STARSZY REFERENT DS. KANCELARYJNYCH I OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH KANCELARII OGÓLNEJ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W KUŹNICY Kuźnica oferta pracy Podlaski Oddział Straży Granicznej - Białystok
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. KANCELARYJNYCH I OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH KANCELARII OGÓLNEJ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W KUŹNICY
Wynagrodzenie: od 2 108,07 PLN
Zakres obowiązków: - oferta konkursowa nr 36100- Starszy referent ds. kancelaryjnych i ochrony informacji niejawnych Kancelarii Ogólnej Placówki Straży Granicznej w Kuźnicy , praca biurowa w godz. od 07:45 do 15:45, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, ewidencjonowanie dokumentów wchodzących i wychodzących, wspomaganie w pracy inspektora, uczestniczenie w realizacji czynności związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej, niejawnej- oferta konkursowa - dokumenty z dopiskiem "oferta pracy - starszy referent, PSG w Kuźnicy, nr ogłoszenia 3610026" należy składać do dnia 13.11.2018, miejsce składania ofert Podlaski Oddział Straży Granicznej ul. gen. Józefa Bema 100, 15-370 Białystok
Data publikacji: 2018-11-08
Lokalizacja: Kuźnica (podlaskie)
Pracodawca: Podlaski Oddział Straży Granicznej - Białystok
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:16-123 Kuźnica 100, powiat: sokólski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- oferta konkursowa nr 36100- Starszy referent ds. kancelaryjnych i ochrony informacji niejawnych Kancelarii Ogólnej Placówki Straży Granicznej w Kuźnicy , praca biurowa w godz. od 07:45 do 15:45, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, ewidencjonowanie dokumentów wchodzących i wychodzących, wspomaganie w pracy inspektora, uczestniczenie w realizacji czynności związanych z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej, niejawnej- oferta konkursowa - dokumenty z dopiskiem "oferta pracy - starszy referent, PSG w Kuźnicy, nr ogłoszenia 3610026" należy składać do dnia 13.11.2018, miejsce składania ofert Podlaski Oddział Straży Granicznej ul. gen. Józefa Bema 100, 15-370 Białystok
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 108,07 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DS. KANCELARYJNYCH I OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH KANCELARII OGÓLNEJ PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ W KUŹNICY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kuźnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sokólski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kuźnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik kancelaryjny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 108,07 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.11.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
odpowiedzialność, sumienność, dokładność, znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, instrukcji kancelaryjnej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Podlaski Oddział Straży Granicznej - Białystok
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce
Adres pracodawcy:
Kryńska 40, 16-100 Sokółka, powiat: sokólski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV- list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia(średnie), kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność(o ile kandydat/ka je posiada), oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy, kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "ścisle tajne", o ile kandydat/ka je posiada, kopia zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia z zakresu kancelaryjnej korespondencji niejawnej, o ile kandydat/ka je posiada, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru - wzór oświadczeń w siedzibie PUP w Sokółce lub na stronie POSG
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: sokólski
Gmina pracodawcy: Sokółka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokółka
Ulica pracodawcy: Kryńska
Numer budynku pracodawcy: 40
Nazwisko osoby zgłaszającej: Małgorzata Siwicka
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
BEMA 100, 15-382 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: BEMA
Numer budynku pracodawcy: 100
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sokółce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.11.2018
Data dodania oferty pracy: 08.11.2018
Oferta pracy ważna do: 13.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie do lakierowania, lakierowanie
P.H.U. Tomasz Kuliński Trzebinia ul. Długa 36 - 2016-05-04 - Trzebinia (małopolskie)
Przyjmowanie zapytań dotyczących zobowiązań i należności, klasyfikacja zgłoszeń, udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w dziedzinie księgowości, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z dostawcami oraz klientami w języku niemieckim, rosyjskim i angielskim, koordynowanie linii wsparcia wraz z pracownikami firmy, dla której wykonywane są usługi księgowo-finansowe, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług, przygotowywanie oraz analiza raportów.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
naprawa samochodów osobowych, praca w godz. 8-16/10-18.
Wentyl Serwis Ogumienia - 2017-10-10 - Opole (opolskie)
Praca przy produkcji poligraficznej- obsługa maszyny drukującejOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny, osobisty (ul. 19 Stycznia 21, Baboszewo) lub e-mail.
PPHU DRUK Piotr Lewicki - 2016-11-18 - Baboszewo (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Warszawa (pomorskie)
-praca z ludźmi otwartymi, chętnymi do współpracy,-doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych,-wsparcie placówki pocztowej w innych zadaniach związanych z obsługą przesyłek.
Poczta Polska S.A. - 2017-10-09 - Częstochowa (śląskie)
opracowywanie wizualizacji, współpraca przy realizacji projektów koncepcyjnych i architektonicznych pod kierunkiem doświadczonego architekta
Meritum Grupa Budowlana Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa klienta stacji paliw, obsługa kasy fiskalnej.Wysokość wynagrodzenia 1850 zł/brutto + premia.Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 24 256 15 20.
Magdalena Pierzynowska - 2016-10-10 - Sochocin (mazowieckie)
Dostarczanie wyczerpujących rozwiązań projektów, zawierających analizę kosztorysów, sporządzanie analiz klientów biznesowych i wymogów niezbędnych do zapewnienia rozwiązań, wpływ na ujednolicanie portfolio, wsparcie zaopatrzenia, opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa recepcji ośrodka. Praca na umowę zlecenie w Ustoniu Morskim w godzinach 7-19, 19-7. Praca w weekendy.
Przedsiębiorstwo Usług Turystyczno Rehabilitacyjnych WODNIK H. i M. Rudniccy Sp. J. - 2017-01-17 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Opatów (świętokrzyskie)
Przyjmowanie dostaw, rozładunek towaru, załadunek towaru, utrzymanie czystości w obiekcie.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Mysłowice (śląskie)
- Prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa pracy wśród pracowników. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp. Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wypadkowych pracowników oraz uczniów szkoły wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń. Nadzór w zakresie bhp nad uczniami i pracownikami szkoły oraz doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad bhp. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków uczniów i pracowników szkoły oraz stanu bhp. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników szkoły a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej, oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe. Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków uczniów szkoły, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób zawodowych. Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. Uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji bhp oraz innych komisjach zakładowych zajmujących się problematyką bhp (w szczególności w komisji przeprowadzającej kontrolę warunków pracy na terenie szkoły oraz sprawdzającej stan przygotowania budynku szkoły do przyjęcia dzieci po okresach przerw wakacyjnych). Sporządzanie protokołów z prac komisji bhp. Udział w tworzeniu instrukcji stanowiskowych BHP, opracowaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp. Sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa. Współpraca z publicznymi organami kontroli.- Wynagrodzenie: 560 zł/brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25%).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-17:00. Zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Doświadczenie w pracy w służbie BHP mile widziane (w przypadku technika bezpieczeństwa i higieny pracy wymagany co najmniej trzyletni staż pracy). Uprawnienia: niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Umiejętności: znajomość Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, znajomość Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi komputera /Windows, pakiet Office, Internet/ oraz urządzeń biurowych, wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, umiejętności organizacji pracy własnej, sumienność, odpowiedzialność, obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania, wysoka kultura osobista.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 7 - 2017-01-02 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie i produkcja wyrobów ciastkarsko - cukierniczych. Przestrzeganie norm i standardów technologicznych. Ekspedycja produktów gotowych.
"Społem" Lubelska Spółdzielnia Spożywców w Lublinie - 2018-10-05 - Lublin (lubelskie)
Księgowanie faktur. Bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za utrzymywanie baz danych, ich administrowanie. Będzie także odpowiedzialna, za jakość kodu oraz tworzonych rozwiązań. Wdrażanie nowych funkcjonalności bez nadzoru. Może też być odpowiedzialna za data Architecture oraz przewodzić zespołowi do 5 osób.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych,toalet i ciągów komunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Częstochowa (śląskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 13400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 10 lat w branży IT. Wymagane certyfikaty: certyfikat ITIL, CCNA, ISO/IEC 20000, CCNP. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, oprogramowania CISCO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych - wystawianiefaktur. Praca w godzinach 8-16
Ochotnicze Hufce Pracy Opolska Wojewódzka Komenda - 2017-04-04 - Opole (opolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, onsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Łódź (łódzkie)
Bezpośredni kontakt z klientami w języku angielskim, hiszpańskim,szwedzkim. Ustalanie warunków umów z kontrahentami zagranicznymi, dokonywanie zakupów w imieniu klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)
Jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i funkcjonariuszy (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, porozumienia). Opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań. Udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników i funkcjonariuszy w zakresie spraw kadrowych. Rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowników i funkcjonariuszy. Prowadzenie teczek akt osobowych. Wprowadzanie danych do kadrowego systemu teleinformatycznego.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Analiza informacji od klientów na temat jakości produktów firmy, zbieranie i dokumentowanie wymagań, konfigurowanie środowiska, udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych, prowadzenie dokumentacji związanej z jakością produkcji.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
Produkcja galanterii betonowej (kręgi, przepusty).
Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy "Anmar" Jerzy Jędrzejczyk - 2016-04-06 - Frycowa (małopolskie)
Obsługa gości lokalu, wydawanie posiłków
Firma Gastronomiczno-Handlowa "SMOK" Halina Wilhelmina Wojcieszko - 2017-03-15 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrazanie i opracowywanie programówkomputerowych administrowanie infrastruktura i oprogramowaniem administrowanie bazami danych, systemami i sieciamiWykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa testowanie i analiza oprogramowania analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów •Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczymmodyfikacja, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowanie programów komputerowych poprawa błędów aplikacji/systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania
SII SP. Z O.O. - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie skryptów testowych. Przygotowanie danych testowych, dokumentacji, srodowiska testowego. Tworzenie estymat testowych. Monitorowanie ryzyk i potencjalnych prpblemów.
KAINOS SOFTWARE POLAND SP.ZO.O. - 2017-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
- analiza działania systemów informatycznych- optymalizacja działania systemów i raportowanie- kontakt z zespołem w języku hindi
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)