STARSZY REFERENT DS. KANCELARYJNYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. KANCELARYJNYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Oferta ważna do: 27 grudnia 2019 r.Wymiar etatu: 1 (pełny)Liczba stanowisk pracy: 1Miejsce wykonywania pracy: RacibórzPierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; miejsce pracy na 4 piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Oferujemy:- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach;- możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy;- stabilne zatrudnienie;- możliwość rozwoju i nauki od specjalistów;- możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ:- prowadzenie ewidencji pomocniczej wydziału, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;- wysyłanie, odbieranie i ewidencjonowanie telegramów przychodzących oraz wychodzących z wydziału, w celu zapewnienia terminowości realizowanych zadań wydziału oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;- archiwizowanie dokumentów gromadzonych w wydziale, w celu terminowego przekazania dokumentów do archiwum;- wprowadzanie oraz bieżące uzupełnianie danych osobowych i nieobecności w służbie oraz pracy do ewidencji komputerowej, w celu zapewnienia i dostarczenia aktualnych danych w przedmiotowej sprawie;- techniczne opracowywanie oraz wykonywanie dokumentów kadrowych, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań wydziału.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE:- wykształcenie średnie;- podstawowa znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych;- umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych; posiadanie 3 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE";- posiadanie obywatelstwa polskiego;- korzystanie z pełni praw publicznych;- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:- posiadanie wykształcenia o profilu administracyjnym;- posiadanie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych;- posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w kadrach lub administracji.
Data publikacji: 2019-12-16
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta ważna do: 27 grudnia 2019 r.Wymiar etatu: 1 (pełny)Liczba stanowisk pracy: 1Miejsce wykonywania pracy: RacibórzPierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; miejsce pracy na 4 piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Oferujemy:- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach;- możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy;- stabilne zatrudnienie;- możliwość rozwoju i nauki od specjalistów;- możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ:- prowadzenie ewidencji pomocniczej wydziału, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;- wysyłanie, odbieranie i ewidencjonowanie telegramów przychodzących oraz wychodzących z wydziału, w celu zapewnienia terminowości realizowanych zadań wydziału oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;- archiwizowanie dokumentów gromadzonych w wydziale, w celu terminowego przekazania dokumentów do archiwum;- wprowadzanie oraz bieżące uzupełnianie danych osobowych i nieobecności w służbie oraz pracy do ewidencji komputerowej, w celu zapewnienia i dostarczenia aktualnych danych w przedmiotowej sprawie;- techniczne opracowywanie oraz wykonywanie dokumentów kadrowych, w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań wydziału.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE:- wykształcenie średnie;- podstawowa znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych;- umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych; posiadanie 3 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE";- posiadanie obywatelstwa polskiego;- korzystanie z pełni praw publicznych;- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:- posiadanie wykształcenia o profilu administracyjnym;- posiadanie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych;- posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w kadrach lub administracji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DS. KANCELARYJNYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik kancelaryjny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2019
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:1. CV i list motywacyjny;2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;3. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego;4. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018. 412 tekst jednolity wraz z późn. zm.);5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;7. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów/tek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/tek;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć w terminie: 16 - 27 grudnia 2019 r.- Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.- Miejsce składania dokumentów: Śląski Oddział Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2 47 400 RacibórzDANE OSOBOWE KLAUZULA INFORMACYJNA:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych, nie będzie możliwy udział w naborze.Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl.Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl.Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podst. art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.)Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboruDane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tym również nie będą podlegały profilowaniu.INNE INFORMACJE:- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.- Proponowane wynagrodzenie brutto: 2250,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 41-39, (32) 414 43-42. Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 16.12.2019
Oferta pracy ważna do: 27.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c8a128b2ba867e92f5019c1d469ac93c
Podobne oferty pracy
Prowadzenie komercjalizacji formatów opakowań dla ciasteczek z uwzględnieniem bezpieczeństwa produktu, wzrostu przez innowacje i satysfakcji konsumenta poprzez:- Opracowanie celów i strategii projektów pakowania w odpowiedzi na inicjatywy biznesowe;- Określanie technicznej i finansowej wykonalności programów pakujących;- Identyfikacja, badania i rozwój innowacyjnych produktów opakowaniowych;- Konsultacje z ekspertami i naukowcami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa piły formatowej, -cięcie płyt meblowych.
ADS SP. Z .O.O SP. K - 2019-11-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacja ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-09-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, aktywna sprzedaż, doradztwo.
Neonet S.A. - 2019-05-21 - Nysa (opolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie zagadnień związanych z zakwaterowaniem internatowym żołnierzy zawodowych i innych uprawnionych osób,- prowadzenie ewidencji oraz kontrola zasobu internatowego na terenie działania Oddziału,- wydawanie skierowań do zajmowania miejsc internatowych oraz wystawianie faktur za najem,- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz nadzór nad dostawą wyposażenia do internatów i kwater internatowych,- przygotowywanie kalkulacji stawki utrzymania powierzchni miejsc internatowych oraz naliczanie i sporządzanie sprawozdań dotyczących dotacji budżetowej na pokrycie kosztów utrzymania miejsc internatowych,- prowadzenie bieżącej korespondencji oraz obsługa elektronicznego rejestru faktur.umowa na zastępstwo
Agencja Mienia Wojskowego - 2018-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym w języku angielskim i francuskim
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków zgodny z rozporządzeniem w sprawie służby BHP, realizacja kontroli w podległych jednostkach, prowadzenie dokumentacji z zakresu medycyny pracy, opracowywanie dokumentacji i kart oceny ryzyka zawodowego, wykonywanie analiz i sprawozdań obowiązujących w resorcie obrony narodowej, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP.Pełny wymiar czasu pracy, jedna zmiana, umowa na okres próbny.Kontakt z pracodawcą e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl lub fax 261-669-855Informacja o ofercie w sali D
Jednostka Wojskowa 2644 - 2015-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Ogólny zakres obowiązków:ocena dokumentów opracowanych dla zakładów dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej, wymaganych ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 519, ze zm.), tj.: Zgłoszenia zakładu, Programu zapobiegania awariom, Raportu o bezpieczeństwie oraz Wewnętrznego planu operacyjno-ratowniczego, sporządzanie zestawień z czynności kontrolno rozpoznawczych, o których mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 października 2005 r. w sprawie czynności kontrolno-rozpoznawczych przeprowadzanych przez Państwową Straż Pożarną (Dz. U. nr 225, poz. 1934), w tym katalogu zagrożeń,opracowywanie analizy zagrożeń województwa, o której mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 3 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1319) oraz przygotowywanie wniosków z tej analizy,udział w czynnościach kontrolno rozpoznawczych w zakładach dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej.Poziom wykształcenia : wyższe - inżynier ochrony środowiska, znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska , znajomość pakietu Ofis i Excel ,prawo jazdy kat B , doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z prawem ochrony środowiska co najmniej 2 lata Szczegółowe informacje dotyczące naboru do służby tj. wymagań i etapów postępowania kwalifikacyjnego znajdują się na stronie internetowej KW PSP w Szczecinie www.szczecin.kwpsp.gov.pl w zakładce Praca-wolne etaty
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzątanie bloków wewnątrz i na zewnątrz, praca w Sosnowcu Zagórzu
Firma Handlowo - Usługowa Henryk Pikul - 2017-10-06 - Sosnowiec (śląskie)
gipsowanie, tynkowanie, malowanie, sucha zabudowa
AZ PRESTAR-Artur Żydziok - 2017-06-07 - Chorzów (śląskie)
Operator urządzeń do obróbki i przetwórstwa drobiu, praca fizyczna
"UBOJNIA DROBIU GOSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-23 - Sierakowice (pomorskie)
Wycinanie elementów odzieży roboczej i ochronnej oraz rękawic.
ZAKŁAD PRACY INWALIDÓW NIEWIDOMYCH S.J. - MARIAN JEMIOŁ I JERZY MAJEWSKI - 2019-05-20 - Pionki (mazowieckie)
Obsługa klientów sklepu
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Borki (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Rokietnica (podkarpackie)
Wykonywanie masaży klasycznych oraz relaksacyjnych
RSF Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Kombornia (podkarpackie)
- analizowanie dokumentacji projektowej z zakresu instalacji wentylacji i klimatyzacji
VECOLINE Sp. z o.o. - 2015-11-12 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodny z stanowiskiem pracy
ZAKŁAD OGÓLNO-BUDOWLANY ZIELIŃSKI WŁODZIMIERZ - 2016-03-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Analiza, projektowanie interfejsu użytkownika, tworzenie opisów wymagań tworzonego systemu informatycznego, usibility testing, prototypowanie aplikacji webowych oraz mobilnych, testowanie oprogramowania
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
Pakowanie i sortowanie części zgodnie z instrukcjami .Zmianowość: trzy zmiany I. 6-14 II. 14:00-21:00 III. 21:00-06:00
"MM SYSTEMY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Kąty Opolskie (opolskie)
praca na stanowisku mechanika pojazdów samochodowych
BLACHARSTWO LAKIERNICTWO MECHANIKA I TRANSPORT - BOGUSŁAW SYROCZYŃSKI - 2017-11-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca w charakterze zmianowym (zmiany 12-godzinne, dzienne i nocne), polegająca na kontroli wejść domu studenckiego, monitorowaniu systemów bezpieczeństwa i bieżącej pomocy mieszkańcom.
AGH MIASTECZKO STUDENCKIE - 2018-12-04 - Kraków (małopolskie)
- przyjmowanie, magazynowanie i wydawanie towaru zgodnie z procedurami wewnętrznymi - utrzymanie porządku i czystości w magazynie
ZAKŁAD PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "JAMAR" SZCZEPANIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-14 - Albertów (śląskie)
- Obsługa dokumentów związanych z akredytywą- Wprowadzanie danych i tworzenie dokumentacji oraz weryfikacja i autoryzacja transakcji- Prowadzenie korespondencji z bankami i instytucjami pośredniczącymi - Ocena procesów pod względem ryzyka- kontakt z klientami anglojęzycznymi i rosyjskojęzycznymiGodziny pracy: 8-16 lub 9-17.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Łódź (łódzkie)
Dbanie o zapewnienie gościom hotelu jak najlepszej obsługi, przyjmowanie zamówień, podawanie menu, dbanie o porządek na sali.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Legnica (dolnośląskie)
wyrób galanterii architektury ogrodowej; montaż u klienta wg potrzeb
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
Obsługa koparko-ładowarki, roboty ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Chełmiec (małopolskie)
wykonywanie przewiertów
DRILL TECHNIK NATALIA OLESIŃSKA - 2018-06-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie się ze statusem starostwa
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Włoszczowa (świętokrzyskie)