STARSZY RATOWNIK Gliwice oferta pracy Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
Stanowisko: STARSZY RATOWNIK
Wynagrodzenie: od 3 350 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie; niekaralność; szczegóły oferty na stronie : http://www.kmpsp.gliwice.pl
Data publikacji: 2019-04-23
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 1, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie; niekaralność; szczegóły oferty na stronie : http://www.kmpsp.gliwice.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 350 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY RATOWNIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: strażak
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Strażak
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Wrocławska 1, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty niezbędne do złożenia podania dostępne są na stronie internetowej http://www.kmpsp.gliwice.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 06.05.2019r
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: strażak
Data dodania oferty pracy: 23.04.2019
Oferta pracy ważna do: 06.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a209806b358a73e45343d845ad14a1c4
Podobne oferty pracy
Koordynacja miesięcznego cyklu zarządzania wydajnością, prognozy biznesowej, planowania biznesowego, analiza rzeczywistych i działań sprawozdawczych w jednym z oddziałów firmy.Komunikacja między partnerami biznesowymi, w tym organizacja sprzedaży, łańcucha dostaw, zespóły kontrolujące rynek, główna siedziba europejska i amerykańska w zakresie kwestii P & A dla dywizji.Współpraca z kierownikami działów i ich bezpośrednimi raportami w zakresie kontrolowania poziomów wydatków i śledzenia problemów z krajami.Nadzór nad zakończeniem procesu księgowania / zakończenia miesiąca za pomocą analizy faktów i kontroli.Na czas i bezproblemowe prognozowanie i planowanie przesyłania danych do systemów koropracyjnych.Terminowe przygotowywanie raportów i materiałów prezentacyjnych do wsparcia planowania biznesowego dla starszych liderów i spotkań z przeglądem strategicznym.Opracowywanie i / lub ulepszanie raportów zarządzania w celu wsparcia lepszych decyzji bznesowych.Proaktywne poszukiwanie i wdrażanie inicjatyw usprawniających procesy.Bycie ekspertem w dziedzinie systemów i raportowania w zakresie dla stron zainteresowanych.Dostarczanie różnych analiz ad - hoc i czynności planowania wsparcia.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Prażki (łódzkie)
Pon-Pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
przewóz towaru, miejsce pracy na terenie całego kraju
DANTRANS S.C. Stanisław Krupa i Radosław Krupa - 2017-05-25 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Łaskarzew (mazowieckie)
Przygotowanie konstrukcji drewnianych, ocieplenia, więźby, przygotowanie na hali produkcyjnej elementów do montażu domów drewnianych. Praca trzyzmianowa w godz. 6.00-14.00, 14-22.00 i 22-6.00 w Bielsku-Białej.
FABRYKA DOMÓW SPOMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa ruchu osobowo-towarowego, obchody powierzonego terenu; portiernia
Czasza Spółka z o.o. Sp. K. - 2018-03-02 - Cieszyn (śląskie)
kierowanie, nadzorowanie pracami branży elektrycznej i ogólnobudowlanej, organizowanie pracy pracowników na podstawie rejestru zgłoszeń, planu remontów, zapotrzebowanie, rozliczanie materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych pobranych przez pracowników.
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku - 2017-06-12 - Gdańsk (pomorskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 14000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 12 lat doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat PMP, CCIE. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, oprogramowania CISCO. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
Rekrutacja słuchaczy do szkół, obsługa sekretariatu szkoły.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu -praca w sklepie odzieżowym.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Limanowa (małopolskie)
Współpraca handlowa z kontrahentami z Chin. Prowadzenie biura spółki. Obsługa korespondencji w j. chińskim.
XUN MI GE sp. z o.o. - 2016-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Czym będziesz się zajmować?telefonicznym umawianiem spotkań handlowychwprowadzaniem danych do systemuwsparciem administracyjnym i telemarketingowym kampanii marketingowychtworzeniem i aktualizacją baz danych klientówidentyfikowaniem potrzeb klienta współpracą z działem sprzedaży oraz marketingu
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Oświęcim (małopolskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 18/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Główne obowiązki:1. Opracowywanie analiz ekonomicznych,2. Opracowywanie bieżących i okresowych sprawozdań finansowych,3. Rejestracja wniosków o zamówienie publiczne w zakresie kosztów administracyjnych i inwestycyjnych,4. Rejestracja umów w zakresie kosztów administracyjnych i inwestycyjnych,5. Prowadzenie spraw i korespondencji w elektronicznym Systemie Obiegu Dokumentacji.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne lub ścisłe). Staż pracy nie jest wymagany. Wymagania konieczne:1. Umiejętność obsługi programów komputerowych MS Word, Excel, Power Point,2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),3. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2007 r. o finansach publicznych (t. j. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.),4. Znajomość przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 160 z późn. zm.).Wymagania pożądane:1. Znajomość zasad kontraktowania świadczeń zdrowotnych,2. Umiejętność prawidłowego formułowania pism.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, samodzielność.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-25 - Katowice (śląskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:- prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałowych w ZWSI RON JW/Instytucji;- prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałowych w ZWSI RON magazynów MPS;- prowadzenie ewidencji porównań stanów w dziale MPS;- przyjmowanie i sprawdzanie prawidłowości wypełniania i dekretowanie zrealizowanych dokumentów przychodowo - rozchodowych;- przekazywanie do kancelarii dokumentów materiałowych oraz księgowych celem przekazania do użytkowników oraz innych OG;- porównywanie zgodności wydanych produktów MPS na rozkazach wyjazdu kartach pracy z dziennikami rozchodu.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-11 - Białystok (podlaskie)
Analiza informacji od klientów na temat jakości produktów firmy, zbieranie i dokumentowanie wymagań, konfigurowanie środowiska, udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych, prowadzenie dokumentacji związanej z jakością produkcji.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie projektów decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnychWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie oględzin nieruchomościMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wstępna analiza potrzeb klienta, sprzedaż produktów dopasowanych do potrzeb klienta, obsługa stałych klientów i pozyskiwanie nowych.Adres miejsca pracy: ul. Celna 11, 48-300 Nysa oraz ul. Rynek 21, 48-340 Głuchołazy.
Meritumkredyt sp. z o.o. - 2016-09-09 - Głuchołazy (opolskie)
Prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży artykułów przemysłowych - mebli, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie i obsługiwanie klientów, doradztwo, obsługa kas fiskalnych, komputerów i innych urządzeń technicznych, prowadzenie dokumentacji handlowej, przyjmowanie i obsługa reklamacji, składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż różnych źródeł energii
POLSKI KONCERN ENERGETYCZNY S.A. - 2016-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
Wytwarzanie oprogramowania w oparciu o język C#. Zbieranie wymagań od biznesu. Wspieranie biznesu w rozwiązywaniu problemów. 4. Dbanie o jakość i aktualizowanie dokumentacji technicznej.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Codzienne wsparcie systemów baz danych typu Oracle zawierających konfiguracje RAC Oraz DataGuard, konserwacja systemów baz danych Oracle, diagnostyka i rozwiązywanie problemów z dostępnością programów, projektowanie rozwiązań baz danych przeprowadzając konfiguracje, wdrażanie nowych projektów, tworzenie dokumentacji.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na produkcji przy pakowaniu ziół oraz ważeniu ziół. przygotowywanie produktów do wysyłki
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ochrona obiektów
Biuro Ochrony Przedsiębiorstw MERPOL Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie i analiza sprawozdania finansowego zgodnie z IFRS (bilans, rachunek zysków i strat, przepływy pieniężne, zmiany w kapitale własnym, noty). Praca z analizą kont, sprawdzanie co jest księgowane na rachunkach przez inne zespoły, upewnianie się, że wpisy są poprawne.Konfiguracja w dziale finansowym procesu dotyczącego przepływu danych wejściowych z różnych źródeł.Ustawienie i ułatwienie procesu obliczania rachunku przychodów i kontrola danych powiązanych z procesem.Składanie raportów do zarządu spółki.Udział w audytach procesów, w których będzie uczestniczyć.Usprawnienie różnych obszarów działania Działu Finansowego.Wdrożenie nowych systemów "Blackline" do kontroli poprawności uzgadniania kont.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
transport cementonaczepą
P.P.H.U "DWORZYŃSKI ROBERT DWORZYŃSKI - 2017-08-31 - Uszczyn (łódzkie)