Praca STARSZY MANAGER DS. KLIENTA - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STARSZY MANAGER DS. KLIENTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy STARSZY MANAGER DS. KLIENTA.

STARSZY MANAGER DS. KLIENTA - od 18聽200 PLN

Rola b臋dzie polega艂a na nadzorowaniu zarz膮dzania i relacji klient贸w EPAM w ramach jednostek biznesowych system贸w EPAM. Starszy Opiekun Klienta b臋dzie odpowiedzialny za ca艂o艣ciow膮 realizacj臋 projektu, satysfakcj臋 klienta i zarz膮dzanie oczekiwaniami, przy jednoczesnym zapewnieniu, 偶e praca odbywa si臋 zgodnie ze strategi膮, w ramach za艂o偶onego harmonogramu i bud偶etu.Obowi膮zki: - Koordynacja przygotowania propozycji dla klient贸w i szczeg贸艂owych specyfikacji zakresu prac,- Uczestniczenie w rozwoju nowych przedsi臋wzi臋膰,- Skuteczna realizacja projekt贸w dla klient贸w,- Organizacja odpowiedniej ekspozycji zada艅 na rzecz klient贸w z sektora medi贸w i rozrywki,- Zarz膮dzanie oczekiwaniami klient贸w i relacjami z klientami,- Zapewnienie, 偶e projekty s膮 realizowane zgodnie z procesem i metodologi膮 EPAM,- Rozwi膮zywanie problem贸w klient贸w podczas realizacji zadania,- Zapewnianie, 偶e podczas realizacji zada艅 klient wywi膮zuje si臋 z tego, co jest jego obowi膮zkiem, - Rozpoznawanie i zarz膮dzanie ryzykiem zwi膮zanym z zadaniami oraz wczesne sygnalizowanie g艂贸wnych problem贸w,- Uczestnictwo w og贸lnym zarz膮dzaniu projektem, szacowaniu potrzebnego czasu i planowaniu zasob贸w,- Nadzorowanie prognozowanych przychod贸w i zasob贸w zwi膮zanych z zadaniem,- Nadz贸r nad arkuszami czasu pracy i informacjami rozliczeniowymi zwi膮zanymi z zadaniem,- Nadz贸r nad przygotowaniem tygodniowych/miesi臋cznych raport贸w z realizacji zadania,- Nadzorowanie szacunk贸w dotycz膮cych ram czasowych, jako艣ci i ilo艣ci zasob贸w niezb臋dnych do pomy艣lnej realizacji projekt贸w; opracowanie planu projektu uwzgl臋dniaj膮cego wszystkie zmienne projektowe,- Ustanawianie kryteri贸w dotycz膮cych mo偶liwo艣ci realizacji, wydajno艣ci, konserwacji, projektowania i koszt贸w,- Pomoc w analizie proces贸w klienta poprzez analiz臋 potrzeb i rekomendowanie nowych modeli biznesowych, przep艂yw贸w pracy lub innowacyjnych rozwi膮za艅,- Przyczynianie si臋 do ulepszania zada艅 i proces贸w oraz zarz膮dzanie nimi ,- Przedstawianie propozycji innowacyjnych rozwi膮za艅 problem贸w/proces贸w biznesowych, kt贸re k艂ad膮 nacisk na wykorzystanie technologii w celu zapewnienia zr贸偶nicowania marketingowego, poprawy wydajno艣ci i lepszych do艣wiadcze艅 u偶ytkownik贸w,- Okazjonalny mentoring koleg贸w, w tym zapewnianie, 偶e zespo艂y projektowezlokalizowane u klienta i zagranic膮 skutecznie realizuj膮 swoje obowi膮zki ,- Je偶d偶enie do klient贸w, gdy zajdzie taka potrzeba.Umowa na czas nieokre艣lony.Praca w systemie jednozmianowym.
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)