STARSZY REFERENT - SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO BUDOWLANYCH Świętoszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY REFERENT - SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa, nadzór i odbiory robót w terenie. Pierwsza umowa na okres próbny, następną w ramach umowy na czas nieokreslony.
Data publikacji: 2016-10-27
Lokalizacja: Świętoszów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa, nadzór i odbiory robót w terenie. Pierwsza umowa na okres próbny, następną w ramach umowy na czas nieokreslony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT - SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - budownictwo lub pokrewne i administracyjne. Mile widziane uprawnienia budowlane, znajomość ustawy PZP, prawo jazdy kategorii B, znajomość systemu informatycznego lasów państwowych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym w godzinach 07.00-15.00, tel. 75-7311259
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Obrońców Helu
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 27.10.2016
Oferta pracy ważna do: 17.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z kilentem anglojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żywiec (śląskie)
Sprzątanie w szpitalu na wyznaczonych odcinkach pracy (mycie i dezynfekcja podłóg, schodów itd.). Pomoc przy chorych. Równoważny czas pracy - do 12 godzin. Oferta dostępna w sali B, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą: osobiście lub telefonicznie (609 554 495, 71 327 01 88) z p. Agnieszką Martynowską w godzinach 7:00-15:00.
Niro Sp. z o.o. - 2017-10-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za rozwój i analizę danych.Monitorowanie modułów i zbioru danych.Kontrola jakości procedur ładowania danych.Tworzenie statystyk oraz raportowanie danych.Kontakt z dostawcami odnośnie brakujących danych lub problemów technicznych.Udział w spotkaniach 24/7 data roster.Wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Gdynia (pomorskie)
realizacja spotkań
PROGRESS ACTIVE Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Gniezno (wielkopolskie)
1.PROJEKTOWANIE, IMPLEMENTACJA I WDRAŻANIE APLIKACJI I SERWISÓW WEBOWYCH ;2.ROZWIJANIE I UTRZYMANIE RELACYJNYCH I NIERELACYJNYCH BAZ DANYCH ;3.TWORZENIE AUTOMATYCZNYCH TESTÓW ;4.SPORZĄDZANIE TECHNICZNEJ DOKUMENTACJI PRODUKTU
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Codzienne wsparcie systemów baz danych typu Oracle zawierających konfiguracje RAC Oraz DataGuard, konserwacja systemów baz danych Oracle, diagnostyka i rozwiązywanie problemów z dostępnością programów, projektowanie rozwiązań baz danych przeprowadzając konfiguracje, wdrażanie nowych projektów,tworzenie dokumentacji.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg stanowiska. Więcej informacji pod numerem telefonu 71 389 71 13 wew. 309.
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Lubiążu - 2017-09-06 - Lubiąż (dolnośląskie)
prace ogólnobudowlane szpachlowanie, docieranie, gładzie gipsowe, malowanie, gruntowanie, prace fliziarskie - pomoc, dbanie o porządek na budowie
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Miechów (małopolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wymagana znajomość programu CAD, TOP-Solution, wykształcenie stolarskie, projektant, architekt lub do przyuczenia.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Rybnik (śląskie)
osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - przygotowywanie raportów i analiz finansowych na podstawie systemu TRDB (obsługa baz danych finansowych) a następnie przekazywanie ich do Odziałów Zarządzania Finansowego,- tworzenie międzyfirmowych, tzw. Kluczowych wskaźników efektywności dla działów prawnych firmy PMI,- monitorowanie i kontrola praw dostępu do systemu TRDB,- przygotowanie i późniejsza publikacja raportów końcowych na podstawie bazy danych TRDB,- identyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnień i standaryzacji, uczestnictwo w projektach dot. doskonalenia tych obszarów,- tworzenie, sprawdzanie i uaktualnianie instrukcji i podręczników w celu zapewnienia ich wysokiej jakości zgodnie z obowiązującymi standardami- umiejętności prezentowania informacji, zorientowanie na działanie.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie mapy połączeń sieciowych dla biura oraz tworzenie odpowiedniego systemu rozłożenia układów sieci; odpowiedzialność za lokalną infrastrukturę H/W (HardWire Infrastructure), przeprowadzanie instalacji S/W, rozwiązywanie problemów IT oraz wspieranie użytkowników w zakresie infrastruktury H/W; utrzymywanie infrastruktury IT w dobrej kondycji; tworzenie rejestrów porządkowych oraz baz danych infrastruktury IT; tworzenie zaawansowanej dokumentacji technicznej;
EPAM Systems Poland - 2017-04-21 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
Produkcja uszczelek z gumy, kauczuku i silikonu. Obsługa maszyn, pras, zgrzewek, kontrola jakości gotowego produktu, przestrzeganie przepisów BHP. Montaż podzespołów z gumy i kauczuku.
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego PBO sp.zo.o - 2017-11-14 - Słupsk (pomorskie)
zaopatrzenie stołówki szkolnej, magazynowanie towaru; terminowe i ekonomiczne zaopatrywanie magazynu żywnościowego w artykuły spożywcze z zachowaniem obowiązujących przepisów HACCP; nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kuchni w przygotowywaniu, porcjowaniu posiłków zgodnie z HACCP; celowe i ekonomiczne wykorzystywanie finansów przeznaczonych na zakup artykułów żywnościowych; realizacja zakupów do stołówki szkolnej zgodnie z przetargiem(w tym planowanie zakupów do przetargu); składanie Dyrektorowi szkoły raportów dziennych z danymi zawierającymi ilość wydanych obiadów i średnią ceną jednego obiadu; zabezpieczenie artykułów żywnościowych przed zniszczeniem, zepsuciem, kradzieżą, zalaniem, itp. ; utrzymywanie higieny w pomieszczeniach magazynowych; przygotowanie magazynów do inw
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie pracą działu WM Production; Raportowanie o postępach do kwatery głównej w Korei
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wronki (wielkopolskie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka francuskiego i angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Monter osprzętu niskiego napięcia
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Łuczynów (mazowieckie)
obróbka szkła
Zakład Szklarski Marek Żychliński - 2018-07-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- projektowanie i rozwój aplikacji oraz systemów używanych wewnątrz firmy;- praca w wyspecjalizowanym zespole w metodyce agile; - doskonała umiejętność rozwiązywania problemów, okazjonalne wsparcie techniczne na 2. linii;- bardzo dobra znajomość narzędzi do rozwoju aplikacji.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka w domu chorego.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "SILOE" Tomasz Załęcki - 2017-02-14 - Brzesko (małopolskie)
Szczegółowe informacje dostępne pod adresem www.kedzierzynkozle.pl/bip w zakładce Praca w Urzędzie Miasta Inne informacje dotyczące oferty: Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy - nabór na stanowisko Starszego specjalisty - Energetyka Miejskiego w Wydziale Inwestycji, Remontów i Eksploatacji Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn Koźle ul. Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 800-1500 lub pocztą w terminie do dnia 23.03.2016 r.; Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane; szczegółowe informację dostępne są pod adresem www.kedzierzynkozle.pl/bip w zakładce Praca w Urzędzie Miasta
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-03-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem);-zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; -zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; -ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; -ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
EPAM Systems Poland - 2016-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
rozwożenie towarów chemii gospodarczej do odbiorców na terenie woj. zachodniopomorskiego
DELKO ESTA SP. Z O.O. - 2015-12-14 - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
obsługa klientów w zakładzie wulkanizacyjnym
AUTOKOMPLEKS MICHAŁ FILIPEK - 2018-01-04 - Puławy (lubelskie)
Przewóz towarów samochodem ciężarowym na terenie UE
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa kancelaryjna i korespondencyjna wydziału oraz prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki.ZADANIA PODSTAWOWE1)zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu;2)prowadzenie magazynu sprzętu oraz materiałów łączności i informatyki;3)zapewnienie efektywnego przepływu informacji;4)realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań naczelnika wydziału;5)zaopatrywanie wydziału w materiały niezbędne do realizacji zadań;6)prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów i pracowników wydziału;7)prowadzenie ewidencji czasu służby i pracy policjantów oraz pracowników wydziału;8)protokołowanie odpraw służbowych;9)archiwizowanie dokumentacji;10)opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-01-27 - Legionowo (mazowieckie)
- przygotowywanie dokumentów budowy,- bieżąca analiza postępu robót oraz kosztów budowy,- sporządzanie harmonogramów,- tworzenie raportów tygodniowych i miesięcznych,- wykonywanie kalkulacji roboczej,- przygotowywanie materiałów odbiorowych,- obsługa bieżących potrzeb budowy.
Furmanek Renewal - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)