STARSZY MISTRZ DO SPRAW ELEKTRYCZNYCHW ZESPOLE KONSERWACJI SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA. Białystok oferta pracy PODLASKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. GEN. DYW. HENRYKA MINKIEWICZA W BIAŁYMSTOKU
Stanowisko: STARSZY MISTRZ DO SPRAW ELEKTRYCZNYCHW ZESPOLE KONSERWACJI SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA.
Wynagrodzenie: od 2 544 PLN
Zakres obowiązków: organizacja pracy podległym pracownikom, nadzór nad usuwaniem powstałych awarii w obiektach służbowych będących w zarządzie POSG w zakresie branży elektrycznej, planowanie prac konserwacyjnych i remontowych, wykonywanie przedmiarów i kosztorysów w celu oszacowania kosztów wykonywanych prac, sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości prowadzenia i wykonania koordynowanych robót w zakresie branży elektrycznej oraz sprawdzanie kwartalnych rozliczeń materiałowych pod względem norm zużycia pobranych materiałów i obmiarów, wykonywanie okresowych przeglądów obiektów wynikających z prawa budowlanego, prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i dozorowych oraz posiadanie wiedzy w zakresie ich rozmieszczenia i działania, doraźne prowadzenie pojazdów służbowych.
Data publikacji: 2019-03-12
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: PODLASKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. GEN. DYW. HENRYKA MINKIEWICZA W BIAŁYMSTOKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Generała Józefa Bema 100, 15-370 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja pracy podległym pracownikom, nadzór nad usuwaniem powstałych awarii w obiektach służbowych będących w zarządzie POSG w zakresie branży elektrycznej, planowanie prac konserwacyjnych i remontowych, wykonywanie przedmiarów i kosztorysów w celu oszacowania kosztów wykonywanych prac, sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości prowadzenia i wykonania koordynowanych robót w zakresie branży elektrycznej oraz sprawdzanie kwartalnych rozliczeń materiałowych pod względem norm zużycia pobranych materiałów i obmiarów, wykonywanie okresowych przeglądów obiektów wynikających z prawa budowlanego, prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i dozorowych oraz posiadanie wiedzy w zakresie ich rozmieszczenia i działania, doraźne prowadzenie pojazdów służbowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 544 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Proponowane wynagrodzenie: 2 544,00zł (brutto) + 10% premii + dodatek za wysługę lat + dodatek funkcyjny.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
STARSZY MISTRZ DO SPRAW ELEKTRYCZNYCHW ZESPOLE KONSERWACJI SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 544 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, elektryczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kwalifikacje wymagane od kandydata:niezbędne:wykształcenie: zawodowe elektryczne;doświadczenie: 4 lata na podobnym stanowiskupozostałe wymagania niezbędne: znajomość prowadzenia prac konserwacyjnych i remontowych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i dźwigowych, znajomość pakietu biurowego MS OFFICE m.in. WORD, EXCEL i zasad kosztorysowania, aktualne uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych grupy G1, prawo jazdy kat. B sumienność, dyspozycyjność, uczciwość, lojalność, umiejętność pracy w zespolewymagania dodatkowe:wykształcenie: średnie zawodowe elektryczne;pozostałe wymagania dodatkowe:uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
PODLASKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. GEN. DYW. HENRYKA MINKIEWICZA W BIAŁYMSTOKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Generała Józefa Bema 100, 15-370 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: podanie lub list motywacyjny opatrzone datą i własnoręcznym podpisem; CV lub życiorys opatrzone datą i odręcznym podpisem ; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej www.podlaski.strazgraniczna.pl) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i dodatkowe uprawnienia, o ile kandydat je posiada; kopia prawa jazdy.Miejsce składania dokumentów:Podlaski Oddział Straży Granicznejul. gen. Józefa Bema 10015-370 Białystokz dopiskiem: oferta pracy starszy mistrz do spraw budowlanych, Wydział Techniki i Zaopatrzenia.Dane osobowe klauzula informacyjnaDane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Inne informacje: Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie (do 23.02.2019) Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty, które nie spełniają wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty niezawierające kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie oraz przyjętych sposobach przeprowadzenia selekcji (np. sprawdzian wiedzy, zadanie praktyczne, rozmowa kwalifikacyjna). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (85) 714 52 51 lub (85) 714 52 46.Procedurę naboru kandydatów do pracy w POSG zamieszczono na stronie internetowej Oddziału www.podlaski.strazgraniczna.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Generała Józefa Bema
Numer budynku pracodawcy: 100
Profil działalności pracodawcy: ochrona granic Polski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 12.03.2019
Oferta pracy ważna do: 23.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Montaż okien i drzwi z PVC i aluminium, montaż fasad aluminiowych. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.
PRZDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE FINESTRA Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Kraków (małopolskie)
Nauczanie matematyki w klasach ponadgimnazjalnych
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W GUBINIE - 2018-07-04 - Gubin (lubuskie)
ZAKŁADANIE KARTOTEK OSOBOWYCH, ICH AKTUALIZACJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM KONT BANKOWYCH, MIEJSC POWSTAWANIA KOSZTÓW, STANOWISKA, WYSOKOŚCI PROGÓW PODATKOWYCH ORAZ SKŁADEK ZUS, PROWADZENIE KART ZASIŁKOWYCH DLA PRACOWNIKÓW POBIERAJĄCYCH ZASIŁKI CHOROBOWE, MACIERZYŃSKIE, OPIEKUŃCZE, ŚWIADCZENIA REHABILITACYJNE, NALICZANIE I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM HARMONOGRAMEM WYPŁAT DLA POSZCZEGÓLNYCH GRUP PRACOWNICZYCH, SPORZĄDZANIE I UZGADNIANIE POLECEŃ KSIĘGOWAŃ Z LISTAMI PŁAC, PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ DO PRZELEWÓW BANKOWYCH W CELU REALIZACJI WYPŁAT NA KONTA PRACOWNIKÓW, SPORZĄDZANIE ZAŚWIADCZEŃ O WYSOKOŚCI OTRZYMYWANYCH WYNAGRODZEŃ DLA POTRZEB ZUS, URZĘDÓW SKARBOWYCH, BANKÓW, ZPORR, SĄDÓW ORAZ PRACOWNIKÓW, DOKONYWANIE ZWROTÓW NADPŁACONYCH SKŁADEK Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO NA PODSTAWIE DECYZJI ZUS, SPORZĄDZANIE, UZGADNIANIE I PRZYSYŁANIE ZAINTERESOWANYM OSOBOM ROCZNYCH DEKLARACJI PODATKOWYCH.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE EKONOMICZNE (WYŻSZE LUB ŚREDNIE), ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW: PRAWA PRACY W ZAKRESIE WYNAGRADZANIA ZA PRACĘ I INNYCH ŚWIADCZEŃ, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMU PŁATNIK, ZNAJOMOŚĆ RACHUNKOWOŚCI, CO NAJMNIEJ 5 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, PRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL LUB CV+LIST MOTYWACYJNY POCZTĄ NA ADRES: UL. AL. PAPIEŻA JANA PAWŁA II 31, 70-453 SZCZECIN
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2018-12-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dogłębnie analizuje przydzielone obszary w fazie planowania audytu i identyfikuje kluczowe obszary ryzyka audytu; Uczestniczy w przygotowaniu dokumentacji oraz dostarcza dane na temat oceny ryzyka. Dokumentuje i uzupełnia uzgodnione procedury audytu dla przydzielonych zadań w odpowiednim czasie. Pod kierownictwem Kierownika Audytu i / lub Inspektora Kontroli, określa podstawową przyczynę potencjalnych problemów i zapewnia wykonanie odpowiednich procedur audytu. Wykonuje procedury audytu zgodnie z ustaleniami z Kierownikiem Audytu, a także wykonuje przypisane sekcje projektu zgodnie ze standardami departamentów, w razie potrzeby prosząc o pomoc doświadczonych audytorów. Zamyka procedury audytu zgodnie z planowanymi terminami. - Omawia potencjalne problemy z audytem z Kierownikiem Audytu, gdy tylko zostaną zidentyfikowani w celu oceny i ustalenia ryzyka dla firmy. Prowadzi szkolenia i udzielanie wskazówek innym audytorom. Jest pierwszą osobą kontaktową dla audytorów podczas audytu, pełniąc rolę audytora wewnętrznego.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
WYKONYWANIE PRAC ŚLUSARSKICH ZGODNIE Z DOKUMENTACJĄ I STANDARTAMI JAKOŚCI, PRZYGOTOWYWANIE ELEMENTÓW DO SPAWANIA , DBANIE O POWIERZONY SPRZĘT I NARZĘDZIA PRACY
MCSYSTEM KRZYSZTOF KOŃ - 2017-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
nauczanie przedmiotów zawodowych graficznych i multimedialnych
Zespół Szkół Odzieżowych - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
bezpośrednia obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ELTRON BOŻENA DOBOSZ - 2016-03-04 - Szydłowiec (mazowieckie)
Dozór obiektu. Miejsce pracy: Wrocław dzielnica: BrochówKontakt kandydatów z pracodawcą: 505-470-424Oferta znajduje się w sali: F, B, A
Cobra Security Tomasz Kościsty - 2016-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa tokarki
TECHNIMET MAŁGORZATA STEBLECKA - 2017-03-10 - Kalisz (wielkopolskie)
Zgodnie stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie podległym personelem, aktywna obsługa klienta, dbanie o dobry wizerunek sklepu, realizacja procedur firmy oraz standardów VMrealizacja planu sprzedażowego. Pierwsza umowa na 3 miesiące kolejna na dwa lata. Do wynagrodzenia podstawowego dolicza się premie sprzedażowe oraz stanowiskowe.Kontakt z pracodawcą poprzez wysłanie CV mailem: praca_wroc_salon (at) wp.plOferta dostępna w sali G.
Janusz Filipczak - 2016-07-26 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz poprzez zapewnienie kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych na najwyższympoziomie oraz poprzez dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientów jak i prezentacji i promocji oferowanychproduktów w powierzonym sklepie, bezpośredni lub pośredni nadzór nad codziennym funkcjonowaniem sklepu, pełnezaangażowania podejście do powierzonych obowiązków w celu zapewnienia i realizacji celów wyznaczonych przez spółkę,budowanie i podtrzymywanie wyznaczonego przez firmę wizerunku marki Stradivarius, dbanie o dobro spółki podczas każdejz wykonywanych czynności.
STRADIVARIUS POLSKA SP. Z O.O. - 2019-03-11 - Poznań (wielkopolskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Ziębice (dolnośląskie)
Bezpośredni kontakt z członkami zespołów informatycznych i serwisowych z Indii. Wdrażanie i nadzorowanie wdrażania systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Łódź (łódzkie)
Tokarz CNC
FPHU Tomczyk Andrzej - 2018-09-21 - Mielec (podkarpackie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Ziębice (dolnośląskie)
WYKONYWANIE TESTÓW I ANALIZ OPROGRAMOWANIA ORAZ KONTROLA JAKOŚCI ZGODNA ZE STANDARDAMI FIRMY, IMPLEMENTACJA PLANÓW TESTÓW, DOKUMENTACJA USTEREK, OPROGRAMOWANIA. WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM PROGRAMISTÓW
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Planowanie przychodów i wydatków związanych z realizacją inwestycji, - Opracowywanie budżetów planowanych usług i dostaw we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,- Przygotowywanie wymaganych zestawień i raportów w zakresie rozliczeń finansowych prezentujących stan realizacji poszczególnych działań oraz uzgadnianie ich treści z jednostkami nadzorującymi,- Rozliczanie w BKP oraz innych instytucjach pośredniczących poniesionych wydatków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Sporządzanie wniosków o wypłatę środków, zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Nadzór nad przygotowaniami i procesem realizacji przetargów prowadzonych zgodnie z wytycznymi i procedurami Banku Światowego oraz pozostałych instytucji finansujących inwestycję,- Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia i dokumentów przetargowych we współpracy z zespołem ds. realizacji budowy i zarządzania kontraktami,- Wprowadzanie zmian w planach i harmonogramach wynikające z zakończonej procedury przetargowej,- Monitorowanie finansowe projektu pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz pozostałymi dokumentami planistycznymi, w tym z planami płatności,- Opracowywanie danych i prowadzenie rejestrów pod kątem monitoringu finansowego, terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw,- Stała współpraca z Księgową Projektu oraz Główną Księgową RZGW Gliwice. Wymagania związane ze stanowiskiem - niezbędne:1. Wykształcenie: średnie,2. 2 letnie ogólne doświadczenie w pracy,3. Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,4. Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,5. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem,6. Rzetelność, systematyczność, terminowość,7. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) w tym programów księgowych,8. Posiadanie obywatelstwa polskiego,9. Korzystanie z pełni praw publicznych,10. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:1. Mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze,2. Dyspozycyjność, komunikatywność,3. Odporność na stres, asertywność.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:zadania realizowane w siedzibie Biura, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi- wyjazdy służbowe, praca pod presją czasu, praca przy komputerze, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2016-12-30 - Racibórz (śląskie)
dostarczanie potraw tureckich
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Duchnice (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków:ocena dokumentów opracowanych dla zakładów dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej, wymaganych ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 519, ze zm.), tj.: Zgłoszenia zakładu, Programu zapobiegania awariom, Raportu o bezpieczeństwie oraz Wewnętrznego planu operacyjno-ratowniczego, sporządzanie zestawień z czynności kontrolno rozpoznawczych, o których mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 października 2005 r. w sprawie czynności kontrolno-rozpoznawczych przeprowadzanych przez Państwową Straż Pożarną (Dz. U. nr 225, poz. 1934), w tym katalogu zagrożeń,opracowywanie analizy zagrożeń województwa, o której mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 3 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1319) oraz przygotowywanie wniosków z tej analizy,udział w czynnościach kontrolno rozpoznawczych w zakładach dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej.Poziom wykształcenia : wyższe - inżynier ochrony środowiska, znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska , znajomość pakietu Ofis i Excel ,prawo jazdy kat B , doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z prawem ochrony środowiska co najmniej 2 lata Szczegółowe informacje dotyczące naboru do służby tj. wymagań i etapów postępowania kwalifikacyjnego znajdują się na stronie internetowej KW PSP w Szczecinie www.szczecin.kwpsp.gov.pl w zakładce Praca-wolne etaty
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca przy prefabrykatach betonowych
Kaprin sp. z o.o. - 2017-06-21 - Krzeszowice (małopolskie)
praca w okresie Światowych Dni Młodzieży - monitorowanie ruchu osobowego, obserwacja i obchód terenu i obiektu, przekazywanie informacji turystom
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Kraków (małopolskie)
1. Prowadzenie ewidencji magazynowej i przechowywanie dokumentów przychodowo - rozchodowych w zakresie sprzętu kwaterunkowego, przeciwpożarowego, gospodarczego, kulturalno-oświatowego,sportowego i medycznego, leków i środków opatrunkowych, materiałów kwaterunkowych, środków do utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych, druków resortowych i akcydensowych, druków ścisłego zarachowania, materiałów kancelaryjno-biurowych, sprzętu biurowego oraz materiałów budowlanych zgodnie z decyzją przełożonych.2. Przyjmowanie i wydawanie z magazynu asortymentu na podstawie zatwierdzonych dowodów przychodowo - rozchodowych.3. Stosowanie zasady rotacji zapasów magazynowych oraz nie dopuszczanie do ich przeterminowania.4. Znakowanie - opisywanie sprzętu i wyposażenia wydawanego z magazynu numerami inwentarzowymi, zgodnie z ewidencją środków trwałych (ST) oraz pozostałych środków trwałych (PŚT). 5. Uczęstniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie oraz Naczelnika Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.Wymagane dokumenty i oświadczenia: list motywacyjny i CV, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne". Termin składania dokumentów: do 28 listopada 2016 roku.Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Grenadierów 3, 20-331 LublinSzczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej http://bip.lublin.kwp.policja.gov.pl/ w zakładce wolne stanowiska pozaetatowe, dodatkowe informacje pod nr tel.: 81 535 57 67
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W LUBLINIE - 2016-11-16 - Lublin (lubelskie)
praca przy produkcji wyrobów piekarniczych oraz ich pakowanie
"TRENKWALDER & PARTNER" SP. Z O.O. W SKIERNIEWICACH - 2018-06-01 - Kańczuga (podkarpackie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP. Udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy. Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań BHP, opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących BHP na poszczególnych stanowiskach pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okolicznosci tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń takich chorób a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąze się z wykonywaną pracą.
JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2017-04-14 - Powidz (wielkopolskie)
projektowanie aranżacji okiennych
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Produkcja opakowań jednorazowego użytku, obsługa maszyn produkcyjnych, kontrola jakości
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
ślusarz
ROLAND GAWLIK MECHANIKA POJAZDOWA SP. Z O.O. - 2016-03-10 - Stęszew (wielkopolskie)
1. Pisanie wysokiej jakości oraz wydajnego obliczeniowo kodu w programowaniu obiektowym. 2. Bycie mentorem dla młodszych i mniej doświadczonych członków zespołu. 3. Przygotowywanie projektu technicznego dla większej funkcjonalności i rozbicie go na mniejsze zadania do wykonania. 4. Koordynowanie pracy innych członków zespołu. 5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)