STARSZY REFERENT W KANCELARII OGÓLNEJ PSG W GRZECHOTKACH Kętrzyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen.bryg. Stefana Pasławskiego w Kętrzynie
Stanowisko: STARSZY REFERENT W KANCELARII OGÓLNEJ PSG W GRZECHOTKACH
Wynagrodzenie: od 2 078 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie wysyłanie i udostępnianie dokumentów jawnych i niejawnych celem właściwego obiegu dokumentów w placówce oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych służących do rejestracji dokumentów jawnych i niejawnych celem umożliwienia kontroli ich stanu i obiegu;-sprawowanie nadzoru nad stroną formalną wytworzonego dokumentu oraz obiegu korespondencji w celu zapewnienia ścisłego stosowania przepisów w tym zakresie. Wydawanie dokumentów osobom do tego upoważnionym oraz egzekwowanie ich zwrotu do kancelarii celem zapewnienia właściwej ochrony dokumentacji służbowej oraz rozliczenia z posiadanych dokumentów funkcjonariuszy i pracowników;- sporządzanie protokołów i branie udziału w protokolarnym zniszczeniu dokumentów niearchiwalnych BC oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentów jawnych i niejawnych do Archiwum Zakładowego w celu archiwizacji dokumentów;-osobiste obsługiwanie klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz przy pomocy urządzeń biurowych: telefon, komputer (skrzynka Podawcza Platformy Administracji Publicznej e-PUAP) celem zapewnienia właściwego obiegu informacji pomiędzy współpracującymi instytucjami;-kompletowanie, przedkładanie dokumentów do podpisu oraz dekretacji Komendantowi placówki w celu zapewnienia systematycznego i terminowego obiegu korespondencji.
Data publikacji: 2018-04-06
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen.bryg. Stefana Pasławskiego w Kętrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie wysyłanie i udostępnianie dokumentów jawnych i niejawnych celem właściwego obiegu dokumentów w placówce oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych służących do rejestracji dokumentów jawnych i niejawnych celem umożliwienia kontroli ich stanu i obiegu;-sprawowanie nadzoru nad stroną formalną wytworzonego dokumentu oraz obiegu korespondencji w celu zapewnienia ścisłego stosowania przepisów w tym zakresie. Wydawanie dokumentów osobom do tego upoważnionym oraz egzekwowanie ich zwrotu do kancelarii celem zapewnienia właściwej ochrony dokumentacji służbowej oraz rozliczenia z posiadanych dokumentów funkcjonariuszy i pracowników;- sporządzanie protokołów i branie udziału w protokolarnym zniszczeniu dokumentów niearchiwalnych BC oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentów jawnych i niejawnych do Archiwum Zakładowego w celu archiwizacji dokumentów;-osobiste obsługiwanie klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz przy pomocy urządzeń biurowych: telefon, komputer (skrzynka Podawcza Platformy Administracji Publicznej e-PUAP) celem zapewnienia właściwego obiegu informacji pomiędzy współpracującymi instytucjami;-kompletowanie, przedkładanie dokumentów do podpisu oraz dekretacji Komendantowi placówki w celu zapewnienia systematycznego i terminowego obiegu korespondencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 078 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie ok 2078 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT W KANCELARII OGÓLNEJ PSG W GRZECHOTKACH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 078 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznejposzukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:starszy referentw Kancelarii OgólnejPlacówki Straży Granicznej w Grzechotkachumowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1Adres urzęduWarmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynieim.gen.bryg. Stefana Pasławskiegoul. gen. Władysława Sikorskiego 7811-400 KętrzynNIP 74200073-89, REGON 510207605Podstawowy rodzaj działalności wg PKD 8424 ZLiczba zatrudnionych pracowników: 312Rodzaj umowy: na czas określony System rozkładu czasu pracy: podstawowyŚwiadczenie pracy od poniedziałku do piątku, 8 godzin na dobę/40 godzin tygodniowo. Miejsce pracy: Placówka Straży Granicznej w Grzechotkach System wynagradzania: miesięcznyZakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie wysyłanie i udostępnianie dokumentów jawnych i niejawnych celem właściwego obiegu dokumentów w placówce oraz prowadzenie urządzeń ewidencyjnych służących do rejestracji dokumentów jawnych i niejawnych celem umożliwienia kontroli ich stanu i obiegu;-sprawowanie nadzoru nad stroną formalną wytworzonego dokumentu oraz obiegu korespondencji w celu zapewnienia ścisłego stosowania przepisów w tym zakresie. Wydawanie dokumentów osobom do tego upoważnionym oraz egzekwowanie ich zwrotu do kancelarii celem zapewnienia właściwej ochrony dokumentacji służbowej oraz rozliczenia z posiadanych dokumentów funkcjonariuszy i pracowników;-sporządzanie protokołów i branie udziału w protokolarnym zniszczeniu dokumentów niearchiwalnych BC oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentów jawnych i niejawnych do Archiwum Zakładowego w celu archiwizacji dokumentów;-osobiste obsługiwanie klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz przy pomocy urządzeń biurowych: telefon, komputer (skrzynka Podawcza Platformy Administracji Publicznej e-PUAP) celem zapewnienia właściwego obiegu informacji pomiędzy współpracującymi instytucjami;-kompletowanie, przedkładanie dokumentów do podpisu oraz dekretacji Komendantowi placówki w celu zapewnienia systematycznego i terminowego obiegu korespondencji.Warunki pracyStanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku Placówki Straży Granicznej w Grzechotkach. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak windy) dla osób ze stopniem niepełnosprawności. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej, na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym. Praca administracyjno biurowa w systemie jednozmianowym. Występują kontakty zewnętrzne osobiste: kilka razy dziennie z przedstawicielami Urzędu Pocztowego i INPOST-u, kurierami innych instytucji celem dostarczenia przesyłek listowych, kilka razy w miesiącu z petentem zewnętrznym, przedstawicielami oraz kurierami administracji publicznej w celu złożenia dokumentów, kilka razy w roku z przedstawicielami Urzędu Miasta i Starostwa Powiatowego celem doręczenia przesyłek. Występują czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: praca w terenie w sytuacji udziału w konwojach poczty jawnej i niejawnej do urzędu pocztowego, policji; permanentna obsługa klientów zewnętrznych w sytuacji przyjmowania dokumentów od obywateli, przedstawicieli administracji publicznej, kurierów oraz innych instytucji i stowarzyszeń; występują czynniki alergizujące, tj.: kurz, pył, drobinki celulozy, drobinki farby drukarskiej podczas niszczenia dokumentów lub przygotowywania dokumentów do archiwizacji; występuje stres podczas pracy pod presją czasu np. wyjazd poczty (konwoju), rejestrowanie dokumentów, pakowanie ich i sporządzanie wykazu. Wymagania związane ze stanowiskiem pracyn i e z b ę d n e wykształcenie: średnie-znajomość przepisów związanych z wytwarzaniem i obiegiem dokumentów jawnych i niejawnych, funkcjonowaniem kancelarii (ustaw, rozporządzeń, zarządzeń i decyzji),-umiejętność pracy w zespole,-komunikatywność,-umiejętność obsługi urządzeń biurowych, -otwarty stosunek do klienta,-uprzejmość,-posiadanie obywatelstwa polskiego,-korzystanie z pełni praw publicznych,-nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe.d o d a t k o w e-doświadczenie zawodowe: preferowane 6 miesięczne doświadczenie w pracy biurowej w administracji publicznej,-posiadanie przeszkolenia w zakresie obsługi kancelaryjnej (obiegu dokumentów),-posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji o klauzuli Ściśle Tajne,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE-życiorys/CV i list motywacyjny,-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie -wykształcenia,-oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego, -posiadanie polskiego obywatelstwa,-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,-oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,-oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie pozostałych wymagań dodatkowych w zakresie przeszkolenia w zakresie obsługi kancelaryjnej (obiegu dokumentów),-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie pozostałych wymagań dodatkowych w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji o klauzuli Ściśle Tajne. TEREMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy składać od dn. 04 kwietnia 2018r. do dn. 13 kwietnia 2018r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduWarmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznejim. gen. bryg. Stefana Pasławskiegoul. gen. Wł. Sikorskiego 7811-400 KętrzynBIURO PODAWCZEINNE INFORMACJE:Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Wynagrodzenie miesięczne zasadnicze brutto: na okres trwania umowy o pracę na czas określony (zastępstwa): ok. 2078 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje członkowi korpusu służby cywilnej w wysokości wynoszącej po pięciu latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego art. 90 ust. 1-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889 ze zm.)W przypadku zatrudnienia kandydata, który nie osiągnie 5% dodatku za wieloletnią pracę, zostanie ustalone wynagrodzenie do kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę.Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba/Praca/Wzory oświadczenia kandydata do pracy w korpusie służby cywilnej. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG. Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu. Inne informacje: Preferowana forma kontaktu: telefonicznaImię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83Częstotliwość kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do 1530. Szczególne zainteresowanie zatrudnieniem kandydata z państwa EOG: Nie. Upowszechnienie oferty w wybranych państwach EOG: NIE. Forma upowszechnienia oferty: zawiera dane umożliwiające identyfikację pracodawcy krajowego. Pracodawca w okresie do 365 dni przed zgłoszeniem oferty pracy nie został skazany prawomocnym wyrokiem za naruszenie praw pracowniczych. W okresie 365 dni przed zgłoszeniem oferty pracy nie toczyło się wobec pracodawcy postępowanie wyjaśniające. Pracodawca nie zgłosił oferty pracy do innego powiatowego urzędu pracy. Pracodawca nie chce, aby przekazano ofertę pracy do innych powiatowych urzędów pracy w celu upowszechnienia w ich siedzibach.
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen.bryg. Stefana Pasławskiego w Kętrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys/CV i list motywacyjny,-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie -wykształcenia,-oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego, -posiadanie polskiego obywatelstwa,-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,-oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,-oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Ulica pracodawcy: Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.04.2018
Oferta pracy ważna do: 13.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i wydawanie towarów na magazynie
Firma Handlowa "Palenik", Jabłonka - 2016-08-23 - Jabłonka (małopolskie)
fakturowanie, przyjmowanie towaru, dokumtacja
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Żory (śląskie)
- prowadzenie pełnej rachunkowosci spółdzielni i nadzór nad gospodarką finansowa spółdzielni,- ustalanie stanu i wyniku finansowego, bilansu, rachunku zysków i strat, zmian w kapitale własnym,- sporządzanie deklaracji podatkowych ZUS i GUS oraz ich rozliczanie finansowe,- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,- przygotowywanie planów gospodarczo - finansowych, w tym ustalanie wartości czynszowych, - inne zlecone przez Zarząd Spółdzielni
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2016-12-02 - Choroszcz (podlaskie)
Zapewnione zakwaterowanie, praca w Hotelu i Restauracji Zamek na skale, Trzebieszowice.
"NEYA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
ewidencja transportu słuzbowego,kieorwanie sprzętu do naprawy,nadzór nad eksploatacja pojazdów
Komenda Powiatowa Policji w Przasnyszu - 2016-01-07 - Przasnysz (mazowieckie)
Przechwytywanie i objaśnianie wymogów klientów dot. rozwiązań technicznych; Wykonywanie zleconych prac zgodnie z oczekiwaniami dotyczącymi projektu i operacji, w szczególności z włączeniem systemu przyzywania do operacji; Wkład w planowanie cyklu życia środowiska sieciowego; Zapewnienie wykorzystania standardowych komponentów usług technicznych; Dążenie do stałej poprawy i utrzymania elementów usług technicznych w środowisku produkcyjnym; Nieustanne doskonalenie w ramach zleconego zakresu obowiązków; Odpowiedzialność za wdrożenie dokumentacji dotyczącej elementów technicznych i środowiska; Aktywny wkład w działania i relacje z dostawcami, partnerami i klientami.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa biura: obsługa poczty elektronicznej, odbieranie telefonów, obsługa programów magazynowych.
WYPOL TRADING SP. Z O.O. - 2017-03-31 - Częstochowa (śląskie)
naprawa, konserwacja i przeglądy techniczne systemów i urządzeń alarmowych, ppoż oraz telewizji przemysłowej; godziny pracy: 7.30- 15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Ustka (pomorskie)
wykonywanie podzespołów palet poprzez cięcie, gięcie, wiercenie, szlifowanie na podstawie rysunków i wzorów, lakierowanie, montowanie, szlifowanie, cynkowanie, tłoczenie w metalu
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Strumień (śląskie)
Przygotowywanie i podawanie posiłków, napoi i deserów z zakresu kuchni bengalskiej.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Wypiek pizzy, przygotowanie i gotowanie innych dań barowych zgodnie z kartą.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Warzyce (podkarpackie)
Praca na wysokościI zmiana: 07.00 - 16.00 pn-ptWynagrodzenie: do uzgodnienia od 2100 + premia wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i kwalifikacjiMiejsce pracy: Elbląg i okolice
ModernKam Kamil Zdziech - 2018-04-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE DAŃ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY
FIRMA CATERINGOWA W PÓŁ DROGI - 2017-03-30 - Skierniewice (łódzkie)
pomoc w przygotowaniu towaru do sprzedaży
Zakład Wielobranżowy Handel-Usługi "Tak" Tomasz Rakszewski - 2016-02-18 - Wonorze (kujawsko-pomorskie)
Wspomaganie nauczyciela podczas zajęć z dziećmi o niepełnosprawności intelektualnej sprzężonej (niepelnosprawność o stopniu lekkim i niedosłuch) Praca w wymiarze 3/4 etatu.
Szkoła Podstawowa w Szczurowej - 2016-03-16 - Szczurowa (małopolskie)
WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE TECHNICZNE, ŚREDNIE TECHNICZNE MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ BUDOWY I REMONTU SILNIKÓW I URZĄDZEŃ OKRĘTOWYCH LUB ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ HYDRAULIKI SIŁOWEJ-INSTALACJE RUROWE, SILNIKI, URZĄDZENIA, ARMATURA, 3 LATA PRACY W PRZEMYŚLE STOCZNIOWYM
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie posiłków, zmywanie naczyń kuchennych, sprzątanie kuchni i pomieszczeń kuchennych.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Testowanie rozwiązań systemów ERP, IT w Polsce. Testowanie projektów przetwarzania informacji. Raportowanie. Optymalizacja rozwiązań informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Gdynia (pomorskie)
praca przy zaciąganiu kabla do kanalizacji teletechnicznej
INTERAT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie,Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z innymi czlonkami zespołu nad technologią holograficznego elementu optycznego i jego zastosowania w fotowoltaice.Prototypowanie, poszukiwanie i eliminowanie błędów, opracowywanie uwierzytelnień, dobór podzespołów, praca przy projekcie dofinansowanym;Praca w godzinach 9:00-17:00;Praca na okres próbny, później umowa na czas nieokreślony;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Rzemieślnicza 28/31;Kontakt kanydatów z pracodawcą: tel.: 508 218 002;Sala B
Polski Solar Wrocław Sp. z o.o. - 2017-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków
P.H.U. "OJDANA" Marek Ojdana - 2016-09-14 - Węgrów (mazowieckie)
wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej itp.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ZOJA" MAREK PRZEŹDZIĘK - 2017-08-01 - Żory (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie projektów elektrycznych transformatora w oparciu o specyfikację klienta i wymagania fabryczne; Wykonywanie innych zadań inżynieryjnych takich jak: tworzenie analiz i obliczeń, projektowanie, udział w rozwijaniu produktu i jego testowaniu; Przygotowywanie specyfikacji i powiązanych dokumentów, zgodnie z wymaganiami klienta i obowiązującymi instrukcjami; Współpraca z innymi zespołami konstrukcyjnymi, w celu upewnienia się, że zaproponowane rozwiązania są odpowiednie dla danego projektu/ aplikacji; Zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów; Zapewnienie wsparcia fabryce za pomocą dokumentacji technicznej, instrukcji oraz wsparcia w testowaniu transformatorów, a także przygotowania raportów technicznych.praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Łódź (łódzkie)
Obsługa tokarki starowanej ręcznie. Praca w Bielsku-Białej w godz. 6-14.00. Wynagrodzenie - 2200 zł brutto + 26% premii miesięcznej.
Redor Sp. z.o.o - 2018-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zabezpieczenie jednostki wojskowej w zakresie rozwoju fizycznego kadry wojskowej. Opracowywanie planu szkoleń. Prowadzenie zajęć sportowych z kadrą zawodową. Nadzorowanie szkolenia programowego i uzupełniającego. Udział w organizowaniu egzaminów sprawności fizycznej kadry. Organizowanie zgrupowań przygotowawczych reprezentacji JW dla poszczególnych dyscyplin sportowych. Prowadzenie gospodarki materiałowej. Organizowanie zajęć pokazowych i kursów instruktorsko-metodycznych.
Jednostka Wojskowa nr 4651 - 2017-03-08 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa gości oraz podawanie napoi oraz należności.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Bedlno (łódzkie)
obsługa klienta
MIECZYSŁAW KOENIG FIRMA KOEN - 2016-03-03 - Czechy (małopolskie)
pomoc nabywcy w wyborze towaru, realizacja zamówień, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)