Praca STARSZY REFERENT KANCELARII OGÓLNEJ ZESPOŁU DS. OBSŁUGI I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W ZGORZELCU - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STARSZY REFERENT KANCELARII OGÓLNEJ ZESPOŁU DS. OBSŁUGI I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W ZGORZELCU, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 2 ofert pracy STARSZY REFERENT KANCELARII OGÓLNEJ ZESPOŁU DS. OBSŁUGI I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W ZGORZELCU.

STARSZY REFERENT KANCELARII OGÓLNEJ ZESPOŁU DS. OBSŁUGI I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W ZGORZELCU - od 2 541,86 PLN

przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów w celu zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce organizacyjnej; analizowanie, kompletowanie i przygotowywanie zbiorów dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego; uczestniczenie w brakowaniu i niszczeniu dokumentów o krótkotrwałym znaczeniu praktycznym w celu wsparcia prac bieżących komórki organizacyjnej; wykonywanie czynności związanych z przedłużeniem lub zmianą klauzuli tajności w celu aktualizacji okresu ochrony dokumentów i akt; prowadzenie bieżących i okresowych kontroli znajdujących się w obsługiwanych przez kancelarię wykonawców w celu stwierdzenia stanu dokumentów; zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w zasobach kancelarii ogólnej w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieuprawnionych; stałe podnoszenie i uaktualnianie kwalifikacji zawodowych w celu znajomości aktualnych przepisów regulujących pracę kancelarii; egzekwowanie zwrotów materiałów i dokumentów w celu zabezpieczenia ich przed utratą.PROCEDURA KONKURSOWA
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2019-10-01 - Zgorzelec (dolnośląskie)

STARSZY REFERENT KANCELARII OGÓLNEJ ZESPOŁU DS. OBSŁUGI I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W ZGORZELCU - od 2 340,58 PLN

przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów w celu zapewniania prawidłowego obiegu dokumentów w jednostce organizacyjnej; analizowanie, kompletowanie i przygotowywanie zbiorów dokumentów w celu przekazania do archiwum zakładowego; uczestniczenie w brakowaniu i niszczeniu dokumentów o krótkotrwałym znaczeniu praktycznym w celu wsparcia prac bieżących komórki organizacyjnej; wykonywanie czynności związanych z przedłużeniem lub zmianą klauzuli tajności w celu aktualizacji okresu ochrony dokumentów i akt; prowadzenie bieżących i okresowych kontroli znajdujących się w obsługiwanych przez kancelarię wykonawców w celu stwierdzenia stanu dokumentów; zapewnienie należytej ochrony dokumentów znajdujących się w zasobach kancelarii ogólnej w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieuprawnionych; stałe podnoszenie i uaktualnianie kwalifikacji zawodowych w celu znajomości aktualnych przepisów regulujących pracę kancelarii; egzekwowanie zwrotów materiałów i dokumentów w celu zabezpieczenia ich przed utratą.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2019-08-09 - Zgorzelec (dolnośląskie)