STARSZY REFERNT DS PŁAC Lubsko oferta pracy Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: STARSZY REFERNT DS PŁAC
Wynagrodzenie: od 1 390 PLN
Zakres obowiązków: naliczaniei wypłata wynagrodzeń zasiłków, ekwiwalentów, rozliczanie z zus program płatnik, prowadzenie inwentaryzacji, spis z natury, prowadzenie archiwum
Data publikacji: 2020-09-14
Lokalizacja: Lubsko (lubuskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chopina 10, 68-300 Lubsko, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczaniei wypłata wynagrodzeń zasiłków, ekwiwalentów, rozliczanie z zus program płatnik, prowadzenie inwentaryzacji, spis z natury, prowadzenie archiwum
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 390 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 20% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERNT DS PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubsko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0811
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubsko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 390 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera, znajomość kadr i płac
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych Lubsko
danePracodawcy_nip: 9281707232
danePracodawcy_regon: 000185956
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Chopina 10, 68-300 Lubsko, powiat: żarski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: żarski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0811
Gmina pracodawcy: Lubsko
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lubsko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988490
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
kształcenie ustawiczne dorosłych i pozostałe formy kształcenia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431301
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d56c4f4386797a7d9b823ac6dcf30ee4
Podobne oferty pracy
Obsługa systemu Workday oraz wprowadzanie zmian w procesach, ich testowanie i zatwierdzanie migracji danych dla posiadanych procesów biznesowych. Reagowanie na złożone przychodzące sprawy i dostarczanie odpowiednich wyników biznesowych. Stosowanie i doskonalenie modelu biznesowego oraz właściwego podejścia do świadczenia usług w celu budowania profesjonalnych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Szkolenie mniej doświadczonych członków zespołu w zakresie bardziej złożonych i niestandardowych procesów oraz reagowanie na eskalowane problemy. Inicjowanie i koordynowanie projektów zmian lub ulepszeń oraz pomoc zespołowi we wdrażaniu zmian w codziennej pracy. Zapewnienie przestrzegania odpowiedniej dokumentacji procesu i ogólnych zasad przetwarzania danych. Przygotowywanie i przeprowadzanie audytów. Aktywne uczestniczenie oraz prowadzenie spotkań z zespołem, klientami i stronami trzecim
kontakt przez PUP - 2021-03-17 - Kraków (małopolskie)
praca przy składaniu kartonów oraz mycia pojemnikow
Serwis PLUS Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Kotowo (wielkopolskie)
- Profesjonalna i przyjazna obsługa gości- Przygotowanie miejsca pracy do prawidłowego przeprowadzenia zmiany- Doradzanie gościom w wyborze potraw i informowanie o sposobie ich realizacji- Właściwe prowadzenie rachunków oraz rozliczeń- Utrzymanie czystości na stanowisku pracy- Wynagrodzenie od 12,00 zł netto/godz.- Kontakt telefoniczny: 734-155-229 e-mail: kadry (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SP. Z O.O - 2019-10-17 - Gniew (pomorskie)
1.Nabywanie i doskonalenie umiejetności w zakresie:-nauka obsługi komputera, programu WORD,-nauka wystawiania faktur w programiec ABAK,-nauka wpisywania tekstów redakcyjnych do komputera,-nauka przyjmowania poczty oraz segregacja poczty,-nauka odpisywania na listy,- nauka organizowania , umawiania spotkań z klientami,-nauka przygotowywania prasy kolportażu,-nauka obsługi strony internetowej,-nauka tworzenia galerii zdjęć ,-korekta materiałów przychodzących.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
ZABEZPIECZENIE WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU I WYKONYWANIE ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ SZEFA, WYMAGANIA:ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA I 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, UMIEJĘTNOŚCI -BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE W TYM POWER POINT, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU 3 LATA, PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MON.PRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- koordynacja procesów związanych z eksportem- realizowanie planów sprzedaży- przygotowywanie ofert, prezentacji i prowadzenie negocjacji handlowych- negocjowanie warunków współpracy z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych- podejmowanie działań mających zwiększenie wydajności działań eksportowych- uczestnictwo w targach branżowych- kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku europejskim
Grupa Progres Sp.k. - 2016-12-07 - Łódź (łódzkie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych. Obsługa klienta. Monitoring treści. Raportowanie
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP. Z O.O. - 2019-09-10 - Gdańsk (pomorskie)
jw
Komenda Stołeczna Policji - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Lepienie pierogów, przygotowywanie ciasta do pierogów, dbanie o czystość w miejscu pracy, panowanie nad logistyką produkcji.
MANDU S.C. DOROTA I MACIEJ SEMENIUK - 2018-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie kosztorysów napraw pojazdów, analiza uszkodzeń pojazdów, analiza budowy uszkodzonych pojazdów, weryfikacja technologii naprawy pojazdów.
Mr Biuro Paweł Burdzy - 2017-09-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
spotkania z klientami pochodzenia chińskiego; przedstawianie ofert handlowych; organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim; kontrola rynku; współpraca z kontrahentami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1. Prowadzenie i nadzorowanie bieżącego zadania pt.: Wykonanie dokumentacji kosztorysowej i projektowej niezbędnej do realizacji zadania pn. Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Związku oraz nadzór nad budową Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w tym między innymi: - nadzór nad terminową i prawidłową pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym realizacją zadania (zapoznanie się z dokumentacją techniczną, prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych),- przygotowanie postępowań o zamówienie publiczne na dostawy, roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne,- monitoring realizacji zadań pod kątem zawiązanych umów na dofinansowanie budowy i wyposażenia PSZOK, monitoring wskaźników projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, a także kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową,- nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji,- bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje,-kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym,-uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,2. Koordynacja pracy Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).3. Nadzór nad pracą PSZOK.4. Prowadzenie ewidencji i przygotowywanie analiz dotyczących gospodarki odpadami w ramach PSZOK oraz analiz ekonomicznych dotyczących funkcjonowania PSZOK-ów.5. Prowadzenie działań kontrolnych dotyczących prawidłowości prowadzenia gospodarki odpadami przez Punkty Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych;
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION" - 2019-05-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
KONTROLA WARUNKÓW PRACY, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW I ZASAD BHP, INFORMOWANIE PRACODAWCY O STWIERDZONYCH ZAGROŻENIACH ZAWODOWYCH, SPORZĄDZANIE ANALIZ STANU BHP, UDZIAŁ W OPRACOWYWANIU PLANÓW MODERNIZACJI I ROZWOJU ZAKŁADU, UDZIAŁ W USTALANIU OKOLICZNOŚCI I PRZYCZY WYPADKÓW PRZY PRACY, WSPÓŁPRACA Z LABORATORIAMI UPOWAŻNIONYMI DO DOKONYWANIA BADAŃ I POMIARÓW CZYNNIKÓW SZKODLIWYCH DLA ZDROWIA, UDZIAŁ W DOKONYWANIU OCENY RYZYKA ZAWODOWEGO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE W ZAWODZIE TECHNIK BHP LUB WYŻSZE O KIERUNKU BHP, PRZY ŚREDNIM WYKSZTAŁCENIU 3 LATA STAŻU PRACY W SŁUŻBIE BHP;PRACA-PON-CZWARTEK-7-15.30, PIĄTEK-7-13
JEDNOSTKA WOJSKOWA 2901 - 2018-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Witnica (lubuskie)
Praca przy produkcji / montażu lamp medycznych.
Fabryka Aparatury Elektromedycznej FAMED Łódź S.A. - 2017-09-08 - Łódź (łódzkie)
Udzielanie informacji klientom osobiście lub telefonicznie, wydawaniew formularzy dotyczących świadczeń, wydawanie zaświadczeń, przyjmowanie wniosków, rejestracja przyjętych wniosków, przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad pracownikami odpowiadającymi za stan i jakość form do wtryskarek, nadzór nad montażem i demontażem form, nadzór nad utrzymaniem i rozwojem form.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Zabrze (śląskie)
naprawa maszyn
"TUCHMET" Spółdzielnia Branży Metalowej - 2019-11-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
montaz konstrukcji stalowych na podstawie rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Świdnica (dolnośląskie)
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wchodzącej i wychodzącej w kancelarii; -rejestrowanie dokumentów w innych urządzeniach ewidencyjnych; -terminowe przekazywanie wykonawcom rozpatrzonej korespondencji; -zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w kancelarii; -kompletowanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt; -przedstawianie w ustalonym czasie do rozpatrzenia przez Komendanta Oddziału korespondencji która wpłynęła do kancelarii;
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2020-01-09 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Pomoc w realizacji zadań : - Wydziału Architektury i Budownictwa
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Chojnice (pomorskie)
montaż pokryciz dachowego,montaż okien dachowych
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Stare Serby (dolnośląskie)
obsługa maszyn produkcyjnych
KILARGO Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za-tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; -analizuje skomplikowane systemy finansowe, oraz potwierdza zgodność ich wymaganiami biznesowymi;-utrzymuje wysoki standard tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; -identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania;-definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami;-efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe;-identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; -dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;-wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników;Kontakt kandydatów z pracodawcą: Marta Korab, 887 499 027, CV mailem: Marta_Korab (at) epam.com
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
W/g zawodu
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kielcach - 2021-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)
Charakterystyka pracy: koordynowanie działań w zespole w zakresie ewidencji przychodów i dochodów, w zakresie prawidłowych rozliczeń podatku Vat należnego oraz plików Jednolitego Pliku Kontrolnego w tym weryfikowanie danych, sporządzanie i przedstawianie raportów oraz sprawozdań ze zrealizowanych zadań zgodnie z obowiązującymi terminami, dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych oraz wystawianie dowodów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej oraz uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami, kontrola kompletności wystawionych faktur oraz weryfikacja zgodności ich wystawienia z obowiązującymi umowami, przygotowywanie analiz, raportów oraz zestawień związanych z zakresem stanowiska zgodnie z potrzebami i obowiązującymi terminami. Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Ustawa o pracownikach samorządowych oraz akty wykonawcze, Ustawa o finansach publicznych oraz akty wykonawcze, Ustawa o rachunkowości, Ustawa o podatku od towarów i usług oraz akty wykonawcze, Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz akty wykonawcze, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy, Ustawa o ochronie danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO).
Stołeczne Centrum Sportu Aktywna Warszawa - 2020-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
KULINARIA-VIT Maria Fryzeł - 2019-04-11 - Lubin (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakty z klientami chińskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Obsługa szkolnego sekretariatu, w szczególności prowadzenie dokumentacji pracowniczej i finansowej szkoły.- Wynagrodzenie: 2136 zł brutto. Praca na umowę o pracę w zastępstwie do października 2019 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie min. średnie, mile widziane ekomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe w sekretariacie szkolnym. Kontakt osobisty (ul. Rolna 22, 40-555 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 254-24-19) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: korczakzsz (at) wp.pl
Zespół Szkół Zawodowych Specjalnych nr 6 - 2018-09-20 - Katowice (śląskie)