶no艣ci; sporz膮dzanie za艣wiadcze艅 o zarobkach/dochodach dla pracownik贸w lub instytucji zewn臋trznych oraz prowadzenie korespondencji w zakresie dzia艂ania sekcji w szczeg贸lno艣ci odpowiedzi na zaj臋cia wynagrodze艅 wystawiane przez komornik贸w i uprawnione do egzekucji organy administracyjne;sporz膮dzanie sprawozda艅, informacji i analiz dotycz膮cych wielko艣ci zatrudnienia i wydatk贸w poniesionych na wynagrodzenia osobowe pracownik贸w, rozliczanie 艣rodk贸w funduszu nagrodowego oraz funduszu premiowego pracownik贸w cywilnych; rzetelne i terminowe przygotowanie dla kierownika Sekcji Rachuby i P艂ac kalkulacji niezb臋dnych do planowania wydatk贸w bud偶etowych oraz do sporz膮dzania analiz i sprawozda艅; przygotowywanie danych do projekt贸w plan贸w bud偶etowych, korekt plan贸w bud偶etowych oraz do sprawozda艅 i informacji w cz臋艣ci wydatk贸w osobowych dla funkcjonariuszy w celu przekazania ich prze艂o偶onym; kompletowanie i zszywanie list uposa偶e艅, list dodatkowych nale偶no艣ci, dokumentacji p艂acowej w celu przekazania ich do archiwum zak艂adowego zgodnie z przyj臋tymi w Stra偶y Granicznej przepisami.Warunki pracy: warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja cia艂a; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narz臋dzia i materia艂y pracy: komputer, urz膮dzenia biurowe; mo偶liwo艣膰 poruszania si臋 po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szeroko艣膰 drzwi. Wykszta艂cenie: 艣rednie o profilu ekonomicznym, prawnym lub administracyjnym.Wymagania niezb臋dne: posiadanie og贸lnej wiedzy z tematyki p艂acowej, ubezpiecze艅 spo艂ecznych i podatku dochodowego od os贸b fizycznych;umiej臋tno艣膰 rozwi膮zywania problem贸w;umiej臋tno艣膰 przewidywania; umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia; dok艂adno艣膰, wnikliwo艣膰, komunikatywno艣膰; umiej臋tno艣膰 bieg艂ej obs艂ugi program贸w pakietu Office; posiadanie powy偶ej 1 roku do艣wiadczenia zawodowego w finansach;pozytywne zako艅czenie procedur sprawdzaj膮cych zako艅czonych wydaniem po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa osobowego, uprawniaj膮cego do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 POUFNE. Wymagania dodatkowe: obs艂uga programu P艁ATNIK; posiadanie powy偶ej roku do艣wiadczenia w naliczaniu wynagrodze艅.
艢l膮ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej z siedzib膮 w Raciborzu - 2017-03-20 - Racib贸rz (艣l膮skie)
czynno艣ci zwi膮zane z przygotowywaniem i pieczeniem pizzy
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Pisz (warmi艅sko-mazurskie)
Rozwi膮zywanie potencjalnych konflikt贸w i problem贸w zwi膮zanych z implementacj膮 projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raport贸w. Znajomo艣膰 j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewn臋trznym, zewn臋trznym (zagranicznym).
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Uzupe艂nianie zbior贸w bibliotecznych , katalogowanie.
Jednostka Wojskowa 1588 呕aga艅 - 2016-01-12 - 呕aga艅 (lubuskie)
Wsp贸艂praca z innymi programistami, projektantami, in偶ynierami oraz menad偶erami produktu w celu poprawy jako艣ci oraz szybko艣ci oprogramowania.Rozwi膮zywanie problem贸w z istniej膮c膮 architectur膮 kodu. Projektowanie i wdra偶anie rozwi膮za艅, kt贸re pomagaj膮 tworzy膰 nowe funkcje szybciej i bezpieczniej zachowuj膮c wysoki poziom produktu.Rozpowszechnianie udanych pomys艂贸w i rozwi膮za艅 do innych zespo艂贸w w firmie.
Spartez sp. z o.o. sp.k. - 2018-03-16 - Gda艅sk (pomorskie)
- pe艂nienie s艂u偶by dyspozytorskiej w systemie zmianowym 12-godzinnym;- monitorowanie przesy艂ek oraz sytuacji transportowej w zakresie transportu l膮dowego, lotniczego i morskiego z wykorzystaniem system贸w teleinformatycznych;- dyspozytorskie kierowanie transportem i ruchem wojsk, w tym podejmowanie natychmiastowych dzia艂a艅 w sytuacjach wyst膮pienia zak艂贸ce艅 w ruchu oraz przewozach wojsk w艂asnych o sojuszniczych;- wydawanie zezwole艅 na przejazdy drogowe zgodnie z upowa偶nieniem WKTr Wroc艂aw;- znajomo艣膰 aktualnego stanu techniczno-eksploatacyjnego sieci transportowej RP;- przygotowywanie i sk艂adanie meldunk贸w w systemie s艂u偶b dy偶urnych.KOntakt z pracodawc膮: wktrwroclaw (at) rpn.mil.pl lub 261 651 268
Wojskowa Komenda Transportu Wroc艂aw - 2017-02-06 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga tokarek konwencjonalnych. Praca w godzinach 7.00-15.00 (pon.-pt.). Okres pr贸bny trwa 3 miesi膮ce.
BARBARA TACIAK US艁UGI 艢LUSARSKIE,TOKARSKIE,DZIA艁ALNO艢膯 HANDLOWA - 2020-05-08 - Nochowo (wielkopolskie)
sprzeda偶, obs艂uga klienta w Centrum Ogrodniczym "AGAWA"
Wektor WLM Korolewicz Sp贸艂ka Jawna - 2019-07-11 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Pozyskiwanie o obs艂uga klient贸w, monitorowanie rynku, nastawienie na sukces, umiej臋tno艣c pracy po presj膮 cel贸w i czasu.
P.P.H.U. "Stamar" Mariusz W艂odarczyk i Wsp贸lnicy Sp.J. - 2016-07-05 - Nowa Wie艣 (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kowary (dolno艣l膮skie)
Przygotowywanie da艅 kuchni indyjskiej,bangladeskiej,odczytywanie oryginalnych receptur i przepis贸w.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Kutno (艂贸dzkie)
zgodnie z do艂aczonym do wniosku programeme sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Cisiec (艣l膮skie)
Zgodnie z do艂膮czonym programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - 呕ywiec (艣l膮skie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)
Doradca odpowiedzialny jest za:
kompleksow膮 obs艂ug臋 Klienta wed艂ug standard贸w firmy
realizacje planu sprzeda偶y na jak najwy偶szym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprz臋tu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w za艂adunku towaru
Media Expert - 2016-10-11 - Tczew (pomorskie)
Sprzeda偶 pieczywa, art. spo偶ywczych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Zdu艅ska Wola (艂贸dzkie)