STARSZY REFERENT SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I ORGANIZACJI Koszalin oferta pracy Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Stanowisko: STARSZY REFERENT SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I ORGANIZACJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:- sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i funkcjonariuszy (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, porozumienia), - opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań,- udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników i funkcjonariuszy w zakresie spraw kadrowych,- rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowników i funkcjonariuszy,- prowadzenie teczek akt osobowych,- kierowanie pracowników i funkcjonariuszy na badania profilaktyczne,- wprowadzanie danych do kadrowego systemu teleinformatycznego.
Data publikacji: 2020-06-10
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:- sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i funkcjonariuszy (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, porozumienia), - opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań,- udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników i funkcjonariuszy w zakresie spraw kadrowych,- rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowników i funkcjonariuszy,- prowadzenie teczek akt osobowych,- kierowanie pracowników i funkcjonariuszy na badania profilaktyczne,- wprowadzanie danych do kadrowego systemu teleinformatycznego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie: 2600 zł brutto ( w tym 2477 zł brutto+ % dodatek za wysługę lat+ 5 % premii regulaminowej )
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT SEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I ORGANIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2020
Data zakończenia pracy: 14.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, 2 lata stażu pracy, znajomość przepisów kodeksu pracy i kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość obsługi edytorów tekstu i arkusza kalkulacyjnego pakietu Microsoft Office, mile widziane: wykształcenie wyższe w zakresie prawa, administracji lub ekonomii, posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z obsługą kadrową, absolwenci szkoleń kadrowo-płacowych, osoby z orzeczoną częściową niepełnosprawnością, szczegółowe informacje na temat wymagań znajdują się na stronie: www.cos.strazgraniczna.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
danePracodawcy_nip: 6690504424
danePracodawcy_regon: 330374742
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: wynagrodzenie: 2600 zł brutto ( w tym 2477 zł brutto+ % dodatek za wysługę lat+ 5 % premii regulaminowej ), praca w godz. 7:30 -15:30, szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie www.cos.strazgraniczna.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 92
Profil działalności pracodawcy: szkolenie funkcjonariuszy Straży Granicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.06.2020
Oferta pracy ważna do: 24.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ca13911f8cc530a0e2d8b6f33d81b140
Podobne oferty pracy
staż w sklepie ze stolarką budowlaną
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Cieszyn (śląskie)
Sprzedaż posiłków w barze ERKA, obsługa klientów i kasy fiskalnej. Osoby zainteresowane proszone są o zgłaszanie się do PCM Sp o.o. - dział kadr lub kontakt telefoniczny.
Pabianickie Centrum Medyczne Spółka z o.o. - 2017-07-14 - Pabianice (łódzkie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Grądy (mazowieckie)
praca w gospodarstwie
GOSPODARSTWO ROLNE ZYGMUNT GALIKOWSKI - 2017-04-03 - Racławki (pomorskie)
- podejmowanie i realizacja systemowych działań zgodnych z wymogami prawa i przepisami resortowymi obejmujących utrzymanie na odpowiednim poziomie gospodarki komunalnej i energetycznej w rejonie działania RZI w Bydgoszczy- prowadzenie dokumentacji rzeczowo finansowych wynikających z przedmiotowego zakresu obowiązków w systemach informatycznych RON- realizacja finansowa budżetu SGKiE- nadzorowanie działalności administratorów w obszarze działalności SGKiE- opracowanie faktów za energie elektryczną i energię pod względem finansowych oraz prowadzeni ich szczegółowej ewidencji- opracowanie sprawozdań finansowych w tym z realizacji wydatków bieżących , kontraktowania usług poza siły zbrojne RP- opracowanie rocznego zbiorczego planu gospodarki komunalnej RPGK na podstawie otrzymanych planów od administratorów WOG BLTdodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy2862 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-05-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie projektów mebli
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Drągów (dolnośląskie)
Nadzorowanie procesów biznesowych, ewidencjonowanie danych w systemach, archiwizacja dokumentów, współpraca z zespołem ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancji- udzielanie odstępstwa od przepisów technicznych z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej I instancjiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace konserwatorskie na terenie przedszkola; dbanie o ogród przedszkolny - koszenie trawy, doraźna naprawa urządzeń ogrodowych; odśnieżanie;
PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 3 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BOGATYNI - 2018-03-27 - Bogatynia (dolnośląskie)
Obróbka drewna.
kontakt przez PUP - 2019-08-09 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Praca polega na obsłudze maszyn i urządzeń linii produkcyjnych.
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA SPOŻYWCZEGO IRWEGA WIESŁAW GOSTKOWSKI - 2019-03-05 - Małe Bałówki (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie podstawowe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; zakres obowiązków: tynkowanie elewacji, umowa zlecenie; miejsce pracy: teren Śląska;
F.H.U. JANMIR - 2017-06-23 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie list płac wynagrodzeń bieżących i okresowych / praca wg programu VULCAN-PLACE/-sporządzanie zaświadczeń Rp-7 i zaświadczeń o okresach nieskładkowych do kapitału początkowego oraz dla osób przechodzących na renty i emerytury-prowadzenie kartotek wynagrodzeń, kartotek zasiłkowych, opracowanie zbiorczych zestawień list płac -przygotowywanie przelewów bankowych dotyczących wynagrodzeń , potrąceń, podatków, składek ZUS-sporządzanie i teletransmisja do ZUS deklaracji miesięcznych DRA, RCA, RSA, RZA w zakresie administracji i obsługi oraz nauczycieli, prowadzenie rozliczeń zbiorczych zestawień z ZUS-prowadzenie rozliczeń zbiorczych z instytucjami ( np. Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa)-sporządzanie i uzgadnianie deklaracji rozliczeniowych-znajomość programu VULCAN,
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzeie kasy zespołu, sporządzanie raportów kasowych, bieżąca kontrola i analiza rozrachunków, wystawianie faktur VAT.Godziny pracy 7.30-15.30
Zespół Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika - 2020-03-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, ręczne polerowanie wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Piława Górna (dolnośląskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów
Abisal Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie zmian, zarządzanie grupą pracowników. Praca od pon-nd w godz. 8-23:30 (dwie zmiany).
"GLOBAL PARKS POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-09 - Mszczonów (mazowieckie)
- fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem i zespołem w języku francuskim i języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie Sprawozdań Finansowych i informacji uzupełniających, komentarzy i analiz odchyleń, w tym sprawozdawczości ustawowej.Przygotowywanie Informacji Zarządczych.Zarządzanie relacjami z audytorami; terminowe rozwiązywanie problemów związanych z rachunkowością i kwartalnymi problemami związanymi z kontrolą/zamknięciami.Doradztwo i wspieranie pracowników finansów i biznesowych w sprawach związanych ze sprawozdawczością i rachunkowością, zgodnie z odnośnymi standardami rachunkowości.Wspieranie utrzymywania i działania solidnych ram kontroli dotyczących sprawozdawczości poprzez oceny ryzyka i kontrole w ramach cyklów sprawozdawczości.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spisów spraw, rejestrów, teczek, archiwizowanie dokumentów, zapoznanie się z zasadami przygotowywania sprawozdań i zestawień do GUS,WINB, GUWB, wydawanie zaświadczeń, przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i pism itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Słupsk (pomorskie)
Realizacja zadań z zakresu ochrony systemów i sieci teleinformatycznych Komendy. Wykonywanie obowiązków inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego w odniesieniu do istniejacych niejawnych systemów teleinformatycznych użytkowanych w Komendzie. Dokonywanie konserwacji, napraw urządzeń łącznosci i informatyki w celu utrzymywania sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności i informatyki będących w dyspozycji Komendy. Instalacja i nadzór nad oprogramowaniem stacji roboczych w celu ochrony danych osobowych. Kontrolowanie zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego oraz kontrolowanie przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji sieci lub systemu teleinformatycznego przetwarzającego informacje niejawne w celu ich prawidłowego funkcjonowania. Wyjaśnianie zaistniałych incydentów i naruszeń ochrony informacji niejawnych w systemach lub sieciach teleinformatycznych. Tworzenie i rozwój wewnętrznej polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego KPP w Wałczu. Prowadzenie postępowań szkodowych dla sprzętu informatyki oraz prowadzenie szkoleń udoskonalających dla użytkowników końcowych.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WAŁCZU - 2017-09-22 - Wałcz (zachodniopomorskie)
• Nadzór nad czynnościami testowymi, które obejmują: projektowanie, opracowywanie i wdrażanie strategii oraz planówtestowych zapewniających zgodność ze standardami. • Monitorowanie i zarządzanie zasobami testowymi w celuzapewnienia zgodności z procedurami i regulacjami, raportowania, właściwego komunikowania ryzyka, koordynowanierozwiązywania problemów i śledzenie defektów. • Rewidowanie wymagań, specyfikacji technicznych oraz innejdokumentacji projektowej, w celu zapewnienia właściwej jakości produktów i testów. • Współpraca z liderami testowania zestrony dostawców oraz z grupami zarządzania konfiguracją w celu wdrożenia ulepszonych testów integracyjnych
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
wdług programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Legnica (dolnośląskie)
zakup materiału sadzeniakowego, ochrona, zbiór i przechowywanie oraz sprzedaż, obsługa urządzeń i monitorowanie przechowywanych ziemniaków
OLZNAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-10 - Pisanica (warmińsko-mazurskie)
- Tworzenie szczegółowych planów produkcyjnych w oparciu o zapotrzebowanie klienta krótko i długoterminowych. Kontrola i analiza terminowego przebiegu produkcji i poszczególnych faz projektu. Współpraca z działem zakupów, logistyki, produkcji i sprzedaży. Monitoring i analizy realizacji planów produkcyjnych oraz obciążeń oddziałów produkcyjnych. Tworzenie zleceń produkcyjnych. Opracowywanie dziennych raportów produkcji. Analiza i raportowanie wykonywania planów produkcyjnych. Inicjowanie i wdrażanie projektów wewnętrznych zmierzających do doskonalenia funkcjonujących systemów planowania i analizowania produkcji. Bieżąca aktualizacja danych w systemie planowania. Bieżąca analiza norm produkcyjnych. Współtworzenie procedur i instrukcji w dziale planowania. - Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe w planowaniu w obszarze produkcji. Wymagana znajomość programu ERP (SAP lub innych systemów planowania produkcji). Mile widziana znajomość procesów produkcyjnych oraz zasad Lean Manufacturing. Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu produkcją jednostkową. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-10 - Mikołów (śląskie)
do uzgodnienia
OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW "CHAMPION" PIOTR STRYGUN - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- kontrola zobowiązań kredytowych klientów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym- godziny pracy 6-14;14-22
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Łódź (łódzkie)
kontrola ruchu osobowego, kontrola ruchu kołowego, obserwacja i obchody terenu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Łazy (mazowieckie)