STARSZY REFERENT DS. PRAC BIUROWYCH I ARCHIWIZACJI SEKCJI POSTĘPOWAŃ KARNYCH WYDZIAŁU OPERACYJNO - ŚLEDZCEGO Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. PRAC BIUROWYCH I ARCHIWIZACJI SEKCJI POSTĘPOWAŃ KARNYCH WYDZIAŁU OPERACYJNO - ŚLEDZCEGO
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje na stronie internetowejhttps://bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15546,Nabor-na-stanowisko-starszego-referenta-ds-prac-biurowych-i-archiwizacji-Sekcji-.html
Data publikacji: 2020-08-31
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje na stronie internetowejhttps://bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15546,Nabor-na-stanowisko-starszego-referenta-ds-prac-biurowych-i-archiwizacji-Sekcji-.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DS. PRAC BIUROWYCH I ARCHIWIZACJI SEKCJI POSTĘPOWAŃ KARNYCH WYDZIAŁU OPERACYJNO - ŚLEDZCEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
danePracodawcy_nip: 6391703653
danePracodawcy_regon: 273159157
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje na stronie internetowejhttps://bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15546,Nabor-na-stanowisko-starszego-referenta-ds-prac-biurowych-i-archiwizacji-Sekcji-.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942469
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 31.08.2020
Oferta pracy ważna do: 11.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?965f41b6ca41c03ca88033abf04222f2
Podobne oferty pracy
umiejętność tworzenia tekstów i materiałów marketingowych Wskazana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego Mile widziana znajomość oprogramowania subiekt Mile widziana znajomość Base Linker
FHU TREES - SPORT ANDRZEJ SZYMAŃSKI - 2020-08-07 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2. Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3. Opracowywanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4. Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków5. Przedstawianie opinii w sprawach zamierzeń organizacyjnych, gospodarczych oraz szkoleniowych powodujących skutki finansowe.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2020-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne zadania i obowiązki obejmują (ale nie są ograniczone do): - Obsługa bazy klientów o wysokiej intensywności we wszystkich potrzebach związanych z otwieraniem i obsługą konta ; - Wsparcie procesu przedwdrożeniowego, uczestniczyć w spotkaniach inauguracyjnych, pomagać w tworzeniu transakcji; - Przegląd i terminowe odpowiadanie na wszystkie zapytania otrzymane od klientów; - Uczestnictwo w regularnych rozmowach konferencyjnych z klientami, aby przekazywać aktualne informacje na temat statusu otwarcia/zmiany w celu uzupełnienia dokumentacji zgodnie z wymaganiami; - Aktualizacja dokumentacji i statusu przetwarzania w bazie danych zgodnie z jasno zdefiniowanymi procesami; - Dostarczanie informacji i rozwiązań klientom jako pierwszy / dedykowany punkt kontaktowy; - Adresowanie w pełni zapytań klientów, łącznie ze wszystkimi powiązanymi wymaganiami dokumentacji związanymi z otwarciem konta / konfiguracją produktu / zmianą; - Zapewnienie odpowiedzi na wszystkie zapytania w ramach czasowych SLA; - Wsparcie zarządzania eskalacją dla zespołu podczas nieobecności TL; - Podnoszenie kwalifikacji konkretnego portfela branżowego / klientów i opracowanie wzmocnionego procesu dokumentacji dla tego konkretnego portfela branżowego / klienta dla swojego zespołu; - Samodzielne zarządzanie portfelem klientów; - Proaktywne działania eskalacyjne zgodnie z opiniami klientów, opóźnieniami i potencjalnymi błędami; - Koordynacja i kontrola projektów specjalnych (fuzje / przejęcia / płatności podatkowe itp.); - Analiza i proaktywne wyszukiwanie ulepszeń procesów w celu wsparcia lepszej jakości usług; - Pełny przegląd dokumentacji zapewniający, że wszystkie dostarczone dokumenty są uporządkowane zgodnie z wymogami prawnymi i regulacyjnymi; - Zapewnienie, że odpowiedzi na wszystkie zapytania klientów lub wewnętrzne są udzielane w odpowiednim czasie, przy jednoczesnym usprawnieniu obsługi eskalacji w regionach, zapewniając, że odpowiednie osoby są zaangażowane w pomoc naszym klientom; - Współpraca z zespołem zarządzającym projektami i inicjatywami odzwierciedlającymi odpowiedni poziom zaszeregowania (C-level); - Ciągłe przeglądy procesów, których celem jest poprawa jakości obsługi klienta i skrócenie czasu realizacji; - Zapewnienie przestrzegania wszystkich wydziałowych standardów / wskaźników KPI i zapewnienie nieskazitelnego środowiska kontroli utrzymywanego przez cały czas.
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie składnicy akt, prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej, sekretariatu prewencji (rejestrowanie dokumentacji w systemach informatycznych), pełnienie funkcji administartora merytorycznego systemów komputerowych
Komenda Powiatowa Policji w Złotoryi - 2016-03-21 - Złotoryja (dolnośląskie)
Sprzedaż, przyjmowanie dostaw, ekspozycja tpwaru, dbanie o porządek. Praca również w soboty i niedziele.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
Ochrona mienia: dbanie o wysoką jakość świadczonych usług, kontrola ruchu towarowo osoboweg, patrole kontrolne po terenie chronionego obiektu.
EKOTRADE SP. Z O.O. - 2020-04-10 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Żuromin (mazowieckie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Ząbkowice Śl. -możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy-praca w programie e-novaInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.Z naszej strony oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia, niezbędne narzędzia pracy.
Pro Automatic Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości, higiena i dezynfekcja urządzeń oraz pomieszczeń sal chorych i bloku operacyjnego, zbieranie i segregowanie bielizny i innych materiałów, utylizacja
Etermed Szpital sp. z o.o. - 2020-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
praca na budowach prowadzonych przez firme na terenie Inowrocławia , woj. kuj.-pom.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "MEGA" SP. Z O.O. - 2018-02-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prace budowlane
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2016-11-07 - Lubin (dolnośląskie)
odbieranie i pakowanie kopert lub toreb z maszyny
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Przyprostynia (wielkopolskie)
- Szycie toreb i plecaków.- Wynagrodzenie AKORDOWE: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku szwaczki. Wymagana obsługa mszyny STEBNÓWKA. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 601-439-645) lub e-mail: stemar (at) alpha.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE STEMAR MAREK STĘSZEWSKI - 2016-03-07 - Katowice (śląskie)
Obsługa ładowarki teleskopowej
Gospodarstwo Rolne "SAMPOL" sp. z o.o. - 2020-01-28 - Samostrzel (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie dokumentów księgowych; wprowadzaniedokumentów; księgowych do systemów księgowych; księgowaniewyciągów bankowych; uzgadnianie kont rozrachunkowychodbiorców i dostawców; pozostałe prace administracyjne w dzialefinansowo - księgowym
Kancelaria Podatkowa Expert Izabela Ołowiany - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Lipsko (mazowieckie)
- kontrolowanie działania systemów informatycznych,- doradztwo ws. systemów,- tworzenie nowych rozwiązań systemowych,- analizowanie i wykrywanie błędów systemowych,- kontakt z klientem i zespołem w języku hindi
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
weryfikacja sprzedaży, składanie zamówień.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2016-10-11 - Psary Witowskie (łódzkie)
podawanie dań, dbałość o gości i dostawców
DYM NA WODZIE R. NIEWIAROWSKI, M.KUCZYŃSKA-NIEWIAROWSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-06-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Planowanie i rozliczanie środków finansowych w zakresie wydatków Sekcji Komunikacji Społecznej, zbieranie i zgłaszanie potrzeb w zakresie sprzętu, materiałów i wyposażenia, opracowywanie rocznego zapotrzebowania na prasę i wydawnictwa fachowe, współpraca w zakresie pomocy i wsparcia kombatantów na obszarze odpowiedzialności 13.ŚBOT, zbieranie i opracowywanie materiałów do meldunku i sprawozdań o stanie dyscypliny i analizy nastrojów i przedstawianie ich Szefowi Sekcji Komunikacji Społecznej, zbieranie i opracowywanie materiałów edukacyjnych z zakres dziedzictwa narodowego, tradycji oręża polskiego i tradycji jednostki wojskowej. Miejsce wykonywania pracy: 13. Śląska Brygada Obrony Terytorialnej w Katowicach, przy ul. Francuska 30. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto + 10%premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie, wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana biegła obsługa komputera i programów z pakietu Office, Windows. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 261-124-112) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)
ZAKRES ZADAŃ- Opracowywanie kosztorysów inwestorskich, przygotowywanie materiałów przetargowych dotyczących opisu przedmiotu zamówienia, dokonywanie typowania robót, przedmiarowania- Przeprowadzanie kontroli okresowych obiektów budowlanych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy- Nadzorowanie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego oraz współpraca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie dokumentacji w sprawach technicznych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami- Współpraca z organami samorządu terytorialnego, terenowymi organami administracji rządowej oraz instytucjami i jednostkami będącymi gestorami urządzeń użyteczności publicznej w sprawach związanych z prowadzonymi przez Izbę Administracji Skarbowej w Bydgoszczy procesami inwestycyjnymi i remontowymi - Wspomaganie obsługi systemu MACHINAPrzygotowywanie zleceń prac remontowych, remontowo-budowlanych oraz umów w tym zakresieWARUNKI PRACY- praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie- budynek nieprzystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchowąMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczyul. Czartoryskiego 2085-222 BydgoszczDodatkowe:Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie warunki: złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY - 2019-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych. Obsługa klienta. Monitoring treści. Raportowanie
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP. Z O.O. - 2019-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
Kucie bruzd w ścianach, układanie przewodów zgodnie z dokumentacją techniczną. 1/8 etatu. Dyspozycyjność w godz.: 6-22. Przewidywany okres wykonywania pracy: 4 lata. Miejsce wykonywania pracy:aktualne zlecenie: Wrocław, ul. Ks. Witolda 38 i wg zleceń.
MEDYK GROUP SP. Z O.O. - 2020-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
- Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 11 000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat w branży IT, min. rok doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagane certyfikaty: certyfikat Six Sigma Green. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Katowice (śląskie)
Cieśla
EUROBUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Inwestycyjne Teresa Jurczyk - 2020-09-18 - Niemcy (Niemcy)
prowadzenie kancelarii Odziału OIP w Pile, przyjmowanie korespondencji z poczty elektornicznej, faksu i dostarczonej osobiście, obsługa i wysyłka korespondencji wychodzącej, prowadzenie ksiażki pocztowej nadawczej, potwierdzanie skierowanych pism do wysyłki , wystawianie i wydawanie upowaznień do kontroli inspektorom pracy, rozdzielanie korespondencji, obsługiwanie urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-06-19 - Piła (wielkopolskie)
-pomoc i towarzyszenie w codziennych czynnościach z zakresu samoobsugi i higieny osobistej (mycie, kąpanie, ubieranie, czesanie, golenie, pomoc w słaniu łóżka, zmianie bielizny pościelowej, udział w ćwiczeniach rehabilitacyjnych lub aktywizujących zaleconych przez lekarza bądż terapeutę:,-pielęgnowanie oraz dbanie o zdrowie i higienę osobistą osób chorych i niesamodzielnych,-aktywne uczestniczenie w procesie rehabilitacji i aktywizacji podopiecznego oraz wykonywanie określonych zadań pod nadzworem lub na zlecenie lekarza bądź terapeuty.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Staniątki (małopolskie)
Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Spotkanie z kandydatami w dniu 22.08.2017 od godz. 9:30 co 30 minut w WBE
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)