STARSZY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH WYDZIAŁU GRANICZNEGO Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: STARSZY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH WYDZIAŁU GRANICZNEGO
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Oferta ważna do: 6 grudnia 2019 r.Wymiar etatu: 1 (pełny)Liczba stanowisk pracy: 1Miejsce wykonywania pracy: RacibórzPierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Oferujemy:- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13-stkę; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach;- możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy;- stabilne zatrudnienie;- możliwość rozwoju i nauki od specjalistów;- możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów.ZAKRES ZADAŃ:- zapewnienie obsługi kancelaryjnej wydziału, w tym obsługa urządzeń wykorzystywanych w Wydziale Granicznym (EZD) służących do ewidencji dokumentów oraz do przesyłania korespondencji;- doraźne lub okresowe dokonywanie porządkowania zasobu dokumentów jawnych wydziału;- przygotowywanie dokumentacji w ramach Wydziału Granicznego do brakowania lub do przekazania do archiwum;- prowadzenie ewidencji czasu służby funkcjonariuszy pełniących służbę w Komendzie Oddziału i pracowników zatrudnionych w Komendzie Oddziału, poprzez obsługę odpowiedniej aplikacji elektronicznej;- przygotowywanie rocznych kart obecności funkcjonariuszy i pracowników wydziału w oparciu o system CBD SG SWK;- przygotowywanie okresowych bądź doraźnych informacji związanych z obecnością w służbie/pracy funkcjonariuszy/pracowników wydziału;- uzgadnianie oraz przygotowywanie spotkań służbowych Naczelnika Wydziału;- wykonywanie dokumentów i zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału, celem zapewnienia prawidłowej realizacji zadań znajdujących się we właściwości merytorycznej Wydziału Granicznego.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE:- wykształcenie średnie;- podstawowa znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Straży Granicznej;- podstawowa wiedza z zakresu przepisów regulujących czas pracy w oparciu o Kodeks Pracy oraz ustawę o SG;- umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office;- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE;- posiadanie obywatelstwa polskiego;- korzystanie z pełni praw publicznych;- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:- wykształcenie wyższe;- posiadanie powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub w pracy biurowej;- umiejętność wykonywania prezentacji multimedialnych;- umiejętność prowadzenia korespondencji mailowej w oparciu o użytkowany w SG system klienta pocztowego;- posiadanie wiedzy z zakresu archiwizacji dokumentów;- znajomość języka czeskiego lub słowackiego na poziomie A1.
Data publikacji: 2019-11-25
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta ważna do: 6 grudnia 2019 r.Wymiar etatu: 1 (pełny)Liczba stanowisk pracy: 1Miejsce wykonywania pracy: RacibórzPierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Oferujemy:- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13-stkę; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach;- możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy;- stabilne zatrudnienie;- możliwość rozwoju i nauki od specjalistów;- możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów.ZAKRES ZADAŃ:- zapewnienie obsługi kancelaryjnej wydziału, w tym obsługa urządzeń wykorzystywanych w Wydziale Granicznym (EZD) służących do ewidencji dokumentów oraz do przesyłania korespondencji;- doraźne lub okresowe dokonywanie porządkowania zasobu dokumentów jawnych wydziału;- przygotowywanie dokumentacji w ramach Wydziału Granicznego do brakowania lub do przekazania do archiwum;- prowadzenie ewidencji czasu służby funkcjonariuszy pełniących służbę w Komendzie Oddziału i pracowników zatrudnionych w Komendzie Oddziału, poprzez obsługę odpowiedniej aplikacji elektronicznej;- przygotowywanie rocznych kart obecności funkcjonariuszy i pracowników wydziału w oparciu o system CBD SG SWK;- przygotowywanie okresowych bądź doraźnych informacji związanych z obecnością w służbie/pracy funkcjonariuszy/pracowników wydziału;- uzgadnianie oraz przygotowywanie spotkań służbowych Naczelnika Wydziału;- wykonywanie dokumentów i zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału, celem zapewnienia prawidłowej realizacji zadań znajdujących się we właściwości merytorycznej Wydziału Granicznego.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE:- wykształcenie średnie;- podstawowa znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Straży Granicznej;- podstawowa wiedza z zakresu przepisów regulujących czas pracy w oparciu o Kodeks Pracy oraz ustawę o SG;- umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office;- umiejętność obsługi urządzeń biurowych;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE;- posiadanie obywatelstwa polskiego;- korzystanie z pełni praw publicznych;- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:- wykształcenie wyższe;- posiadanie powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub w pracy biurowej;- umiejętność wykonywania prezentacji multimedialnych;- umiejętność prowadzenia korespondencji mailowej w oparciu o użytkowany w SG system klienta pocztowego;- posiadanie wiedzy z zakresu archiwizacji dokumentów;- znajomość języka czeskiego lub słowackiego na poziomie A1.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH WYDZIAŁU GRANICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2019
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:1. CV i list motywacyjny;2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;3. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018. 412 tekst jednolity wraz z późn. zm.);4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;6. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów/tek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/tek;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego;4. kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka czeskiego lub słowackiego na poziomie A1.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć w terminie: 25 listopada 2019 r. - 6 grudnia 2019 r.- Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.- Miejsce składania dokumentów: Śląski Oddział Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2 47 400 RacibórzDANE OSOBOWE KLAUZULA INFORMACYJNA:Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych, nie będzie możliwy udział w naborze.Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl.Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl.Cel przetwarzania danych: przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej na podst. art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. 2017 r. poz. 1889 ze zm.)Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboruDane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tym również nie będą podlegały profilowaniu.INNE INFORMACJE:- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.- Proponowane wynagrodzenie brutto: 2250,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 41-39, (32) 414 4342.Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 25.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?963eb6bd69b30be86a0466ec3e33b4fc
Podobne oferty pracy
obsługa gości
kontakt przez OHP - 2017-05-15 - Rowy (pomorskie)
prowadzenie ewidencji w zakresie gospodarki terenami zielonymi
Jednostka Wojskowa 1156/ Jednostka Wojskowa 2823 / 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
- rozliczanie pracy,- obsługa biura,- prowadzenie administracji kadrowej,- tłumaczenie dokumentów,- praca w firmie międzynarodowej.Umowa na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
składanie zamówień na zaopatrzenie jednostek wojskowych i instytucji w sprzęt służby żywnościowej, nadzór nad utrzymaniem nakazanych ilości sprzętu w ramach ziezbędnego zapasu użytku bierzącego oraz zapasu wojennego
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2015-12-23 - Świętoszów (dolnośląskie)
prace w ogrodach, pielęgnacja i zakładanie ogrodów
"Ogrody z Diamentu" Barbara Laprus - 2017-05-16 - Diament (świętokrzyskie)
Wymagania: umiejętność projektowania warstw fizycznej i łącza danych dna potrzeby systemów radiokomunikacji mobilnej w 5G, OFDM, MIMO, RRM, znajomość procesów standaryzacji 3GPP, doświadczenie w prowadzeniu badań symulacyjnych z wykorzystaniem oprogramowania MatLABZAKRES OBOWIĄZKÓW: analiza, optymalizacja i specyfikacja algorytmów warstwy fizycznej i łącza danych dla celów implementacji w produktach. Pracownik będzie ekspertem w dziedzinie badań nad sieciami mobilnymi przyszłości (rok 2020 i dalej), będzie uczestniczył w procesie tworzenia i oceny innowacyjnych rozwiązań oraz tworzenia własności intelektualnej (patentów)
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnej informacji, odbieranie i selekcjonowanie korespondencji, przygotowywanie korespondencji, obsługa telefonów, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych, prowadzenie grafiku potkań kierownictwa.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-11-21 - Lubań (dolnośląskie)
Utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami i partnerami głównie z krajów UE oraz z INdi, bezposredni kontakt z zespołem informatycznym z Indi
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
Prace pomocnicze przy montażu stolarki otworowej
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Budowa modeli wyceny ryzyka rynkowego księgi handlowej banku, definiowanie wymagań nowych modeli przy uwzględnianiu uwarunkowań prawnych i regulacyjnych, dokumentacja założeń modeli i umiejętności efektywnego podsumowania wykonanych zadań, współpraca i nienaganna komunikacja w ramach zespołu jak i poza nim
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Kraków (małopolskie)
analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampanii w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawidłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie, blokowanie treści szkodliwych, obsluga klienta, monitoring treści, raportowanie, pracodawca zapewnia zakwaterowania, wyzywienie i podróże
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Kraków (małopolskie)
sprzatanie, opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi.
STOWARZYSZENIE "MILA I PRZYJACIELE" - 2017-10-26 - Łobodno (śląskie)
wycinanie i przyklejanie sztukaterii; obróbka i montaż na budowie; wykonywanie przedmiarów i odmiarów robot; praca w Opolu i Wrocławiu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
- Prowadzenie spraw emerytalno-rentowych- Pracowywanie projektów decyzji administracyjnych- Obsługa systemów informatycznych
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA (KASJER)
FIRMA SKOTI MARCIN SKOTNICKI - 2016-08-22 - Jemielnica (opolskie)
transport towarów po Polsce i UE
TRANSPORT CIĘŻAROWY MIECZYSŁAW STECKO - 2017-08-17 - Namysłów (opolskie)
prace na stolarni
kontakt przez PUP - 2015-07-20 - Przasnysz (mazowieckie)
- Planowanie i rozliczanie środków finansowych w zakresie wydatków Sekcji Komunikacji Społecznej, zbieranie i zgłaszanie potrzeb w zakresie sprzętu, materiałów i wyposażenia, opracowywanie rocznego zapotrzebowania na prasę i wydawnictwa fachowe, współpraca w zakresie pomocy i wsparcia kombatantów na obszarze odpowiedzialności 13.ŚBOT, zbieranie i opracowywanie materiałów do meldunku i sprawozdań o stanie dyscypliny i analizy nastrojów i przedstawianie ich Szefowi Sekcji Komunikacji Społecznej, zbieranie i opracowywanie materiałów edukacyjnych z zakres dziedzictwa narodowego, tradycji oręża polskiego i tradycji jednostki wojskowej. Miejsce wykonywania pracy: 13. Śląska Brygada Obrony Terytorialnej w Katowicach, przy ul. Francuska 30. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto + 10%premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie, wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana biegła obsługa komputera i programów z pakietu Office, Windows. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 261-124-112) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Zamość (lubelskie)
Pomocnik operatorów maszyn do przeszkolenia na operatora maszyny
SANGLASS S.A. - 2019-09-25 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Buczkowice (śląskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji - przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyślnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości - dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie oraz przez członków zespołu przed zamknięciem księgowania w celu uniknięcia konieczności wprowadzania zbędnych korekt, przeprowadzanie wymaganych uzgodnień, kont, realizacja odpowiednich rozliczeń i korekt, gdy jest to wymagane, prowadzenie i aktualizacja ewidencji kont z zachowaniem wysokiego poziomu dokładności, przygotowanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, oraz dążenie do przeprowadzania działań naprawczych, zrozumienie oraz księgowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, podatek VAT i podatek dochodowy od osób prawnych.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie pracownikami rozlokowanymi w różnych zeposłach, zarządzanie procesem dostarczania usług do Klientów, odpowiedzialność za jakość dostarczanych do klienta usług od strony produkcji oprogramowania, radzenie sobie ze skomplikowanymi kwestiami z obszaru inżynierii oprogramowania - zapewniając że projekt, kod oraz ogólne rozwiązanie zastosowane spełnia wymogi jakości
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku Starszy Analityk Biznesowy (Senior Business Analyst) wymagana znajomości języka angielskiego w celu kontaktowania się z angielskojęzycznymi klientami spółki, kontaktowania się z organami spółki matki oraz powiązanych spółek w ramach grupy kapitałowej.Jedna zmiana, umowa na czas określonyOsoba zatrudniona na stanowisku Starszy Analityk Biznesowy(Senior Business Analyst) ma za zadanie m.in: - opracować szczegółowe plany procesów biznesowych, wymagań i specyfikacji, plany testowe- nadzór i kontrola oraz asystowanie przy powstawaniu projektów-sporządzanie analiz finansowych, planowanie projektów, usprawnianie procesów- kontrola i nadzór nad członkami zespołu, sporządzanie prezentacji dla klienta- raportowanie o statusie projektu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Pęcław (dolnośląskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Lębork (pomorskie)
Prowadzenie wykładów, szkoleń, kursów z zakresu psychologii, medycyny naturalnej, psychologii integracyjnej, terapii zdrowotnej według systemu Reiki, przygotowywanie materiałów dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie z przepisami BHP, przygotowanie stanowiska pracy, przyjmowanie dostaw towarów, obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie towarów do sprzedaży, bezpośrednie obsługa klienta
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Celińska-Jakubowicz Mariola - 2019-09-17 - Celiny (lubelskie)