STARSZY REFERENT (OFERTA KONKURSOWA) Będzin oferta pracy 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: STARSZY REFERENT (OFERTA KONKURSOWA)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencjonowanie i oznaczanie dokumentów jawnych otrzymanych, wysyłanych oraz wytworzonych na potrzeby WKU. Przyjmowanie z zewnątrz i terminowe dostarczanie do adresatów dokumentów jawnych. Ekspedycja na zewnątrz dokumentów jawnych wytworzonych w urzędzie. Rozliczanie wykonawców z korespondencji przekazanej do wykonania oraz kompletowanie dokumentacji w teczkach przedmiotowych. Nadzór i rozliczanie wykonawców z powierzonych dokumentów jawnych. Prowadzenie rozkazu dziennego Wojskowego Komendanta Uzupełnień. Prowadzenie ewidencji i wydawanie poleceń wyjazdu służbowego.Miesięczne rozliczanie ilości i kosztów przesyłek pocztowych. Odbiór poczty z Urzędu Pocztowego.Umowy o pracę na czas określony, w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej (przedwidywany czas trwania umowy to 05/2021r.)
Data publikacji: 2020-01-10
Lokalizacja: Będzin (śląskie)
Pracodawca: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 32, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencjonowanie i oznaczanie dokumentów jawnych otrzymanych, wysyłanych oraz wytworzonych na potrzeby WKU. Przyjmowanie z zewnątrz i terminowe dostarczanie do adresatów dokumentów jawnych. Ekspedycja na zewnątrz dokumentów jawnych wytworzonych w urzędzie. Rozliczanie wykonawców z korespondencji przekazanej do wykonania oraz kompletowanie dokumentacji w teczkach przedmiotowych. Nadzór i rozliczanie wykonawców z powierzonych dokumentów jawnych. Prowadzenie rozkazu dziennego Wojskowego Komendanta Uzupełnień. Prowadzenie ewidencji i wydawanie poleceń wyjazdu służbowego.Miesięczne rozliczanie ilości i kosztów przesyłek pocztowych. Odbiór poczty z Urzędu Pocztowego.Umowy o pracę na czas określony, w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej (przedwidywany czas trwania umowy to 05/2021r.)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT (OFERTA KONKURSOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Udokumentowane doświadczenie w zawodzie (wymagany staż - lata: 1, miesiące: 6)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie, doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej, znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP wraz z aktami wykonawczymi; znajomość ustawy kodeksu postępowania administracyjnego; znajomość ustawy o ochronie danych osobowych ; znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego; znajomość przepisów kancelaryjnych biegła obsługa pakietu MS Office. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Nazwa pracodawcy: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Adres pracodawcy:
Andersa 47, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie WKU lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej i opisanej kopercie (Stanowisko - Starszy Referent). Dodatkowe informacje o ofercie dostępne są na stronie Wojskowej Komendy Uzupełnień w Będzinie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie WKU lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej i opisanej kopercie (Stanowisko - Starszy Referent). Dodatkowe informacje o ofercie dostępne są na stronie Wojskowej Komendy Uzupełnień w Będzinie, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Andersa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 13.01.2020
Oferta pracy ważna do: 17.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4742253cc40a2f1d405eed7fd81a2ee1
Podobne oferty pracy
- testowanie wdrożonych kontroli wewnętrznych,- przygotowanie dokumentacji testowej zgodnie z rocznym planem SOX oraz dla innych projektów ad-hoc,- wspieranie fazy dokumentowania i "walkthrough" procesów kontroli wewnętrzne oraz nowych obszarów SOX,- wykonywanie czynności w ramach pozostałych uzgodnionych zleceń oraz procedur w obszarze kontroli wewnętrznej/zarządzania ryzykiem/projektowania i implementacji procesów,- gotowość do wyjazdów służbowych do 75% czasu pracy do krajów Europy Zachodniej.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, praca w Starej Białej w systemie jednozmianowym w godz. 8-15.
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2019-07-09 - Stara Biała (mazowieckie)
Przygotowywanie rocznych i półrocznych raportów finansowych z działalności funduszy inwestycyjnych. Realizowanie specjalnych projektów, wraz z Departamentem. Sprawozdawczości Finansowej, z uwzględnieniem standaryzacji i optymalizacji nakładów pracy. Zapewnienie klientom punktualnych i precyzyjnych odpowiedzi na ich pytania. Stała komunikacja z przedstawicielami Departamentu Sprawozdawczości Finansowej i Przełożonym Departamentu Sprawozdawczości Finansowej, z braniem pod uwagę harmonogramów, rozkładu pracy i koniecznością zasięgnięcia informacji w odpowiednim zakresie u członków innych departamentów BBH.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach szkolnych
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 5 IM. TADEUSZA TAŃSKIEGO - 2018-09-03 - Stargard (zachodniopomorskie)
prace biurowe i pomoc przy organizacji imprez kulturalno-sportowych
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Postomino (zachodniopomorskie)
Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku arabskim.Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach klientów
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- weryfikowanie wniosków o wypłatę dofinansowania składanych przez samorządy w ramach Funduszu Dróg Samorządowych wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych oraz występowanie do Wydziału Finansów i Budżetu o uruchomienie środków na realizację zadań,- weryfikowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów o dofinansowanie zadań (weryfikacja zakresu rzeczowego i zabezpieczenia finansowego) oraz sporządzanie umów dla projektów związanych z budową, przebudowę lub remontami dróg powiatowych i gminnych,- uczestniczenie w kontrolach realizacji zadań realizowanych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych, - przygotowywanie zapotrzebowania do ministra właściwego do spraw infrastruktury, w celu zapewnienia dostępności środków Funduszu Dróg Samorządowych na subkoncie Wojewody Kujawsko-Pomorskiego,- prowadzenie bieżącej analizy wykorzystania środków finansowych z Funduszu Dróg Samorządowych, występowanie z propozycjami dotyczącymi ich optymalnego wykorzystania, przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zmiany lub uzupełnienia listy zadań dofinansowanych ze środków Funduszu,- przygotowywanie rozliczenia finansowego i rzeczowego realizacji poszczególnych zadań oraz przygotowywanie zbiorczych sprawozdań z realizacji zadań w ramach Funduszu Dróg Samorządowych,- dokonywanie wstępnej oceny formalnej wniosków o dofinansowanie zadań w ramach procedury naboru i oceny wniosków o dofinansowanie zadań w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na X piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych).Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-PROJEKTOWANIE GRAFICZNE-OBSŁUGA KOMPUTERA-POMOC PRZY REKLAMACH-OBSŁUGA PLOTERA ,KESERO, MASZYN BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Łódź (łódzkie)
Realizacja zadań z zakresu ochrony systemów i sieci teleinformatycznych Komendy. Wykonywanie obowiązków inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego w odniesieniu do istniejacych niejawnych systemów teleinformatycznych użytkowanych w Komendzie. Dokonywanie konserwacji, napraw urządzeń łącznosci i informatyki w celu utrzymywania sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności i informatyki będących w dyspozycji Komendy. Instalacja i nadzór nad oprogramowaniem stacji roboczych w celu ochrony danych osobowych. Kontrolowanie zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego oraz kontrolowanie przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji sieci lub systemu teleinformatycznego przetwarzającego informacje niejawne w celu ich prawidłowego funkcjonowania. Wyjaśnianie zaistniałych incydentów i naruszeń ochrony informacji niejawnych w systemach lub sieciach teleinformatycznych. Tworzenie i rozwój wewnętrznej polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego KPP w Wałczu. Prowadzenie postępowań szkodowych dla sprzętu informatyki oraz prowadzenie szkoleń udoskonalających dla użytkowników końcowych.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WAŁCZU - 2017-09-22 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Wykonywanie robót elektrycznych i towarzyszących.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Bieniewice (mazowieckie)
utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych i magazynowych w Firmie Mercator Medical
BIURO OCHRONY OSÓB I MIENIA ARGUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Stary Brześć (kujawsko-pomorskie)
prace ogólnobudowlane, wykończeniowe, docieplenia, praca na terenie województwa małopolskiego i śląskiego. Pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie. Zjazdy do domu co tydzień.
Zakład Remontowo- Budowlany "BUDOLEX" Stanisław Oleksy Ujanowice 109 - 2017-07-17 - Ujanowice (małopolskie)
przygootwywanie pism procesowych, udzielania porad prawnych, przygotoowywanie umów, uczestnictwo w rozprawach sądowych, przygotowywanie opinii prawnych
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Zambrów (podlaskie)
Prace porządkowe na terenie gminy Biała Piska
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
czynności związane z kompletowaniem zestawów akumulatorowych; praca w Pabianicach;
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Pabianice (łódzkie)
Transport międzynarodowy towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Łuków (lubelskie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Główne obowiązki:- organizowanie procesu planowania obsług okresowych przez Parkową Stację Obsługi oraz organizowanie planowanych obsługsezonowych i doraźnych;- planowanie pracy pracowników Parkowej Stacji Obsługi, utrzymanie należytej dyscypliny na stanowiskach pracy oraz rozdzielanie prac poszczególnym pracownikom PSO;- przyjmowanie środków transportowych na obsługę okresową lub naprawę bieżącą;- odbiór pracy i kontrola jakości wykonywanych obsług okresowych i napraw bieżących;- osobiste potwierdzanie sprawności technicznej w Karcie Pracy, wyznaczanie stanu licznika lub/i daty do kolejnej obsługi/wymiany oleju/ sprzętu transportowego, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, instrukcją fabryczną lub przepisami;- przekazywanie środków transportowych po obsługach okresowych lub naprawach bieżących dla przedstawiciela pododdziału;- utrzymywanie stałej sprawności technicznej maszyn, narzędzi i urządzeń obsługowo naprawczych, a także sprawdzaniei organizowanie legalizacji urządzeń warsztatowych podlegających dozorowi technicznemu.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przed monitorem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy; hałas.- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka);- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne:- posiadanie prawa jazdy kat. B;- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnych oraz ustawyo Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność analitycznego myślenia, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w zespole;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy związanej z technologią napraw pojazdów oraz ich eksploatacji;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:-posiadanie wykształcenia z zakresu mechaniki samochodowej, mechaniki i budowy maszyn itp.;- posiadanie przeszkolenia z zakresu technologii napraw pojazdów;- posiadanie uprawnień diagnosty samochodowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-04-08 - Racibórz (śląskie)
Robienie przelewów, obsługa komputera, rozliczanie kierowców, wypłata dostawców
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Tworzenie raportów, analiza danych, koordynowanie działań zespołu, podejmowanie działań celem usprawnienia procesów.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa urządzenia w zakresie zmiany narzędzi do frezowania, wiercenia, szlifowania i polerowania szkła, operator będzie odpowiedzialny za prawidłowy przebieg rotacji przetwarzanych surowców, jak i podstawowy serwis urządzenia
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Sosnowiec (śląskie)
Opieka nad wychowankacmi placówki opiekuńczo-wychowawczej. Wyhcowankowie w wieku od 0 do 18 r.ż. Równoważny system czasu pracy. Dyspozycyjność: 24h. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) wcow.pl
Wrocławskie Centrum Opieki i Wychowania - 2020-06-10 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Wymogiem jest dobra znajomość języka francuskiego, a dodatkowym atutem będzie znajomość kolejnego języka obcego. Umiejętność podejmowania decyzji iwprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K - 2019-12-06 - Opole (opolskie)
według zawodu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2016-08-23 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Przewóz rzeczy Polska, Ukraina, Dania, Norwegia, Szwecja, Holandia
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Puławy (lubelskie)
Produkcja i montaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za współpracę z dostawcami towaru z Wietnamu, składanie zamówień na towary u wietnamskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: przygotowanie i planowanie jednego lub wielu audytów (w kolejności lub równocześnie) prowadzenie audytów terenowych, włączając rozwój audytów programowych w zgodności z audytowymi standardami i terminami, trenowanie innych audytorów, jak również rozmowy, obserwacje, dokumentowanie i analizę, przygotowanie dokumentacji, jak również ocena i zatwierdzanie pracy innych -nadzór i odbiór wyników i raportów audytu, prezentację wyników zarządowi -negocjację planów korygujących z zarządem, nadzorowanie zespołów audytowych na spotkaniach audytowych, interakcję na różnych poziomach z zarządem biznesowym, zapewnienie wskazówek i badanie zasad, procedur, kontroli zarządczej konceptów, przebieg innych spraw, prowadzenie treningów i nowych członków zespołu/nowo zatrudnionych osób -rozwój relacji z klientem i umiejętną organizację, prowadzenie specjalnych projektów jeśli jest to wymagane
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
Prace pielęgnacyjne roślin, nawożenie roślin, cięcie krzewów, obsługa klientów, bieżące uzupełnianie towaru w magazynie, przygotowywanie towaru do sprzedaży-metkowanie, utrzymanie porządku na terenie sklepu i w otoczeniu.
Sklep Ogrodniczy IGLAK Skóra Renata - 2019-02-15 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa frezarki CNC. Wymagane wykształcenie średnie techniczne w zakresie obróbki skrawaniem oraz znajomość rysunku technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łódź (łódzkie)