STARSZY PROGRAMISTA/SENIOR . NET Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY PROGRAMISTA/SENIOR . NET
Wynagrodzenie: od 10 000 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie wysokiej jakości kodu, współpraca z testerami, przeprowadzanie testów jednostkowych
Data publikacji: 2017-02-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie wysokiej jakości kodu, współpraca z testerami, przeprowadzanie testów jednostkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY PROGRAMISTA/SENIOR . NET
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Data zakończenia pracy: 04.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 3 lata doświadczenia w zawodzie programista, znajomość C#/.NET, znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.02.2017
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 07.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Podobne oferty pracy
wykonywanie dokumentacji produkcyjnej konstrukcji stalowych na podstawie dokumentacji konstrukcyjnej. Ocena poprawności i rozwiązań technologicznych w oparciu o możliwości dostępnego parku maszynowego. Weryfikacja ewentualnych niezgodności konstrukcyjnych z projektem, normami i standardami. Współpraca z operatorami poszczególnych gniazd produkcyjnych.
STAMA STAL I BUDOWA MASZYN SP. Z.O.O - 2017-07-18 - Ruda Śląska (śląskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości. Analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności. Analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu. Koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji. Definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych. Przygotowywanie ekspertyzy SME - odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania. Ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta. Praca metodologią agile oraz scrum.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: od 01.07.2017 na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: Zarządzanie, finanse, informatyka lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat na stanowisku Analityka Biznesowego lub pokrewnym związanym z obszarem IT; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum - jest koniecznością. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz praktyki zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.); znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych; silne zaplecze techniczne - znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models; niezależność, systematyczność, zorganizowanie; zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji; znajomość data feed - takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne; znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) - będzie dodatkowym atutem; certyfikaty IREB oraz IIBA - będzie dodatkowym atutem. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest koniecznością; znajomość drugiego języka obcego - będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta na miejscu oraz przyjmowanie zamówień telefonicznych. Przygotowanie sali i dbanie o porządek na miejscu pracy.
TIMEX MAŁGORZATA WYSOKIŃSKA-NGUYEN - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Zabrze (śląskie)
• Prosta obsługa maszyn produkcyjnych (wtryskarki, zgrzewarki, prasy);• Pakowanie detali;• Wstępna kontrola jakości wyprodukowanych elementów.
kontakt przez OHP - 2017-07-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
nadzór- kierowanie zespołem pracowników z Ukrainy w pracach sezonowych
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Godów (lubelskie)
wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych,gazowych oraz klimatyzacyjnych
P.H.U. TOMAX Tomasz Bertolin - 2016-09-28 - Gliwice (śląskie)
w/g stanowiska
Niepubliczne Przedszkole "Słowicza Ferajna" - 2016-10-14 - Kielce (świętokrzyskie)
dokonywanie zakupów w imiwniu klienta, konsultacja dokonywanych translakcji, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Łódź (łódzkie)
Wyrób i wypiek wyrobów cukierniczych. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej (wg grafiku).
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "COLETTE" SPÓŁKA JAWNA HELENA BOGACZ IZABELA MARSZAŁEK GERARD MARSZAŁEK - 2016-04-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego i francuskiego.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż i wykładanie towaru, dbanie o czystość i ekspozycję towaru.
Menżyk Jakub Sklep Spożywczy ŚWIEŻAK - 2016-04-21 - Rydułtowy (śląskie)
Zadania zawodowe: - programowanie w wybranym języku programowania; - opracowywanie zadań projektowanej aplikacji w formie algorytmów, a następnie kodowanie przy pomocy odpowiedniego języka programowania; - przygotowywanie dokumentacji technicznej do danej aplikacji. Dodatkowe zadania zawodowe: - podejmowanie działań koncepcyjnych oraz programistycznych przy tworzeniu systemów w wybranych językach, analiza wymagań podanych przez klienta, planowanie zadań i ocenianie.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Programowanie aplikacji i systemów informatycznych. Tworzenie dokumentacji systemów komputerowych. Analiza wymagań systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Kraków (małopolskie)
jw.
Politechnika Warszawska - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż kadłubów okrętowych.
CEO DESIRE AGENCY Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Rejestrowanie operacji finansowych i gospodarczych, rozrachunkizobowiązań i należności z tytułu zakupu materiałów i usług, praca z żołnierzami zawodowymi i pracownikami RON.
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo Kondycyjny - 2016-09-27 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie prac zespołów projektowych- organizacja i kontrola realizacji etapów projektu w kontekście jego realizacji na czas i w zaplanowanym bidżecie, kontakt z klientami spółki Luxoft Poland, praca na terenie Krakowa
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki wynikające z pełnienia funkcji nauczyciela
Kolorowe Kredki Agnieszka Rozpędowska - 2016-02-11 - Nałęczów (lubelskie)
Główne obowiązki:- wprowadzanie do rejestru oraz kwalifikowanie wydatków budżetowych Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy wg klasyfikacji budżetowej na podstawie składanych przez komórki organizacyjne zapotrzebowań- analizowanie i uzgadnianie złożonych przez komórki organizacyjne zapotrzebowań z wykonaniem wydatków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej za dany dzień i miesiąc- analizowanie i uzgadnianie wykonania wydatków budżetowych w układzie budżetu tradycyjnego i zadaniowego z kosztami, a także monitorowanie wykonania Planu finansowego- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań budżetowych, sprawozdań finansowych oraz sprawozdań statystycznych z wykonania wydatków, dochodów i sum depozytowych- sporządzanie analiz z wykonania wydatków budżetowych, rezerw celowych i dochodów - sporządzanie decyzji finansowych Dyrektora Generalnego oraz wniosków o przeniesienie planowanych wydatków Wojewody- sporządzanie Projektu budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wydatków budżetowych w układzie budżetu zadaniowego- zatwierdzanie dochodów księgowych oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi znajdującymi się na rachunkach bankowych Urzędu zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu i gospodarki środkami pozabudżetowymiWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
umowa o prace na czas określony, praca na jedna zmiane, obowiązki : wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy-Prawo o miarach, wykonywanie pomiarów komparacyjnych,tworzenie i archiwizowanie zapisów z wykonanych pomiarów ,aktualizacja systemu zarządzania ,wykonywanie przeglądów i serwosów aparartury kontrolno-pomiarowej wydziału,przygotowywanie materiałów do projektów dokumetacji związanych z działalnością urzędu,prowadzenie prac administracyjno biurowych,znajomośc systemów zarządzania jakością wg normy CPN-EN ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001,miejsce wykonywania pracy : Wrocław, ul. Ml.Techników 61/63 Okręgowy Urząd Miar, Wydział Elektroniki,wysokość wynagrodzenia miesięcznie brutto; 2435 zł (wysługa lat)oferta pracy dostępna w sali E
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
DETAILER SAMOCHODOWY
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "LUK-CAR" - 2016-03-02 - Dębica (podkarpackie)
-Demontaż, montaż i upinanie kabli na trasach kablowych statków,-Osoby chętne proszone są o kontakt: telefoniczny 600-596-359 lub e-mail: info (at) pp-e.eu
PPE PRZEMYSŁAW SARNOWSKI - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu Naczelnika Urzędu w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika Urzędu Skarbowego. Prowadzenie spraw dotyczących wewnętrznych procedur postępowania, upoważnień do podejmowania czynności w imieniu Naczelnika Urzędu oraz innych dokumentów wydawanych przez Naczelnika Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych komórek urzędu oraz upoważnionych pracowników. Organizowanie obiegu informacji i dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę Naczelnika Urzędu Skarbowego w obszarze zarządzania i procesów pomocniczych w celu sprawnej i terminowej realizacji zadań w przedmiotowym zakresie. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu (w tym rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemach informatycznych, obsługa centrali telefonicznej).Oferta pracy konkursowa: Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiuul. Powstańców Śląskich 24, 26, 53-333 Wrocławpocztą lub osobiście: kancelaria piętro 0, pok. 5Data zatrudnienia będzie uzależniona od procesu rekrutacyjnego.Metody i techniki naboru:- zadania praktyczne- rozmowa kwalifikacyjna Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec.
Izba Skarbowa Urząd Skarbowy w Bolesławcu - 2017-12-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów- Przygotowanie produktów do sprzedaży - Odpowiednie wyeksponowanie towaru w celu ich reklamy- Pomoc nabywcy przy wyborze towaru- Obsługa klienta, w tym inkasowanie należnosci, pakowanie towaru- Bdanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Żukowo (pomorskie)
Kompletowanie skladników do przygotowywania dań, przygotowywanie dań zgodnie ze zleceniami.
JANG Janina Grzebielec - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE CIESIELSKIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE BUDOWLANE, 5LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE;
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca na budowach budynków mieszkalnych, do wynagrodzenia do 100 % premii
Zakład Usługowo-Handlowy "JAGOR I" - 2017-02-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
pomoc w okrośleniu i implementacji strategii Red Hat w zakresie wykorzystania kontenerów zarówno w infrastrukturze i wdrożeniu OpenStack jak również we wdrożeniu aplikacji dla najemców; nadzorowanie rozwoju i utrzymania jednego lub większej liczby pakietów OpenStack
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Poznań (wielkopolskie)