STARSZY KSIĘGOWY W SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Kętrzyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY W SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie samodzielnie księgowości analitycznej i syntetycznej z zakresu działalności depozytowej i sum na zlecenie w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji na temat środków finansowych, będących w dyspozycji Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- prowadzenie samodzielnie na bieżąco ewidencji sprzedaży VAT w celu sporządzenia deklaracji podatkowej VAT7, - rejestrowanie na bieżąco rachunków i faktur od służb merytorycznych celem ujęcia w rejestrze zobowiązań, a następnie przekazywanie ich służbom merytorycznym, celem dokonania przez nie odpowiednich rozliczeń finansowo-rzeczowych,- sprawdzanie prawidłowości wystawianych przez służby merytoryczne faktur celem ujęcia ich do rejestru VAT. W przypadku pojawienia się błędu na fakturze, informowanie o zaistniałym błędzie w celu dokonania korekty faktury,- codzienne rozliczanie na bieżąco odsetek w ramach mikrorachunków prowadzonych w systemie NBPCollect celem ujęcia w księgach rachunkowych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie samodzielnie księgowości analitycznej i syntetycznej z zakresu działalności depozytowej i sum na zlecenie w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji na temat środków finansowych, będących w dyspozycji Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- prowadzenie samodzielnie na bieżąco ewidencji sprzedaży VAT w celu sporządzenia deklaracji podatkowej VAT7, - rejestrowanie na bieżąco rachunków i faktur od służb merytorycznych celem ujęcia w rejestrze zobowiązań, a następnie przekazywanie ich służbom merytorycznym, celem dokonania przez nie odpowiednich rozliczeń finansowo-rzeczowych,- sprawdzanie prawidłowości wystawianych przez służby merytoryczne faktur celem ujęcia ich do rejestru VAT. W przypadku pojawienia się błędu na fakturze, informowanie o zaistniałym błędzie w celu dokonania korekty faktury,- codzienne rozliczanie na bieżąco odsetek w ramach mikrorachunków prowadzonych w systemie NBPCollect celem ujęcia w księgach rachunkowych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY KSIĘGOWY W SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyn i e z b ę d n ewykształcenie: średnie ekonomiczne,doświadczenie zawodowe: 12 miesięcy doświadczenia w prowadzeniu księgowości. I n n e w y m a g a n i a n i e z b ę d n e: - znajomość ustawy o podatku VAT, - znajomość zasad rachunkowości budżetowej, - znajomość tematyki z zakresu finansów publicznych, - umiejętność pracy w zespole, - komunikatywność,- posiadanie obywatelstwa polskiego,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe. wymagania dodatkowe doświadczenie zawodowe: udokumentowane doświadczenie w księgowości w jednostce budżetowej lub sektorze finansów publicznych,- dyspozycyjność,- znajomość pracy w pakiecie Microsoft Office.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE- życiorys/CV i list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY DODATKOWE:- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego. Dokumenty należy składać od dn. 17.01.2017r. do dn. 27.01.2017r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznejim. gen. bryg. Stefana Pasławskiegoul. gen. Wł. Sikorskiego 7811-400 KętrzynBIURO PODAWCZE INNE INFORMACJE: Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 1970 zł brutto.Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu. Inne informacje:Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 27.01.2017, Godziny : 7.30-15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Adres strony pracodawcy: www.wm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 27.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymanie czystości obiektu handlowego - hipermarketu. Miejsce pracy: Łódź
ASPEN SP. Z O.O. - 2016-03-09 - Łódź (łódzkie)
obsługa płyt i blatów meblowych, praca przy pilei okleiniarce
P.H.U ''TOMPŁYT'' Tomasz Dunajski - 2016-08-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Pieniężno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie/obsługa codzienna samochodu ciężarowego, transport/odbiór odpadów, praca na terenie powiatu głogowskiego i okolic
GPK-SUEZ GŁOGÓW SP. Z O.O - 2018-08-27 - Głogów (dolnośląskie)
Zgodny z stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-01-15 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towarów. obsługa klienta. Kontakt tel. 663-699-420
Sklep Spożywczy"U DZIEWCZYN" Ewelina Zajęcka, ul. Żeromskiego 26A, 26-067 Strawczyn - 2016-08-22 - Strawczyn (świętokrzyskie)
prace magazynowe, za i wyładunkowe
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Łosiniec (wielkopolskie)
- Zakres obowiązków:1. Organizowanie i prowadzenie pracy – opiekuńczo – wychowawczo – dydaktycznej opartej na pełnej znajomości dziecka i jego środowiska.2. Dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków.3. Współpraca z rodzicami.4. Codzienne przygotowywanie się do prowadzenia zajęć wychowawczo – dydaktycznych.5. Przedstawianie dyrektorowi dwutygodniowych planów wychowawczo – dydaktycznych w ustalonym terminie.6. Prowadzenie na bieżąco: dzienników zajęć, planów dwutygodniowych, kart obserwacji dziecka.7. Przygotowywanie i organizowanie bieżących, estetycznych pomocy dydaktycznych.8. Podejmowanie i prowadzenie zajęć organizacyjno – wychowawczych zleconych przez dyrektora.9. Przestrzeganie tajemnicy dotyczącej dzieci, personelu i placówki.- Praca w przedszkolu.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 02.01-31.08.2017r., z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wykształcenie minimum wyższe zawodowe (licencjat) - Kierunek "Wychowanie Przedszkolne". Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziana znajomość języka angielskiego (do prowadzenia zajęć z dziećmi). Znajomości prawa oświatowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: katolickafundacjadzieciom (at) interia.pl
KATOLICKA FUNDACJA DZIECIOM W PARAFII ŚW.APOSTOŁÓW PIOTRA I PAWŁA W KATOWICACH - 2016-12-09 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w kuchni,pomoc kucharzowi,dbanie o czystość w kuchni
Ośrodek Kolonijno-wczasowy Feniks W.Zasada - 2018-04-03 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
AKADEMIA MALUSZKA SŁODKI BOBASEK S.C. - 2018-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja słuchaczy do szkół, obsługa sekretariatu szkoły.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA, ROZKRÓJ PŁYT, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ
JASIK S. C. Wojciech Jasik, Anna Jasik - 2016-01-19 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wystawianie dokumentów wewnętrznych WZ, CMR, MM, PW; kontrola załadunku eksport; prowadzenie stanów magazynowych; tworzenie etykiet towarowych
HAMAR S.J. A.M. BENEDYKCIŃSCY ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ - 2017-11-13 - Bytnica (lubuskie)
1Montaż, składanie, pakowanie elementów meblowychII zmiany wynagrodzenie 2100zł brutto
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kazimierzowo (warmińsko-mazurskie)
- Kierowanie pracą zespołu na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego i hiszpańskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9890 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat w branży IT. Wymagane certyfikaty: certyfikat ITIL. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, języka SQL, DB2. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka hiszpańskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Katowice (śląskie)
Przewóz towarów na terenie Europy
Voltrans Józef Derkus Artur Derkus Sp. Jawna - 2016-04-25 - Płock (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Jaworzno (śląskie)
konserwacja urządzeń elektrycznych i wymiana bezpieczników, żarówek, przewodów, naprawa tablicy LED.Godziny pracy 8-16, 9-17.okres zatrudnienia 25 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piła (wielkopolskie)
Kierowanie pojazdem kat. C na terenie Lublina,Odbiór odpadów komunalnych z posesji,
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie nadzoru nad właściwą eksploatacją systemów informatycznych, stały nadzór nad funkcjonowaniem i stanem technicznym oraz zapewnienie pełnej sprawności technicznej systemów informatycznych Ośrodka, opracowywanie dokumentów w zakresie wsparcia teleinformatycznego oraz sprawowanie nadzoru nad ich realizacją, znajomość oprogramowania narzędziowego i umiejętność wykorzystywania go w pracy, administracja portalem informacyjnym 1 .ORel w sieci MILMET-Z, wdrażanie procedur bezpiecznej eksploatacji systemu sieci teleinformatycznej, utrzymanie zgodności konfiguracji i parametrów teleinformatycznych z dokumentacją bezpieczeństwa systemów
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2018-03-14 - Grójec (mazowieckie)
- wspieranie identyfikacji i ewaluacji zagrożeń w sferze audytu oraz zapewnianie nowych rozwiązań wew. planu audytu- wykonywanie finansowych, operacyjnych oraz opartych na zgodności projektów audytowych, włączając w to identyfikację i definiowanie problemów- rozwój kryteriów, przegląd i analiza dowodów oraz dokumentacji procesu i procedur- uczestnictwo w rozwoju wyników wew. audytu oraz pilnowanie zgodności prac z ustalonymi terminami- nadzorowanie i kontrola produktów pracy takich jak analiza audytu oraz inne dokumenty robocze wspierające procedury audytowe- prezentacja wyników audytu do zarządu- analiza procesów oraz sugerowanie ulepszeń dla systemu- przeprowadzanie otwarcia oraz zamknięcia spotkań audytowychWYMAGANE JEST CO NAJMNIEJ 5-LETNIE DOŚWIADCZENIE W DZIALE FINANSOWYM W FIRMIE MIĘDZYNARODOWEJ
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Łódź (łódzkie)
opracowywanie materiałów aktowych należących do zasobu Archiwum oraz informacji tematycznych o tych materiałach, - opracowywanie, gromadzenie i udostępnianie pomocy ewidencyjno-informacyjnych dotyczących opracowanego zasobu i ich bieżąca aktualizacja,- prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum,- realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów i reprodukcji przechowywanych materiałów archiwalnych oraz zaświadczeń na podstawie tych materiałów, a także ich uwierzytelnienie,- aktualizacja komputerowych baz danych zgodnie z potrzebami oraz zaleceniami przełożonych w celu rozbudowy pomocy archiwalnych i udoskonalenia systemu wyszukiwania danych,- współudział w prowadzeniu skontrum w wybranych zespołach archiwalnych,- udostępnianie materiałów archiwalnych w Pracowni Udostępniania Akt.
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-01-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za zarządzanie i koordynowanie działań narzędzi TBM, odpowiedzialność za konfigurację narzędzi, analiza i raportowanie danych operacyjnych narzedzi, identyfikacja, tworzenie i dystrybucja raportów w celu wspierania potrzeb biznesowych, mentoring i coaching nowych zasobów ludzkich w konfiguracji narzędzi
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
Ustawienie i nadzór nad systemem księgowym i danymi finansowymi,analizę raportów (Report 1, Statutory) i prezentację do managera finansowego, nadzór nad księgowaniem danych zgodnie lokalnymi wymaganiami księgowymi oraz podatkowymi,ocenę propozycji inwestycyjnych i zaproponowanie odpowiedniego ujęcia księgowego dla poszczególnych spółek i projektów,nadzór nad procesami księgowymi i kontrolingowymi oraz ich zgodnością z zasadami Grupy Shell (w zakresie zarządzania ryzykiem, audytów, księgowym), przygotowywanie faktur dla partnerów, instrukcji do płatności, wniosków o wpłaty kapitału, dbanie o relacje i przepływ informacji z różnymi departamentami SBO Shell w Krakowie w zakresie prowadzonych projektów,pomoc przy zakładaniu bądź likwidacji spółek, doradztwo przy transakcjach i proponowanie ujęcia księgowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Budowanie i utzrymywanie silnego związku z kluczowymi klientami, zarządzanie zespołem, pozyskiwanie najlepszych rozwiązań, sprzedaż programów transformacji projektowej dla klientów BPO, sprzwdzenie czy działania związane z projektem zapewniają najwyższą jakość, monitorowanie i raportowanie postępów w projektach, monitowowanie ryzyka i przygotowanie planów do zminimalizowania ryzyka, zapełnienie dostawy najlepszego rozwiązania dla klienta, przygotowanie programu wdrożenia transformacji dla istniejących i nowych klientów, dostosowanie projektów do kosztów, czasu i jakości, planowanie działania, określenie zakresów podejścia do projektów, etapy, kryteria, rezultaty, określenie ryzyka oraz przydzielenie pracy, samodzielne projekty finansowe odnoszące się do projektów w ramach programów zarządzania.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
Praca w Niemczech
Gospodarka Solarna Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Głogówek (opolskie)
naprawy blacharskie samochodów
Przedsiębiorstwo "RESMA" Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prawo jazdy kat. "B", min. 2 lata doświadczenia - dopuszczalna jest również możliwość przyuczenia przez pracodawcę. Po okresie próbnym firma proponuje atrakcyjne wynagrodzenie.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-07-25 - Racibórz (śląskie)