STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ Pasłęk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne,prowadzenie spraw dotyczących dochodzenia należności z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie zdrowotne w trybie egzekucji administracyjnej i zabezpieczania tych należności hipoteką,prowadzenie spraw dotyczących ulg i umorzeń w zakresie składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników,weryfikacja ewidencji osób podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu, jako członkowie rodziny, zwłaszcza dzieci, obejmowanie i wyłączanie z ewidencji ubezpieczonych zdrowotnie,prowadzenie rozliczeń na kontach płatników,udzielanie informacji petentom.
Data publikacji: 2017-01-19
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: PolskaRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie zdrowotne,prowadzenie spraw dotyczących dochodzenia należności z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie zdrowotne w trybie egzekucji administracyjnej i zabezpieczania tych należności hipoteką,prowadzenie spraw dotyczących ulg i umorzeń w zakresie składek na ubezpieczenie zdrowotne rolników,weryfikacja ewidencji osób podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu, jako członkowie rodziny, zwłaszcza dzieci, obejmowanie i wyłączanie z ewidencji ubezpieczonych zdrowotnie,prowadzenie rozliczeń na kontach płatników,udzielanie informacji petentom.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Saperów 24, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Informacja o metodach i technikach naboru:weryfikacja formalna dokumentów,sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny),rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: do 27 stycznia 2017 r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie Wydział Administracyjno-Gospodarczy, pokój nr 9 (na parterze), ul. Mickiewicza 1, 10-959 Olsztyn z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy nr BIP 1000-OP.110.4.2017
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Saperów
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.01.2017
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 01.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
rodzajOferty_1: DLA_ZAREJESTROWANYCH
Podobne oferty pracy
Sprzątanie.
FUNDACJA INWEST-PRO - 2018-06-26 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca biurowa, przyjmowanie, rejestrowanie wysyłek, kompletowanie dokumntów. praca w godz 7:30-15:30. Praca w placówce pod Opolem - około 36km
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2016-10-05 - Opole (opolskie)
Bieżące naprawy narzędzi i sprzętów i urządzeń znajdujących się w restauracji, usuwanie usterek, dokonywanie zakupów części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Kraków (małopolskie)
- Programowanie aplikacji RFIT; - Zapewnienie odpowiedniej jakości dostarczanych zadań; - Projektowanie aplikacji RFIT; - Dokumentowanie i raportowanie zrealizowanych zadań; - Wsparcie użytkowników aplikacji RFIT.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Według zawodu.Wymiar czasu pracy: 10 godzin lekcyjnych tygodniowo.
Społeczno - Oświatowe Stowarzyszenie Pomocy Pokrzywdzonym i niepełnosprawnym "Edukator" I - 2017-07-12 - Sorkwity (warmińsko-mazurskie)
prace budowlano-wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 6.00- 22.00
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-18 - Ustka (pomorskie)
Praca na stanowisku pomocy kuchennej
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SABA Sp.z o.o. WIECZERZA - 2017-01-04 - Chełm (lubelskie)
Montaż i łączenie rozdzielnic i skrzynek elektrycznych, pulpitów kontrolno-sterowniczych zgodnie z dokumentacją techniczną, schematami elektrycznymi oraz rysunkami gabarytowymi i zestawieniem materiałowym przygotowanymi przez biuro projektowe lub zgodnie z dokumentacją klienta. Montaż mechaniczny rozdzielnic. Montaż urządzeń i szyn miedzianych oraz materiałów pomocniczych zgodnie ze schematami elektrycznymi i rysunkami gabarytowymi. Wykonywanie oznaczeń na urządzenia, przewody i listwy zaciskowe.Wykonywanie połączeń sterowniczych oraz wysokoprądowych. Weryfikowanie i poprawa błędów w dokumentacji. Zgłaszanie niezgodności lub braków w dokumentacji. Wykonywanie modyfikacji w rozdzielniach na obiektach u klienta. Ocena jakości produktów.
WORK SERVICE S.A. - 2016-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Pracownik wykonujący pracę na tym stanowisku, poza typowymi obowiązkami w dziale należności, będzie miał przypisane zadania mające na celu wspieranie obowiązków kierownika
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
Czyszczenie, montaż i pakowanie elementów meblowych. 1 zmiana: 6-14.
VERSAL Sp z.o.o Warszawa - 2017-04-24 - Wyszków (mazowieckie)
prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej, ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania, analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania, przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
Naprawa pojazdów mechanicznych, udział w szkoleniach
DREWNIKOWSKI Spółka z o.o. - 2016-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Bieżąca naprawa ciężarówek.
kontakt przez OHP - 2016-04-11 - Gorlice (małopolskie)
Praca administracyjno-biurowa związana z infrastrukturą lotniskową.Opracowywanie potrzeb mteriałowo -finansowych robót remontowo-konserwacyjnych. Prowadzenie ewidencji finansowej służby infrastruktury.
18 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Jednostka Wojskowa nr 4653 w Siemirowicach - 2016-12-07 - Siemirowice (pomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Podgrodzie (podkarpackie)
Ochrona farmy fotowoltaicznej.Wymagane prawo jazdy kat.B oraz własny samochód.
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY "JOKER" Sp. z o.o. - 2018-05-15 - Borek Czarniński (mazowieckie)
Analiza oraz dostarczanie rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych, tworzenie dokładnych, przejrzystych oraz efektywnych kodów programów o szerokim zakresie specyfikacji, tworzenie oraz usprawnianie zewnętrznych oraz wewnętrznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji wymaganej na każdym etapie cyklu życiowego projektu, weryfikacja danych testowych dla projektu, czasowe kończenie projektów.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie całokształtu spraw rachuby płac w zakresie wynagrodzeń pracowników, umów cywilno-prawnych, świadczeń oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego, wykonywanie obowiązków płatnika składek na ubezpieczenia społeczne, zgłaszanie i wyrejestrowanie osób objętych ubezpieczeń, wykonywanie obowiązków płatnika zaliczek na podatek dochodowy, prowadzenie ewidencji i analiza konta ZFŚS, sporządzanie deklaracji i sprawozdań związanych z zakresu działania stanowiska
ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- wprowadzanie do rejestru oraz kwalifikowanie wydatków budżetowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy wg klasyfikacji budżetowej na podstawie składanych przez komórki organizacyjne zapotrzebowań- analizowanie i uzgadnianie złożonych przez komórki organizacyjne zapotrzebowań z wykonaniem wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej za dany dzień i miesiąc- analizowanie i uzgadnianie wykonania wydatków budżetowych w układzie budżetu tradycyjnego i zadaniowego z kosztami, a także monitorowanie wykonania Planu finansowego- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych, sprawozdań finansowych oraz sprawozdań statystycznych z wykonania wydatków, dochodów i sum depozytowych- sporządzanie analiz z wykonania wydatków budżetowych, rezerw celowych i dochodów - sporządzanie decyzji finansowych Dyrektora Generalnego oraz wniosków o przeniesienie planowanych wydatków Wojewody- sporządzanie Projektu budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wydatków budżetowych w układzie budżetu zadaniowego- zatwierdzanie dochodów księgowych oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi znajdującymi się na rachunkach bankowych Urzędu zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu i gospodarki środkami pozabudżetowymiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. wyższe (inż) budowlane,
Wiązary Burkietowicz SP.J. - 2016-10-10 - Odolanów (wielkopolskie)
- prowadzenie prac transportowo - załadunkowych,- kontrola podstawianych środków transportu,- aktualizacja stanów magazynowych w poszczególnych polach składowych,- wyrywkowa kontrola przekazywanych do magazynu wyrobó gotowych i złomów.
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2017-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie oprogramowania w tym oprogramowania i systemów czasu rzeczywistego, wdrażanie oprogramowania w różnorodnym środowisku technicznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Łódź (łódzkie)
Ogólne prace na warsztacie, naprawa maszyn budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wojciechów (opolskie)
Sprzedaż zegarków, obsługa klientów w zakresie wyboru odpowiedniego produktu.
Perfekt Piotr Zawiślak - 2016-09-05 - Lublin (lubelskie)
pomoc w wykonywaniu kompozycji z kwiatów żywych i sztucznych, pomoc w obsłudze klienta i obsłudze kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Szczucin (małopolskie)
praca w godzinach od 16:00 do 07:00, a w weekendy cała doba; ochrona mienia przed kradzieżą lub włamaniem, kontrola ruchu osobowego; miejsce wykonywania pracy: Węgorzyno
AGENCJA OCHRONY "SKORPION" Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
przygotowanie i spawanie konstrukcji wind, ciecie kształtowanie łączenie elementów wind
Przedsiębiorstwo Produkcji Urządzeń Dźwigowych "DŹWIGPOL" Spółka Akcyjna - 2016-09-20 - Mława (mazowieckie)
Praca na terenie całego kraju
F.H.U. SMART Grzegorz Laskowski - 2016-07-27 - Kraków (małopolskie)
Szczegółowe informacje dostępne pod adresem www.kedzierzynkozle.pl/bip w zakładce Praca w Urzędzie Miasta Inne informacje dotyczące oferty: Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy - nabór na stanowisko Starszego specjalisty - Energetyka Miejskiego w Wydziale Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn Koźle ul. Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 800-1500 lub pocztą w terminie do dnia 23.03.2016 r.; Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane; szczegółowe informację dostępne są pod adresem www.kedzierzynkozle.pl/bip w zakładce Praca w Urzędzie Miasta
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-03-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)