STARSZY PORTIER Poznań oferta pracy Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II stopnia im. Mieczysława Karłowicza
Stanowisko: STARSZY PORTIER
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: utrzymanie porządku w pomieszczaniach szkolnych
Data publikacji: 2019-09-16
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II stopnia im. Mieczysława Karłowicza
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SOLNA 12, 61-736 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: utrzymanie porządku w pomieszczaniach szkolnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.+ dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY PORTIER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: portier
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Doświadczenie mile widziane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: praca w godz. 13-21
Nazwa pracodawcy:
Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II stopnia im. Mieczysława Karłowicza
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
SOLNA 12, 61-736 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, świadectwo pracy, świadectwo szkolne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt osobisty, telefoniczne umówienie spotkania, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: SOLNA
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: portier
Data dodania oferty pracy: 16.09.2019
Oferta pracy ważna do: 12.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0b0d3585da482b1a6e0f28efdc8e0649
Podobne oferty pracy
Bardzo dobra znajmość następujących technologii: Java, Java EE, Spring, Maven, Git, RESTDoświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych (Oracle, SQL)Doświadczenie w pracy z JUnit/Unit TestingBardzo dobra znajmość architektury J2EEZrozumeinie metodologi Agile i doświadczenie w pracy w metodologii SCRUM.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy pomiarach geodezyjnych i przy komletowaniu dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Michałów (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów. Sprzedaż produktów. Negocjacje cen. Kontakty z chińskimi kontrahentami.
WAN HE SPÓLKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-15 - Kozery (mazowieckie)
obsługa gości hotelowych, obsługa w trakcie imprez okolicznościowych organizowanych przez hotel
MARKET ABC BOŻENA PIEKARZ, WŁADYSŁAW PIEKARZ SPÓŁKA JAWNA - 2019-11-21 - Lubin (dolnośląskie)
montaż i produkcja dekoracji świetlnych, podłączanie elektryczne, pakowanie dekoracje, wymiana uszkodzeń. Praca 20godz./tyg od poniedziałku do piątku od 8-16
BIANCO Grzegorz Łamasz - 2017-01-25 - Pruszków (mazowieckie)
-Obsługa klienta,-sprzedaż produktów i usług bankowych,- realizowanie dyspozycji,
BANK SPÓŁDZIELCZY LIPKA - 2019-09-10 - Lipka (wielkopolskie)
OBSŁUGA TOKARKI KONWENCJONALNEJ I UNIWERSALNEJ, TOCZENIE GWINTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACA W SYSTEMIE 2 ZMAINOWYM W GODZINACH: 06.00-14.00; 14.00-22.00;
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, dbanie o wizerunek stacji. Prace porządkowe.
P.H.U. Agnieszka Glińska - 2017-11-07 - Legnica (dolnośląskie)
Praca przy tokarkach, przy produkcji elementów do łańcuchów, zbiorników, pomp.
SPOMASZ Zamość S.A. - 2018-08-01 - Zamość (lubelskie)
NAUCZANIE FIZYKI W KLASACH GIMNAZJUM, W/G PLANU
Szkoła Podstawowa im. St. Konarskiego w Milejowie - 2018-02-15 - Milejów (lubelskie)
montaż silniczków elektrycznych do różnego typu urządzeń AGD
LAVORO Sp. z o. o. - 2016-10-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-Realizacja zadań z zakresu służby bezpieczeństwa i higieny służby i pracy,-Realizacja zadań z zkresu medycyny pracy.Wymagane dokumenty:-CV i list motywacyjny,-kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, świadectwa pracy,-oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rerutacji.Dokumenty prosimy składać w siedzibie Komendy Powiatowej Policji, Zespół Kadr i Szkolenia z dopiskiem "Starszy inspektor ds. BHP", ul. Kasprowicza 2, 83-110 Tczew.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 58 530-81-77 lub 58 530-81-78.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TCZEWIE - 2019-04-09 - Tczew (pomorskie)
sprzątanie terenów zewnętrznych wokół szkoły, drobne prace remontowo- budowlane, konserwacja urządzeń na terenach zielonych
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. UNICEF - 2020-02-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie i obsługą maszyn znajdujących się w zakładzie,- obsługa komputera, kasy fiskalnej,- praca w programie graficznym PhotoShop,- obsługa klienta,- wykonywanie zdjęć cyfrowych,- fotografowanie zamówień - śluby, chrzty, komunie, zdjęcia dowodowe itp., - skład i wydruk wielkoformatowy.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Zgierz (łódzkie)
skręcanie, rozkręcanie torów, naprawa, wykonywanie pomiarów, przeglądów specjalnych, sprawdzanie stanu szyn, wykonywanie, organizowanie i nadzorowanie robót.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Mysłowice (śląskie)
- Wyliczanie opłat za emisję zanieczyszczeń do środowiska i pobór wody ze studni głębinowych na potrzeby obiektów KWP. - Prowadzenie spraw w zakresie opłat za korzystanie ze środowiska przez KWP w Lublinie a także podległe jednostki terenowe oraz sporządzanie zbiorczych zestawień należności, które należy przekazać na konto Urzędu Marszałkowskiego w okresie rocznym.- Sporządzanie wniosków do właściwych organów o wydanie decyzji określających warunki, rodzaj i ilość substancji dopuszczalnych do wprowadzania do powietrza ze źródeł emisji, na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, pobór wód głębinowych oraz odprowadzanie ścieków.- Wykonywanie zestawień ilości odpadów wytwarzanych w poszczególnych wydziałach KWP w Lublinie oraz Komendach Miejskich i Powiatowych województwa lubelskiego.- Sporządzanie informacji o wyrobach zawierających azbest i przekazywanie jej do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.- Nadzór nad realizacją stałych umów oraz zleceń na wykonywanie usług związanych z ochroną środowiska a także prowadzenie ewidencji zawieranych umów.- Opracowywanie pisemnych sprawozdań o stanie realizacji zadań wynikających z przepisów ustawy Prawo ochrony środowiska.- Sporządzanie zbiorczego zestawienia danych o rodzajach i ilości odpadów wytworzonych w KWP w Lublinie, o sposobach gospodarowania nimi oraz o instalacjach i urządzeniach służących do odzysku i unieszkodliwiania tych odpadów, które to zestawienie przekazywane jest Marszałkowi województwa.- Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przyjętym katalogiem odpadów i listą odpadów niebezpiecznych.- Analiza rynku oferentów, kierowanie zapytań ofertowych przy zakupie usług związanych z ochroną środowiska, ppoż., sporządzenie wycen, przygotowanie wniosków, sporządzenie projektów umów, prowadzenie zapytań ofertowych, sporządzanie protokołów z otwarcia, wyboru.- Sporządzanie dokumentacji oraz uczestnictwo w organizowanych wraz z Zespołem Zamówień Publicznych postępowaniach przetargowych dotyczących zakupu usług związanych z ochrona środowiska. - Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi w KWP w Lublinie oraz jednostkach podległych Policji woj. lubelskiego.- Prowadzenie spraw związanych z wycinką drzew w KWP w Lublinie.- Wystawianie faktur dla firm zewnętrznych za odbiór odpadów.- Bieżąca archiwizacja dokumentów spraw załatwionych.- Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach zadań Sekcji Administracyjno - Gospodarczej nie związanych bezpośrednio z zakresem obowiązków na stanowisku pracy.
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2017-10-20 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
- opracowywanie programów i scenariuszy przebiegu uroczystości wynikających z Ceremoniału Wojskowego SZ RP organizowanych przez Brygadę,- organizowanie i prowadzenie przedsięwzięć kulturalno-oświatowych w Brygadzie,- opracowywanie wzorców graficznych życzeń, listów gratulacyjnych, zaproszeń itp.,- współpraca i wymiana informacji z siłami układu pozamilitarnego (policja, straż graniczna, strażpożarna, władze samorządowe, urzędy) na terenie województwa podlaskiego,- udział w opracowywaniu planów przedsięwzięć kulturalnych,- prowadzenie korespondencji telefonicznej/mailowej z podmiotami zewnętrznymi.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-10-31 - Białystok (podlaskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 4300 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 01.10.2018 r. do 30.09.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 01.10.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiegoOPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiegoOPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Katowice (śląskie)
zgodnie z harmonogramem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Bogacica (opolskie)
Szef kuchni - osoba która organizuje i nadzoruje pracę podległego mu personelu. Do głównych obowiązków szefa kuchni należy: organizowanie stanowisk pracy zgodnie z zasadami bhp, przeciwpożarowymi, ochrony środowiska oraz systemów zapewnienia jakości zdrowotnej żywności, planowanie i organizowanie pracy podległym pracownikom kuchni, składanie i magazynowanie surowców, półproduktów oraz gotowych potraw, sporządzanie szerokiego asortymentu potraw i napojów z różnych grup surowców, opracowywanie i wprowadzanie nowych receptur gastronomicznych, zarządzanie zespołem podległych pracowników kuchni współpraca szefa kuchni z intendentem, dostawcami, kierownictwem i dyrekcją szkoły oraz instytucjami nadzoru i kontroli, ocenianie jakości i ilości surowców, półproduktów i gotowych potraw, kontrolowanie podległego personelu kuchni, kontrolowanie przestrzeganie zasad i procedur zapewniających właściwą jakość żywności.
Szkoła Podstawowa Nr 34 im. Gen. Józefa Zachariasza Bema w Białymstoku - 2019-07-08 - Białystok (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Radom (mazowieckie)
zakładanie akt osobowych pracowników, wpinanie dokumentów do akt, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, sporządzanie raportów, pomoc w prowadzeniu ewidencji czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gostyń (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Promowanie efektywności i skuteczności operacji biznesowych w całejfirmie PMI i procesów migrowanych do SCE. Ułatwianie rozwoju,utrzymania i wdrażania wytycznych, metodologii i inicjatyw mających nacelu usprawnienie kontroli procesów biznesowych. Zapewnienie zgodnościz wewnętrznymi zasadami i praktykami oraz zewnętrznymi dyrektywami.Koordynowanie i przeprowadzanie kontroli operacyjnych i finansowych wSCE pod ograniczonym nadzorem przełożonego, przygotowanie rocznejdokumentacji Sarbanes Oxley i działania testowe dla kontroli finansówdziałających w SCE, a także wykonywanie innych czynności i projektówdziału kontroli wewnętrznej.Na wniosek przełożonego uczestniczenie w przygotowywaniu rocznychocen ryzyka obejmujących SCE przeniesione do afiliatów (100+). Opierającsię na doświadczeniu i profesjonalnym osądzie , dostarczanie danychwejściowych na temat procesów SCE, umożliwiając kategoryzację ryzyka zwyprzedzeniem.Wspieranie właścicieli procesów lub liderów projektów w aktualizowaniuodpowiednich zasad i praktyk PMI mających na celu usprawnienie izwiększenie skuteczności kontroli w SCE.Wspieranie młodszych członków zespołu w codziennych obowiązkach.Dzielenie się doświadczeniem i wiedzą, aby ułatwić wprowadzanie nowychpracowników do zespołu. Dostarczanie wiedzy i know-how innymczłonkom zespołu, umożliwiając im realizację celów zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji i korespondencji w formie papierowej i elektronicznej w języku chińskim, obsługa klientów narodowości chińskiej
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
FUNKCJA ADMINISTRATORA SIECI, SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW, SYSTEMU BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ NBP, SYSTEMÓW POZOSTAŁYCH KOMPUTERÓW JAWNYCH, ZARZĄDZANIE KONTAMI UŻYTKOWNIKÓW SIECI, ADMINISTRACJA SERWISEM INTERNETOWYM, ORGANIZACJA SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW Z PROBLEMATYKI INFORMATYCZNEJ, NADZOROWANIE SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ SPRZĘTU TECHNICZNEGOWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE INFORMATYKA, ŚREDNIE-INFORMATYKA, ANALIZA I SYNTEZA INFORMACJI, LOGICZNEGO MYŚLENIA , ZARZĄDZANIA CZASEM, ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW, BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, MILE WIDZIANE POŚWIADCZENIE BEZPIECZEŃSTWA-DOKUMENTY TAJNE, DOŚWIADCZENIE 2 LATA NA PODOBNYM STANOWISKU, PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MINISTERSTWA OBRONY NARODOWEJ.PRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa infolinii, obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2017-10-23 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Administracja systemem Active Directory (AD), oraz systemu SCCM.2. Wdrażanie nowego oprogramowania i nowych rozwiązań sprzętowych.3. Doraźna pomoc przy rozwiązywaniu problemów związanych z wdrażaniem nowego sprzętu i oprogramowania oraz jego modyfikacja.4. Doraźna pomoc przy serwisowaniu sprzętu komputerowego.5. Doraźna pomoc oraz udzielanie konsultacji pracownikom PKN w problemach związanych z bieżącą eksploatacją oprogramowania i sprzętu IT. 6. Analiza i określenie potrzeb PKN w zakresie licencji oraz sprawnego funkcjonowania serwerów i sieci komputerowej.7. Opracowanie pomocniczych projektów informatycznych.8. Współpraca w zakresie opracowywania specyfikacji technicznych na sprzęt, systemy i oprogramowanie IT.9. Prowadzenie analizy mierników procesów informatycznych i inicjowanie działań mających na celu poprawę sytuacji.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Ocena ryzyka kredytowego, analizy finansowe, monitoring sytuacji finansowej kredytobiorcy
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kraków (małopolskie)