STARSZY PORTIER Kielce oferta pracy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kielcach
Stanowisko: STARSZY PORTIER
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: W/g zawodu
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kielcach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagielońska 90, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: W/g zawodu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY PORTIER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: portier
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Motywacja do pracy, sumienność, odpowiedzialność, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Kielcach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Jagielońska 90, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wskazany kontakt: osobisty wraz z CV Kielce ul. Jagielońska 90
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Jagielońska
Numer budynku pracodawcy: 90
Profil działalności pracodawcy: szkolinictwo zawodowe i techniczne
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: portier
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.03.2019
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa w zakresie BHP
Urząd Miasta Świnoujście - 2015-12-30 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Budowa przyłączy teletechnicznych, programowanie urządzeń sieci, wykonywanie instalacji alarmowych i teletechnicznych.
Systemsat Tomasz Zblewski - 2017-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
- obsługa wagi i ewidencja dostarczanych odpadów,- selektywne usuwanie odpadów niepożądanych w dostarczonym materiale przeznaczonym do procesu technologicznego,- obsługa urządzeń i sprzętu (mobilna rozdrabniarko-mieszarka, przerzucarka bramowa, przesiewarka bębnowa, rębaka do drewna Skorpion) oraz czynności związane z ich eksploatacją (po stronie zatrudniającego pozostają niezbędne szkolenia, w tym kurs na wózki widłowe teleskopowe),- wykonywanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Kompostowni odpadów zielonych oraz PSZOK,- przesiewanie i przygotowywanie gotowego kompostu do zagospodarowania,- zraszanie pryzm,- obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, przyjmowanie dostarczonych przez mieszkańców odpadów,- weryfikacja dostarczonych odpadów zgodnie z obowiązującym regulaminem PSZOK,- wskazanie właściwego miejsca (kontener lub pojemnik) gdzie należy pozostawić dostarczone przez mieszkańców do Punktu odpady,- pomoc mieszkańcom podczas rozładunku dostarczonych przez nich odpadów,- dbanie o porządek na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Kompostowni terenów znajdujących się przy budynku biurowym Ekosystem Sp. z o.o., parkingu, chodników itp.- prace związane z przygotowywaniem odpadów do ich przekazania odbiorcom odpadów zbieranych w PSZOK. Oferta dostępna w sali D. Dokumenty należy składać osobiście, pocztą lub e-mailem w terminie do dnia 23.07.2018 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko robotnik gospodarczy lub e-mailem na adres: agnieszka.oziminska (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).Inne informacje:Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w wymaganiach niezbędnych powoduje odrzucenie oferty.Oferty odrzucone zostaną zniszczone. Ekosystem Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami oraz prawo do ewentualnego niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Dodatkowe informacje: 71 75 86 906 lub osobiście w pok. 111.
Ekosystem Sp. z o.o. - 2018-07-09 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-06-30 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie sprawozdań finansowych, monitorowanie stanu finansowego dużych projektów, sprawdzanie poprawności zawieranych umów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Ameryka (warmińsko-mazurskie)
j.w
Violetta GROŃSKA GROKADA - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Opiekunka dziecięca
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Dolsk (wielkopolskie)
Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych dłoni i paznokci oraz zabiegów pielęgnacyjnych twarzy.
ZAKŁAD FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY SALARIUM Marta Nowak - 2016-12-30 - Niepołomice (małopolskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych. Obsługa klienta.Praca w miejscowości Radomyśl n/ Sanem.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Radomyśl n/Sanem (podkarpackie)
Naprawa samochodów osobowych, praca w godz 8-16, miejsce pracy: Prószków
J&E Auto-Service Mechanika Pojazdowa Oppelt - 2018-11-02 - Prószków (opolskie)
1. Realizacja zadań wynikających z uchwał Państwowej Komisji Wyborczej oraz zarządzeń Szefa Krajowego Biura Wyborczego.2. Organizowanie i realizowanie zadań wynikających z kalendarza wyborczego w wyborach: Prezydenta RP, do Sejmu RP i do Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, do samorządu terytorialnego oraz zadań związanych z referendami ogólnokrajowymi i lokalnymi, a także zapewnienie w tych zakresach obsługi organizacyjnej organów wyborczych Komisarzy Wyborczych i komisji wyborczych.3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z przepisów ogólnie obowiązujących.4. Udzielanie pracownikom gmin oraz powiatów niezbędnych wyjaśnień i informacji w związku z realizacją zadań zleconych i koordynowanych przez Delegaturę.5. Ścisłe współdziałanie z pozostałymi pracownikami Delegatury w realizacji jej zadań.6. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Delegatury.7. Przyjmowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym oraz formalno-rachunkowym.8. Opisywanie i stemplowanie przyjętych i sprawdzonych dokumentów księgowych.9. Ewidencjonowanie dokumentów w informatycznym systemie finansowo-księgowym.10. Przygotowywanie okresowej sprawozdawczości budżetowej.11. Udział w prowadzeniu spraw płacowych pracowników Delegatury i osób zatrudnianych na podstawie umów cywilnoprawnych.12. Udział w sporządzaniu dokumentów oraz przygotowywaniu rozliczeń publiczno-prawnych z urzędem skarbowym i zakładem ubezpieczeń społecznych.13. Pomoc w obsłudze systemu budżetowego w zakresie pozyskiwania środków finansowych.14. Pomoc w obsłudze bankowości elektronicznej w zakresie wykonywania operacji rozliczeniowych.15. Sporządzanie dokumentacji związanej ze sferą zamówień publicznych.16. Rozliczanie finansowe komitetów wyborczych.
KRAJOWE BIURO WYBORCZE DELEGATURA W KONINIE - 2018-12-03 - Konin (wielkopolskie)
Brygadzista
IZOINSTALBUD Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Tarnów (małopolskie)
Zakres obowiązków:-Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klienta w akresie świadczonych usług,-Dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,-Aktywna sprzedaż produktów finansowych,-Sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług,-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.Oferujemy:-Umowe o pracę,-Szkolenie wstępne sfinansowane przez pracodawcę, za które otrzymasz wynagrodzenie,-Rozbudowany pakiet szkoleń, dających możliwość rozwoju Twoich kompetencji,-Klarowne zasady awansu [ponad 70% kady managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego],-Dofinansowanie karty multisport,-Premię gwarantowaną w okresie adaptacji, a później udział w systemie premiowym, dzięki któremu podwyższysz swoje zarobki,Praca jednozmianowa:08:30 - 16:30 lub 09:15 - 17:15CV prosimy wysyłać na adres:magdalena.czarnecka (at) kasystefczyka.pl
Stefczyk Finanse-Towarzystwo Zarządzające SKOK sp. z o.o. S.K.A. - 2017-07-04 - Tczew (pomorskie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 28 - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
- zarządzanie globalnymi projektami, takimi jak Salesforce, PRM, NextGen CPQ, wliczając: Analizę zasobów projektowych, budżetowania, komunikacja - identyfikacja krytycznych momentów i decyzji w projekcie, rekomendacja rozwiązań właścicielom procesów w celu maksymalizacji zysku - rozwój narzędzi komercyjnych z użyciem metodologii Agile - zarządzanie ryzykiem projektowym - współpraca z regionalnymi oraz produktowymi zespołami w celu dopasowania procesów do lokalnych wymagań.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż artykułów z branży hydraulicznej
PPHU KONKRET Andrzej Niszcz - 2017-01-18 - Węgrów (mazowieckie)
praca magazynow,e, załadunki, rozładunki towarów, kierowanie wózkiem widłowym (Praca w sytemie: 7-15, 15-23, 23-7)
FULL JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowywania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zakresu działania Referatu, w tym m. in.:a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań lub przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zależności od kwoty zamówienia,b) sporządzanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowańi udzielenia zamówień publicznych realizowanych przez Referat;2) przygotowywanie projektów umów na wykonanie zamówień o wartości do 30 000 euro realizowanych przez Referat oraz dokonywanie przeglądów umów pod względem formalnym;3) współpraca z Oddziałem Umów i Regulacji Prawnych w zakresie uzyskania akceptacji projektów umów (przegląd umów pod względem prawnym);4) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych zgodnie z obowiązującą Klasyfikacją Środków trwałych, z podziałem na grunty stanowiące zasób Skarbu Państwa i grunty oddane w użytkowanie wieczyste;5) prowadzenie ewidencji analitycznej majątku trwałego Skarbu Państwa za pomocą w/w ksiąg inwentarzowych;6) sporządzanie (na podstawie otrzymanych dokumentów) dowodów księgowych OT, PT, LT;7) przygotowywanie rocznego sprawozdania do Wojewody Mazowieckiego z gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oddanymi w użytkowanie wieczyste;8) realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie użytkowania wieczystego:a) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat z tytułu użytkowania wieczystego, w tym w szczególności: naliczanie, korygowanie i anulowanie opłat w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przysądzeniem, przekształceniem i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego,b) aktualizacja stawki procentowej opłat rocznych,c) współpraca z Oddziałem Podatków i Opłat w zakresie windykacji naliczanych opłat,d) prowadzenie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych w celu naliczenia im opłat z tytułu użytkowania wieczystego.
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-07 - Płock (mazowieckie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:-prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-wykładanie towaru-praca na kasie-sprawy porządkowe
LIDL POLSKA SKLEPY SPOŻYWCZE Sp z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-19 - Namysłów (opolskie)
pomoc przy przygotowaniu posiłków, utrzymanie czystości w kuchni, przygotowanie półproduktów, przestrzeganie zasad bhp., obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-04-25 - Cieszanów (podkarpackie)
- sprzedaż mebli w salonie meblowym stacjonarnym,doradztwo produktowe,-doradzanie klientom
Meble Resmar Zenon Marszał - 2017-10-04 - Janów Lubelski (lubelskie)
Mechanik-wulkanizator
Kubicki Marek - 2016-08-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Współpraca z innymi programistami, projektantami, inżynierami oraz menadżerami produktu w celu poprawy jakości oraz szybkości oprogramowania. Rozwiązywanie problemów z istniejącą architecturą kodu.Projektowanie i wdrażanie rozwiązań, które pomagają tworzyć nowe funkcje szybciej i bezpieczniej zachowując wysoki poziom produktu. Rozpowszechnianie udanych pomysłów i rozwiązań do innych zespołów w firmie
Spartez sp. z o.o. sp.k. - 2018-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i funkcjonariuszy (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, porozumienia). Opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań. Udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników i funkcjonariuszy w zakresie spraw kadrowych. Rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowników i funkcjonariuszy. Prowadzenie teczek akt osobowych. Wprowadzanie danych do kadrowego systemu teleinformatycznego.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Budowa modeli wyceny ryzyka rynkowego księgi handlowej banku, definiowanie wymagań nowych modeli przy uwzględnieniu uwarunkowań prawnych i regulacyjnych, dokumentacja założeń modeli i umiejętności efektywnego podsumowania wykonanych zadań, współpraca i ninaganna komunikacja w ramach zespołu jak i poza nim
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Kraków (małopolskie)
- Szycie i krojenie materiałów.- Wynagrodzenie: 10 zł/brutto/godzina + premia. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 8:00-18:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane wykształcenie zawodowe lub średnie kierunkowe: Szwaczka lub Krawcowa lub Projektant odzieży. Mile widziane doświadczenie zawodowe jako szwaczka lub krawcowa lub krojczyni lub hafciarka. Wymagana umiejętność szycia i krojenia materiałów. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 731-543-056) lub e-mail: lovesaints.pl (at) gmail.com
AGNES FRUKACZ - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Praca przy montażu mebli
kontakt przez PUP - 2017-10-29 - Konin (wielkopolskie)
Praca pedagoga specjalnego (wspomaganie ucznia z zespołem Aspergera)
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. PRYMASA TYSIĄCLECIA STEFANA KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO W FANIANOWIE - 2019-02-21 - Fanianowo (wielkopolskie)