STARSZY REFERENT DO SPRAW SEKRETARIATU, SAMORZ. ORGANIZ., PŁAC, ZUS, PODATKÓW Jaworzno oferta pracy Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: STARSZY REFERENT DO SPRAW SEKRETARIATU, SAMORZ. ORGANIZ., PŁAC, ZUS, PODATKÓW
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie kancelarii Sp.-ni,2. Prowadzenie agend Walnego Zgromadzenia, Rady Nadzorczej, Zarządu,3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem płac, rozliczanie składek ZUS i podatków od osób fizycznych
Data publikacji: 2019-09-19
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Granitowa 4, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie kancelarii Sp.-ni,2. Prowadzenie agend Walnego Zgromadzenia, Rady Nadzorczej, Zarządu,3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z naliczaniem płac, rozliczanie składek ZUS i podatków od osób fizycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DO SPRAW SEKRETARIATU, SAMORZ. ORGANIZ., PŁAC, ZUS, PODATKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Granitowa 4, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny z klauzulą o ochronie danych osobowych, CV, odpisy dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i staż pracy.Ofertę wraz z dokumentami należy kierować na adres Spółdzielni: 43-600 Jaworzno, ul. Granitowa 4 lub osobiście w Spółdzielni w pok. nr 10 w godz. pracy Spółdzielni.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Granitowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: zarzadzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0ccdf0d6be07f5773a982dabf87c7dca
Podobne oferty pracy
udział w opracowywaniu planów remontów inwestycji, przygotowywanie i weryfikacja umów, nadzór nad robotami i zaopatrzeniem
PALMIARNIA POZNAŃSKA - 2017-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
montowanie i naprawa opon ciężarowych
kontakt przez PUP - 2015-11-06 - Kryspinów (małopolskie)
obsługa gości pomoc w organizacji imprez w cateringu utrzymanie porzadku na sali
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Rogów-Wieś (łódzkie)
obsługa klienta, ekspozycja towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
GIOTTO POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Wymyśle Polskie (mazowieckie)
Obsługa restauracji, praca na kuchni, prace porządkowe
KAMART Ewa Łazowska - 2015-11-02 - Kalisz (wielkopolskie)
Sporządzanie list wypłat uposażeń żołnieżom niezawodowym powoływanym na ćwiczenia. Analiza realizacji planów finansowych Sekcji Rachuby i Płac. Scalanie cząstkowych planów wykonywanych przez pracowników sekcji. Planowanie potrzeb finansowych w zakresie uposażeń i wynagrodzeń oraz dodatkowych należności. Prowadzenie korespondencji z instytucjami (udzielanie odpowiedzi na pisma). Wykonywanie harmonogramów rocznych i miesięcznych na środki finansowe przeznaczone na wypłaty. Zastępstwo starszego kasjera. Archiwizacja dokumentów sekcji.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie sprawozdań, raportów, deklaracji, uzgodnienie kont
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2016-08-05 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Praca w systemie WMS Qaguar, organizacja i kontrola inwentaryzacji, organizacja pracy i nadzór nad podległym zespołem, zapewnienie przestrzegania procedur operacyjnych oraz BHP. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzianch 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Pruszków (mazowieckie)
-
ZAKŁAD USŁUG KOMINIARSKICH T. KĘDZIERSKI - 2016-05-27 - Wroniawy (wielkopolskie)
PROWADZENIE URZĄDZEŃ EWIDENCYJNYCH W CELU UDOKUMENTOWANIA OBIEGU DOKUMENTACJI, W WERSJI PAPIEROWEJ ORAZ ELEKTRONICZNEJ. PRZYJMOWANIE DO ZASOBÓW DOKUMENTACJI SPRAWDZONEJ POD WZGLĘDEM FORMALNYM. UCZESTNICZENIE W PRACACH WERYFIKACYJNYCH DOKUMENTACJI ORAZ NISZCZENIU MATERIAŁÓW ZBĘDNYCH.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE EKONOMICZNE LUB ADMINISTRACJA ( 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYCH STANOWISKU), WYŻSZE EKONOMIA LUB ADMINISTRACJA. BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA (MS OFFICE), UMIEJĘTNOŚĆ SKRUPULATNEGO I RZETELNEGO PROWADZENIA EWIDENCJI POSIADANYCH W ZASOBACH DOKUMENTÓW, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH. ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW W ZAKRESIE OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I PRAKTYCZNEGO ICH ZASTOSOWANIA. ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW W ZAKRESIE ARCHIWIZACJI I NISZCZENIA DOKUMENTÓW. MILE WIDZIANE POSIADANIE POŚWIADCZENIA BEZPIECZEŃSTWA WYDANEGO PRZEZ SKW LUB ABW. POSIADANIE ZAŚWIADCZENIA O ODBYCIU SZKOLENIA SPECJALISTYCZNEGO DLA KIEROWNIKÓW KANCELARII TAJNEJ. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU ZWIĄZANYM Z OCHRONĄ INFORMACJI NIEJAWNYCH I INSTYTUCJACH MON. KONTAKT TELEFONICZNY 261 45 20 32, CV NA EMAIL - rziszczecin (at) ron.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-10-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
produkcja i montaż mebli kuchennych. Praca w godzinach 07:00-15:00.
Grabowski Jan Zakład Stolarski - 2018-01-24 - Gołuchowice (małopolskie)
OBSŁUGA LINII PRODUKCYJNEJ
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Ząbki (mazowieckie)
Prace na stanowisku starszy referent w kanelarii warsztatów remontowych techniki morskiej KPW. Opracowywanie dokumentów i pism dotyczacych działalnosci biezacej wrtm. Sporzadzanie kart roboczych wrtm. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń. Prowadzenie wszelkich korespondencji doyuczacychzadań realizowanych przez wrtm. Sporzadzanie dokumentów dotyczacych pracowników: wykaz godzin, listy obecnosci, wspołpraca z sekcjami.
Komenda Portu Wojennego - 2017-11-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Sprzedaż wyrobów garmażeryjnych i cukierniczych.
FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWA "WULKAN" Marek Zakrzewski - 2016-05-17 - Jasło (podkarpackie)
Zakres obowiązków- Zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.Oferujemy:- umowę o pracę na czas zastępstwa- zatrudnienie w stabilnej firmie- możliwość rozwoju zawodowego- bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy- sprzęt biurowyWarunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę- konieczność poruszania się po całym obiekcie- konieczność odbywania podróży służbowych- budynek 1 piętrowy z windą- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-08-28 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Ścinka drzewa na zrębach, okrzesywanie i i przeżynanie obalonych drzew za pomocą pilarek łańcuchowych, Shtil, Husqvarna, obsługa traka taśmowego Goltad, Wood-Mizer, układanie, pomiar i znakowanie wyrobionych sortymentów, drobne naprawy pilarek i ich konserwacja, ostrzenie łańcuchów tnących, konserwacja drobne naprawy traka taśmowego, rozładunek, załadunek
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Łódź (łódzkie)
- Aktywny handel stacjonarny oraz bieżąca obsługa zleceń.- Praca w branży: Transport, Spedycja, Logistyka.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto podstawy + prowizja + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Wymagany optymizm, zaangażowanie w pracy, ambicja i wytrwałość w osiąganiu celów. Znajomość baraży i komunikatywne posługiwanie się językiem niemieckim lub angielskim będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: w.biolik (at) aw-polska.pl
AW POLSKA LOGISTYKA SZYDŁOWSKI I WSPÓLNICY SP.JAWNA - 2016-05-12 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i rofesjonalna obsługa Klientów w ramach świadczonych usług, dokonywanie operacji bezgotówkowych i gotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, uczestnictwo w akcjach marketingowych, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w ramach świadczonych usług, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "WYBRZEŻE" - 2016-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
Praktyczna nauka jazdy pojazdami odpowiednimi do danych kategorii prawa jazdy.
Ośrodek Szkolenia Kierowców "CABRIO" Tomasz Nelc - 2018-07-04 - Zamość (lubelskie)
do uzgodnienia
AUTO SERWIS SZCZEPAN BEDNARZ - 2016-03-10 - Błażowa Dolna (podkarpackie)
ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻA BUDOWLANA
BIURO PROJEKTOWE "ART-FAKTORY" S.C - 2016-03-22 - Dębica (podkarpackie)
obróbka metali na warsztacie firmowych
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: mniej niż 13 400 zł/brutto m-c. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Miejsce wykonywania pracy: IBM GSDC, 40-028 Katowice, ul. Francuska 36,42- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00. Praca również w soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 10 lat doświadczenia w branży IT . Wymagane uprawnienia: certyfikat CCNA, MCP, ITIL, VCE, Solarwinds. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, oprogramowania CISCO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Katowice (śląskie)
praca biurowa związana z obsługą komputera i innego sprzętu biurowego
Międzyrzeckie Towarzystwo Budownictwa Społeczego Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Międzyrzecz (lubuskie)
sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej w języku wietnamskim, organizowanie spotkań z klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2020-08-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONJSERWACJA JACHTÓW ORAZ ICH ELEMENTÓW, SPORZĄDZANI RAPORTÓW Z PROWADZONYCH PRAC KONSERWACYJNYCH I NAPRAWCZYCH; WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH. WYDAWANIE I ODBIÓR JACHTÓW NA ZMIANACH CZARTEROWYCH (KONTAKT Z KLIENTAMI).WYMAGANIA:-WYKSZTAŁCENIE BRAK LUB PODSTAWOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE LUB ZAWODOWE,-ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI TECHNICZNEJ JACHTÓW,-UPRAWNIENIA MILE WIDZIANE ŻEGLARSKIE,-JĘZYK ANGIELSKI SŁABY (KOMUNIKATYWNY - KONTAKT Z KLIENTAMI ANGLOJĘZYCZNYMI).GODZINY PRACY 9-17, WYNAGRODZENIE 2500,00 ZŁ BRUTTO.
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Obsługa oprogramowania specjalistycznego do zarządzania zasobami łączności i informatyki w Straży Granicznej- wydawanie użytkownikom rzeczowych aktywów łączności i informatyki Straży Granicznej oraz przyjmowanie i rozliczanie użytkowników w wydanych rzeczowych aktywów,- prowadzenie magazynku podręcznego sekcji,- przyjmowanie sprzętu i materiałów do magazynku podręcznego na podstawie dowodów obrotu materiałowego,- prowadzenie rejestru kart materiałowych oraz kart materiałowych ilościowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami itd.Więcej informacji - na stronie www.oss.strazgraniczna.pl
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2020-11-12 - Lubań (dolnośląskie)
- Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatkę/kandydata na stanowisko: starszy inspektor nadzoru budowlanego w Wydziale Inspekcji ,ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.- Wymiar etatu: 0,85 etatu - Liczba stanowisk pracy: 1- Miejsce wykonywania pracy: Katowice i teren woj. śląskiego.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, - prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz utrzymania obiektów budownictwa,- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w odniesieniu do obowiązków wynikających z wydanych w imieniu ŚWINB decyzji i postanowień,- prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej,- obsługiwanie rejestrów spraw i ewidencji obiektów budowlanych, - kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji, - przygotowywanie okresowych informacji z działalności w terminach wyznaczonychprzez Wojewódzkiego Inspektora, GUNB.Warunki pracy:- praca administracyjno biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na IX piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B),- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 9:00, zakończenie 15:00 a 17:00; Wtorek - Piatek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2020-06-15 - Katowice (śląskie)
prace pomocnicze, pakowanie,segregowanie, sprzątanie
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Zielonka (mazowieckie)