STARSZY SPECIALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STARSZY SPECIALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM.
Wynagrodzenie: od 4 368,71 PLN
Zakres obowiązków: - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentując inwestora (NoOSG) na budowie w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, określenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizowanie i dokonywanie obliczeń.- udział w odbiorach robót budowlanych oraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;- sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno- użytkowe, programy funkcjonalno- użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;- udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;- prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji;- udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Data publikacji: 2020-09-17
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentując inwestora (NoOSG) na budowie w celu sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz NoOSG;-dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych w celu oceny ich stanu technicznego, określenia przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, oraz projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pożądanego;-sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysy z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury w celu określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. W tym celu dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów i kosztorysów, analizowanie i dokonywanie obliczeń.- udział w odbiorach robót budowlanych oraz usług w celu sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia;- sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia, założenia funkcjonalno- użytkowe, programy funkcjonalno- użytkowe, w celu wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych;- udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych w celu realizacji zadań sekcji;- prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług z jednostkami i komórkami organizacyjnymi SG, w celu zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji;- udział w pracach komisji przetargowych w celu zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 368,71 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Data rozpoczęcia prqcy październik/listopad 2020Wynagrodzenie:ok. 4368,71 +dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%) liczony od podstawy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECIALISTA SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 368,71 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- posiadanie uprawnień budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane w jednej z poniższych specjalności:1) architektonicznej;2) konstrukcyjno- budowlanej; - znajomość zagadnień związanych z procesem budowlanym oraz biegła znajomość ustawy Prawo Budowlane;- umiejętność obsługi komputera w tym programów wspomagających w zakresie projektowania i wykonawstwa oraz kosztorysowania;- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i systematyczność;- umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania, kreatywność;Wymagania pożądane:.- uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie; - uprawnienia energetyczne G1,G2,G3,w zakresie dozoru, obsługi konserwacji.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
danePracodawcy_nip: 9261016080
danePracodawcy_regon: 970598756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, życiorys, list motywacyjny, oświadczenie o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopie dokumentów potwierdzających niezbędne kwalifikacje kandydata oraz wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: krośnieński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0802
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 18.09.2020
Oferta pracy ważna do: 02.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d8ec7f9480a4207a21e80f29aeeb6217
Podobne oferty pracy
ZAKRES ZADAŃ Przygotowywanie i prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku służby i pracy. Koordynowanie prowadzonych postępowań skargowych, przygotowywanie sprawozdań oraz analiz dotyczących postępowań skargowych. Przygotowywanie projektów zmian struktury organizacyjnej jednostki. Kierowanie na badania profilaktyczne i okresowe policjantów i pracowników oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej. Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych oraz prowadzenie kompleksowej dokumentacji dot. procesu doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników jednostki.
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem - 2016-09-22 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
- rozliczanie kosztów podróży służbowych żołnierzy zawodowych i pracowników na podstawie rozporządzenia MON z dn. 16.11.2014 w sprawie należności pieniężnych żołnierzy zawodowych za przeniesienia, przesiedlenia i podróże służbowe oraz MPiPS z dn. 09.01.2013 w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w Państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowejwynagrodzenie podstawowe 2506,00zł brutto + 10% premii regulaminowej + wysługa lat1-a umowa na okres próbny kolejna na czas określony
DOWÓDZTWO 1 BRYGADY LOGISTYCZNEJ - 2019-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie posiłków dla wychowanków
CENTRUM OPIEKI NAD DZIECKIEM "DĄBRÓWKA" - 2017-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie i weryfikacja deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4300 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy. Docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.03.2019 r. do 28.02.2022 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.03.2019 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymaganie wykształcenie wyższe. Wymagane 1 rok (12 miesięcy) doświadczenia zawodowego. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2:OPCJA 1: bardzo dobra (B2) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,OPCJA 2: dobra (B1) znajmość języka niemieckiego w mowie i piśmie i dobra (B1) znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Katowice (śląskie)
Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Znajomość j. angielskiego i francuskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: 1. Analiza projektu i dokumentacja (wymagania biznesowe, zakres pracy, przypadki użycia, diagramy przepływu, sekwencji, maszyny stanów, plan testów)2. Ocena i dokumentacja procesów biznesowych oraz problemów w istniejącym systemie 3. Analiza i synteza wymagań biznesowych, znajdowanie schematów i budowanie procesów4. Ścisła współpraca z programistami implementującymi wymagania, wsparcie i ukierunkowanie pracy testerów podczas testowania tych wymagań5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.Zobowiązuję się do powiadomienia Urzędu Pracy o dezaktualizacji oferty. W przypadku trzykrotnego braku kontaktu telefonicznego z pracodawcą oferta zostaje wycofana z realizacji.Miejsce pracy: Plac Grunwaldzki 25 , 50-365 WrocławForma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony, praca na jedną zmianę w godzinach od 6-10 do 14-18( 8 godzin)
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z interesariuszami i wykonanie szeroko zakrojonej strategii kształcenia dla odziału Financial Crime Risk Operations. Przygotowywanie i utrzymanie aktualnych materiałów szkoleniowych, przeprowadzanie treningów grupowych jak i indywidualne szkolenia pracowników według globalnych planów treningowych w określonym czasie. Monitorowanie wydajności pracowników i samodzielne podjęcie środków do jej utrzymania. Coaching pracowników oraz wspieranie inicjatywdla taktycznych, biznesowych i technicznych rozwiązań treningowych.
kontakt przez PUP - 2020-08-14 - Kraków (małopolskie)
• Rozwijanie oprogramowania – kodowanie, testowanie, uruchamianie nowych rozwiązań programistycznych, jak też rozszerzanie istniejącego oprogramowania o nową funkcjonalność w ramach utrzymania kodu.• Nabycie wiedzy z zakresu przedmiotu tj. technologii związanych z przemysłem lotniczym, hotelarskim, wynajmu samochodów i innym w zakresie pozwalającym na samodzielną pracę programistyczną.• Współpraca z personelem technicznym i klientami w celu zrozumienia i rozwiązywania problemów z systemami komputerowymi, oraz ewaluacja sugestii ulepszeń i rozszerzeń systemów.• Pomoc w tworzeniu dokumentacji technicznej systemów.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ KLIENTÓW ZGODNIE ZE SPECYFIKACJA, PAKOWANIE TOWARÓW I PRZYGOTOWANIE DO WYSYŁKI
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzątanie kuchni, obieranie warzyw i owoców;przygotowywanie prostych półproduktów;
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Władysławowo (pomorskie)
Obsługa, naprawa, konserwacja nowoczesnej lini produkcyjnej
WYTWÓRNIA WÓD MINERALNYCH "MINERAL' MAREK DUDA,AUGUSTYN MAŚLANKA SPÓŁKA JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-12-06 - Gorzanów (dolnośląskie)
Nauczanie przedmiotu fizyka
Zespół Szkół Nr 2 im. ppłk. dr Stanisława Kulińskiego - 2020-07-17 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- realizacja zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne, w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania przez nich zadań,- prowadzenie postępowań nadzwyczajnych (wznawianie postępowań, stwierdzanie nieważności decyzji, zmiana decyzji, uchylanie decyzji) w celu instancyjnej kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań,- uczestnictwo, na wezwanie organów nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami w celu kontroli sprawnego, efektywnego, rzetelnego, bezstronnego i terminowego realizowania zadań jednostki kontrolowanej,- sprawdzanie wniosków o pozwolenie na budowę oraz projektów budowlanych w celu wydania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zatwierdzeniu projektu budowlanego,- sprawdzanie zgłoszeń określonych w ustawie Prawo Budowlane w celu przyjęcia zgłoszenia,- prowadzenie rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przekazywanie do organu wyższego stopnia wprowadzonych do niego danych oraz prowadzenie odrębnego rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i decyzji o pozwoleniu na budowę dotyczącego terenów zamkniętych, w celu przekazania niezbędnych informacji wyższej instancji,- przekazywanie organom nadzoru budowlanego: kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym; kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem; kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów Prawa budowlanego, w celu przekazania niezbędnych informacji odpowiednim organom.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją; przeprowadzanie kontroli w innych urzędach;Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- precyzowanie specyfikacji zamówienia z zamawiającym i zapewnienie doradztwa w zakresie istniejących kanałów zakupów w danym regionie- obsługa klientów portugalskojęzycznych i hiszpańskojęzycznych- przeprowadzanie jednorazowych procesów zakupowych poprzez zamawianie, negocjowanie i przygotowywanie decyzji- weryfikowanie zamówień co do oświadczeń i zleceń- monitorowanie terminowości i realizacji (obsługa pozamówieniowa)- komunikacja wewnątrz firmy w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-09-17 - Łódź (łódzkie)
Rekrutacja i selekcja pracowników, prowadzenie projektów rekrutacyjnych, praca z dokumentami. Obsługa pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Opalenica (wielkopolskie)
Obsługa klienta call center w języku angielskim i rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
dekretackja dokumentów, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, archwizacja dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
nadzorowanie prawidłowego przebiegu prac remontowo-inwestycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem branzy elektryczno-automatycznej i mechanicznej, nadzór nad całokształtem prac związanych z utrzymaniem w pełnej sprawności pod względem elektrycznym instalacji produkcyjnych oraz wszystkich sieci elektroenergetycznych na terenie firmy, praca w systemie dziennym,
ICSO CHEMICAL PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wspolpraca oraz wymiana informacji z członkami zespołów z Indii i pozostałych krajow UE
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Opole (opolskie)
a) planowanie inwestycji branży sanitarnej w ustalownym zakresie, b) planowanie inwestycji budowlanych w ustalonym zakresie, c) realizowanie inwestycji. Oferta dostępna w sali D, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, w temacie wpisać nazwę stanowiska): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn do wytłaczenia, uruchamianie, kontrolowanie wyrobów, konserwacja, kontrola stanu technicznego urządzeń.
kontakt przez PUP - 2020-03-18 - Żywiec (śląskie)
wykonywanie pokryć dachowych
ARTBUD ALICJA WĄSIK - 2020-07-15 - Klikawa (lubelskie)
.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2019-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Starszy betoniarz
Przedsiębiorstwo Produkcji Betonów "PUBR" Spółka z o.o. - 2019-02-05 - Międzyrzecz (lubuskie)
opieka medyczna w kontakcie z lekarzem nad osobami starszymi, przewlekle chorymi, niepełnosprawnymi,
PPHU "TIM" Teresa Wyszomierska - 2017-06-26 - Marki (mazowieckie)
praca na tokarkach, frezarkach i szlifierkach
Zakład Usługowo-Produkcyjny " Skraw-Met" Jerzy Pacler - 2018-08-20 - Bobrowniki (łódzkie)
Spawanie detali metalowych zgodnie z instrukcją i obowiązującą dokumentacją.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
obróbka drewna min. czyszczenie, sortowanie.
CLAUDIE design Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-04-25 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych, szatni, hal sprzedazy oraz pomieszczeń socjalnych
HURTOWNIA WĘDLIN KABANOS Zdzisław Czuba - 2018-10-18 - Puławy (lubelskie)