STARSZY SPECJALISTA DS. BUDOWLANYCH Wrocław oferta pracy 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA DS. BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: a) prowadzenie dokumentacji dla potrzeb inwestycji budowlanych,b) udział w pracach komisji przetargowych, c) wykonywanie inwentaryzacji obiektów szpitalnych,d) inne zadania zgodnie z zakresem obowiązków. Oferta dostępna w sali D, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać nazwę stanowiska): kadry (at) 4wsk.pl
Data publikacji: 2021-04-13
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Weigla 5, 53-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) prowadzenie dokumentacji dla potrzeb inwestycji budowlanych,b) udział w pracach komisji przetargowych, c) wykonywanie inwentaryzacji obiektów szpitalnych,d) inne zadania zgodnie z zakresem obowiązków. Oferta dostępna w sali D, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać nazwę stanowiska): kadry (at) 4wsk.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA DS. BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy: min. 5 lat, umiejętność przygotowywania i rozliczania zadań inwestycyjnych, kosztorysowania, znajomości rysunków technicznych, znajomość ustaw: Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów techniczno-budowlanych, biegła obsługa komputera, w tym pakiet MS Office i poczty elektronicznej,umiejętność twórczego i syntetycznego myślenia, znajomość programów NORMA PRO oraz AutoCAD, średniozaawansowana znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy:
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu
danePracodawcy_nip: 8992228956
danePracodawcy_regon: 930090240
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Weigla 5, 53-114 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Weigla
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 13.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?be386a1b3ea1c404af3e52dc1bb0598b
Podobne oferty pracy
Sprzątanie hali produkcyjnej
Pini Beef Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Końskowola (lubelskie)
produkcja mebli na wymiar, montaż mebli
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radom (mazowieckie)
Przyjmowanie zleceń telefonicznych i przekazywanie kierowcom.
Radio Taxi "Sudety" Józef Jarek - 2017-08-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa klienta działu, obsługa urządzeń (krajalica, waga)
TOOLIP HR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnychPRACA NA TERENIE ŻAROWA
P. H.U."VICOTEL" SP. Z O. O. - 2016-09-07 - Żarów (dolnośląskie)
- zarządzanie globalnymi projektami, takimi jak Salesforce, PRM, NextGen CPQ, wliczając: Analizę zasobów projektowych, budżetowania, komunikacja - identyfikacja krytycznych momentów i decyzji w projekcie, rekomendacja rozwiązań właścicielom procesów w celu maksymalizacji zysku - rozwój narzędzi komercyjnych z użyciem metodologii Agile - zarządzanie ryzykiem projektowym - współpraca z regionalnymi oraz produktowymi zespołami w celu dopasowania procesów do lokalnych wymagań.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
zakres obowiązków nauczyciela muzyki
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 Z Oddziałami Integracyjnymi w Lubsku - 2020-07-24 - Lubsko (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Krościenko Wyżne (podkarpackie)
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi, diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Gdynia (pomorskie)
Spawanie metodą MAG-MIG, przygotowywanie materiału do spawania, czyszczenia, szlifowanie, palenie gazowe, montaż konstrukcji stalowych
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Opracowywanie, tworzenie, testowanie i utrzymywanie baz danych i systemów; Analiza nowych i istniejących projektów w kontekście wydajności systemowej; Ocena, tworzenie, wprowadzanie zmian w architekturze systemów; Tworzenie i utrzymanie komponentów systemowych; Dzielenie się ekspertyzą w zakresie technologii i oprogramowania; Zarządzanie zespołem.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość MS Office,, SAP, Nessoft, IC-Accounting, doświadczenie zawodowe: min.3 lata w dziale księgowości w przedsiębiorstwie międzynarodowym , znajomość j. angielskiego rosyjskiego biegle.Ogólny zakres obowiązków: przeprowadzanie czynności księgowych dla celów ustawowych i US GAAP, sporządzanie raportów HFM, wprowadzanie danych do systemu ERP, współpraca w zakresie lokalnych audytów. Zapewnienie prawidłowego przygotowania wyników finansowych (Trial Balance) w wyznaczonym terminie ze szczególnym uwzględnieniem terminowego procesowania dokumentów PK, rozliczenia transakcji bankowych, kont, środków trwałych, należności i zobowiązań. Weryfikacja oraz wysyłka wyniku finansowego( TB- Trial Balnce).Weryfikacja oraz bezbłędne księgowanie dokumentów PK zarówno utworzonych przez Genpact jak i otrzymanych od klientów. Odpowiedzialność za zapewnienie kompletności wszystkich zaksięgowanych dokumentów PK oraz za ich archiwizację. Sprawozdawczość w zakresie Księgi Głównej. Współpraca w zakresie audytu wewnętrznego i zewnętrznego. Wykonywanie obowiązków zgodnie ze standardami SOX i kontroli wewnętrznej. Prowadzenie usług księgowych dla klientów zagranicznych. Współpraca z globalnymi Oddziałami Genpact.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
-Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.-Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.-Sporządzanie analizy stanu bhp.-Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.-Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bhp, a także w pracach komisji bhp oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bhp, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.-Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami i funkcjonariuszami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich oraz profilaktyki zdrowotnej.-Współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy/służby, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników i funkcjonariuszy przed tymi czynnikami lub warunkami.-Prowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp.WARUNKI PRACYPraca samodzielna. Wyjazdy służbowe (w tym kierowanie pojazdami służbowymi) w celu przeprowadzenia postępowań wyjaśniających/powypadkowych, kontroli warunków pracy i służby. Kontakty zewnętrzne: z inspektorami Państwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Sanitarnej MSW.Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. BHS-P znajdują się na I piętrze, dostęp przez klatkę schodową lub windę, budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2020-01-03 - Chełm (lubelskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Doradzanie i wspieranie wybranych liderów IS i Biznesu przy wprowadzaniu zmian w swojej organizacji i realizacji projektu. Opracowanie i rozwój własnej strategii zarządzania zmianą i planem dotyczących dużych i złożonych projektów lub inicjatyw oraz kierowanie zespołem kierowniczym ds. Zmian w dużych i złożonych przedsięwzięciach lub inicjatywach. Prowadzenie działań w zakresie zarządzania partnerami biznesowymi, komunikacji, dostosowania organizacyjnego i oceny gotowości do zmiany. Uściślenie i dalsze rozwijanie wizji i metodologii CM oraz udział w dzieleniu się wiedzą i działaniach związanych z siecią w zakresie zarządzania zmianami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 20000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 25.04.2017 do 23.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Nauki Społeczne, Rozwój Organizacyjny, Zarządzanie Biznesem, Zarządzanie Finansami.). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zmianami. Wymagane umiejętności: praktyka w zakresie zarządzania zmianą w organizacji, metodologii i narzędzi oraz możliwości ich stosowania, certyfikat SIX SIGMA poziom black belt; Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań, umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej. Doskonała wiedza w zakresie zarządzania interesariuszami, komunikacji, wyrównywania organizacyjnego, edukacji i gotowości do zmian. Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (zarówno w formie ustnej jak i pisemnej) jest warunkiem koniecznym; biegła znajomość innego europejskiego języka będzie mile widziana. Biegła znajomość języka ukraińskiego jest warunkiem koniecznym współpraca z rynkiem ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. Będzie także odpowiedzialna, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Może też być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
EPAM Systems Poland - 2016-02-26 - Gdańsk (pomorskie)
zabezpiczenie logistyczne działań ratowniczo-gaśniczych i bieżącego funkcjonowania KM PSP poprzez realizację zaopatrzenia dostępnymi środkami sekcji kwatermistrzowsko-technicznej, organizowanie obsługi administracyjnej w tym: wyposażenie pomieszczeń i stanowisk pracy w sprzęt biurowy i gospodarczy oraz techniczne środki pracy, planowanie i realizacja potrzeb zakupów materiałów, maszyn i urządzeń biurowych ( więcej informacji na stronie http://www.kmpsp12.straz.lpdz.pl/)
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2019-06-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
przygotowanie oraz realizacja procesu zakupów, prowadzenie rejestru dostawców, dokonywanie oceny i weryfikacji potencjalnych dostawców, dokonywanie wyceny towarów/usług
kontakt przez PUP - 2020-06-19 - Kraków (małopolskie)
Praca przy budowie sieci światłowodowych, układanie kabli i rurek w wykopie zgodnie z dokumentacją projektową, oznaczanie kabli, montaż słupów kablowych, montaż stelaży zapasu kabla. obsługa urządzenia do wykonywania przepustów.Miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju, głównie województwo kujawsko-pomorskie, wielkopolskie i pomorskie.
Przedsiębiorstwo Budowlane ERTECH Sobczyk Natalia - 2021-03-10 - Kolonia Sójki (łódzkie)
produkcja betonu
"TRANS-BET" s.c - 2018-12-14 - Zgierz (łódzkie)
Prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymi,Opracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentową,Definiowanie ryzyk projektowych,Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie,Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych prac,Przygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity,Racjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac,Zgodna z obowiązującymi przepisami gospodarka substancjami i preparatami chemicznymi oraz odpadami powstającymi w obszarze laboratorium
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
windykacja należności, przygotowywanie raportów finansowych codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Wg. harmonogramu FP
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Praca na produkcji uszczelek lotniczych, praca stojąca.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Łódź (łódzkie)
- DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW,- WYSTAWIANIE FAKTUR I DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH,- ROZLICZANIE PŁATNOŚCI.
Morena Metal sp.z o.o. - 2019-09-03 - Pustelnik (mazowieckie)
Rozwój, wdrażanie, refaktoryzacja oraz wsparcie produktów "początkowych".
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Kraków (małopolskie)
- wspomaganie w zakresie przygotowywania dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń, uposażeń i innych świadczeń w ramach kompetencji Wydziału Finansów,- obsługa finansowo-organizacyjna PKZP,- opracowywanie i przekazywanie do PFRON informacji miesięcznych o zatrudnieniu, kształceniu lub działalności na rzecz osób niepełnosprawnych,- opracowywanie do zapłaty dokumentacji otrzymanej z komórek zaopatrujących szkołyi Komendy Głównej Policji,- wsparcie w przygotowaniu rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS,- wsparcie w przygotowywaniu dokumentacji planistycznej,- wspomaganie wykonania analizy budżetu szkoły,- przygotowywanie dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń w ramach prowadzonej gospodarki finansowej,- przygotowanie sprawozdawczości finansowej w okresach miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych,- wprowadzanie danych do modułu Płace w systemie SWOP,- archiwizowanie dokumentacji służbowej.- Praca: 7:30-15:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2020-05-12 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług,-dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,-aktywna sprzedaż produktów finansowych,-udział w akcjach marketingowych,-sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług,-kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Łódź (łódzkie)
Produkcja jedzenia: pizzy, sałatek, tortlili itp. Praca na umowę zlecenie 170godz./mc.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace biurowe. Wykonywanie map. Kompletowanie aparatów technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Gdynia (pomorskie)
Obsluga maszyn szwalniczych, szycie odzieży lekkiej.
Urban-Tech Krzysztof Urbanowicz - 2021-03-17 - Gdańsk (pomorskie)