STARSZY MANAGER DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY MANAGER DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: od 15 000 PLN
Zakres obowiązków: Raportowanie według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości finansowe, przygotowanie raportów dla lokalnego i europejskiego nadzoru finansowego (np. FINREP, COREP), wdrażanie nowych standardów / przepisów, usprawnianie procesów księgowych, wspieranie zespołów krajowych, zarządzanie zespołami księgowości operacyjnej, nadzorowanie uzgadniania bilansu, aprobaty księgowań i wspierających je obliczeń,kontrolowanie wszystkich działań konsolidacyjnych,nadzorowanie procesu zamknięcia miesiąca, wsparcie pracowników w zakresie zasad i przepisów dotyczących raportów, zapewnienie zgodności z procedurami i kontrolą wewnętrzną.
Data publikacji: 2018-04-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Raportowanie według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości finansowe, przygotowanie raportów dla lokalnego i europejskiego nadzoru finansowego (np. FINREP, COREP), wdrażanie nowych standardów / przepisów, usprawnianie procesów księgowych, wspieranie zespołów krajowych, zarządzanie zespołami księgowości operacyjnej, nadzorowanie uzgadniania bilansu, aprobaty księgowań i wspierających je obliczeń,kontrolowanie wszystkich działań konsolidacyjnych,nadzorowanie procesu zamknięcia miesiąca, wsparcie pracowników w zakresie zasad i przepisów dotyczących raportów, zapewnienie zgodności z procedurami i kontrolą wewnętrzną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY MANAGER DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 30.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia wyższe, kierunek wykształcenia: handel/finanse/księgowość, doświadczenie zawodowe:Min. 7 letnie doświadczenie w międzynarodowych instytucjach bankowych, umiejętności:Umiejętność zarzadzania zespołem, bardzo dobra znajomość IFRS i IAS, bardzo dobra znajomość MS Excel, VBA, wiedza z zakresu w rachunkowości, doświadczenie w zarządzaniu projektamiznajomość regulacji bankowych, umiejętność samodzielnej pracy ora pod presją czasu, znajomość języków obcych angielski, indyjski; poziom znajomości biegle w mowie i piśmie niezbędne w celu współpracy z biurami zagranicznymi oraz klientami
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 23.04.2018
Oferta pracy ważna do: 04.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2018
Podobne oferty pracy
Starszy Specjalista ds. Jakości zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Dodatkowo Starszy Specjalista ds. Jakości zajmuje się ewaluacją połączeń wykonywanych przez Specjalistów ds. Obsługi Klienta.Praca w godzinach: od 08:45 do 17:00; od 09:45 do 18:00; od 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
prace związane z wykonywanym zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowanie i prowadzenie zajęć z żołnierzami i pracownikami jednostki z zakresu języka rosyjskiego w celu podwyższenia kwalifikacji językowych szkolonych , sporzadząnie sprawozdań, arkuszy zgłoszeń na kursy językowe i szkolenia specjalistyczne oraz meldunków i pism w zakresie szkolenia specjalistycznego, udział w organizowaniu kursów językowych prowadzonych w jednostce wojskowej.
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2018-07-26 - Grójec (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Kraków (małopolskie)
Transport międzynarodowy
FIRMA PRZEWOZOWA I SPEDYCYJNA "JEFR" JERZY DAMPS - 2017-03-10 - Luzino (pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Usługi Transportowe D.Kuś - 2018-05-02 - Kowalew (wielkopolskie)
przygotowanie, ekspozycja, wydawanie (sprzedaż) oraz serwowanie konsumentom towarów handlowych, wyrobów kulinarnych i napojów w różnego typu bufetach i barach otawrtej i zamkniętej sieci placówek gastronomicznych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE 'LUBINPEX' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Lubin (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Radom (mazowieckie)
do uzgodnienia
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2016-10-13 - Rogoźnica (podkarpackie)
pakowanie produktów zgodnie z zamówieniem, przyjmowanie dostaw, dbanie o wkspozycję sklepu, oraz utrzymanie
Harddox S.C. - 2016-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
Doradztwo w zakresie obsługi i działania systemów informatycznych i rozwiązywanie problemów i błędów systemowych; kontakt z zespołem w języku hindi. Miejsce pracy: Infosys Consulting Sp. z o.o., ul. Strzegomska 142A, 54-429 Wrocław. Umowa o pracę na czas określony - 3 lata. Praca w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Pomocnik produkcji drzewnej
PPH KASZUB Wejherowo Zakład Nr 2 Kościerzyna - 2017-05-26 - Kościerzyna (pomorskie)
Organizowanie kół zainteresowań, spotkań literackich, konkursów, plenerów, spotkań okolicznościowych i zespołów zajmujących się twórczością artstyczną oraz dokumentacji w tym zakresie, udział w działalności promocyjnej poprzez przygotowanie punktów informacyjno-promocyjnych batalionu, posługiwanie się sprzętem technicznym będącym na wyposażeniu klubu, informowanie zaiinteresowanych o ofercie kulturalnej klubu.
Jednostka Wojskowa nr 4495 - 2017-04-20 - Kraków (małopolskie)
Technik farmaceutyczny
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Monitorowanie parametrów życiowych mieszkańców. Stała współpraca z lekarzem rodzinnym mieszkańców. Towarzyszenie podczas wizyt lekarskich u mieszkańców.Powiadamianie pogotowia o nagłym pogorszeniu się stanu zdrowia mieszkańca. Rozkładanie, podawanie leków podopiecznym, wykonywanie opatrunków, podłączanie płynów infuzyjnych, prowadzenie bilansów płynów u mieszkańców. Stała współpraca z zespołem Terapeutyczno- Opiekuńczym, przełożonym, inne obowiązki zlecone przez przełożonego w ramach zawodu.- Wynagrodzenie: 3000 - 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością dalszego zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:00-19:00, 19:00-7:00 + soboty, niedziele, święta. Wymagania: wyższe kierunkowe ratownik medyczny, technik ratownictwa medycznego. Doświadczenie zawodowe min. 1 rok pracy w szpitalu lub przychodni. Samodzielne wykonywanie czynności zawodowych, dobra organizacja pracy, praca pod presją, uczciwe wykonywanie powierzonych obowiązków. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-353-58-40) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Zabłockiego 26 - wejście od ul. Pijarska 4, 40-750 Katowice).
FUNDACJA LAURENTIUS - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
prace oglnobudowlane na budowie
Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- tworzenie modeli urządzeń w programach: Solid Works, AutoCad,- opracowywanie i nadzór nad dokumentacją techniczną,- opracowywanie i wprowadzanie list materiałowych do systemu ERP,- prowadzenie procesu prototypowania i wdrażania do produkcji nowych wyrobów,- poszukiwanie nowych rozwiązań technologicznych.
SECESPOL Sp. zoo - 2016-03-24 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
sporządzanie posiłków
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Dorzecze Wisłoka" - 2018-08-09 - Zarszyn (podkarpackie)
Konfigurowanie, raportowanie, diagnostyka, rozwiązywanie problemów; Kontrola diagnostyczna, rozwiązywanie incydentów Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej; Opracowywanie odpowiednich strategii minimalizowania ryzyka; Udział w projektach
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót oraz koordynatora umów o roboty budowlane i usługi, reprezentowanie inwestora (Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej) na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z opisem przedmiotu zamówienia, w tym projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej na rzecz dwóch jednostek organizacyjnych Straży Granicznej: Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej, Centrum Szkolenia Straży Granicznej, - dokonywanie kontroli okresowych zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz dokonywanie oględzin obiektów budowlanych celem oceny ich stanu technicznego, określanie przyczyn powstania wad i sytuacji awaryjnych, projektowanie i proponowanie rozwiązań technicznych mających na celu doprowadzanie obiektu do stanu pożądanego,- sporządzanie wycen robót budowlanych oraz kosztorysów z wykorzystaniem specjalistycznych programów komputerowych oraz fachowej literatury celem określenia wartości szacunkowej zadań oraz wartości planowanych i realizowanych zadań. Dokonywanie wizji obiektu lub robót, przygotowywanie obmiarów, analizowanie i dokonywanie obliczeń,- sporządzanie dokumentów będących podstawą do wszczęcia procedur o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w tym szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia, założeń funkcjonalno-użytkowych, programów funkcjonalno-użytkowych, na potrzeby wyłonienia wykonawców usług i robót budowlanych, - branie udziału w przygotowywaniu oraz przeprowadzaniu procedur zamówień publicznych na roboty budowlane oraz usługi, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych,- prowadzenie korespondencji z wykonawcami robót budowlanych, usług oraz z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Straży Granicznej celem zachowania ciągłości i prawidłowości realizacji zadań,- uczestniczenie w odbiorach robót budowlanych oraz usług celem sprawdzenia zgodności wykonanego zamówienia z warunkami umowy, w tym z opisem przedmiotu zamówienia,- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych celem zgodnego z przepisami wyłonienia wykonawców robót budowlanych lub usług.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-06-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa szlifierki kontowej i wiertarki. Produkcja i montaż konstrukcji.
FHU MARO - 2015-12-02 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
pomoc przy konfekcjonowaniu materiałów ściernych.kontrola odwzorowywania wg wytycznychpomoc przy naprawie urządzeńzachowanie standardów jakościwykonywanie poleceń przełożonychsprzątanie swojego stanowiska pracy
Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. K - 2017-08-22 - Gądki (wielkopolskie)
- nakładanie i wydawanie posiłków, - rejestracja sprzedaży na kasie fiskalnej. - przygotowywanie półproduktów. Praca dwuzmianowa w godz.: 6-19. Miejsce pracy: restauracja pracownicza 3MOferta dostępna w sali G, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 511 735 342, e-mail: barbara.pietruk (at) compass-group.pl
Compass Group Poland Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Zadania zawodowe: - programowanie w wybranym języku programowania; - opracowuje zadań projektowanej aplikacji w formie algorytmów, a następnie kodowanie przy pomocy odpowiedniego języka programowania; - przygotowywanie dokumentacji technicznej do danej aplikacji. Dodatkowe zadania zawodowe: - podejmowanie działań koncepcyjnych oraz programistycznych przy tworzeniu systemów w wybranych językach, analiza wymagań podanych przez klienta, planowanie zadań i ocenianie.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowywaniu dań, dbanie o czystość lokalu, przygotowywanie pizzy.
Jaciow Dawid Pizzeria & Restauracja Długa 2 - 2016-02-16 - Łaziska (śląskie)
Technika prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Testowanie aplikacji. Monitorowanie aplikacji. Wsparcie biznesu w rozwiązywaniu problemów. Dbanie o przestrzeganie procedur. Obsługa incydentów. Wsparcie operacyjne aplikacji bankowych. Koordynowanie wdrożeń kodu na produkcję. Dbanie o jakość wdrożeń kodu na produkcję.
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-03-02 - Gdańsk (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków:ocena dokumentów opracowanych dla zakładów dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej, wymaganych ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 519, ze zm.), tj.: Zgłoszenia zakładu, Programu zapobiegania awariom, Raportu o bezpieczeństwie oraz Wewnętrznego planu operacyjno-ratowniczego, sporządzanie zestawień z czynności kontrolno rozpoznawczych, o których mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 października 2005 r. w sprawie czynności kontrolno-rozpoznawczych przeprowadzanych przez Państwową Straż Pożarną (Dz. U. nr 225, poz. 1934), w tym katalogu zagrożeń,opracowywanie analizy zagrożeń województwa, o której mowa w rozporządzeniu MSWiA z dnia 3 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowej organizacji krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1319) oraz przygotowywanie wniosków z tej analizy,udział w czynnościach kontrolno rozpoznawczych w zakładach dużego ryzyka wystąpienia poważnej awarii przemysłowej.Poziom wykształcenia : wyższe - inżynier ochrony środowiska, znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska , znajomość pakietu Ofis i Excel ,prawo jazdy kat B , doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z prawem ochrony środowiska co najmniej 2 lata Szczegółowe informacje dotyczące naboru do służby tj. wymagań i etapów postępowania kwalifikacyjnego znajdują się na stronie internetowej KW PSP w Szczecinie www.szczecin.kwpsp.gov.pl w zakładce Praca-wolne etaty
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)