STARSZY KSIĘGOWY Świnoujście oferta pracy Zespół Szkół Morskich im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej księgowości budżetowej w programie VULCAN oraz prowadzenie płac w systemie VULCAN
Data publikacji: 2020-01-24
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Morskich im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sołtana 2, 72-602 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej księgowości budżetowej w programie VULCAN oraz prowadzenie płac w systemie VULCAN
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe: praca na podobnym stanowisku.Umiejętność: obsługa programów księgowych VULCAN.
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Morskich im. Eugeniusza Kwiatkowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Sołtana 2, 72-602 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Sołtana
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Szkolnictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 27.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f85a2a1d28f41364386a460ab13549ed
Podobne oferty pracy
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2019-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć w szkole policealnej.Praca w weekendy w wymiarze 60-80 godzin w semestrze.
EDICUS Policealna Szkoła w Siedlcach - 2016-05-09 - Siedlce (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE TOWARU, UKŁADANIE PRZYJĘTEGO TOWARU NA WYZNACZONEJ POWIERZCHNI, KOMPLETOWANIE TOWARU, OBSŁUGA WÓZKA JEZDNIOWEGO. PRACA OD PON-PT W GODZ. 7-19/19-7.
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Pruszków (mazowieckie)
- techniczne wspracie środowiska systemu SAP SECURITY, - ocena, projektowanie, kierowanie ulepszeń oraz wdrażanie rozwiązań do monitorowania wydajności i konfiguracji systemów, projektowanie i rozwijanie wymogów i specyfikacji architektury SAP, - konfiguracja i administracja, wykrywanie i usuwanie usterek systemu SAP HANA.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie hali magazynowej DINO w Rzeszotarach, praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6
NIRO SP. Z O.O. - 2019-05-14 - Rzeszotary (dolnośląskie)
Sprzątanie łazienki, kuchni, mycie podłóg, odkurzanie. Mycie okien, drzwi i ścian, biurek, szafek.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Wieliczka (małopolskie)
rozwój, wdrażanie,refaktoryzacja oraz wsparcie systemów końcowych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
ELEKTRO SPÓŁKA CYWILNA - 2018-11-06 - Sanok (podkarpackie)
do uzgodnienia
METALFORM JÓZEF KUSZ - 2017-04-06 - Chmielnik (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp;nadzór w zakresie bhp nad funkcjonariuszami i pracownikami komendy oraz doradztwo w zakresie przepisów i zasad bhp;sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków funkcjonariuszy i pracowników komendy oraz stanu bhp;opracowywanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy;ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy funkcjonariuszy i pracowników komendy, a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej;opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe z kontrolą ich realizacji;prowadzenie rejestrów wypadków i zachorowań, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy funkcjonariuszy i pracowników komendy oraz stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wynikówbadań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,sporządzanie stosowanych analiz;uczestniczenie w pracach powołanej przez Komendanta komisji bhp oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bhp, sporządzanie protokołów z prac komisji bhp;udział w kontrolach i w opracowaniach planów modernizacji i rozwoju komendy oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp;prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu bhp;dokonywanie oceny ryzyka zawodowego;sporządzanie dokumentacji dotyczącej kierowania funkcjonariuszy i pracowników Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, którzy ulegli wypadkom w służbie i w drodze do/ze służby do RKL MSWiA oraz kierowanie pracowników KM PSP w Bydgoszczy, którzy ulegli wypadkom w pracy do lekarza orzecznika ZUS w Bydgoszczy i sporządzanie decyzji w sprawie odszkodowań;współpraca z zewnętrznymi organami kontroli (Inspekcja Pracy, Inspekcja Sanitarna, itp.);realizacja wymagań wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.);Warunki pracy i płacy:praca administracyjno-biurową w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30 (w uzgodnieniu z kierownikiem jednostki organizacyjnej), z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na stanowisku pracy mogą występować warunki uciążliwe spowodowane wymuszoną pozycją ciała - praca przy monitorze ekranowym w pozycji siedzącej, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, prowadzenie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy oraz nadzorowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych. Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych, telefon. Praca wykonywana w siedzibie urzędu możliwość wyjazdów służbowych związanych z udziałem w komisjach bhp, ustaleniem okoliczności dotyczących wypadków w pracy i służbie, kontrole sanitarne, wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych. Budynek nie w pełni dostosowany do potrzeb z niepełnosprawnością narządów ruchu (brak podestów i wind, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych, brak odpowiednich sanitariatów);pierwsza umowa - na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze zgodnie z grupą zaszeregowania wg Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 2016 w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz. U. z 2016 r., poz. 125 ze zm.);Proponowane wynagrodzenie: 450,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat;wymiar etatu: 0,2
KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY - 2018-10-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-praca administracyjno-biurowa-sporządzanie dokumentacji dot. infrastruktury lotniskowej-obsługa urządzeń biurowych
Jednostka Wojskowa Nr 4653 w Siemirowicach - 2019-09-06 - Siemirowice (pomorskie)
wykształcenie zwodowe3 lata doświadczeniaprzygotowanie samochodu do malowania1 zmiana
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 51/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. weryfikacja, ustalanie i potwierdzanie ubezpieczenia zdrowotnego lub prawa do świadczeń, aktualizacja Centralnego Wykazu Ubezpieczonych,2. wydawanie dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia zdrowotnego,3. prowadzenie korespondencji wyjaśniającej ze świadczeniobiorcami, ZUS, KRUS i płatnikami w zakresie ustalenia ubezpieczenia,4. przeprowadzenie archiwizacji dokumentacji Działu.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie :wyższe lub średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe :przy wykształceniu średnim staż pracy minimum 3 lata, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:- znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),- umiejętność obsługi programów komputerowych MS Word, Excel, Outlook.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność poprawnego formułowania pism, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, komunikatywność. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-06-11 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGIWANIE I NADZOROWANIE UNIWERSALNYCH, PÓŁAUTOMATYCZNYCH I AUTOMATYCZNYCH OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH (TOKARSKI, FREZARKI, WYTACZARKI, SZLIFIERKI)
ZAKŁAD MECHANICZNY MESTIL SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Analiza wymagań problemów i rozwiązań przy projekcie systemu 5G. Przygotowywanie wniosków patentowych. Tworzenie koncepcji pracy nowych systemów radiokomunikacji, symulacje komputerowe C++ i MATLAB.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa serwera stanowisk komputerowych w firmie.
PPHU MEBLOHAND LEONARD BRAUN - 2019-10-10 - Jankowy (wielkopolskie)
Utrzymywanie czystości i porządku w przydzielonym rejonie. Praca fizyczna w stopniu umiarkowanym.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 342 - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Programowanie i projektowanie układów elektronicznych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wdrażanie i nadzorowanie działania systemów informatycznych, kreowanie nowych rozwiązań systemowych, kontakt z zespołem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Zbijanie stelaży meblowych (doświadczenie zawodowe mile widziane)
Produkcja Handel DOR-KAR Tomalik Karol - 2017-03-16 - Joanka (wielkopolskie)
Prowadzenie punktu ewidencyjnego zgodnie z przepisami obowiązującymi w resorcie Obrony Narodowej w zakresie obiegu dokumentów jawnych i niejawnych z uwzględnieniem ochrony informacji niejawnych (rejestracja, odbieranie i nadawanie pism, prowadzenie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt), archiwizacja dokumentów, zapewnienie ochrony przeciwpożarowej. Umowa początkowo na okres próbny, nastęonie na czas określony (2 x rok), docelowo przewidywana umowa na czas nieokreślony.
Ośrodek Badawczy Służby Materiałów Pędnych i Smarów Dębogórze - 2019-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Niezależne przetwarzanie ofert dla klientów prywatnych i publicznych. Przygotowanie specyfikacji kontraktów, opracowanie specjalnych propozycji. Pozyskiwanie i przetwarzanie ofert materiałowych i usług podwykonawców.
kontakt przez OHP - 2018-01-15 - Niemcy (Niemcy)
-OBSŁUGA KLIENTÓW- WYKŁADANIE TOWARÓW- KROJENIE WĘDLIN, SERÓW, MIĘSA-PRACE PORZĄDKOWE.SZUKAMY PRACOWNIKA DO SKLEPU W RZESZOWIE NA UL. KRZYWOUSTEGO. NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z 29.08.1997 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, DZ. U. NR 133, POZ. 833 Z PÓŹN. ZM.)".ADMINISTRATOREM DANYCH JEST FRAC HANDEL SP. Z O.O. AUTO-MARKET S.K.A. Z SIEDZIBĄ W RZESZOWIE, KOD POCZTOWY 35-959 RZESZÓW, UL. LWOWSKA 6. DANE ZBIERANE SĄ DLA POTRZEB OBECNEJ REKRUTACJI, A W PRZYPADKU WYRAŻENIA PRZEZ PANIĄ/PANA WYRAŹNEJ I DOBROWOLNEJ ZGODY TAKŻE DLA POTRZEB PRZYSZŁYCH REKRUTACJI. MA PANI/PAN PRAWO DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA.
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Usuwanie błędów i pomoc w rozwiązywaniu problemów, analiza wymagań systemowych, programowanie aplikacji i systemów informatycznych, twoarzenie dokumentacji systemów komputerowych. Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony. Wynagrodzenie w zalezności od doświadczenia.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za współpracę z klientami i kontrahentami z Nepalu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku nepalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie, sprzedaż produktów, prace magazynowe, prace porządkowe (równoważny system czasu pracy, zmienne godziny pracy)
McDonald's Polska Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Kargał-Las (łódzkie)
praca na stanowisku kierowcy ładowacza w zakładzie zajmującym się wywozem odpadów komunalnych
REMONDIS Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Pszczyna (śląskie)
sprzedaż, utrzymanie czystości na stanowisku pracy, kierowanie samochodem (autosklep - handel obwoźny)praca w godz. 5-13
PHU "ASPOLMAX" PRZETWÓRSTWO MIĘSA ANDRZEJ STĘPIEŃ - 2016-02-16 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej). Wersja rozszerzona oferty: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2020-05-26 - Gdańsk (pomorskie)