STARSZY OPERATOR URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH Nowa Wieś Wrocławska oferta pracy NESTLÉ PURINA MANUFACTURING OPERATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STARSZY OPERATOR URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH
Wynagrodzenie: do 4 400 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielna obsługa maszyn produkcyjnych. Zaopatrywanie linii produkcyjnej w materiały niezbędne do zachowania ciągłości produkcji. Kontrola jakości gotowego produktu.System czasu pracy: 7-19/19-7; system 4-brygadowyPraca na czas określony: 3 lata
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
Pracodawca: NESTLÉ PURINA MANUFACTURING OPERATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ryszarda Chomicza 11A, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielna obsługa maszyn produkcyjnych. Zaopatrywanie linii produkcyjnej w materiały niezbędne do zachowania ciągłości produkcji. Kontrola jakości gotowego produktu.System czasu pracy: 7-19/19-7; system 4-brygadowyPraca na czas określony: 3 lata
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY OPERATOR URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Wieś Wrocławska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kąty Wrocławskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
operator maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie brak lub niepełne podstawowe, staż pracy bez znaczenia
Nazwa pracodawcy:
NESTLÉ PURINA MANUFACTURING OPERATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Ryszarda Chomicza 11A, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Kąty Wrocławskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Wieś Wrocławska
Ulica pracodawcy: Ryszarda Chomicza
Numer budynku pracodawcy: 11A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
operator maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego*
Data dodania oferty pracy: 03.01.2020
Oferta pracy ważna do: 24.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?54af77d240ce33d6c1c8ed550037aa4c
Podobne oferty pracy
Realizacja zajęć z zakresu edukacji dla bezpieczeństwa - 4/18 etatu
Szkoła Podstawowa Nr 50 - 2019-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń, toalet, korytarzy
Clar System S.A. - 2017-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
-prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów w systemie informatycznym;-sporządzanie dokumentów przychodowo-rozchodowych sprzętu i materiałów;-wykonywanie sprawozdawczości finansowej sprzętu będącego na ewidencji Służby Zdrowia;-prowadzenie dokumentacji dot. inwentaryzacji, wybrakowania, likwidacji, wyceny sprzętu i materiałów
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-10-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 7.00- 15.00
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie programem 30+ FTE, nadzorowanie złożonych projektów do pomyślnego ich zakończenia. Odpowiedzialność za wydajność swoich zespołów oraz oczekiwany poziom jakości i usług świadczonych klientów, aktywna współpraca z Scrum Masters w celu usuwania przeszkód, zarządzanie procesem ERR oraz przekazywanie nagród bonusowych, utrzymanie profesjonalnego i pozytywnego nastawienia w swoich zespołach, promocja kultury Bottomline w laboratorium, w tym C1, Agile Principles oraz Scrum Practise, zapewnienie stworzenia i funkcjonowania odpowiedniej infrastruktury projektu (np. komputerów, środowiska programistycznego, itp.), Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na częste wyjazdy służbowe do USA, współpraca z klientem z USA, klientami z Rosji i Ukrainy oraz współpracownikami w tych krajach.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac tokarskich oraz obsługa frezarki.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2018-03-23 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
dostawa towaru do klienta
Firma Handlowo-Usługowa Zygmunt Kocoń - 2016-04-21 - Karpicko (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, opracowywanie analiz, statystyk dot. zatrudnienia, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, przygotowywanie dokuemntów związanych z zatrudnieniem, nadzór nad dopilnowaniem terminów badań wstępnych, okresowych itp, prowadzenie archiwum zakładowego, opisywanie faktur i rachunków, współpraca z administratorem budynku, prowadzenie zamówień publicznych,tygodniowy wymiar czasu pracy - 37:55 od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 7:25 - 15:00
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2017-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
-dopilnowanie, że wszystkie wymagania zostały uwzględnione i przeanalizowane, włączając w to wszystkie elementy funkcjonalne i nie funkcjonalne, wykorzystując MoSCoW tam gdzie konieczne; -przyczynia się do stworzenia całościowej (end-to-end) usługi, uwzględniając rozwój procesu i zmianę danych tam gdzie konieczne; -dostarcza proces oraz operacujną zmianę dla odpowiednich struktur, SLAs, zarządzanie i szkolenie; ustala zmianę z odpowiednimi stronami; -definiuje matrix przypisania odpowiedzialności RACI/RASCI;-definiuje i asystuje przy ryzyku w projekcie, wszelkich problemach oraz zależnościach, które mogą się w projekcie pojawić, identyfikuje pierwotną przyczynę oraz podejmuje starania w celu naprawienia sytuacji; -angażuje zespoły techniczne oraz zespoły zarządzające ryzykiem, aby stworzyć i zarządzać plan odnoszący się do wymagań technologicznych, strukturalnych, lokalizacji oraz integracji; -tworzenie zaawansowanych modeli workflow przy wykorzystaniu Visio Diagrams; -dokumentacja procesu;
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
-
Usługi Transportowe Leon Augustyniak - 2018-05-10 - Puc (pomorskie)
a) Pakowanie i rozpakowywanie produktówb) Przezbrajanie maszyn oraz utrzymanie ich w ciągłym ruchuc) Przygotowanie środków produkcji do realizacji zleceniad) Dbanie o racjonalne zużycie materiałów do produkcjie) Przestrzeganie norm jakościowych oraz ilościowych w wykonywanej pracyf) Prowadzenie czynności kontrolnych zgodnie z przyjętym planem kontroli jakościg) Dopuszczanie poszczególnych nadruków do produkcji seryjnejh) Terminowa realizacja zadań wynikających z planu produkcyjnegoi) Zgłaszanie przełożonemu wszelkich zauważonych nieprawidłowości związanych z jakością i ilością produktówj) Planowanie produkcji oraz nadzór nad procesami produkcyjnymi w obrębie gniazda produkcyjnego w czasie pełnienia zastępstwa Lidera/Brygadzisty
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Robakowo (wielkopolskie)
http://pcpr.slawno.ibip.pl/public/?id=215038
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-04-17 - Sławno (zachodniopomorskie)
- raportowanie w jezyku koreańskim zgodnie z przyjętymi standardami do siedziby spółki w Korei,- zarządzanie zespołem sprzedaży i tworzenie długoterminowej polityki handlowej spółki, - ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych firmy, - projektowanie oraz osiaganie celów sprzedażowych firmy. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- wzorcowanie przyrządów pomiarowych z zakresu wielkości elektrycznych i nieelektrycznych, - sporządzanie protokołów wzorcowania, - wystawianie świadectw wzorcowania, dokonywnie ekspertyz przyrządów pomiarowych i wystawianie stosownych dokumentów - udział we wdrażaniu rozwiązań systemowych. Miejsce wykonywania pracy: Wydział Usług Metrologicznych, Laboratorium Elektryczności, Wrocław, ul. Młodych Techników 61/63. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt kandydatów z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-10-01 - Wrocław (dolnośląskie)
pon. - czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.00
kontakt przez PUP - 2020-01-02 - Opole (opolskie)
ochrona fizyczna obiektu, oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności; praca w Pabianicach
Konsalnet Security Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Pabianice (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży w dzilae logistyki
SANPRO INTERIM BPO SPÓŁKA Z OO SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-17 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Działania związane z zarządzaniem projektem, takie jak planowanie projektu, przygotowanie harmonogramu projektu, przygotowanie dokumentu zakresu, śledzenie działań i zadań projektu, monitorowanie i kontrola projektu; prowadzenie warsztatów funkcjonalnych i badanie szczegółowych procesów biznesowych; udostępnianie najlepszych praktyk branżowych w procesach biznesowych; zbieranie wymagań od różnych zainteresowanych stron; przygotowanie dokumentu specyfikacji technicznej; koordynowanie i kierowanie zespołem do wspólnego znormalizowanego procesu biznesowego; zapewnienie wysokiego poziomu i niskiego poziomu projektu dla ulepszeń wymaganych dla aplikacji; testowanie rozwiązań opartych na GSI; mapowanie procesów biznesowych i analiza GAP; raportowanie statusu do zespołu zarządzającego; zapewnienie wkładu architektonicznego w nowe rozwiązania planowane dla systemu GSI; przejrzenie zadań, które są dostarczane z zagranic y przed wdrożeniem; monitorowanie i wspieranie implementacji; przygotowanie przypadków testowych i danych testowych, aby przetestować funkcjonalność; naprawianie błędów podczas testów akceptacyjnych użytkowników; wsparcie postprodukcyjne wraz z konsultantem offshore.
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
Starszy Specjalista ds. Jakości zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Dodatkowo Starszy Specjalista ds. Jakości zajmuje się ewaluacją połączeń wykonywanych przez Specjalistów ds. Obsługi Klienta.Praca w godzinach: od 08:45 do 17:00; od 09:45 do 18:00; od 10:45 do 19:00.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Głogów (dolnośląskie)
Produkcja mebli- obsługa piły formatowej
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2019-06-24 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac budowlanych, układanie kostki brukowej
Zakład Instalacji Sanitarnych i Robót Ogólnobudowlanych Zbigniew Szydlik - 2016-12-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
1)Prowadzenie nadzoru inwestorskiego poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru w branży budowlanej m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w celu zapewnienia prawidłowości zadań inwestycyjno-remontowych; 2)Uczestnictwo w opracowaniu Programu inwestycji, koncepcji programowo-przestrzennej oraz sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej w branży budowlanej wraz z przedmiarami i kosztorysami, w celu odpowiedniego przygotowania do realizacji zadania inwestycyjnego lub remontowego; 3)Udział w pracach zespołu powołanego do opracowania Programu inwestycji, w celu pozyskania środków na finansowanie przedsięwzięcia dotyczącego realizacji inwestycji i remontów; 4)Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia do wniosku o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej oraz uczestnictwo w komisji przetargowej, w celu realizacji zamówienia publicznego; 5)Pełnienie funkcji nadzorczej nad kierownikiem budowy/robót w zakresie właściwego zabezpieczenia zdemontowanych urządzeń, będących środkami trwałymi, w trakcie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych. 6)Opracowywanie i kompletowanie dokumentów formalno - prawnych oraz dokumentacji procesu inwestycyjno-remontowego zadania, w którym pełni funkcję koordynatora robót, w celu przekazania do użytkowania zarządcy obiektu oraz archiwum; 7)Uczestnictwo w przygotowywaniu planu rocznego zamówień publicznych w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu przekazania do komórki organizacyjnej ds. zamówień publicznych i zapewnienia realizacji zadania inwestycyjnego; 8)Weryfikowanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowości faktur od wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych w branży budowlanej, w celu rozliczenia prac oraz wykorzystania środków finansowych zgodnie z przyznanymi limitami; 9)Niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem; 10)Uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów KSP; 11)Przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału; 12)Archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 13)Niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami; 14)Udział w szkoleniach organizowanych w wydziale i poza wydziałem.
Komenda Stołeczna Policji - 2020-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie drobnych prac remontowych zwiazanych z utrzymaniem budynku i wyposażających go sprzętów.
ARP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Sopot (pomorskie)
wyjaśnienie roszczeń reklamacyjnych, wprowadzanie szybkich rozwiązań reklamacji
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-08-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w
Firma JJM Spółka z o.o. - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)