STARSZY REFERENT Opole oferta pracy Opolski Oddział Wojewódzki Nardowego Funduszu Zdrowia
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych dotyczących Oddziału,prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z ustawą o rachunkowości, prowadzenie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych,sporządzanie dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych stanowiących podstawę zapisów księgowych, przygotowanie sprawozdań i innych materiałów w zakresie finansowania i realizacji świadczeń opieki zdrowotnej,współpraca z innymi komórkami Oddziału i Centrali.Dodatkowo do wynagrodzenia premia wypłacana 1 raz na kwarał.
Data publikacji: 2016-07-04
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolski Oddział Wojewódzki Nardowego Funduszu Zdrowia
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Głogowska 37, 45-315 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych dotyczących Oddziału,prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z ustawą o rachunkowości, prowadzenie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych,sporządzanie dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych stanowiących podstawę zapisów księgowych, przygotowanie sprawozdań i innych materiałów w zakresie finansowania i realizacji świadczeń opieki zdrowotnej,współpraca z innymi komórkami Oddziału i Centrali.Dodatkowo do wynagrodzenia premia wypłacana 1 raz na kwarał.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pwykształceniu średniemin. 3 letni staż pracy, preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne.
Nazwa pracodawcy:
Opolski Oddział Wojewódzki Nardowego Funduszu Zdrowia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Głogowska 37, 45-315 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz inne uprawnienia i certyfikaty,- podpisany list motywacyjny - podpisane CV - podpisane oświadczenie o treści - Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (t..j. Dz. U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.). - podpisane oświadczenie dot. art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Głogowska
Numer budynku pracodawcy: 37
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 04.07.2016
Oferta pracy ważna do: 18.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku tureckim i angielskim
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Windykacja nalezności, przygotowywanie raportów finansowychcodzienny kontakt z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Kraków (małopolskie)
PRACE PORZĄDKOWE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ ZAGĘSZCZARKA, WALEC WIBRACYJNY, ROBOTY ZIEMNE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE LUB ZAWODOWE MILE WIDZIANE,DOŚWIADCZENIE W PRACACH NA BUDOWIE, UPRAWNIENIE DO OBSŁUGI ZAGĘSZCZARKI I UBIJARKI, 3 LATA STAŻU PRACY,
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE BOBROWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie biura, obsługa korespondencji zagranicznej (w języku chińskim), organizacja spotkań z klientami na terenie kraju, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, wspomaganie pracy personelu zagranicznego
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-05-14 - Zgierz (łódzkie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 7700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, CobIT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, Notes, OS Windows, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Katowice (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Sulejówek (mazowieckie)
- utrzymywanie baz danych, ich administrowanie,- jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań,- wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru,- może być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.;
EPAM Systems Poland - 2017-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
wg zakresu
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mariusz Malesza - 2016-04-05 - Białowąs (zachodniopomorskie)
Opracowywanie wydajnego kodu programu z szerokiej gamy specyfikacji programowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA STUDENTÓW W JĘZYKU NIEMIECKIM PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z PRZEBIEGU STUDIÓW W JĘZYKU NIEMIECKIM, OBSŁUGA SYSTEMU REKRUTACJI, AKTUALIZACJA STRONY INTERNETOWEJ UCZELINI- ENGLISH PROGRAM, OBSŁUGA PROGRAMU APR SYSTEMWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (MGR) - PREFEROWANY KIERUNEK FILOLOGIA GERMAŃSKA, BIEGŁA OBSŁUGA KOMUTERA PAKIET MS OFFICE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO UMOŻLIWIAJĄCA SWOBODNĄ KOMUNIKACJE W MOWIE I PIŚMIE, MIN 2 - LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, MILE WIDZINA PRACA NA UCZELNI WYŻSZEJ;PRACA W GODZ. 7.30-15.30CV ZAWIERAJĄCE KLAUZULĘ ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH PRZESŁAĆ NA E-MAIL: kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-07-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Projektowanie, modyfikowanie procesów technologicznych zgodnie z zamówieniem, bezpośrednie kontakt członkami zespołu hiszpańskojęzycznymi członkami zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie, mycie podłóg, wymiana mydeł i ręczników w łazienkach, opróżnianie koszy.
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-29 - Myślenice (małopolskie)
Opieka nad osobami starszymi, pomoc w karmieniu, pomoc w czynnościach higienicznych. Umow o pracę lub zlecenie.
SPECJALISTYCZNA PRAKTYKA LEKARSKA lek.med.HANNA PISARSKA - 2017-09-11 - Dębogórze (pomorskie)
monter mebli i konstrukcji, montaż schodów, montaż domków drewnianych, montaż drzwi i okien, praca w godzinach 7.00-15.00, dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Kołobrzeg po 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kądzielno (zachodniopomorskie)
Realizacja czynności związanych z organizacją zarządzania systemami informatyki i łączności, realizacja całości zagadnień związanych z zapewnieniem sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej, radiowej i informatyki, funkcja administratora systemów niejawnych i administratora Biuletynu Informacji Publicznej KPP w Aleksandrowie Kujawskim.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI - 2016-02-02 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pokoi hotelowych
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Sopot (pomorskie)
liczenie towaru za pomocą urządzeń skanujących
kontakt przez OHP - 2016-03-23 - Dębica (podkarpackie)
- wspomaganie organizacji funkcjonowania sekretariatu Komendanta Oddziału w celu zapewnienia skutecznej realizacji zadań sekretariatu, - pomaganie w planowaniu w oparciu o terminarz zamierzeń Komendanta Oddziału rozkładu dnia pracy, uzgadnianie terminów wizyt interesantów oraz przedstawicieli różnych instytucji i środowisk (w tym międzynarodowych) z Komendantem Oddziału, celem racjonalnego i sprawnego funkcjonowania urzędu,- współuczestniczenie w organizacji przedsięwzięć związanych z przygotowaniem i przebiegiem konferencji, spotkań, narad, akcji promocyjnych celem kształtowania pozytywnego wizerunku urzędu i formacji w środowisku i społeczeństwie, - obsługiwanie poczty internetowej i intranetowej i przesyłanie wiadomości stosownym adresatom,- przygotowywanie projektów dokumentów i materiałów promocyjnych oraz prezentacji multimedialnych na potrzeby kierownictwa Oddziału.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-02-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
malowanie pomieszczeń biurowych
Matex Sp z o.o - 2017-08-14 - Żywiec (śląskie)
tworzenie, otrzymywanie dokumentacji testowej, przygotowanie skryptów do testów automatycznych ,opracowywanie wyników testów,przegląd i opracowywanie raportów z wymagań programowych i szczegółowych projektu, ciągła współpraca z zagranicznymi klientami za granicą: Ukraina,USA, i podróże służbowe, telekonferencje
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
Korporacyjne Centrum Usług Wspólnych (GBSC), światowego producenta papieru i opakowań, zaprasza do wzięcia udziału w programie FINANCE EXPLORER. W ramach zatrudnienia będziesz miał okazję poznać świat finansów oraz pracę w międzynarodowym środowisku ekspertów.Czas trwania programu jest z góry określony – 18-24 miesięcy, a jeśli będziemy wspólnie zadowoleni zatrudnimy Cię na stałe. Każdy z uczestników zdobędzie doświadczenie w obszarach: księgowości, finansów oraz analiz biznesowych. Wspólnie z Mentorem- Senior Finance Manager- ułożysz swój indywidualny plan Programu, ustalisz cele i będziesz analizować swój progres. Z Krakowa będziesz współpracował z naszymi biurami zlokalizowanym w Europie. Zapraszamy!
INTERNATIONAL PAPER - POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- realizacja postawionych zadań związanych z wykonywaniem dokumentów związanych z organizacją szkolenia uzupełniającego kadry i pracowników- opracowywaniem projektów, rozkazów i wytycznych- sporządzaniem meldunków, pism, sprawozdań z działalności bieżącej rozliczeniowej w Brygadzie
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości, walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych, administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem, administrowanie bazami danych, systemami i sieciami, projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa, świadczenie usług hostingowych.Godzina zakończenia pracy : 17:00sala D
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów i współpraca z klientami
P.H.U.P. Duet w Człuchowie Sp. J. J. Kucharska i H. Kaszuba - 2016-06-17 - Człuchów (pomorskie)
Rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne JW; kompletowanie dokumentów zgodnie z JRWA oraz przygotowanie akt do archiwizacji, obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów; zapewnienie obsługi kancelaryjnej JW.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)