STARSZY REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO BUDOWLANYCH Świętoszów oferta pracy Nadleśnictwo Świętoszów
Stanowisko: STARSZY REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 4 100 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa, nadzór i odbiory robót w terenie. Pierwsza umowa na okres próbny, następną w ramach umowy na czas nieokreślony.
Data publikacji: 2017-07-24
Lokalizacja: Świętoszów (dolnośląskie)
Pracodawca: Nadleśnictwo Świętoszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa, nadzór i odbiory robót w terenie. Pierwsza umowa na okres próbny, następną w ramach umowy na czas nieokreślony.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNO BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętoszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Osiecznica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - budownictwo lub pokrewne i administracyjne. Mile widziane uprawnienia budowlane, znajomość ustawy PZP, prawo jazdy kategorii B, znajomość systemu informatycznego lasów państwowych.
Nazwa pracodawcy: Nadleśnictwo Świętoszów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Brzozowa 17, 59-726 Świętoszów, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym w godzinach 07.00-15.00, tel. 75-7311259
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 07.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Osiecznica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świętoszów
Ulica pracodawcy: Brzozowa
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 24.07.2017
Oferta pracy ważna do: 28.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych, sporzadzanie i werfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-07-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne, min. rok doświadczenia w obszarze utrzymania ruchu, znajomość i umiejętność diagnozowania/programowania sterowników PLC (Siemens, Mitsubishi), umiejętność czytania i analizowania schematów elektrycznych, podstawowa wiedza z zakresu budowy maszyn i systemów sterowania, znajomość języka angielskiego w zakresie czytania i rozumienia dokumentacji technicznej, gotowość do podjęcia pracy w systemie równoważnym i dyżurów, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: usuwanie bieżących awarii, przygotowywanie i weryfikowanie specyfikacji technicznej w celu zamawiania części zamiennych, konserwacja i naprawa urządzeń automatyki, diagnostyka i usprawnianie maszyn, programowanie sterowników PLC, analiza raportów z awarii, raportowanie do przełożonego, udział w projektach (TPM, KAIZEN, 5S); Firma oferuje: ciekawą pracę w dużej, renomowanej i stabilnej firmie, szkolenia i duże możliwości rozwoju zawodowego, kontakt z nowoczesnymi technologiami, atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy, pakiet socjalny; miejsce pracy: Gliwice;
TALENT PARTNERS HUBERT BOJARCZUK - 2016-12-28 - Gliwice (śląskie)
Kierowanie ciągnikiem siodłowym z naczepą.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Mebwar" E. Maślanka - 2018-05-22 - Zawady (łódzkie)
1.Starszy Referent odpowiada za:a)Terminowe i prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych;2)Przestrzeganie w zakładzie pracy zasad współżycia społecznego;3) Utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia;4)Zgodność (legalność) działań służbowych z obowiązującymi przepisami prawa.2.Do obowiązków Starszego Referenta należy:1)Terminowe sporządzanie list wynagrodzeń, potrąceń z wynagrodzeń, innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom wojska 25 WOG przy wykorzystaniu programów SI PROSTA-C, SI PODATEK zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.2)Rejestr zdarzeń gospodarczych wszystkich sporządzonych list wynagrodzeń, dodatkowych należności, księgowanie potrąceń, zobowiązań do ZUS, US,PFRON i innych wierzycieli w oparciu o ZWSI RON.3)Naliczanie świadczeń pieniężnych wynikających z odrębnych przepisów, w tym wynagrodzeń chorobowych, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, świadczeń rehabilitacyjnych dla pracowników;4)Kompletowanie i weryfikowanie dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia list wynagrodzeń pracowników.5)Naliczanie funduszu nagród uznaniowych pracownikom wojska 25 WOG w ramach posiadanego funduszu wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.6)Naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego pracownikom wojska zgodnie z obowiązującymi przepisami.7)Prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników wojska przy wykorzystaniu programów resortowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.8)Bieżące prowadzenie i aktualizacja kart wynagrodzeń pracowników wojska, kart zasiłków chorobowych.9)Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (druk Rp-7), zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracownikom wojska.10)Sporządzanie miesięcznych rozliczeń z wykorzystania funduszu wynagrodzeń.11)Naliczanie składek z tytułu ubezpieczeń zdrowotnych, społecznych, funduszu pracy za pracowników, zleceniobiorców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w oparciu o system informatyczny PŁATNIK.12)Terminowe naliczanie i odprowadzanie składek z tytułu wpłat na PFRON za pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.13)Wystawianie pracownikom rozliczeń rocznych PIT-11, PIT-40, PIT-8C zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych przy wykorzystaniu programów resortowych.14)Comiesięczne porównywanie ksiąg pomocniczych z księgą główną w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, FP.15)Analiza wydatków pod kątem zabezpieczenia w planie finansowym w zakresie wynagrodzeń, PFRON i innych należności pieniężnych przysługujących pracownikom oraz sporządzanie wniosków o zmianę planu finansowego celem przekazania danach do Sekcji Planowania.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-12-23 - Białystok (podlaskie)
Załadunek złomu do żeliwiaków (pieców do topienia żeliwa). Wymagania: wykształcenie podstawowe.
Cementownia "Wejherowo" - 2017-05-19 - Wejherowo (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem Wynagrodzenie 1700 zł netto I zmiana: 08.00 - 16.00 pn-pt
PH EKO Elżbieta Ogórek - 2017-07-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji społecznej w sekcji techniczno-stolarskiej
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
jw
Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT - 2017-07-10 - Warszawa (mazowieckie)
Rozwój, implementacja i wsparcie dla aplikacji IT oraz wsparcie dla zespołów wdrażających i opiekujących się aplikacjami IT i zawartych w nich bazami danych. Tworzenie aplikacji IT w każdym jego stadium, od podstaw, przez wydanie kodu do finalnego produktu. Ścisła współpraca z architektami IT, zespołami wdrażającymi oraz zewnętrznym klientem z wykorzystaniem języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Przetwarzanie elementów backlog pochodzących od zespołu scrum, renderowanie map, praca głównie w języku C ++, a także z technologią OpenGL (ok. 20% przepływu pracy)
GLOBAL OUTSOURCING TEAM SP. Z O.O. - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad prawidłowym stosowaniem komponentów w procesie produkcyjnym, kontakt z azjatyckimi dostawcami w sprawie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Bełchatów (łódzkie)
Nauczyciel logopeda w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2. Wymagania: studia magisterskie w zakresie logopedii oraz przygotowanie pedagogiczne lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz przygotowanie pedagogiczne, Praca z dziećmi niesłyszącymi i słabosłyszącymi. Dodatkowym atutem jest posiadanie przygotowania surdopedagogicznego. Wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem MEN wg stopnia awansu zawodowego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 dla Niesłyszących i Słaboslyszących - 2017-09-22 - Wejherowo (pomorskie)
Praca na stanowisku Starszy Inżynier Oprogramowania (Senior Software Engineer), wymagana biegłej znajomości języka angielskiego, a także znajomości języka hinduskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki oraz jej potencjalnymi pracownikami (głównie z Indii). Osoba zatrudniona na stanowisku Starszy Inżynier Oprogramowania (Senior Software Engineer) ma za zadanie m.in.:- diagnozowanie problemów zgodnie z wymogami, - implementację nowych narzędzi, - kontrolę pracy nowych współpracowników. Proponowany okres zatrudnienia/wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie projektów decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnychWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie oględzin nieruchomościMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
starszy pomocnik konfekcjonowania materiałów ściernych
Sanpro Interim BPO Spółka z ograniczonią odpowiedzialnością , Spółka Komandytowa - 2017-02-07 - Borówiec (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatuWydziału kryminalnego m.in. poprzez:-kompletowanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu dla Naczelnika Wydziału Kryminalnego-ewidencjinowanie korespondencji w dziennikach, rejestrach oraz przygotowywanie korespondencji wysyłkowej-redagowanie i wytwarzanie pism oraz dokumentacji-przyjmowanie od pracowników spraw ostatecznie zakończonych, sporządzanie spisów aktprzekazanych do archiwum oraz protokołów brakowania-rozlicznie protokołami zdawczo-odbiorczymi pracowników i policjantów Wydziału Kryminalnego zwalniających się lub przenoszących się na inne stanowisko służbowe-przedkładanie Naczelnikowi Wydziału wykazu niezałatwionych pracowników i policjantów Wydziału Kryminalnego
Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie - 2017-10-06 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji medycznej, pierwszy kontakt z klientem, przeprowadzanie wywiadu, diagnostyka oparta na badaniach obrazowych, dobór terapii wraz z przeprowadzeniem według schematów oraz potrzeb pacjenta.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Częstochowa (śląskie)
1.Współpraca z liderami zespołów, manadżerami projektów, analitykami biznesowymi, innimi zespołami IT i zespołami biznesowymi w celu opracowania wymagań2.Odpowiedzialny za zmiany i projektowanie aplikacji od strony bazy danych, wykonywane we wspołpracy z innymi deweloperami.3.Dba aby praca zespolu i caly kod przez niego napisany był zgodny ze standardami i zalecaniami firmy oraz odpowiadał najlepszym praktyka branzy.4.Projektowanie i implementacja nowych wymagań biznesowych5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz przedsiębiorstwa oraz zarządzanie korespondencją;aktualizowanie i kompletowanie dokumentów potwierdzających wiarygodność przedsiębiorstwa;nadzorowanie segregowania i archiwizowania dokumentów;zapewnianie funkcjonowania urządzeń i sprzętu biurowego;organizowanie spotkań, konferencji oraz wyjazdów integracyjnych pracowników;sporządzanie instrukcji, procedur i regulaminów w zakresie czynności biurowych;organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników;motywowanie, ocenianie i premiowanie podległych pracowników;
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Otwock (mazowieckie)
Utrzymywanie porządki i higieny, przygotowywanie produktów do sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie należności, odbieranie i wysyłanie zamówień, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, otwieranie i zamykanie punktu sprzedaży, przeprowadzanie inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Lisy (łódzkie)
Nauczanie języka angielskiego w klasach I-IV. Napisanie programu nauczania języka angielskiego.
Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego Nr 30 przy PCT - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; co najmniej rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat.C; zakres obowiązków: rozwożenie towaru z hurtowni do odbiorców; jedna zmiana miejsce pracy: teren całego kraju
DOMO-STYL A.KOBYLEC, A.KULIG SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-27 - Gliwice (śląskie)
tworzenie, otrzymywanie dokumentacji testowej, przygotowanie skryptów do testów automatycznych ,opracowywanie wyników testów,przegląd i opracowywanie raportów z wymagań programowych i szczegółowych projektu, ciągła współpraca z zagranicznymi klientami za granicą: Ukraina,USA, i podróże służbowe, telekonferencje
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
Fryzjer męski - 1/2 etatu
Salon Fryzjerski Damsko Męski IWONA Józef Świątek - 2015-11-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wdrażanie zorganizowanego procesu zarządzania projektem w firmie, utrzymywanie bardzo dobrej relacji biznesowej z klientami, odpowiadanie na zapytania pracowników i wsparcie w zakresie wdrażanych projektów, analiza zgłaszanych propozycji ulepszenia procesów i nadawanie kategorii ważności planowanym zmianom, przygotowywanie raportów szacunkowych dla rozwoju firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kraków (małopolskie)
inicjowanie i koordynowanie procesami budżetowymi oraz prognozowanie procesów występujących pomiędzy firmą a OC EU/EEMA, - analizy finansowe oraz raportowanie, zapewnienie terminowego i dokładnego zbierania, walidacji, konsolidacji oraz analizy informacji finansowych wewnątrz wszystkich oddziałów firmy; - rachunkowość: wykonywanie/utrzymanie działań zamykających na koniec okresu sprawozdawczego w odpowiednich dziedzinach, zawierające koszty świadczeń pracowniczych w celu zapewnienia terminowego i dokładnego raportowania zgodnie z wymogami US GAAP oraz wymogami urzędowymi, - utrzymanie systemów finansowych, terminowe aktualizacje oświadczeń finansowych w dokumentach/systemach/raportach dla wewnętrznych i zewnętrznych klientów lub zainteresowanych stron zgodnie z wytycznymi i wymaganiami firmy, - usprawnienie procesów oraz systemów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Kraków (małopolskie)
Projektowanie i rozwój produktów i procesów w celu dostarczania założeń projektowych albo w związku z zarządzaniem zyskiem, nowymi produktami i rozszerzaniem istniejących linii produktów, poprawą jakości i zarządzaniem jakością marki oraz transferami produktów i start-upami. Projektowanie i rozwój produktów i procesów z zapewnieniem zasad troski o konsumenta i zachowaniem zasad i polityk jakości Mondelez. Samodzielne organizowanie i wdrażanie badań pilotażowych i przemysłowych, w tym analizy danych, monitorowania danych, korekty danych oraz dostarczania wyników i raportów technicznych do menedżerów, personelu technicznego i partnerów z innych działów. Zarządzanie walidacją produktów B+R. Dostarczanie specyfikacji i odpowiedniej dokumentacji zgodnie z polityką Mondelez. Aktywny wkład w prace badawcze. Komunikacja w ramach interdyscyplinarnego zespołu projektowego. Konsultacje ze specjalistami i naukowcami z innych krajów.Umowa na czas określony, jedna zmiana, miejsce pracy: Bielany Wrocławskie.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
wykonywanie elementów betonowych,wykonywanie zbrojeń
PREF - BUD Sp. z o. o. - 2017-03-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie porządku na terenie obiektu - banku
INWEMER SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kontrola pracowników, patrolowanie terenu oraz nadzór nad sytemem ochrony.
TOMMAX KONCESJONOWANA FIRMA OCHRONY MIENIA I OSÓB SP. ZO. O. - 2017-03-29 - Ropczyce (podkarpackie)