STARSZY REFERENT W REFERACIE UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W ŚWIECIU(NR 1504) Świecie oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Stanowisko: STARSZY REFERENT W REFERACIE UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W ŚWIECIU(NR 1504)

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu rolników i członków ich rodzin.-Ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników,-Ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie Wydawanie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu. Obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego Przeprowadzanie wizytacji w gospodarstw ie rolnymPrzymusowe dochodzenie należności

Data publikacji: 2018-03-09

Lokalizacja: Świecie (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 87c, 86-100 Świecie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu rolników i członków ich rodzin.-Ewidencjonowanie wpływów należności z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników,-Ustalanie obowiązku ubezpieczenia i wydawanie decyzji w tym zakresie Wydawanie zaświadczeń o okresach podlegania ubezpieczeniu zdrowotnemu. Obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego Przeprowadzanie wizytacji w gospodarstw ie rolnymPrzymusowe dochodzenie należności

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT W REFERACIE UBEZPIECZEŃ W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W ŚWIECIU(NR 1504)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świecie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świecie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:-znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS,-znajomość Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,-umiejętność sporządzania pism i notatek,-wysoka kultura osobista,-umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych,-umiejętność pracy w zespole,-komunikatywność,-umiejętność pracy pod presją czasu,-orientacja na interesanta.Wykształcenie: wyższe (preferowane: administracyjne)wymagany stopień niepełnosprawności

Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Miejsce wykonywania pracy: PT KRUS w Świeciu (Świecie ul. Wojska Polskiego 87c)Warunki pracy:Praca administracyjno-biurową wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest dwukondygnacyjny - brak windy.Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się a zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności - jeżeli kandydat zamierza skorzystaćz pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Informacja o metodach i technikach naboru:weryfikacja formalna dokumentów,sprawdzian wiedzy {test lub sprawdzian pisemny),rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 26.03.2018r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w BydgoszczyWydział Ogólny, pokój nr 50985-092 Bydgoszcz, ul. Wyczółkowskiego 22z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 0200-OP.110.09.2018Inne informacje:Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.Oferty bez zaznaczonego numeru ogłoszenia oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się datawpływu do siedziby jednostki KRUS}.Dokumenty od kandydatów są przyjmowane tylko w formie pisemnej i będą wykorzystane jedynie do celów rekrutacji.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane oświadczenia muszą byćwłasnoręcznie podpisane (wzór kwestionariusza i wymaganych oświadczeń do pobrania ze strony internetowejhttp://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/).W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również- ich tłumaczenie na język polskidokonane przez tłumacza przysięgłego.Brak nazwiska kandydata na opublikowanej w Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniającychwymagania formalne" jest jednocześnie informacją o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru.Kandydaci zostaną zaproszeni do kolejnego etapu naboru poprzez informację umieszczoną na opublikowanejw Biuletynie Informacji Publicznej Liście kandydatów spełniających wymagania formalne" albo telefonicznie lub zapomocą poczty elektronicznej.Dokumenty kandydatów niewskazanych do zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy odogłoszenia wyniku naboru.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 341-52-61 do 66, wew. 172 lube-mail: bydgoszcz (at) krus.gov.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 190

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 09.03.2018

Oferta pracy ważna do: 26.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KASJER - od 2 300 PLN

Obsługa kasy fiskalnej i programu do fakturowania, rozliczenia kasy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Skierniewice (łódzkie)

PRACOWNIK DO SPRAW KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU - od 1 850 PLN

odpowiedzialność za sprawność urządzeń fitness, obsługa urządzeń.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Łokacz Wielki (wielkopolskie)

STARSZY ANALITYK BIZNESOWY - do 12 000 PLN

Dostarczanie wysokiej jakości biznesowej i funkcjonalnej wymagań i uzyskiwanie pozwolenia na ich wdrożenie przez wszyskie podmioty odpowiedzialne. Dotyczy to w szczególności analizy, dokumentacji i walidacji funkcjonalnych wymagań. Organizowanie spotkań z zespołem deweloperskim w celach przedyskutowania i wyjaśnienia wymagań. Walidowanie wdrożenia wymagań poprzez testowanie solucji odpowiednio do "acceptance criteria". Zarządzanie wymaganiami i zapewnienie zrozumienia dla projektu oraz utrzymywanie projektu i komunikacji w zespole i między zespołami zależnymi. Inne zadania zlecone przez przełożonego, w zgodności z przepisami prawa pracy oraz zapisami umowy o pracę. Umowa o pracę na czas nieokreślony poprzedzona okresem próbnym.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY REFERENT - od 1 850 PLN

Prowadzenie i nadzorowanie spraw administracyjnych związanych z działalnością DPS,prowadzenie spraw związanych z zakresu zarządzania majątkiem będącym w zarządzie DPS,prowadzenie ewidencji środków trwałych
Dom Pomocy Społecznej w Huwnikach - 2016-02-17 - Huwniki (podkarpackie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 3 200 PLN

Prace ziemne na terenie budowy. Praca na koparce typu Caterpillar.
FIRMA BUDOWLANA ARKADA MIELEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Rzeszów (podkarpackie)

STARSZY REFERENT DS. MUNDUROWYCH - od 2 475 PLN

Prowadzenie ewidencji w oparciu o funkcjonujące informatyczne systemy gospodarki materiałowej; rozliczanie i potwierdzanie dokumentacji przychodowej; znajomość przepisów dotyczących zasad prowadzenia ewidencji służby mundurowej; wykonywanie oraz sprawdzanie po względem merytorycznym dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych; porównywanie ewidencji branżowej z ewidencją magazynową; prowadzenie rejestru i kart wyposażenia; weryfikacja dowodów finansowych; prowadzenie rejestru dowodów obrotów materiałowych służby mundurowej. Praca jednozmianowa. Wynagrodzenie miesięczne zasadnicze: 2475 zł brutto + 10 % premii regulaminowej + wysługa lat. Oferta dostępna w sali E, C
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-08-06 - Wrocław (dolnośląskie)

DORADCA TECHNICZNY - od 1 850 PLN

doradca techniczny na budowach
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Dębianki (kujawsko-pomorskie)

STARSZY INSPEKTORW WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 9323) - od 1 750 PLN

Główne obowiązki:- nadzorowanie działania urządzeń radiowych, pracujących w sieciach zarządzania Wojewody, koordynacji ratownictwa oraz ostrzegania i alarmowania, poprzez codzienne sprawdzanie łączności w celu utrzymania gotowości do pracy urządzeń systemu w sytuacjach kryzysowych - opracowywanie oraz aktualizowanie wojewódzkiego planu zarządzania kryzysowego w zakresie funkcjonowania systemu łączności dla potrzeb kierowania i współdziałania realizowanych zadań w warunkach bieżącej pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz w warunkach ustawowego stanu nadzwyczajnego w celu zabezpieczenia technicznych warunków obiegu informacji pomiędzy wszystkimi podmiotami i jednostkami organizacyjnymi wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego - opracowywanie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentów z zakresu organizacji łączności kierowania i współdziałania w celu zobrazowania aktualnego stanu organizacyjnego i powiązań funkcjonalnych elementów sieci łączności - koordynowanie zakupu urządzeń i sprzętu łączności oraz udział w czynnościach odbiorczych nowo zainstalowanych lub zmodernizowanych urządzeń w celu utrzymania sieci łączności na poziomie gwarantującym jej sprawność i realizację wszystkich wymaganych rodzajów usług telekomunikacyjnych - nadzorowanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń łączności, stanowiących wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz planowanie potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia ciągłości łączności z poszczególnymi jednostkami - współpraca z przedsiębiorstwami telekomunikacyjnymi i pocztowymi w zakresie opiniowania i uzgadniania planów działań na wypadek wystąpienia szczególnych zagrożeń - opracowywanie wniosków i propozycji w zakresie rozbudowy, modernizacji i eksploatacji systemów i urządzeń łączności w celu utrzymania i eksploatacji sieci radiowej zgodnie z zasadami prawa telekomunikacyjnego, normami Urzędu Regulacji Elektronicznej oraz na poziomie technologicznym adekwatnym do aktualnego, średniego poziomu stosowanego w kraju rozwiązań technicznych w tym zakresie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STARSZY ANALITYK IPG KONTROLI SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH SAP - od 12 755 PLN

Stosowanie procesów IPG w obszarach bezpieczeństwa informacji i/lub zarządzania informacją poprzez takie działania jak: szkolenia, podnoszenie świadomości , ocena ryzyka, zarządzanie ryzykiem, łagodzenie ryzyka, wdrażanie procesów, standardów, procedur oraz wytycznych wraz z powiązanymi kontrolami; - zapewnienie jasnych, dających podstawy do działania wytycznych dot. IPG do głównych usług/projektów IPG, by zapewnić odpowiednie bezpieczeństwo informacji oraz wymagania zarządzania informacjami występującymi w czasie trwania projektu; - przegląd systemów/usług działających poprzez IS pod kątem zgodności z zasadami i praktykami IPG by umożliwić zgodność z wymogami firmy w obszarze bezpieczeństwa danych i zarządzania informacjami; - wykorzystanie możliwości do zwiększenia ochrony danych firmy o wyższej wartości oraz automatyzacja pozbywania się danych o niższej wartości; - przyczynianie się do wypełniania wymagań w ramach długoterminowych i rocznych planów IPG oraz prowadzenie działań dostosowawczych poprzez skuteczne angażowanie przełożonych i innych interesariuszy zgodnie ze wskazówkami kierownictwa IPG.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK DZIAŁU LOGISTYKI - od 2 400 PLN

realizacja zamówień do dostawców, zamówienia od klientów, awizowanie transportów, tworzenie raportów i dokumentacji, optymalizacja stanów magazynowych
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Kwidzyn (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 750 PLN

Sprzedawca w sklepie ogólnospożywczym
BORT-WIMAR spółka jawna - 2015-12-02 - Grodków (opolskie)

STARSZY LIDER DZIAŁU CONTINUOUS IMPROVEMENT - od 13 000 PLN

audytor/kontroler finansowy
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)

STOLARZ - od 3 000 PLN

Prace stolarskie
Firma Handlowo-Usługowa Piotr Baran - 2017-10-18 - Wielopole (małopolskie)

STARSZY DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 900 - 4 800 PLN

obsługa klienta w branży turystycznej w j. francuskimrozwiązywanie problemów i zapytań klientow poprzez obslugę połaczeń przychodzacych, wiadomości email oraz czatów.udzielanie pomocy klientowi w zaplanowaniui dokonaniu niezbędnych rezerwacji związanych z potrzebami klienta , które zapewni mu pełną satysfakcję przy jednoczesnym utrzymaniu odpowiedniego poziomu efektywności i jakości pracy- dostarczanie klientowi najwyższej jakości serwisu oraz wsparcia przed i po sprzedazowego- identyfikacja, odpowiednia kwalifikacja i interpretacja potrzeb klienta oraz pomoc w rozwiazywaniu problemów zgłoszonych przez klienta w sposób, który wzmocni i podniesie satysfakcje klienta.szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające sie potrzeby klientów, rozwiązywanie problemów oraz zapytań klientów jakie mogą sie pojawić przed , w trakcie oraz podróży
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 500 PLN

sprzątanie budynków biurowych wraz z terenem zewnętrznym.Praca w godz 15-21:00
VISION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-15 - Nowa Sól (lubuskie)

OPIEKUN ŚWIETLICY STARKOWO - od 13,7 PLN

utrzymanie czystości w świetlicy w Starkowie, a także przyległej posesji. Współpraca z Radą Sołecką, Kołem Gospodyń Wiejskich, oraz mieszkańcami w zakresie udostępniania świetlicy. Umowa na rok, z możliwością przedłużenia
CENTRUM KULTURY GMINY USTKA - 2018-01-24 - Ustka (pomorskie)

STARSZY KOORDYNATOR ZESPOŁU (ENG. DEPUTY GENERAL MANAGER-PEX) - do 13 500 PLN

ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE - PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIAINFORMACJI, EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH, PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDROŻENIOWE, DIAGNOZA PROBLEMÓW, MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)

STARSZY INŻYNIER WSPARCIA APLIKACJI - od 10 500 PLN

Rozwój, implementacja i wsparcie dla aplikacji IT oraz wsparcie dla zespołów wdrażających i opiekujących się aplikacjami IT i zawartych w nich bazami danych. Tworzenie aplikacji IT w każdym jego stadium, od podstaw, przez wydanie kodu do finalnego produktu. Ścisła współpraca z architektami IT, zespołami wdrażającymi oraz zewnętrznym klientem z wykorzystaniem języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH I RAPORTOWANIA W BIURZE WDRAŻANIA PROJEKTU - ZBIORNIK RACIBÓRZ DOLNY - od 2 800 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Planowanie przychodów i wydatków związanych z realizacją inwestycji, - Opracowywanie budżetów planowanych usług i dostaw we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,- Przygotowywanie wymaganych zestawień i raportów w zakresie rozliczeń finansowych prezentujących stan realizacji poszczególnych działań oraz uzgadnianie ich treści z jednostkami nadzorującymi,- Rozliczanie w BKP oraz innych instytucjach pośredniczących poniesionych wydatków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Sporządzanie wniosków o wypłatę środków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Nadzór nad przygotowaniami i procesem realizacji przetargów prowadzonych zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i dokumentów przetargowych we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,- Wprowadzanie zmian w planach i harmonogramach wynikające z zakończonej procedury przetargowej,- Monitorowanie finansowe projektu pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz pozostałymi dokumentami planistycznymi, w tym z planami płatności,- Opracowywanie danych i prowadzenie rejestrów pod kątem monitoringu finansowego, terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw,- Stała współpraca z Księgową Projektu oraz Główną Księgową RZGW Gliwice. Wymagania związane ze stanowiskiem - niezbędne:1. Wykształcenie: średnie,2. 2 letnie ogólne doświadczenie w pracy,3. Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,4. Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,5. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem,6. Rzetelność, systematyczność, terminowość,7. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) w tym programów księgowych,8. Posiadanie obywatelstwa polskiego,9. Korzystanie z pełni praw publicznych,10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:1. Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze,2. Dyspozycyjność, komunikatywność,3. Odporność na stres, asertywność.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:zadania realizowane w siedzibie Biura, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi- wyjazdy służbowe, praca pod presją czasu, praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2016-12-30 - Racibórz (śląskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

Murowanie, tynkowanie, wykonywanie prac ogólnobudowlanych.
Szolc Emil Zakład Ogólnobudowlany - 2016-05-02 - Rydułtowy (śląskie)

SPAWACZ - 2 250 - 2 500 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
AGENCJA ZATRUDNIENIA WOSTOK ANNA GREJMAN PIEROGARNIA KARTUSKA ANNA GREJMAN - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)

STARSZY KSIĘGOWY - od 3 500 PLN

Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Łódź (łódzkie)

BRUKARZ - 6 - 16 PLN

Prace brukarskie. Wymagania: doświadczenie w zawodzie, mile widziane prawo jazdy. Kontakt tel. 600-160-888. Miejsce pracy: Wejherowo, Trójmiasto.
FANTASTYCZNE OGRODY - 2016-07-29 - Wejherowo (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARÓW
Hemar Dystrybucja - 2018-04-17 - Kłodawa (wielkopolskie)

STARSZY SPECJALISTA STRAŻY MIEJSKIEJ - 3 000 - 3 100 PLN

Zakres najważniejszych zadań na zajmowanym stanowisku:1) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych, czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,2) współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,3) zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie w miarę możliwości świadków zdarzenia,4) doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,5) informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń,6) inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,7) konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy,8) realizacja zadań i obowiązków zgodnie z ustawą o strażach gminnych i aktów prawa miejscowego. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- praca patrolowa na terenie miasta Ustka, prowadzenie samochodu służbowego uprzywilejowanego,- zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie od 3000 zł do 3100 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2018-01-22 - Ustka (pomorskie)

STARSZY SPECJALISTA DS. ZOBOWIĄZAŃ - od 4 800 PLN

Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klientów. Nadzorowanie spłat zobowiązań, kontakt z klientami zagranicznymi (Portugalia, Norwegia).
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)

STAŻ - PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

pn-pt 9:00-17:00
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Opole (opolskie)

SPRZĄTANIE NA SALI - 12 - 13 PLN

praca na sali - sprzątanie
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Łomża (podlaskie)


Wybierz powiat