STARSZY MISTRZ BRYGADY ELEKTRYKÓW Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: STARSZY MISTRZ BRYGADY ELEKTRYKÓW
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-07-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY MISTRZ BRYGADY ELEKTRYKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik elektryk* (wymagany staż - lata: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie techniczne; uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe; uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3m; biega obsługa komputera; min. 6 lat pracy w zawodzie oraz doświadczenie na stanowisku mistrza, brygadzisty lub kierownika zespołu (min. 2 lata); cierpliwość; dokładność; kreatywność; odpowiedzialność; odporność na stres; samodzielność. Zakres obowiązków: kierowanie brygadą elektryków w zakresie konserwacji i napraw. Praca w godzinach: 07:30-15:30. Zgłoszenia mailowe: joanna.karpio (at) wat.edu.pl lub blazej.zurek (at) wat.edu.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Sylwestra Kaliskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 21.07.2016
Oferta pracy ważna do: 14.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej;-ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania;-analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; -przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania;
EPAM Systems Poland - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-05-30 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Transport towarów
Usługi Transportowe Michał Kiełbasiński - 2016-08-02 - Sochaczew (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- ewidencja przesyłek pocztowych,- organizacja spotkań biznesowych,- rejestrowanie korespondencji,- zamawianie kuriera,- sprawdzanie zapotrzebowania na materiały biurowe,- redagowanie i przygotowywanie umów,- obsługa klientów,- obsługa urządzeń biurowych i sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Zgierz (łódzkie)
Załadunek i rozładunek towaru, obsługa wózka widłowego, kompletowanie palet, foliowanie.
LEGION CK SP. Z O. O. - 2018-11-14 - Stryków (łódzkie)
ogolna obsluga maszyn do produkcji tworzyw sztucznuch
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
pomoc w pielęgnacji i wykonywaniu podstawowych czynności podopiecznemu, opcjonalnie: dokonywanie zakupów, przygotowywanie posiłków, dotrzymywanie towarzystwa i wspieranie podczas wyjść na spacery, spotkania rodzinne, wizyty u lekarzy i wurzędach, towarzyszenie podczas świąt w gronie rodzinnym, miejsce pracy : Niemcy
Seniormed24 Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Świebodzice (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Zakopane (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Radom (mazowieckie)
Główne obowiązki: - badania psychologiczne i opiniowanie kandydatów do służby w Straży Granicznej, - badania psychologiczne w ramach medycyny pracy, - badania psychologiczne w zakresie psychologii transportu, - opiniowanie funkcjonariuszy i pracowników w zakresie przydatności na określone stanowiska, - prowadzenie profilaktyki antystresowej, - udzielanie pomocy psychologicznej funkcjonariuszom i pracownikom Oddziału, - prowadzenie konsultacji i profilaktyki psychologicznej funkcjonariuszy w zakresie zapobiegania skutkom zaburzeń po stresie urazowym i jego następstw, - wdrażanie programów prewencyjnych w zakresie profilaktyki uzależnień, - udział w kwalifikowaniu funkcjonariuszy i pracowników SG na turnusy profilaktyczno- rehabilitacyjne i antystresowe, - prowadzenie psychologicznej działalności profilaktycznej i szerzenie zasad higieny psychicznej, w tym prowadzenie szkoleń i prelekcji dla funkcjonariuszy i pracowników Oddziału oraz personelu medycznego, a także uaktualnianie i dystrybucja materiałów dotyczących promocji zdrowia psychicznego, - udział w rozwiązywaniu ewentualnych konfliktów interpersonalnych w komórkach organizacyjnych Oddziału i Placówkach podległych ŚlOSG, - prowadzenie czynnego poradnictwa z zakresu psychologii i udział w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych u osób zatrzymanych, - prowadzenie dokumentacji z badań psychologicznych oraz okresowej sprawozdawczości, - prowadzenie szkoleń i warsztatów o tematyce psychologicznej. Wykształcenie i wymagania niezbędne: - wyższe magisterskie na kierunku psychologia - umiejętności z zakresu diagnozy psychologicznej, prowadzenia szkoleń i warsztatów, umiejętności z zakresu udzielania pomocy psychologicznej (interwencja kryzysowa, wsparcie psychologiczne), - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie prawa jazdy kat. B; - ukończone z wynikiem pozytywnym podyplomowe studia w zakresie psychologii transportu prowadzone przez uczelnię prowadzącą studia wyższe na kierunku psychologia, - uprawnienia do wykonywania badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu. - posiadanie wiedzy z zakresu psychologii transportu i psychologii medycyny pracy, - 2 lata doświadczenia zawodowego w zawodzie psychologa; znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 2570,00 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139, (43) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-11 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie komercjalizacji formatów opakowań dla ciasteczek z uwzględnieniem bezpieczeństwa produktu, wzrostu przez innowacje i satysfakcji konsumenta poprzez:- Opracowanie celów i strategii projektów pakowania w odpowiedzi na inicjatywy biznesowe;- Określanie technicznej i finansowej wykonalności programów pakujących;- Identyfikacja, badania i rozwój innowacyjnych produktów opakowaniowych;- Konsultacje z ekspertami i naukowcami z innych krajów.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc oraz asystowanie podczas napraw samochodów osobowych i ciężarowych.
"JAR-MEN" Jarosław Mendalka - 2016-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
AUTO SERWIS SZCZEPAN BEDNARZ - 2016-03-10 - Błażowa Dolna (podkarpackie)
załadunki i rozładunki transportów
Fabryka Ceramiki Budowlanej Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Chwalimierz (dolnośląskie)
Przyjmowanie, metkowanie, układanie towaru na regałach sklepowych; obsługa klienta na wszystkich stoiskach w sklepie; obsługa kasy fiskalnej; sporządzanie dokumentacji sklepowej;
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Sanniki (mazowieckie)
sprzątanie podłóg sucho/mokro toalet, biur, sal widowiskowych, schodów i terenu zewnętrznego
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora (Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej, - dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określanie przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu pożądanego,- sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury celem określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. Dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów, analizowanie i dokonywanie obliczeń,- sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, założeń funkcjonalno-użytkowych, programów funkcjonalno-użytkowych, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych, - branie udziału w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,- prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej celem zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,- uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz usług celem sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-06-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
czynności wykonywane w sklepie samoobsługowym
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Sosnowiec (śląskie)
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:1. opracowywanie warunków zamówienia i sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych na materiały eksploatacyjne do pojazdów służbowych, części i akcesoria samochodowe, naprawy, parkowanie i holowanie,2. sporządzanie zapytań ofertowych, negocjacje,3. nadzorowanie zawartych przez wydział umów pod kątem prawidłowości ich realizacji,4. bieżące ewidencjonowanie wydatków wydziału związanych z realizacją umów, analizowanie i raportowanie ich wykorzystania,5. sporządzanie dokumentów finansowych,6. prowadzenie ksiąg, ewidencji i rejestrów związanych z obrotem finansowym wydziału.
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy - 2016-10-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Samodzielnie przygotowujedokumentację potrzebną do programowania systemów sterowania (BPCS) isystemów bezpieczeństwa (SIS), tj: Schematy funkcjonalne, Schematylogiczne,Listę alarmów i wyłączeń, Schematy graficzne. Przygotowujespecyfikację techniczną do zakupu systemów sterowania i systemówbezpieczeństwa. Uczestniczy w analizach zagrożeń i zdolnościoperacyjnych procesu, tzw. HAZOP (Hazard and Operability Study) istudiach dotyczących bezpieczeństwa funkcjonalnego. Definiuje blokisterowania na schematach procesowych (PID). Programuje systemysterowania (BPCS) i bezpieczeństwa (SIS) firmy Yokogawa. Koordynuje iweryfikuje dokumentację dostawców pakietowych i systemów sterowaniabezpieczeństwa. Uczestniczy w inspekcjach i testowaniu systemówsterowania (BPCS) i bezpieczeństwa (SIS) w warsztacie dostawcyUczestniczy w testowaniu obwodów automatyki i blokad na budowie.Przeprowadza nadzór na budowie podczas uruchomienia systemu.Wykonuje samodzielne prace projektowe we współpracy z innymi działami,koordynuje współpracę z innymi branżami w ramach swojego zakresu prac.Współpracuje z działem zakupów. Jako lider zarządza zespołem inżynierówi przygotowuje raporty z postępu prac.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
Praca na kuchni
RESTAURACJA KUBUŚ Michałowska SP. Jawna - 2016-09-09 - Bełchatów (łódzkie)
do uzgodnienia
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2018-06-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Zbrojenie, szalowanie, betonowanie, prace wykończeniowe, prace pomocnicze przy budowie (praca województwo mazowieckie, kujawsko-pomorskie, łódzkie)
GLOBAL SYSTEMS Marcin Balcerzak - 2016-10-05 - Gostynin (mazowieckie)
Wykształcenie: zawodowe; mile widziane doświadczenie w pracy na produkcji; wysoka motywacja do pracy, sprawność manualna, umiejętność organizacji pracy własnej; składanie tekturowych opakowań oraz ekspozytorów reklamowych, dbanie o porządek na miejscu pracy; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice ul.Leonarda Da Vinci
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Gliwice (śląskie)
Produkcja krzeseł i mebli do siedzenia, tapicerownie krzeseł.
"SELECT COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-08-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych i pozostałych środków trwałych Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie oraz podległych żłobków 1- 8 w Lublinie. Zapewnienie sprawnej obsługi bieżącej księgowej w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Wystawianie dokumentów, np. karty środka trwałego, PT, OT, LT i innych. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku ruchomego i nieruchomego Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie. Prowadzenie, uczestnictwo i rozliczanie inwentaryzacji oraz spisów zdawczo- odbiorczych. Uzgadnianie okresowo sald dot. środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie. Prowadzenie i ewidencjonowanie spraw związanych z likwidacją majątku. Przygotowywanie raportów z zakresu środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie oraz podległych żłobków 1- 8 w Lublinie. Wsparcie działu księgowości w bieżącej pracy i efektywnym funkcjonowaniu. Współpraca ze stanowiskiem obsługującym zamówienia publiczne. Archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku zgodnie z przepisami prawa. Prowadzenie dokumentacji w składnicy akt Miejskim Zespole Żłobków w Lublinie i zapewnienie jej właściwego funkcjonowania.
MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW W LUBLINIE - 2018-02-22 - Lublin (lubelskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)