STARSZY REFERENT DS. LIKWIDATURY Kraków oferta pracy ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. LIKWIDATURY
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ewidencji umow i porozumień w Centralnym Rejestrze Umów, kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz przygotowywanie dokumentów do zapłaty, prowadzenie ewidencji rozrachunków z kontrahenami, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych z obrotami i saldami kont ewidencji syntetycznej, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży oraz rozliczeń Podatku Vat
Data publikacji: 2017-07-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Włościańska 4, 30-138 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ewidencji umow i porozumień w Centralnym Rejestrze Umów, kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz przygotowywanie dokumentów do zapłaty, prowadzenie ewidencji rozrachunków z kontrahenami, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych z obrotami i saldami kont ewidencji syntetycznej, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży oraz rozliczeń Podatku Vat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
godziny pracy 7-15, miejsce wykonuywania pracy do 31.08.2017 Kraków, ul. Włościańska 4 a od dnia 01.09.2017 Batowice gm. Zielonki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT DS. LIKWIDATURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów MS Office, Word , Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie co najmniej średnie (kierunek ekonomiczny), znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Lex), doświadczenie w zakresie księgowści budżetowej i likwidatury, co najmniej 2 letni staż pracy w komórce finansowo-księgowej
Nazwa pracodawcy: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Włościańska 4, 30-138 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Włościańska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: ZARZĄDZANIE DROGAMI POWIATOWYMI
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 27.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisowaniu profesjonalnego sprzętu dla gastronomii. Swoje usługi świadczymy na terenie całego kraju. Naszym klientom zapewniamy szeroką opiekę biznesową od wykonania projektu technologicznego zaplecza gastronomicznego, poprzez odpowiedni dobór urządzeń, montaż, przeszkolenie pracowników aż po kompleksową opiekę serwisową. W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór wysokiej klasy urządzeń gastronomicznych oraz niezbędnych akcesoriów do gastronomii i zastawy stołowej. W związku z dynamicznym rozwojem poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko: Specjalista ds. handlowych.- Oferujemy: pracę stacjonarną u lidera w swojej branży, stabilne warunki pracy oparte o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia, szkolenia wstępne i rozwijające umiejętności handlowe oraz wiedzę produktową, możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego, pracę wśród młodych, kreatywnych ludzi, samodzielną pracę pełną wyzwań, możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i doświadczenia w ciekawej branży, pracę stacjonarną od pon do pt w godz 8-16 lub/i 9-17, atrakcyjny pakiet świadczeń: opieka medyczna, karta Multisport.- Zakres obowiązków: telefoniczna sprzedaż produktów firmy oparta głównie na rozmowach przychodzących, pozyskiwanie Klientów za pomocą istniejących baz danych, przeprowadzanie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert oraz realizacja zamówień handlowych, realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, obsługa posprzedażowa klientów, wystawianie dokumentów księgowych.- Wynagrodzenie: 2200,60 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na okres min. 1 roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub/i 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Min. 1 rok doświadczenia w sprzedaży. Doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta. Zorientowanie na wyniki. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu podstawowym. Umiejętność telefonicznej prezentacji produktów. Umiejętność negocjacji i rozwiązywania problemów. Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Samodzielność w działaniu, systematyczność i dobra organizacja pracy własnej. Gotowość do nauki i zdobywania wiedzy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) mmgastro.pl
M&M GASTRO - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów, sprzedaż produktów bankowych
Beata Kostrzewska - 2018-03-30 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
bezpośrednia obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ELTRON BOŻENA DOBOSZ - 2016-03-04 - Szydłowiec (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli. Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń. Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie. Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów. Wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu. Budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Kraków (małopolskie)
Fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z klintem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Łódź (łódzkie)
- przeprowadzanie zaawansowanej diagnozy incydentów, - implementacja niestandardowych zmian do środowiska , - komunikacja i konsultacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi inżynierami, - zarządzanie wydajnością systemów oraz jakością usług, - uczestniczenie w projektach oraz ich realizacja,- projektowanie oraz implementowanie sieci i systemów bezpieczeństwa, - wspieranie zarzadzania ofertami z ekspertyzą techniczną.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zdobienie paznokci różnymi technikami
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Bochnia (małopolskie)
okreslone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie posiłków.
"Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane" Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Krotoszyce (dolnośląskie)
Bezpośredni udział w akcjach ratowniczo-gaśniczych i innych zdarzeniachUdział w szkoleniu kwalifikacyjnymPrzestrzeganie obowiązujących regulaminów i zasad w służbie w tym warunków BHPRzetelne i nienaganne wykonywanie obowiązków służbowych i poleceń przełożonychUtrzymywanie porządku i czystości w rejonie zakwaterowania oraz higieny osobistejDbanie o czystość i estetyczny wygląd sprzętu i urządzeńStałe podnoszenie swoich kwalifikacji zawodowych i sprawności fizycznej poprzez samokształcenie i udział w zajęciach W-F. itp. WYMAGANIAMIN. ŚREDNIE, PRAWO JAZDY B, Dodatkowych informacji udziela:W dniach roboczych (poniedziałek piątek) w godzinach od 730 do 1530Pani mł. bryg. Małgorzata Czajkowska Naczelnik Wydziału Organizacyjno Kadrowego KM PSP w Szczecinietel. 91 4348475 lubPani st. asp. Monika Buźniak Starszy Specjalista Wydziału Organizacyjno Kadrowego KM PSP w Szczecinietel. 91 4348476.
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-08-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Testowanie, monitorowanie aplikacji. Wsparcie biznesu w rozwiązaniu problemów. Dbanie o przestrzeganie procedur. Obsługa incydentów. Wsparcie operacyjne aplikacji bankowych. Koordynowanie wdrożeń kodu na produkcję. Dbanie o jakość i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
Praca z analizą kont, sprawdzanie co jest księgowane na rachunkach przez inne zespoły, upewnianie się, że wpisy są poprawne.Konfiguracja w dziale finansowym procesu dotyczącego przepływu danych wejściowych z różnych źródeł.Ustawienie i ułatwienie procesu obliczania rachunku przychodów i kontrola danych powiązanych z procesem.Składanie raportów do zarządu spółki.Udział w audytach procesów, w których będzie uczestniczyć.Usprawnienie różnych obszarów działania Działu Finansowego.Wdrożenie nowych systemów "Blackline" do kontroli poprawności uzgadniania kont.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac fizycznych przy montażu rur i instalacji sanitarnych i gazowych. Wykształcenie średnie lub zawodowe. Doświadczenie zawodowe 1 rok na ww. stanowisku. Mile widziane uprawnienia budowlane.
INTERBUD Dariusz Sieradzki - 2016-02-25 - Cegielnia (mazowieckie)
obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, pakowanie i etykietowanie towaru, dozowanie surowców wg receptury
kontakt przez OHP - 2017-08-09 - Porszewice (łódzkie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Ptaszków (dolnośląskie)
przewóz osób i sprzedaż biletów - linie regularne na terenie powiatu zgorzeleckiego; godziny pracy 5.00-22.00 - wg grafika
ASTEL - Przewóz osób Andrzej Steleżuk - 2017-06-02 - Zawidów (dolnośląskie)
Prace ciesielskie i tynkarskie. Praca w godz. 07.00-15.00. Miejsce wykonywania pracy: teren Śląska.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Sejny (podlaskie)
prace produkcyjne i pomocnicze we. zleceń. Kontakt i koordynowanie zadań z innymi zleceniobiorcami oraz przedstawicielami formy w jezyku ukraińskim
JOBSPOL SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Żory (śląskie)
Przygotowywanie posiłków.Praca w godz. 7-19 w równoważnym systemie czasu pracy na umowę o pracę w Dźwirzynie.Praca do 15.10.2017
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2017-03-09 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
Pakowanie rolet. Przygotowywanie towaru do wysyłki. Konfekcjonowanie towaru.
Rollo-dekor Sp z o.o. - 2017-11-24 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie, układanie i wydawanie towarów
DAWEX NORD Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie rocznego budżetu standardowych kosztów zmiennych na dwie kategorie kosztów, - miesięczna obserwacja i śledzenie odchyleń SVC i tendencji/rozwoju kosztów produkcji, - monitorowanie wydajności kosztów produkcji, - dokonywanie analiz finansowych zbieranie stosownych informacji, sporządzanie i przedstawianie analiz ad-hoc i raportów związanych z kosztami rozwoju/wydajności, w celu wsparcia działu Operations & Finance w procesie podejmowania decyzji, - proponowanie ulepszeń procesów finansowych w przypadku uznania tego za stosowne
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie pamięcią masową Zarządzanie pojemnością pamięci masowej i SAN Instalowanie i konfigurowanie sterowników pamięci masowej SAN, instalowanie łączności z kanałami światłowodowymi do nowej skrzynki magazynowej oraz fizyczne konfigurowanie nowego magazynu Dodawanie i usuwanie dysków, zarządzanie grupą dysków, zarządzanie LUN, udostępnianie LUN i prezentacja hostów Planowanie i wykonywanie uaktualnień oprogramowania układowego w sieciach HBA, ramek do przechowywania i przełączników Przeprowadzanie monitoring i zarządzanie wydajnością Zarządzanie SAN przy użyciu SanScreen i innych rodzimych narzędzi Proaktywne monitorowanie i rozwiązywanie problemów Migracja danych i replikacja Zarządzanie pamięcią NAS
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
- AKTUALIZOWNIE DANYCH W SYSTEMACH I PRZETWARZANIE ICH ZGODNIE Z PROCEDURAMI- RAPORTOWANIE BŁĘDÓW, UZGADANIANIE I ROZWIĄZYWANIE ZGŁASZANYCH PROBLEMÓW- PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I DOKUMENTACJI- WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM ZAGRANICZNYM POPRZEZ TELEFON I KORESPONDENCJĘ EMAIL- SZKOLENIE I NADZÓR NAD POZOSTAŁYMI PRACOWNIKAMI ZESPOŁU- DOKONYWANIE OPISÓW PROCESÓW I DOKUMENTACJI PROCESOWEJ I SYSTEMOWEJ
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie i sporządzenie lis płac według obowiązujących decyzji w celu prawidłowej polityki płacowej; Rozliczanie podatku dochodowego i składki ZUS w programie Płatnik w celu prawidłowej polityki finansowej sekcji; Kontrola terminowości faktur, przygotowywanie faktur i sporządzanie przelewów bankowych w celu terminowej ich realizacji; Pełnienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawidłowej polityki kasowej. Pobieranie gotówki i jej rozliczanie; Sporządzanie list płac w programie w płacowym; Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druków PIT dla pracowników oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy. Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS i Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu; Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. finansów i przekazanie jej do archiwum Zakładowego komendy Miejskiej PSP w Lesznie
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2017-05-22 - Leszno (wielkopolskie)
- Współdziałanie na budowie z nadzorem technicznym wykonawcy- Nadzór realizacji robót w zakresie jakości zgodności wykonania- Rozliczenie budowy, odbiór robót końcowych, rozliczanie materiałow, kompletowanie dokumentacji budowy.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2018-08-27 - Lublin (lubelskie)
obsługa walca drogowego
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH "TURDROG" ZYGMUNT KUCHARSKI - 2017-02-17 - Żuki (wielkopolskie)