STARSZY KSIĘGOWY DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ
Wynagrodzenie: od 9 500 PLN
Zakres obowiązków: Udział w migracji procesu z jednostek zagranicznych firmy, Przygotowywanie powtarzających się rozliczeń międzyokresowych, Prowadzenie ewidencji środków trwałych, Uzgadnianie transakcji wewnątrzgrupowych, Wykonywanie procesów na koniec miesiąca zgodnie z harmonogramem zamknięcia, Przygotowywanie raportów, Wprowadzanie usprawnień istniejącego procesu.
Data publikacji: 2020-05-22
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Udział w migracji procesu z jednostek zagranicznych firmy, Przygotowywanie powtarzających się rozliczeń międzyokresowych, Prowadzenie ewidencji środków trwałych, Uzgadnianie transakcji wewnątrzgrupowych, Wykonywanie procesów na koniec miesiąca zgodnie z harmonogramem zamknięcia, Przygotowywanie raportów, Wprowadzanie usprawnień istniejącego procesu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 9 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY KSIĘGOWY DS. KSIĘGI GŁÓWNEJ
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.06.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe w kierunku: ekonomia, specjalizacja księgowość lub pokrewne. Min 9 lat doświadczenia. Umiejętność analitycznego myślenia, znajomość księgowości oraz pojęć z nią związanych, umiejętność zrozumiałego przedstawiania danych finansowych, jasnego formułowania wniosków, praktyczna wiedza z zakresu zarządzania finansami. Znajomość modeli oraz metod podejmowania decyzji w analizie i audycie, znajomość i obsługa programów księgowych, analiza finansowa, umiejętności analizy strategicznej.
danePracodawcy_nip: 5213816780
danePracodawcy_regon: 369679342
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.05.2020
Oferta pracy ważna do: 03.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f38ebbe01b4a5ff0a4caec86e3cc1c02
Podobne oferty pracy
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2019-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za dokładną i terminową dostawę raportów IFRS, projektowanie, wdrażanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPIs) i umów o gwarantowanym poziomie usług, proaktywne identyfikowanie wszelkich problemów i ryzyka dla usług, sprawdzanie uzgodnień bilansu przygotowywanych przez BPO, działania związane ze zwiększeniem jakości i rozwiązywaniem otwartych pozycji , oceną zdrowia BS i ryzyka powierzchniowego, przygotowywanie skomplikowanych rozliczeń międzyokresowych, rozwiązywanie otwartych problemów oraz działania zmierzające do zapobiegania ich eskalacji oraz działania prewencyjne zapobiegające ponownemu wystąpieniu, sprawdzanie dokumentacji dotyczącej całego procesu kontroli na koniec miesiąca, tworzenie rutynowych analiz , harmonogramów i podsumowań dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych., aktywne identyfikowanie zaleceń dotyczących poprawy usług, zarządzanie jednym lub większą liczą księgowych/ analityków przeznaczonych od tej roli.
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie spraw socjalnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, odpraw oraz obliczanie stażu pracy mających wpływ na wypłatę należności, sporządzanie sprawozdań i kalkulacji, sporządzanie harmonogramu urlopów wypoczynkowych i ich ewidencji, opracowywanie projektów regulaminów, kontrola i organizacja zadań BHP, nadzór i dbałość o zapewnienie prawidłowej eksploatacji oczyszczalni ścieków, utrzymanie parametrów odprowadzanych ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami, monitoring jakości ścieków dopływających i odprowadzanych do odbiornika, nadzór i kontrola prowadzonej gospodarki osadowej z oczyszczalni scieków (ewidencja ilościowa, badanie osadów ściekowych, karty przekazania osadów), prowadzenie ewidencji ilości i jakości ścieków, prowadzenie ewidencji i rejestrów ścieków dowożonych.
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Choczewie - 2018-01-19 - Choczewo (pomorskie)
Tworzenie oprogramowania w tym oprogramowania i systemów czasu rzeczywistego, wdrażanie oprogramowania w różnorodnym środowisku technicznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Łódź (łódzkie)
Monitorowanie, koordynowanie i uczestniczenie w przygotowaniu sprawozdań finansowych US GAAP i wsparcie rynku Finansów wraz z przygotowaniem celów budżetowych aby ułatwienić osiągnięcie celów firmy- Przeprowadzanie sprawdzonych procesów weryfikacji, aby zapewnić kompletność i dokładność zapisów księgowych oraz ich klasyfikacjęzgodnie z amerykańskim GAAP i standardami rachunkowości PMI.Koordynowanie comiesięcznego zamknięcia, aby zapewnić kompletność procesu zamknięcia na koniec okresu poprzez weryfikację i analizęraportów trendów, przegląd i zakończenie analizy konta, ustalanie i rejestracja koniecznych rozliczeń międzyokresowych. Spełnianie wymagań dotyczących sprawozdawczości finansowej (ramy kontroli SOX).- Pozostanie na bieżąco z oddziałami firmy, aby ocenić i poprawnie odzwierciedlić ich wpływ na sprawozdania finansowe.Koordynowaniegromadzenia danych i przygotowywanie dokładnych budżetów na kosztówogólne (MBBF, G&A, R&D), innych dochodów / wydatków i prognoz bilansu obejmujących PMI, regionalne i rynkowe wskaźniki KPI iinstrukcje. Przesyłanie przygotowanych danych do odpowiednich systemów (tj. GMRB, SAP). Przeprowadzanie przeglądu kontroli budżetu,aby w porę zidentyfikować odchylenia od ustalonych celów.Przeprowadzanie analizy w celu wsparcia przygotowania, przeglądu i przedłożenia raportów (np. GSPSrep, GSPR) w celu zapewnieniapodmiotom stowarzyszonym, zarządzającym regionem UE i PMIaktualnych informacji na temat osiągania celów finansowych.- Utrzymanie efektywnej komunikacji z partnerami na rynkach, w regionieUE, w CoE i zespołach FSC, aby zapewnić prawidłowe i terminowe odzwierciedlanie działalności biznesowej w zapisach księgowych, wysoką jakość raportowania, dokładność prognozowania i skuteczną kontrolębudżetu.- Pogłębianie wiedzy z zakresu US GAAP oraz znajomości standardów rachunkowości PMI, metodologii prognozowania i narzędzizapewniających wysoką jakość sprawozdawczości finansowej orazzapewniającą dokładną i terminową analizę wyników biznesowych.- Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających, we wdrażaniu najlepszych praktyk i optymalnych narzędzi do poprawy efektywności zadań realizowanych przez Zespół Kontroli Finansowej.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)
Lekarz pediatra- praca w Oddziale Dziecięcym.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku - 2018-11-28 - Lesko (podkarpackie)
utrzymanie czystości na placówce, pomieszczeń na terenie zakładu
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-02-27 - Jasionka (podkarpackie)
40h
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Redło (zachodniopomorskie)
- organizowanie procesu sprzedaży w branży technologii teleinformatycznych- praca w zespole arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Łódź (łódzkie)
-
"HOLKAP" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu ZK w Kwidzynie
ZAKŁAD KARNY W KWIDZYNIE - 2018-02-07 - Kwidzyn (pomorskie)
PRACA PRZY OBSŁUDZE MASZYN DO PRODUKCJI PAPIERU, ROZŁADUNEK I ZAŁADUNEK DOSTAW
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2017-10-13 - Boguchwała (podkarpackie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Radom (mazowieckie)
Zarządzanie ustawowe / podatkowe i zgodność; Zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług ustawowych/podatkowych w celu zapewnienia zgodności z przepisami, ich realizacji i związanych z nimi lokalnych sprawozdań i audytów; Działanie jako główny punkt kontaktowy dla sprzedawcy usług ustawowych/podatkowych w celu zapewnienia, że lokalne księgi główne są prowadzone zgodnie z wymogami; Zapewnianie przeglądu i kontroli we wszystkich obszarach Księgi Głównej, w tym w odniesieniu do uzgodnień i różnic między lokalnymi GAAP [Generally Accepted Accounting Principles - Stndardami rachunkowowości] i tymi w Stanach Zjednoczonych; Działanie jako kluczowy punkt kontaktowy dla eskalacji, jak również, w razie potrzeby, zarządzanie relacjami z władzami lokalnymi; Praca zespołowa z zespołem ds. podatków nad realizacją rocznego pakietu podatkowego oraz nad podzielonym na segmenty procesem księgowania i bilansowania; Odpowiedzialność za działania związane z audytem zgodności zarówno w przypadku audytów wewnętrznych Cisco, jak i audytorów zewnętrznych; Koordynacja i przegląd; Współpraca z Liderami Procesów (Opex, Cash, Intercompany transacations, Fixed Assets, Payroll Accounting) w celu zapewnienia dokładnych danych podmiotu końcowego w ciągu miesiąca; Kierownicy procesów będą odpowiedzialni za całościowe procesy księgowe i dostarczą wszystkich informacji niezbędnych Starszym Księgowym (Entity Finance Controllers [Kontrolerom Finansowym Podmiotów]) do zarządzania zamknięciem, wspomaganiem i sprawozdawczością w celu konsolidacji zgodnie z zasadami Cisco; Współpraca z P&L Managers [Profit and Loss Managers - Kierownikami ds. zysków i strat], w celu zapewnienia, że wszystkie rezerwacje są poprawne i zgodne z zasadami, w tym OPEX i balansem; Działanie jako kluczowy punkt eskalacji rozwiązywania problemów; Współpraca z kluczowymi partnerami i pracownikami w celu rozwiązania tych problemów; Odpowiedzialność za okresowe przeglądy bilansów na poziomie jednostki; Przeprowadzanie okresowych przeglądów z jednostkami biznesowymi na poziomie jednostki (finansowanie sprzedaży itp.); Partnerstwo biznesowe z kluczowymi klientami w całej firmie. Zapewnianie dokładnego i terminowego dostarczania informacji oraz zapewnienie skutecznego kontrolowania wszystkich źródeł danych w górę i w dół.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie architektury oraz realizacja aplikacji serwerowych w środowisku cloud, opracowanie koncepcji kolejnych etapów tworzenia oprogramowania
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
realizacja procesu przygotowania mieszanek oraz procesów pomocniczych, zapewnienie pełnej kontroli parametrów procesów, prawidłowe wypełnianie dokumentacji technologicznej, utrzymanie właściwego standardu sanitarno-higienicznego oraz technicznego obszaru linii przygotowania mieszanek, dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia, transport materiałów przy użyciu środków transportu ręcznego, wózków jezdniowych z napędem elektrycznym, urządzeń transportu bliskiego (wciągarki)
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2018-11-19 - Banino (pomorskie)
(Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, podróże)Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Zabierzów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
Według umowy
kontakt przez OHP - 2019-06-04 - Mielec (podkarpackie)
Logistyka ( praca na magazynie)
RABEN LOGISTICS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-28 - Smolice (łódzkie)
Obsługa maszyny hafciarskiej, zakładanie materiału na tamborek, wgrywanie programu hafciarskiego.
El-Za Elżbieta Baczewska - 2017-06-12 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie napojów, podawanie posiłków, obsługa gości restauracyjnych, zbieranie zamówień, obsługa kasy fiskalnej.
PPHU Anna Wojas-Kopecka - 2018-05-07 - Reńska Wieś (opolskie)
- ochrona obiektu w Parku Przemysłowym- Kontrola ruchu kołowego i osobowego- Obchody, - obserwacja, monitoring- zmianowość czasu pracy: godz. 7:00-19:00, godz. 19:00-7:00
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie pojazdem do 3,5 tony oraz prowadzenie dokumentacji. Praca na terenie UE, doświadczenie mile widziane
WOLSPEDTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2020-01-15 - Karpicko (wielkopolskie)
programowanie Sitecore
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaz towarów, rozkładanie towaru, metkwanie, sprzątanie klatek ze zwierzetami, karmienie zwierząt
SKLEP ZOOLOGICZNY DRACO AGNIESZKA HŁADKA - 2018-10-02 - Gubin (lubuskie)
- sprządzanie koncepcji technicznych na podstawie specyfikacji produktu,- przygotowanie dokumentacji 3D/2D i nadzór nad procesem jej wdroważania,- odpowiedzialność za dobór właściwych materiałów,- testowanie nowych oraz instniejących produktów,- ustalenie z klientami firmy szczegółów konstrukcyjnych,- analiza i ocena konstrukcji pod wzgledem kosztów jej wytworzenia i funkcjonalności,- wspołpraca z innymi działami firmy pracującymi nad danym produktem.
STOCZNIA JACHTOWA DELPHIA SP. Z O.O. - 2018-12-12 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie dokumentacji z zakresu zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie dokumentacji wynikajacej ze stosunku pracy, współpraca z Wojskowym Oddziałem Gospodarczym w zakresie wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/Regionalna Wojskowa Pracowni - 2019-08-06 - Poznań (wielkopolskie)