STARSZY MISTRZ BRYGADY ELEKTRYKÓW Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: STARSZY MISTRZ BRYGADY ELEKTRYKÓW
Wynagrodzenie: od 3 750 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw.
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY MISTRZ BRYGADY ELEKTRYKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik elektryk* (wymagany staż - lata: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
SEP-Dozór nad eksploatacją sieci i urządzeń elektronenergetycznych do 1 kV
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Uprawnienia do pracy na wysokości pow. 3 m
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: techniczne. uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe, praca na wysokości powyżej 3 m, biegła obsługa komputera, minimum 6 lat pracy w zawodzie oraz doświadczenie na stanowisku mistrza, brygadzisty lub kierownika zespołu (min. 2 lata). Wymagania kompetencyjne: cierpliwość, dokładność, kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres, samodzielność, terminowość realizacji. Obowiązki: kierowanie brygadą elektryków zakresie konserwacji i napraw.[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 6
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 28.01.2020
Oferta pracy ważna do: 24.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?94fd349cc779d83ab0d14886cc239ef5
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestniczenie w projektowaniu i implementacji środowiska systemowego IT w oparciu o istniejące rozwiązania techniczne;realizowanie projektów IT oraz ścisła współpraca z zespołami wdrożeniowymi zintegrowanych systemów zarządzania;integrowanie systemu ERP/CRM z aplikacjami biznesowymi; zapewnienie rozwoju i usprawniania aplikacji działających na platformie ERP/CRP poprzez aktywną współpracę z użytkownikami i operatorami systemu oraz z dostawcami rozwiązań technicznych; zajmowanie się diagnostyką systemu oraz rozwiązywanie bieżących problemów programowych oraz sprzętowych;analizowanie przyczyn problemów technicznych oraz zapewnianie wsparcia dla użytkowników i operatorów systemu; wprowadzanie zmian i poprawek do systemu ERP/CRM; administrowanie zintegrowanymi systemami zarządzania klasy ERP/CRM; administrowanie bazami danych, w szczególności z rodziny MS SQL, a także środowiskiem wysokiej dostępności opartym o rozwiązanie Windows Cluster i środowiskiem wirtualnym opartym na rozwiązanie VMware ESXi 5 oraz MS Hyper-V;przeprowadzanie szkoleń operatorów oraz asysty/obsługi powdrożeniowej systemu zarządzania.
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 13400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 7 lat doświadczenia w branży IT, min. 6 lat doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagane uprawnienia: certyfikat Prince2, ITIL, MCS, PMP. Wymagana umiejętność umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji pracowników RON od chwili zatrudnienia do rozwiązania stosunku pracy;- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności w pracy;- sporządzanie dokumentacji dotyczącej przepracowanego czasu pracy pracowników oraz rozliczanie czasu pracy;- wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowych w Systemie Ewidencji Wojskowej;- monitorowanie ważności badań lekarskich.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
Kierowanie podległymi kelnerkami, nakrywane do stołu, podawanie posiłków do stołu, dbanie o czystość na sali i zapleczu
DOMY WCZASOWE WAM Sp. z o. o. - 2016-03-31 - Unieście (zachodniopomorskie)
Przetwarzanie oraz weryfikacja instrukcji w programie Keystone, monitorowanie i raportowanie pojawiających się błędów w programie Keystone, terminowe przetwarzania transakcji zarówno w walucie USD jak i innych walutach
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń i pożyczek.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "ŚLĄSK" - 2018-01-29 - Kępno (wielkopolskie)
Obsługa spycharki na terenie kopalni
Kopalnia Surowców Mineralnych Bolesław Danilewicz - 2019-08-23 - Mielenko Drawskie (zachodniopomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Miejsce wykonywania pracy:ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Główne obowiązki:- przyjmowanie, ewidencjonowanie, wydawanie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego ich obiegu; - prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w celu zapewnienia zgodnego z przepisami obiegu dokumentów niejawnych;- wykonywanie czynności związane z przygotowaniem dokumentów do wysłania w celu przekazania ich do adresatów; - gromadzenie i komplementowanie dokumentacji zwróconej do kancelarii tajnej w celu przygotowania do archiwizacji lub wybrakowania. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce pracy na 3 piętrze. - miejsce i otoczenie organizacyjno- techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: średnie. Wymagania niezbędne: - znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;; - umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); - posiadanie 6 m-cy doświadczenia zawodowego w zakresie pracy biurowej;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE. Wymagania dodatkowe:- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-09-26 - Racibórz (śląskie)
pracownik myjni samochodów żywcowych, zapewniony posiłek regeneracyjny
IMPEL FOOD HYGIENE "COMPANY" Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-09-14 - Tarnów (małopolskie)
sprzątanie obiektu (pokoi hotelowych, pranie, maglowanie)
PAWLIŃSKA EUGENIA "HOTEL POD LWEM" - 2017-10-16 - Zielona Góra (lubuskie)
wg.stanowiska
AUTO-BAU DANIEL BRYŁA - 2017-10-09 - Namysłów (opolskie)
Prowadzenie spraw emerytalno-rentowych
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
opieka nad starszymi, wietnamskimi osobami, zakupy, przygotowywanie posiłków zgodnie ze wskazaniami pracodawcy, pranie i prasowanie
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Nowa Iwiczna (mazowieckie)
sprzątanie powierzchni płaskich
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:1) prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;2) sporządzanie i przedstawianie komendantowi miejskiemu, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy;3) prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;4) przedstawianie komendantowi miejskiemu wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy oraz wyników z badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;5) ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;6) współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników;7) uczestniczenie w pracach powołanej przez komendanta miejskiego komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy - 2016-10-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naprawa sprzętu elektronicznego , test sprawności i regeneracji urzadzeń, prace kosmetyczne i wykończeniowe dokonywane na produkcie, pakowanie, zaopatrzenie lini serwisowej, wprowadzanie urzadzeń do procesu naprawy i przygotowanie do wysyłki. Praca na podstawie instrukcji.Praca w godz. 8-16 poniedziałek- piątek. P
kontakt przez PUP - 2019-12-27 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
praca administracyjno-biurowa, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji, planowanie rzeczowo-finansowe, obsługa urządzeń biurowych
Jednostka Wojskowa nr 4653 w Siemirowicach - 2019-01-16 - Siemirowice (pomorskie)
Dostawa sprzętu RTV i AGD do klientów. Kontrola towaru pod względem ilościowym i jakościowym. Dbanie o sprzęt i wyposażenie.
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Skawina (małopolskie)
Przygotowywanie wszystkich niezbednych dokumentów do dokonywania odpraw celnych, reprezentowanie klientów firmy przed organami celnymi, doradzanie klientom w sprawach celnych i podatkowych, wystawianie dokumentów przewozowych na przesyłki, archiwizacja dokumentów.
PKP Cargo Connect Spółka z o. o. w Warszawie - 2018-02-12 - Siemianówka (podlaskie)
Rozbiórka pojazdów
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Tomaszowo (lubuskie)
jw.
SLB ITA-TEST S.C Małgorzata Czajkiewicz, Irena Kruszelnicka - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja mebli
OCH MEDIA Sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-11 - Radom (mazowieckie)
odpowiedzialność za politykę finansową, tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych, przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu, współpraca z audytorami, opracowanie struktury finansowania inwestycji, nadzór nad przygotowaniem budżetu, odpowiedzialność za analizę i kontrolę kosztów oraz ich optymalizację, nadzór nad procedurami finansowymi pod względem ich zgodności z prawem i regulacjami podatkowymi, wspomaganie zarządu w procesie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowych, ocena ryzyka finansowego i handlowego, ocena rentowności obszarów działania spółki, implementacja zmian w obszarze finansów, kontrola biznesowa finansowa i wewnętrzny controlling, sporządzanie analiz biznesowych, planowanie, prognozowanie, identyfikowanie możliwości rozwoju przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów z instytucjami finansowymi.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
- SPRAWOWANIE NADZORU NAD SZKOLENIAMI STRAŻAKÓW Z ZAKRESU PSYCHOPROFILAKTYKI, - DZIAŁALNOŚĆ PSYCHOEDUKACYJNA, - UDZIELANIE PORAD I PRZEPROWADZANIE SPOTKAŃ ZE STRAŻAKAMI, KTÓRZY UCZESTNICZYLI W ZDARZENIU TRAUMATYCZNYM, - W SYTUACJACH WYJĄTKOWYCH-INTERWENCJE KRYZYSOWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PSYCHOLOGICZNE, PRAWO JAZDY KAT. B, 2 LATA DOŚWIADCZENIA JAKO PSYCHOLOGAPLIKOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY POSIADAJĄCE OBYWATELSTWO POLSKIESZCZEGÓŁOWA INFORMACJA CO DO SPOSOBU NABORU NA STRONIE KWPSP www.szczecin.kwpsp.gov.pl ZAKŁADKA "PRACA"WSZYSTKIE DOKUMENTY POWINNY BYĆ UŁOŻONE WG PODANEJ W SZCZEGÓŁACH KOLEJNOŚCI W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z NAPISEM "NABÓR DO SŁUŻBY - Imię i Nazwisko - stanowisko ds. pomocy psychologicznej i ZŁOŻONE DO 05.09.2017 W SEKRETARIACIE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PSP W SZCZECINIE UL. FIRLIKA 9/14 71-637 SZCZECIN, W GODZ. 7.30-15.30 OSOBIŚCIE LUB DROGĄ POCZTOWĄ NA WW. ADRES
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-11-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomocnik groomera
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
BRUKARZ
TEST-POL MARDEUSZ I ŻAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-22 - Dębica (podkarpackie)
szprycowanie ręczne mięsa, przygotowywanie marynaty, podstawowa technologia
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Chrzanowo (mazowieckie)