STARSZY REFERENT DS. KANCELARYJNO-ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI RECEPCJI (WYDZIAŁ SZTAB POLICJI) Zielona Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. KANCELARYJNO-ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI RECEPCJI (WYDZIAŁ SZTAB POLICJI)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wg zawodu
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg zawodu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DS. KANCELARYJNO-ADMINISTRACYJNYCH I OBSŁUGI RECEPCJI (WYDZIAŁ SZTAB POLICJI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 11.01.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 126A, 65-735 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 126A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
rejestracja korespondencji wychodzacej i przychodzącej. Rejstrownaie świdczeniobiorców w systemie. Przygotowywanie dokumentów z zakresu pracy kancelarii do archiwum.Obsługa systemu informatycznego ,,Emeryt".
Zakład Emerytalno - Rentowy MSW - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.plOsoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:1. Terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek2. Obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie3. Naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami 4. Prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkachPrzygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Miejsce pracy: CUW Katowice, ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.- Wynagrodzenie: 3800- 4560 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od zaraz koniec maja 2019r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe o profilu ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań,2. doświadczenie zawodowe: 5 lat pracy, w tym minimum od 3 do 4 lat doświadczenia przy prowadzeniu spraw płacowo- kadrowych(umowa o pracę),3. obywatelstwo polskie,4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6. znajomość programu Płatnik ZUS,7. znajomość ustaw:- Karta Nauczyciela z 26.01.1982r. (tekst jednolity Dz. U z 2016r. poz. 1379 z późn zm),- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz U 2012 poz. 361 z późn zm),- ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych (Dz U z 2016 poz 963 z późn zm),-ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (Dz U 2015 poz 1066)- Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U z 2014 poz. 1502)8. znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym9. rzetelność,10. samodzielność,11. umiejętność pracy pod presją czasu,12. komunikatywność.Wymagania dodatkowe:1. doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie,2. znajomość programu płacowego
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2019-04-29 - Katowice (śląskie)
analiza i uzgadnianie kont analitycznych , weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji księgowej, kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regułami prawnymi, udział przy sporządzaniu deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT) sprawozdań GUS, dbałość o utrzymanie, przechowywanie oraz archiwizację dokumentacji księgowej, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami , bieżąca kontrola finansowo-księgowa kont, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami , realizacja zadań wyznaczonych przez głównego księgowego
OLSZTYŃSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Sprzedaż artykułów spożywczych znajdujących się na stacji.2. Obsługa dystrybutorów paliw.3. Obsługa kasy fiskalnej.4. Wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Skrzyszów (małopolskie)
Stosowanie myślenia strategicznego w tworzeniu interfejsów dla nowych funkcji, stosowanie najlepszych praktyk w sieci i na komputerze oraz stosowanie danych o użyteczności i danych pomiarowych.Budowanie trwałych relacji z bazą klientów i zorientowanie się w różnych cechach i wymaganiach klientów w różnych regionach geograficznych.·Podejmowanie działań badawczych w zakresie XD, w tym zdalnych lub bezpośrednich rozmów z klientami, sesji dyskusji przy okrągłym stole lub testowania użyteczności koncepcji, prototypów lub udoskonaleń istniejących przepływów pracy.Prace projektowe obejmujące tworzenie osobistych scenariuszy, które pomogą opowiedzieć historię klientów, przepływ pracy i projektowanie interfejsu użytkownika, projektowanie wizualne i testy walidacyjne.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Kraków (małopolskie)
UDZIAŁ W OPRACOWANIU DOKUMENTACJI OPERACYJNEJ, SZKOLENIOWEJ, MOBILIZACYJNEJWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE;UMIEJĘTNOŚĆ SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA ORAZ PROGRAMÓW MICROSOFT WORD, EXCEL, POWER POINT, UPRAWNIENIA : POŚWIADCZENIE BEZPIECZEŃSTWA- MILE WIDZIANE,DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:PRACA W JEDNOSTCE I INSTYTUCJACH MINISITRSTWA OBRONY NARODOWEJ KONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL 261452025, C.V NA MAIL rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-09-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW, WYMAGANIA:ŻYCZLIWOŚĆ, MIŁA POWIERZCHOWNOŚĆ, DOBRY KONTAKT Z KLIENTEMSŁABA ZNAJOMOŚC JĘZYKA NIEMIECKIEGO, ANGIELSKIEGO, ROSYJCKIEGOPRACA W "APNA KEBAB"
KHAN INTERNATIONAL SP.Z O.O. - 2018-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Naprawa i konserwacja pojazdów samochodowych.
AUTO SERWIS Norbert Nadolny - 2017-07-05 - Troszyn (zachodniopomorskie)
prowadzenie psychoterapii indywidualnej i grupowej, prowadzenie zajęć psychedukacyjnych, wykonywanie diagnostyki uzależnień
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Puls" w Braniewie - 2017-10-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Spawanie komponentów, materiałów, osłon i drobnych detali.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2018-09-12 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
-naliczanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego: wynagrodzeń, dodatków do wynagrodzeń, wynagrodzeń za godziny nocne, nadliczbowe, wynagrodzeń za urlop,odpraw pieniężnych, ekwiwalentów za urlop, nagród jubileuszowych i uznaniowych, oraz świadczeń przysługujących w razie choroby i macierzyństwa w celu ich wypłaty uprawnionym pracownikom CSSG i pracownikom Służby zdrowia W-MOSG;-sporządzanie listy świadczeń pieniężnych wypłacanych z Funduszu Świadczeń Socjalnych dla parcowników W-MOSG, CSSG i Służby Zdrowia;-Kompletowanie dokumentacji stanowiącej podstawę dokonanych naliczeń oraz prowadzenie kartoteki wynagrodzeń i kart zasiłkowych w celu sprawdzenia zasadności oraz poprawności dokonanych naliczeń;-dokonywanie przy pomocy specjalistycznego programu płacowego i ZUS potrąceń z wynagrodzeń takich jak: składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, podatek dochodowy od osób fizycznych, zajęć sądowych i in. w celu realizacji wynikających z przepisów prawa, obowiązków pracodawcy;-obsługiwanie interesantów, a w szczególności wystawianie: zaświadczeń o zarobkach, informacji PIT oraz zaświadczeń do ZUS celem umożliwienia pracownikom realizacji ich uprawnień i obowiązków wynikających z faktu zatrudnienia;-rozliczanie należności wynikających z zawartych umów-zleceń, umów o dzieło i innych pod względem podatkowym i oskładkowania, dotyczących należności obejmujących tłumaczenia, ekspertyzy, analizy i opinie w tym, także planowanie i rozliczanie rocznych limitów finansowych przyznanych na realizację umów-zleceń, umów o dzieło i innych dotyczących tłumaczeń, ekspertyz, analiz i opinii;-sporządzanie danych i informacji dla celów emerytalnych przekazywanych do ZUS;-sporządzanie rozliczania rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT-11, PIT-8c) dlapracowników CSSG i Służby Zdrowia.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-09-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Księgowanie faktur, prowadzenie rachunków klientów ukraińskojęzycznych, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe
ARTEXIM & ELEKTRONIK Arkadiusz Lenart - 2016-09-21 - Tarczyn (mazowieckie)
Uczestnictwo w opracowywaniu i monitorowaniu modeli ryzyka AIRB, usprawnianie procesowania danych, umożliwiające efektywną walidację modelu i jego rozwój, identyfikacja dopowiednich żródeł danych i uzyskiwanie odpowiedniego dostepu do nich, tworzenie formalnej dokumentacji źródeł danych, dostarczanie zamawianych przez działy i managerów pakietów danych, zapewnianie użytkownikom dostępu do aktualnych i wiarygodnych informacji poprzez aktualizację i uzupełnianie danych, monitorowanie i analiza jakości i ilości wprowadzanych danych, przygotowywanie raportów na potrzreby firmy oraz na zlecenie biznesu oraz aktywna współpraca z innymi działami w całej firmie, prowadzenie szkoleń z obsługi modelu dla użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
przyjęcie towaru, przygotowanie produktu do wyrobu kebabu, formowanie bel kebabu
Punkt Eksport-Import Sp. z o.o - 2017-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
malowanie elementów przestrzennych konstrukcji stalowych
METALCHEM KOŚCIAN Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Kościan (wielkopolskie)
nauczanie geografi w szkole podstawowej
SZKOŁA PODSTAWOWA W GOLICACH - 2018-08-23 - Golice (lubuskie)
Czasowe i dokładne zbieranie i analizowanie informacji; przygotowywanie i prezentowanie ad hoc kompleksowych analiz i raportów na żądanie zarządu; przygotowywanie miesięcznych i rocznych rozliczeń okresowych w sposób dokładny, kompletny i terminowy, koordynowanie i uczestniczenie we wdrażaniu usprawnień systemów i metod pracy; punkt kontaktowy dla klientów we wszystkich kwestiach dotyczacych danego Partnera.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
Definiowanie celów stron internetowych poprzez analizę wymogów użytkownika,przewidywanie cech systemu i funkcjonalności.Projektowanie i rozwój interfejsu użytkownika internetu oraz aplikacji intranetu poprzez ustalenie oczekiwań iwłaściwości priorytetów wykorzystując rozwój life cycle; określenie metodologii projektowania i zestawunarzędzi;kompletowanie użytkowanych języków programowania i produktów software;projektowanie i przeprowadzanie testów.Rekomendowanie rozwiązań systemowych poprzez zestawianie ich zalet i wad pod kątem preferencji klienta.Integracja aplikacjipoprzez projektowanie architektury baz danych i server scripting; studiowanie i określenie połączenia z systemamisieci,wyszukiwarkami oraz informacjami umieszczonymi na serwerach.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
PRACE BIUROWE : PROWADZENIE SEKRETARIATU, ORGANIZOWANIE PRACY PERSONELU SZKOŁY, PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW,
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Konin (wielkopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na www.psp.kolobrzeg.plPraca w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu - 2016-03-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzątanie w przychodni lekarskiej gabinetów, korytarzy i toalet dla pacjentów. Praca na 1/2 etatu w Siemianowicach Śląskich w systemie dwuzmianowym w godz. 8.00 -12.00 oraz od 16.00-20.00.
NZOZ EURO-KLINIKA Sp. z o.o. - 2019-03-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Starszy referent ds. płac
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 4 - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
wychowawca, nauczyciel, opieka nad dziećmi.
Niepubliczne Przedszkole Edukacja - 2019-06-27 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
wymiana i naprawa opon
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
Współpraca z innymi programistami, projektantami, inżynierami oraz menadżerami produktu w celu poprawy jakości oraz szybkości oprogramowania. Rozwiązywanie problemów z istniejącą architecturą kodu. Projektowanie i wdrażanie rozwiązań, które pomagają tworzyć nowe funkcje szybciej i bezpieczniej zachowując wysoki poziom produktu. Rozpowszechnianie udanych pomysłów i rozwiązań do innych zespołów w firmie
Spartez sp. z o.o. sp. k. - 2017-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja pracy sekretariatu Komendanta Placówki Straży Granicznej, dbanie o wizerunek sekretariatu, zapewnienie właściwej obsługi podczas spotkań w gabinecie Komendanta Placówki, prowadzenie terminarza spotkań i przedwsięwzięć słuzbowych, prowadzenie dzienników korespondencyjnych, przyjmowanie i ewidencja poczty, współpraca z kancelaria, obluga połączeń telonicznych, faksowych oraz poczty elektronicznej (zewnętrznej i wewnętrznej, system Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją). prowadzenie i aktualizowanie baz danych niezbędnych do pracy w sekretariacie(godziny pracy 7.30-15.30)
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-08-14 - Sławatycze (lubelskie)
zawieranie transakcji sprzedaży, obsługiwanie kontrahentów wietnamskich, pakowanie towarów dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)