STARSZY PRACOWNIK MAGAZYNOWY Smolice oferta pracy RABEN LOGISTICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STARSZY PRACOWNIK MAGAZYNOWY
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Logistyka ( praca na magazynie)
Data publikacji: 2019-10-08
Lokalizacja: Smolice (łódzkie)
Pracodawca: RABEN LOGISTICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:95-010 Smolice 89, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Logistyka ( praca na magazynie)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY PRACOWNIK MAGAZYNOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Smolice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stryków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: magazynier
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Magazynier (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienie na wózki widłowe
Nazwa pracodawcy:
RABEN LOGISTICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Zbożowa 1, 62-023 Robakowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Kórnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Robakowo
Ulica pracodawcy: Zbożowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data dodania oferty pracy: 08.10.2019
Oferta pracy ważna do: 07.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?020650ad9db8bf851f41851b46514e2d
Podobne oferty pracy
-prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu prawa krajowego i Unii Europejskiej oraz procedur dochodzeniowo-śledczych,-przygotowywanie, aktualizowanie, gromadzenie materiałów i pomocy dydaktycznych,-organizowanie, uczestniczenie w spotkaniach, sympozjach, konferencjach oraz innych formach wymiany doświadczeń naukowych i dydaktycznych,-uczestniczenie w pracach zespołów w szczególności do opracowywania programów szkoleń.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór staniu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie
STOLZLE WYMIARKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-07 - Wymiarki (lubuskie)
Prowadzenie pojazdów ciężarowych, obsługa , konserwacja i drobne naprawy, usuwanie usterek.
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Różanka (lubelskie)
Do uzgodnienia (zgodny ze stanowiskiem)
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Wólka-Przedmieście (podlaskie)
- usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, - analiza wymagań systemowych, - programowanie aplikacji i systemów informatycznych, - twoarzenie dokumentacji systemów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżące utrzymywanie w stałej sprawności technicznej posiadanych zasobów Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji;2) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;3) inicjowanie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;4) prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;5) koordynowanie robót budowalnych realizowanych na terenie jednostki;6) dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;7) opracowywanie planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;8) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;9) koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;10) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;11) rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;12) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;13) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-08-21 - Legionowo (mazowieckie)
Lekarz specjalista medycyny ratunkowej - praca w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku - 2018-11-28 - Lesko (podkarpackie)
Montowanie konstrukcji aluminiowo-szklanych. Praca jednozmianowa na terenie Bielska-Białej i okolic, Katowic oraz całego kraju
GLASPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
księgowane dokumentów zakupowych i sprzedfażowych, list płac, sporządzanie deklaracji VAT.
Biuro Rachunkowe SALDO-PLUS Jolanta Rymanowska - 2018-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)
1.SPORZĄDZANIE LIST DODATKOWEGO WYNAGRODZENIA ROCZNEGO PRACOWNIKÓW RESORTU OBRONY NARODOWEJ (RON) W USTAWOWO OKREŚLONYM TERMINIE; 2.TERMINOWE I PRAWIDŁOWE SPORZĄDZANIE LIST PRACOWNIKÓW RON ZA WYZNACZONE PODODDZIAŁY;3.NALICZANIE I PRZEKAZYWANIE POTRĄCEŃ KOMORNICZYCH, ALIMENTACYJNYCH I INNYCH;4.TERMINOWE I PRAWIDŁOWE SPORZĄDZANIE OBOWIĄZUJĄCYCH SPRAWOZDAŃ PŁACOWYCH ORAZ ZUS;5.SPORZĄDZANIE I WYDAWANIE W USTAWOWYCH TERMINACH DRUKÓW PIT-11, PIT-8C;6.NALICZANIE ZALICZEK NA PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB FIZYCZNYCH.ZASADNICZE 2637,00 ZŁPREMIA INDYWIDUALNA - 10 %
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-07-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadania:1) Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) analiza i kontrola stanu BHP w miejscu pracy; b) doradztwo w zakresie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy; c) opracowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z oceną ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy, w tym aktualizacja; d) rejestrowanie i archiwizowanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; e) planowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń bhp dla pracowników, stażystów i praktykantów; f) opracowywanie i aktualizacja regulaminów dotyczących bhp; g) prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami w pracy, w drodze do/z pracy, chorobami zawodowymi; h) przydział odzieży roboczej i ochronnej. 2) Prowadzenie spraw związanych z zagadnieniami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in.: a) opracowywanie i aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego; b) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ppoż; c) koordynowanie i organizowanie praktycznych sprawdzeń organizacji oraz warunków ewakuacji. 3) Prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną w Ośrodku. 4) Bieżące śledzenie przepisów prawa, raportowanie zmian, dokonywanie stosownych aktualizacji dokumentów i podejmowanych działań. 5) Bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 6) Współpraca ze wszystkim Działami Ośrodka w zakresie powierzonych obowiązków. 7) Współpraca z Urzędem Miasta, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Powiatową Stacją Sanitarno Epidemiologiczną, Państwową Inspekcją Pracy w zakresie powierzonych obowiązków. 8) Współdziałanie z Działem Kadr w zakresie współpracy z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 9) Współpraca z innymi podmiotami zewnętrznymi w zakresie powierzonych obowiązków. 10) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora i przełożonych dotyczących pracy zgodnie z przepisami prawa i ustalonym rodzajem pracy. Warunki pracy:1) Miejsce pracy: praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu ul. Sienkiewicza 1, I piętro. (budynek posiada windę zewnętrzną prowadzącą na parter). 2) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony. 3) Planowane zatrudnienie maj/czerwiec 2019 r. 4) Stanowisko pracy: praca na stanowisku inspektora ds. bezpieczeństwa i higieny pracy związana jest z pracą przy komputerze poniżej 4 h. Praca wiąże się z przemieszczaniem się po budynku Ośrodka przy ul. Sienkiewicza oraz przemieszaniem się pomiędzy pozostałymi budynkami Ośrodka zlokalizowanymi w Raciborzu przy ul. Skłodowskiej, Ocickiej, Rzeźniczej, Londzina. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) Spełnianie wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl rozporządzenia pracownik służby BHP może być zatrudniony na stanowisku: inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, jeżeli posiada co najmniej zawód technika bezpieczeństwai higieny pracy i posiada co najmniej trzyletni staż pracy w służbie BHP lub posiada wyższe wykształcenie o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;5) Nieposzlakowana opinia;6) Znajomość regulacji prawnych w szczególności: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r., Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy z dnia 24 czerwca 1983 r. o społecznej inspekcji pracy, Ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;7) Obsługa komputera w zakresie: Office, Exel; 8) Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.9) Obecność pracownika w siedzibie Ośrodka we wskazane dni tygodnia przez Pracodawcę, minimum dwa razy w tygodniu. Wymagania dodatkowe: 1) Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych, budżetowych, w Ośrodku Pomocy Społecznej; 2) Samodzielność, umiejętność logicznego myślenia, odporność na sytuacje stresowe, dyspozycyjność, zaangażowanie, chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych; 3) Gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-05-09 - Racibórz (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie listy płac, prowadzenie ewidencji wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporzadzanie przelewów, dekretowanie dowodów księgowych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W IŁOWEJ - 2019-09-04 - Iłowa (lubuskie)
j.w.
CARE EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza oraz dostarczanie rozwiązań na podstawie wymagań biznesowych, tworzenie dokładnych, przejrzystych oraz efektywnych kodów programów o szerokim zakresie specyfikacji, tworzenie oraz usprawnianie zewnętrznych oraz wewnętrznych specyfikacji oraz standardowej dokumentacji wymaganej na każdym etapie cyklu życiowego projektu, weryfikacja danych testowych dla projektu, czasowe kończenie projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Kraków (małopolskie)
Prace porządkowe wewnątrz obiektu, sprzątanie ręczne i maszynowe. Praca w Zabrzu przy ul. Pyskowickiej.
PROBET Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Zabrze (śląskie)
-BIEŻĄCA KONSERWACJA I MODERNIZACJA POJAZDÓW- AUTOBUSÓW I BUSÓW-SPRAWDZANIE STANU TECHNICZNEGO POJAZDÓW-WYKONYWANIE OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW POJAZDÓW-USUWANIE AWARII I USTEREK-BIEŻĄCE NAPRAWY POJAZDÓW-WYKONYWANIE PRAC ŚLUSARSKICH-CIĘCIE, WIERCENIE, ITP.-PRZESTRZEGANIE RACJONALNEJ, EKONOMICZNEJ I ZASADNEJ GOSPODARKI ZUŻYCIA PALIW, OLEJÓW, SMARÓW, PŁYNÓW ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNYCH-INFORMOWANIE PRZEŁOŻONEGO O POTRZEBACH ZWIĄZANYCH ZAKUPEM NIEZBĘDNYCH CZĘŚCI ZAPASOWYCH- BEZWZGLĘDNEGO STOSOWANIA WYMAGANYCH OCHRON OSOBISTYCH--UTRZYMANIE POJAZDÓW, NARZĘDZI, OCHRON OSOBISTYCH W ŁADZIE, CZYSTOŚCI I PORZĄDKU-WYKONYWANIE INNYCH DORAŹNYCH ZLECEŃ PRACODAWCY LUB OSÓB ZARZĄDZAJĄCYCH W JEGO IMIENIU
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Nadzór nad realizacją zadań produkcyjnych pod względem jakości, terminowości, efektywności kosztowej oraz bezpieczeństwa pracy.Maksymalne wykorzystanie zdolności produkcyjnej poprzez właściwe planowanie zadań dla pracowników i optymalne wykorzystanie maszyn produkcyjnych.Zarządzanie pracownikami i wyznaczanie im zadań.Rozliczanie zleceń produkcyjnych pod względem materiałowym i czasu pracy.Bieżące raportowanie o zaawansowaniu produkcji do kierownika produkcji.Koordynowanie prac transportu wewnętrznego oraz załadunek gotowych materiałów pod względem kompletności ładunku.Obsługa zintegrowanego systemu w zakresie produkcji.Utrzymanie i spełnianie wymagań jakościowych klienta, tj. przygotowanie i uczestniczenie w odbiorach jakościowych wytworzonych konstrukcji z klientem lub z jego przedstawicielami.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Ropczyce (podkarpackie)
-praca biurowa- zakladanie i prowadzenie akt osobowych- sporządzanie kart ewidencji czasu pracy- sporządzanie comiesiecznego wykazu godzin do lity płac- kierowanie na badania lekraskie i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie- archiwizowanie dokumentów sekcji zgodnie z przepisami
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Białystok (podlaskie)
Praca na wszystkich etapach produkcji doner kebab
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Czarków (śląskie)
- produkuje testy techniczne, testy biznesowe- zbieranie i dokumentowanie wymagań- konfiguruje środowisko- bierze udział w projektowaniu, kodowaniu i wykonaniu zautomatyzowanych skryptów testowych
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
Zgodnie z rozporządzeniem rady ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby BHP
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1198 MOSTY - 2018-03-15 - Glewice (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, obsługa firm, prowadzenie rozmów handlowych, zbieranie danych o konkurencji, badanie i analiza potencjału rynku, przygotowanie ofert dla firm, sprawdzanie czystości auta
INVEST CONSULTING Tadeusz Szymański - 2017-09-25 - Poznań (wielkopolskie)
ZAKŁADANIE KARTOTEK OSOBOWYCH, ICH AKTUALIZACJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM KONT BANKOWYCH, MIEJSC POWSTAWANIA KOSZTÓW, STANOWISKA, WYSOKOŚCI PROGÓW PODATKOWYCH ORAZ SKŁADEK ZUS, PROWADZENIE KART ZASIŁKOWYCH DLA PRACOWNIKÓW POBIERAJĄCYCH ZASIŁKI CHOROBOWE, MACIERZYŃSKIE, OPIEKUŃCZE, ŚWIADCZENIA REHABILITACYJNE, NALICZANIE I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM HARMONOGRAMEM WYPŁAT DLA POSZCZEGÓLNYCH GRUP PRACOWNICZYCH, SPORZĄDZANIE I UZGADNIANIE POLECEŃ KSIĘGOWAŃ Z LISTAMI PŁAC, PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ DO PRZELEWÓW BANKOWYCH W CELU REALIZACJI WYPŁAT NA KONTA PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE ZAŚWIADCZEŃ O WYSOKOŚCI OTRZYMYWANYCH WYNAGRODZEŃ DLA POTRZEB ZUS, URZĘDÓW SKARBOWYCH, BANKÓW, ZPORR, SĄDÓW ORAZ PRACOWNIKÓW, DOKONYWANIE ZWROTÓW NADPŁACONYCH SKŁADEK Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO NA PODSTAWIE DECYZJI ZUS, SPORZĄDZANIE, UZGADNIANIE I PRZYSYŁANIE ZAINTERESOWANYM OSOBOM ROCZNYCH DEKLARACJI PODATKOWYCH.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE EKONOMICZNE (WYŻSZE LUB ŚREDNIE), ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW: PRAWA PRACY W ZAKRESIE WYNAGRADZANIA ZA PRACĘ I INNYCH ŚWIADCZEŃ, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU PŁATNIK, ZNAJOMOŚĆ RACHUNKOWOŚCI, CO NAJMNIEJ 5 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL LUB CV+LIST MOTYWACYJNY POCZTĄ NA ADRES: UL. AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 31, 70-453 SZCZECIN
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2018-12-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
operator traka taśmowego
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Trzcianne (podlaskie)
Nauczyciel informatyki
SCHULZ-ST MARIA SCHULZ - 2017-09-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
PRODUKCJA ORAZ ROZWÓJ OPROGRAMOWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, UMIEJĘTNOŚCI: ROZUMIENIE STOSÓW PROTOKOŁÓW KOMUNIKACYJNYCH, ZNAJOMOŚĆ OPROGRAMOWANIA FPGA, DEBUGOWANIE HS W OBSZARZE SYSTEMÓW CHIP, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE POWYŻEJ 5 LAT, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOGODZINY PRACY OD 7-9 15-17
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Dostawa pizzy.2. Składanie pudełek.3. Rozlewanie sosów.4. Utrzymanie sprawności samochodu.5. Prace porządkowe w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Łęczyca (łódzkie)
przyjmowanie towaru do magazynu, rozkładanie towaru na półki, wydawanie towaru, pakowanie, cięcie kartonów, porządki w magazynie
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Sosnowiec (śląskie)
Praca na budowach; wznoszenie budynków; remonty budynków
PRB ADAM Sp. z o.o. Sp. Kom - 2017-10-30 - Szamotuły (wielkopolskie)
•Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów•Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy•Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym•Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania•Współtworzenie architektury rozwiązań aplikacji/systemów komputerowych•Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)