STARSZY SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH Biłgoraj oferta pracy Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa bankowa i kasowa, dekretowanie i księgowanie operacji finansowych, prowadzenie ewidencji materiałów, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, sporządzanie list płac oraz prowadzenie kartotek zarobkowych, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS, rozliczanie zwolnień lekarskich, sporządzanie rachunków i not księgowych
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Henryka Dąbrowskiego 10, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa bankowa i kasowa, dekretowanie i księgowanie operacji finansowych, prowadzenie ewidencji materiałów, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, sporządzanie list płac oraz prowadzenie kartotek zarobkowych, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS, rozliczanie zwolnień lekarskich, sporządzanie rachunków i not księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2600zł + dodatek za wieloletnią pracę
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe o kierunku związanym z finansami, rachunkowością lub ekonomią
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: redagowanie pism o charakterze urzędowym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem finansów, księgowością lub rachunkowością w jednostce sektora finansów publicznych -wymaganie dodatkowe
Nazwa pracodawcy:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
termin składania dokumentów aplikacyjnych do 05.12.2019r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Bohaterów Monte Cassino
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: Ochrona przeciwpożarowa
Nazwisko osoby zgłaszającej: Dorota Różyńska
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Gen. Henryka Dąbrowskiego 10, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Gen. Henryka Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 05.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?469915344a8f1cdf33fddb1402e4acea
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie rocznych i półrocznych raportów finansowych z działalności funduszy inwestycyjnych. Realizowanie specjalnych projektów, wraz z Departamentem. Sprawozdawczości Finansowej, z uwzględnieniem standaryzacji i optymalizacji nakładów pracy. Zapewnienie klientom punktualnych i precyzyjnych odpowiedzi na ich pytania. Stała komunikacja z przedstawicielami Departamentu Sprawozdawczości Finansowej i Przełożonym Departamentu Sprawozdawczości Finansowej, z braniem pod uwagę harmonogramów, rozkładu pracy i koniecznością zasięgnięcia informacji w odpowiednim zakresie u członków innych departamentów BBH.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
- Montaż i uruchamianie urządzeń wentylacji i klimatyzacji. Serwis i usuwanie awarii urządzeń. Prowadzenie dokumentacji serwisowej. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w chłodnictwie i klimatyzacji. Kontakt osobisty WYŁĄCZNIE W PIĄTKI (ul. Jerzego Dudy-Gracza 12, 40-008 Katowice) w godzinach: 10:00-13:00 lub e-mail: katowice (at) dtsserwis.pl
DTS SERWIS MARIUSZ MAKSAJDA - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
sprzątanie , mycie i dezynfekcja przedmiotów i powierzchni, gospodarka pościelą.Praca według grafiku. Do wynagrodzenia doliczana premia oraz dodatek stażowy. Możliwość zakwaterowania w hotelu pracowniczym.
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu - 2018-10-15 - Opole (opolskie)
- opracowywanie programów funkcjonalno - użytkowych dla zadań przewidzianych do realizacji w systemie ,, zaprojektuj i wybuduj".- opracowywanie programów inwestycji dla zadań ujętych w Planach inwestycji, na które nie będzie zgody na realizację Programów Inwestycji systemem zleconym,- opracowywanie wniosków do przełożonych w sprawie zlecienia opracowania PI systemem zleconym,- opracowywanie opinii inwestorskich i uzgodnień do Minimalnych Wojskowych Wymagań Organizacyjno - Użytkowych,- przygotowywanie wycen przewidzianych robót budowlanych niezbędnych do określenia szacunkowej wartości PI,- opracowywanie wniosków do organów administracji państwowej o wydanie decyzji administracyjnych w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych dla dokumentacji zmiennych,- opracowywanie aktualizacji Zestawieniowa Kosztów Zadania na realizowane zadania inwestycyjno - remontowe,- analizowanie przedłożonych przez Biura Projektów ZKZ w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i przedstawienie uwag przewodniczącemu KOPI,- analizowanie poprawności opracowanych systemem zleconym PI,- przygotowywanie opinii do PI, na których nie przeprowadza się posiedzeń KOPI w uzgodnieniu z przewodniczącym KOPI,- przygotowywanie opinii potwierdzających spełnienie warunków przez wykonawców w postępowaniach przetargowych oraz opinii dotyczących rażąco niskich cen. Godziny pracy:7-15
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2019-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
- prace konserwacyjno-remontowe np. malowanie pomieszczeń szkoły- prace związane z konserwacją urządzeń wodno-kanalizacyjnych- naprawa wszelkiego rodzaju sprzętu w szkole- przenoszenie mebli i instrumentów- porządkowanie terenu wokół szkoły (koszenie,zamiatanie,odśnieżanie)- praca na wysokości powyżej 3 metrów- obsługa urządzeń elektrycznych i mechanicznych- inne prace zlecone przez Dyrektora Szkoły- inne prace gospodarcze-godziny pracy 6-14
ZESPÓŁ SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM.STANISŁAWA MONIUSZKI W ŁODZI - 2019-03-19 - Łódź (łódzkie)
praca przy dociepleniu budynku, tynkowanie, układanie kafelek. Miejsce wykonywania pracy : Bytom, Zabrze.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Zabrze (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; na początek umowa zlecenie; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
Hotel Aleksander - 2016-11-29 - Ustka (pomorskie)
pomocnicze prace ogólnobudowlane, praca na terenie Śląska
Zakład Ogólnobudowlany "WITEX" Robert Witek - 2017-05-18 - Będzin (śląskie)
wg stanowiska
SŁONECZKO S. A. - 2017-11-09 - Zielona Góra (lubuskie)
IT - tworzenie oprogramowaniazakres obowiązków:tworzenie oprogramowania, w tym oprogramowania czasu rzeczywistego, jego wdrażenie w różnym środowisku trchnicznym oraz udoskonalenie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
załadunek i rozładunek transportu, prace porządkowe
DHL EXPRESS (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagana umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, infrastruktury Websphere. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Katowice (śląskie)
Odbiór na zgłoszenie sztuk padłych zwierząt i odpadów poubojowych, transportowanie do zakładu utylizacji.
ZAKŁAD ROLNICZO - PRZEMYSŁOWY "FARMUTIL HS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-08 - Wróblik Szlachecki (podkarpackie)
1) Udział w opracowywaniu planów pracy i sprawozdań 2) Udział w przygotowywaniu opracowań związanych z działalnością Sekcji. 3) Przeprowadzanie kontroli, zgodnie z procedurą, obiektów żywieniowo-żywnościowych wraz ze sporządzaniem z nich odpowiedniej dokumentacji: - opracowywanie decyzji, upomnień, wniosków do Sądu, w przesyłaniu spraw do załatwienia wg kompetencji, w prowadzeniu postępowania administracyjnego i egzekucyjnego, sporządzanie kalkulacji z przeprowadzonych kontroli, sporządzanie decyzji o unieruchomieniu obiektów. 4) Przestrzeganie obowiązującego prawa w pełnym zakresie, dotyczącego zagadnień problemów higieny żywności, żywienia i przedmiotów użytku. 5) Prowadzenie dzienniczka czynności personelu PSSE. 6) Współudział w przeprowadzaniu dochodzeń w przypadku zatruć pokarmowych oraz sporządzania z nich odpowiedniej dokumentacji. 7) Przyjmowanie i załatwianie interwencji i wniosków obywateli w zakresie dotyczącym problematyki sekcji, wpisywanie ich do rejestru, przekazywanie ich kierownikowi oraz pracownikom nadzoru do natychmiastowego i bezpośredniego załatwienia oraz czuwanie nad prowadzeniem na bieżąco w/w rejestru.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w m. st. Warszawie - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik serwisu sprzątającego na stacjach PKP - stacja kolejowa w Imielinie
"KOLEJOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ZWIĄZKOWE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Imielin (śląskie)
Przygotowywanie jadłospisów oraz posiłków
I Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida w Wyszkowie - 2017-08-08 - Wyszków (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Szwarszowice (świętokrzyskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku angielskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Łódź (łódzkie)
KUCHARZ - przygotowywanie oraz podawanie posiłków według przepisów oraz zgodnie ze sztuką kilinarną
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Nowa Sól (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Grześ Grzegorz Łuckiewicz - 2016-06-06 - Płociczno-Osiedle (podlaskie)
zarządzanie zespołem ekspertów, prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami firmy, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
w/g potrzeb
Gama Plastic - 2018-05-14 - Nowiny (świętokrzyskie)
Brak danych
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku - 2015-07-23 - Lesko (podkarpackie)
1. przyjmowanie dokumentów stanowiących dowody księgowe,2. weryfikacja dowodów pod względem rachunkowym, 3. przygotowywanie dokumentów w zakresie poszczególnych rozrachunków i rozliczeń (obsługa programu dom) w tym również w zakresie depozytów mieszkańców,4. pomoc przy opisywaniu faktur i rachunków przelewowych, czekowych, rozliczeniowych i gotówkowych,5. sporządzanie poleceń przelewów dotyczących operacji gospodarczych w zakresie dochodów i depozytów,6. prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, zwrotów dotyczących rozliczeń,7. bieżąca analiza należności jednostki, sporządzanie zestawienia należności do sprawozdań,8. pomoc w prowadzeniu rozliczeń i ewidencji księgowej poszczególnych rozrachunków z mieszkańcami,9. prowadzenie ewidencji wyposażenia domu,10. terminowe przekazywanie wszelkich analiz i rozliczeń,11. pomoc w prowadzeniu rozliczeń z mieszkańcami w zakresie leków,12. pomoc w dekretowaniu wyciągów bankowych zgodnie z klasyfikacją budżetową,13. przygotowywanie dokumentów działu finansowo-księgowego do archiwizowania.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność dobrej organizacji pracy, odporność na stres, wysoka kultura osobistaPRACA 07.30-15.30
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DOM KOMBATANTA I PIONIERA ZIEMI SZCZECIŃSKIEJ - 2017-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie co najmniej 15-osobowym zespołemAdekwatna ocena wykonywanych zadań podległego zespołuProwadzenie szkoleń i rozmów rekrutacyjnychProwadzenie prezentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem); zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 13000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.06.2017 na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe - dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5+ lat na stanowisku Managera projektu lub pokrewnym związanym z obszarem IT, w tym: doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią SCRUM - jest koniecznością; doświadczenie w zarządzaniu zespołu projektowego; doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z tworzenie oprogramowania - pozwalające na zrozumienie cyklu tworzenia oprogramowania. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie i nadzorowanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz metodologii zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.) będzie dodatkowym atutem; znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych- będzie dodatkowym atutem; silne zaplecze techniczne znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models będzie dodatkowym atutem; bardzo dobre zrozumienie SDLC; wiedza i doświadczenie w obszarze usług bezpieczeństwa IT w szczególności do weryfikacji tożsamości oraz zarządzanie dostępem do danych, kontrola dostępu do danych oraz innych usług związanych z bezpieczeństwem IT; niezależność, systematyczność, zorganizowanie; zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji; znajomość data feed takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne będzie dodatkowym atutem. Znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) będzie dodatkowym atutem. Certyfikaty IREB oraz IIBA - będzie dodatkowym atutem. Znajomość procesu ITIL w szczególności: Incident, Change, Release oraz Configuration Management; znajomość JIRA; biegłe posługiwanie się MS project jest koniecznością; doświadczenie i wiedza zakresu metodologii zarządzania projektami (planowanie, ustalanie zakresu, czasu, harmonogramu, budżetu etc) zgodnie z obraną metodologią; wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest koniecznością.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie kandydatów, prowadzenie rekrutacji, kompletowanie dokumentów kadrowych, weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Kraków (małopolskie)
obsługa frezarek konwencjonalnych, praca z rysunkiem technicznym i narzędziami pomiarowymi
TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń szpitalnych,
Szpital Miejski im. Franciszka Raszei - 2018-01-24 - Poznań (wielkopolskie)