STARSZY REFERENT Białystok oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 4 w Białymstoku
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: 1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.2. Przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3. Nadzór nad terminowością szkoleń bhp pracowników.4. Wydawanie skierowań i kontrola terminowości wykonywanych badań wstępnych, kontrolnych i okresowych przez nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami.5. Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań do GUS i PFRON w zakresie spraw kadrowych.6. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do SIO w zakresie spraw kadrowych.7. Przyjmowanie dokumentacji oraz prowadzenie składnicy akt.8. Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych oraz pomocą zdrowotną dla nauczycieli.9. Prowadzenie ewidencji ilościowej zakupionych i wydanych biletów MPK.10. Merytoryczne przygotowywanie faktur do przelewów (pieczątki, zbieranie podpisów).
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Białymstoku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowska 6a, 15-459 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.2. Przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3. Nadzór nad terminowością szkoleń bhp pracowników.4. Wydawanie skierowań i kontrola terminowości wykonywanych badań wstępnych, kontrolnych i okresowych przez nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami.5. Sporządzanie i przekazywanie sprawozdań do GUS i PFRON w zakresie spraw kadrowych.6. Przygotowywanie i wprowadzanie danych do SIO w zakresie spraw kadrowych.7. Przyjmowanie dokumentacji oraz prowadzenie składnicy akt.8. Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych oraz pomocą zdrowotną dla nauczycieli.9. Prowadzenie ewidencji ilościowej zakupionych i wydanych biletów MPK.10. Merytoryczne przygotowywanie faktur do przelewów (pieczątki, zbieranie podpisów).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: zasadnicze w przedziale: 1300 zł brutto + dodatek za wysługę lat w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego + premia w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie.2. Wyksztalcenie min. średnie.3. Staż pracy: wykształcenie średnie minimum 2 lata; wykształcenie wyższe - 0.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5.Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.II. Wymagania dodatkowe:1. Znajomość ustawy Kodeks pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Karta nauczyciela, przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.2. Mile widziana znajomość programów: Vulcan, SIO.3. Znajomość obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office).4. Samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność.5. Umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Białymstoku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Częstochowska 6a, 15-459 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV lub kwestionariusz osobowy.2. List motywacyjny.3. Kserokopie dyplomu wyższej uczelni lub świadectwo maturalne oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających nabyte umiejętności.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie.5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Oświadczenie o pełniej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), oraz potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjnąV. Termin i miejsce składania dokumentów:1. Termin do dnia 28.01.20202. Miejsce: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Sybiraków ul. Częstochowska 6A 15-459 Białystok w zamkniętej kopercie, z dopiskiem Nabór na stanowisko STARSZY REFERENT. VII. Informacje dodatkowe:1. Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie.2. Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do szkoły), w sposób inny niż w określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór nie będą uwzględnione w prowadzonym postępowaniu.3. Dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru (po podaniu nazwy konkursu, za okazaniem dowodu tożsamości) w sekretariacie szkoły. Po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone. VII. Informacje dodatkowe:1. Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie.2. Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do szkoły), w sposób inny niż w określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór nie będą uwzględnione w prowadzonym postępowaniu.3. Dokumenty aplikacyjne kandydatów mogą być odbierane osobiście przez osoby zainteresowane w ciągu miesiąca od dnia zakończenia procedury naboru (po podaniu nazwy konkursu, za okazaniem dowodu tożsamości) w sekretariacie szkoły. Po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Adres strony pracodawcy: www.sp4bialystok.vizz.pl
Ulica pracodawcy: Częstochowska
Numer budynku pracodawcy: 6a
Profil działalności pracodawcy: Szkoły podstawowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 28.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9eaa3bcce3c4f5e9a13f84740f1f33e4
Podobne oferty pracy
1. Prowadzenie i nadzorowanie bieżącego zadania pt.: Wykonanie dokumentacji kosztorysowej i projektowej niezbędnej do realizacji zadania pn. Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Związku oraz nadzór nad budową Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w tym między innymi: - nadzór nad terminową i prawidłową pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym realizacją zadania (zapoznanie się z dokumentacją techniczną, prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych),- przygotowanie postępowań o zamówienie publiczne na dostawy, roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne,- monitoring realizacji zadań pod kątem zawiązanych umów na dofinansowanie budowy i wyposażenia PSZOK, monitoring wskaźników projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, a także kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową,- nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji,- bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje,-kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym,-uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,2. Koordynacja pracy Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).3. Nadzór nad pracą PSZOK.4. Prowadzenie ewidencji i przygotowywanie analiz dotyczących gospodarki odpadami w ramach PSZOK oraz analiz ekonomicznych dotyczących funkcjonowania PSZOK-ów.5. Prowadzenie działań kontrolnych dotyczących prawidłowości prowadzenia gospodarki odpadami przez Punkty Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych;
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION" - 2019-05-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Utrzymywanie porządku w budynku szkoły.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 342 - 2020-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
według stanowiska
GRUPA 24 PIOTROWSCY Spółka Jawna - 2016-07-19 - Zielona Góra (lubuskie)
- ocena modeli biznesowych- kontrola finasowa wszystkich transakcji klienta- bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim i języku ukraińskim- umowa o pracę na czas określony na 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Łódź (łódzkie)
Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;-analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;-analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;-koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;-definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;-przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;-ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;-praca metodologią agile oraz scrum.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)
Praca w terenie oraz na produkcji w siedzibie firmy-spawanie,szlifowanie,montaż konstrukcji.
Konstrukcje Stalowe Dudek - 2017-11-03 - Oława (dolnośląskie)
kompletowanie zamówień, rozmieszczanie towaru na terenie magazynu, obsługa skanera
Logwin Air+ Ocean Poland Sp. z o.o. - 2017-07-29 - Nadarzyn (mazowieckie)
.
F.U.H. MED-FER Wiesław Fereniec - 2017-08-22 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Przewóz rzeczy na terenie kraju.
USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ, BUDOWLANE KRZYSZTOF SZNIP - 2017-10-04 - Garbno (warmińsko-mazurskie)
- projektowanie i tworzenie kodu; - komunikacja z partnerami biznesowymi i członkami zespołów developerskich; - analiza wymagań; - testowanie kodu i dostosowywanie funkcjonalności do użytkownika końcowego; - oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w Katedrze i Załadzie Farmakognozji z Ogrodem Roślin Leczniczych GUM. Obsługa aparatury chromatograficznej, w tym systemów HPLC, w sprzężeniu z detektorem masowym. Prowadzenie laboratorium analitycznego w obszarze chromatografii HPLC (jednowymiarowa i dwuwymiarowa), w systemach analitycznym i preparatywnym. Udział w badaniach naukowych.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-03-04 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: marketing, administracja, zarządzanie; staż pracy: 2; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu zarządu (obsługa korespondencji, spotkań z kontrahentami, prowadzenie kalendarza spotkań) organizacja delegacji członków Zarządu oraz rozliczanie delegacji, przygotowanie raportu kasowego i wystawianie faktur, wsparcie działu handlowego w zakresie: badania rynku (ocena szans rynkowych dla produktów), wyszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KOM-STAL Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)
praca w kancelarii komornika
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU BETONÓW PREFABET KURZĘTNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-02 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne zaprojektowanie zleconych projektów badawczych. Samodzielne wykonanie eksperymentów. Dbanie o zasoby do projektu. Samodzielne rozwiązywanie problemów napotkanych w trakcie eksperymentów, prac badawczych. Samodzielna obsługa sprzętu niezbędnego do wykonywania projektów. Raportowanie do bezpośredniego przełożonego statusów projektu adekwatnie do potrzeb w ramach danego projektu. Przygotowywanie jakościowych informacji na potrzeby komunikacji z klientem . Przygotowywanie specyfikacji do ofert handlowych. Udział w telekonferencjach z klientem, raportowanie postępu merytorycznego.
kontakt przez PUP - 2020-05-26 - Kraków (małopolskie)
konfekcjonowanie materiałów ściernych, kontrola odwzorowania produktów wg wytycznych, przestrzeganie wewnętrznych procedur, pomoc przy naprawie urządzeń, realizacja zadań z zachowaniem standardów jakości, przestrzeganie zasad BHP, utrzymywane porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Gądki (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
- współudział w planowaniu i realizowaniu działań informacyjnych;- właściwe archiwizowanie dokumentacji z realizowanych przez zespół zadań; współudział w przygotowaniu, prowadzeniu i analizowaniu spotkań,- realizowanie działalności szkoleniowo-metodycznej dotyczącej zagrożeń w środowisku informacyjnym;- prowadzenie korespondencji mailowej/telefonicznej z podmiotami zewnętrznymi;- pełnienie funkcji Inspektora Danych Osobowych.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-12-18 - Białystok (podlaskie)
• Montaż elementów złożeniowych zgodnie z wytycznymi i dokumentacją,• Nadruk odpowiednich elementów zgodnie z wytycznymi oraz dokumentacją,• Kontrola jakości wytwarzanych wyrobów w odniesieniu do wymagań,• Rework wyrobów zgodnie z wytycznymi,• Segregacja odpadów,• Konfekcja i pakowanie wyrobów gotowych,• Raportowanie wyników pracy bezpośredniemu przełożonemu,• Realizacja zadań zleconych przez przełożonego,• Uzupełnianie wymaganą dokumentację,• Niezwłocznie informuje Lidera zmiany o wszystkich zauważonych problemach w przebiegu montażu czy nadruku,• Utrzymuje porządek w obszarze wykonywanej pracy• Przestrzega przepisów BHP• Przestrzega procedur firmy,• Aktywnie uczestniczy w okresowych inwentaryzacjach na obszarze dekoracji.Praca w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.Przewidywany okres zatrudnienia: 2 lata.
Plastmer Sp. z o.o. sp.k. - 2020-07-09 - Smolec (dolnośląskie)
obsługa urządzeń fiskalnych, obsługa maszyny do lodów włoskich, umiejętność dozowania porcji, umiejętnosć przyjmowania zamówień na ciasto od indywidualnych klientów, obsługa klienta przyjmowanie reklamacji, pomoc przy doborze zamówień indywidualnych, uzupełnianie dokumentacji HACCP, zamawianie towaru od producenta, umiejętność rozpoznawania wadliwego produktu.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie robót ogólnobudowlanych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Częstochowa (śląskie)
umowa o prace na czas określony, praca na jedna zmiane, obowiązki : wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy-Prawo o miarach, wykonywanie pomiarów komparacyjnych,tworzenie i archiwizowanie zapisów z wykonanych pomiarów ,aktualizacja systemu zarządzania ,wykonywanie przeglądów i serwosów aparartury kontrolno-pomiarowej wydziału,przygotowywanie materiałów do projektów dokumetacji związanych z działalnością urzędu,prowadzenie prac administracyjno biurowych,znajomośc systemów zarządzania jakością wg normy CPN-EN ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001,miejsce wykonywania pracy : Wrocław, ul. Ml.Techników 61/63 Okręgowy Urząd Miar, Wydział Elektroniki,wysokość wynagrodzenia miesięcznie brutto; 2435 zł (wysługa lat)oferta pracy dostępna w sali E
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
spawanie bram, ogrodzeń, konstrukcji, pierwsza umowa na okres próbny
METALOPLASTYKA MAKUTYNOWICZ DANIEL - 2017-03-14 - Jędrzychowice (dolnośląskie)
etykietowanie towarów, zabezpieczanie towarów, kompletacja towarów, obsługa taśmy, obsługa specjalistycznego sprzętudo pakowania, rozładunek towarów.
PARTNER TEMPS Sp. z o.o. Sp. kom. - 2017-10-25 - Piaseczno (mazowieckie)
- Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;- Uzgadnianie z osobami funkcyjnymi treści wzorów i umów;- Przygotowywanie okresowych sprawozdań i meldunków;- Obsługa systemów finansowo-księgowych;- Przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki oraz ich bieżąca aktualizacja;- Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących przepisów;- Pełnienie obowiązków wynikających z nadanych pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, listy motywacyjny oraz klauzula RODO): 4rblog.kadry (at) ron.mil.pl
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2020-07-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń na temat awarii sprzetu łączności i informatyki oraz systemów dozoru elektrycznego. Nadzór nad sprawnością policyjnych systemów łączności radiowej i telefonicznej. Realizacja obowiązków lokalnego administratora systemu informatycznego ESOD/SIDAS. Prowadzenie ewidencji nadanych uprawnień i upoważnień do KSIP. Wykonywanie zadań zastępcy administratora systemu opracowania dokumentów niejawnych (ODN). Realizacja obowiązków lokalnego administratora stanowiska dostepowego podsystemów i systemów SWOP. Wdrażanie nowych systemów informatycznych oraz aplikacji, konfiguracja i aktualizacja oprogramowaniea systemowego oraz antywirusowego.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI w Wejherowie - 2018-10-04 - Wejherowo (pomorskie)
kompletacja towaru na magazynie, inne prace z użyciem wózka widłowego. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 miesiące, uprawnienia na wózki widłowe. Praca w godzinach 11-22. Miejsce wykonywania pracy Mysłowice ul. Białobrzeska/
PULIRE WAREHOUSE Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Mysłowice (śląskie)
Wprowadzanie druków do systemu
kontakt przez PUP - 2020-06-08 - Stare Babice (mazowieckie)