STARSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy "IBM GLOBAL SERVICES DELIVERY CENTRE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Stanowisko: STARSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 17 180 do 17 180 PLN
Zakres obowiązków: Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego i języka francuskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Godziny pracy 8:00 - 16:00Praca na okres próbny: 01.09.2021-01.12.2021, następnie umowa na czas określony 01.12.21-30.12.2022
Data publikacji: 2021-04-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: "IBM GLOBAL SERVICES DELIVERY CENTRE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Muchoborska 8, 54-424 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego i języka francuskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Godziny pracy 8:00 - 16:00Praca na okres próbny: 01.09.2021-01.12.2021, następnie umowa na czas określony 01.12.21-30.12.2022
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 180 do 17 180 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 180 do 17 180 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, jęz. angielski C1, francuski C1min. 5 lat doświadczenia w branży ITBiegła znajomość pakietu MS Office, znajomość Java,Javascript, SQL
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy:
"IBM GLOBAL SERVICES DELIVERY CENTRE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
danePracodawcy_nip: 8942978709
danePracodawcy_regon: 021027190
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Muchoborska 8, 54-424 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Muchoborska
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: RP.411-240/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.04.2021
Oferta pracy ważna do: 13.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 22.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?faceb14a0d3c390a41673af58b119ff7
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie postępowań przygotowawczych i mandatowych w celu penalizacji przestępstw i wykroczeń skarbowych.- Sporządzanie i wnoszenie aktów oskarżenia do sadu w celu penalizacji przestępstw i wykroczeń skarbowych. - Występowanie przed sądem w postępowaniu w sprawach o przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe w celu penalizacji przestępstw i wykroczeń skarbowych. - Ewidencjonowanie w systemie informatycznym prowadzonych postępowań w celu zapewnienia wiarygodnej informacji. - Prowadzenie dochodzeń w sprawach o przestępstwa z ustawy o rachunkowości w celu penalizacji przestępstwa. - Rejestracja i ewidencjonowanie prowadzonych spraw oraz wprowadzanie innych danych w aplikacji Ewidencja Spraw Karnych-Skarbowych w celu gromadzenia informacji w ww. zakresie.Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP: ePUAP - > KATALOG SPRAW -> Praca i zatrudnienie -> Nabór pracownika -> Pokaż wszystkie urzędy lub instytucje udostępniające tę usługę -> Wybór urzędu -> wybrać Izbę Administracji Skarbowej we Wrocławiu -> Załatw sprawęKandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać: miejsce zamieszkania i dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia.W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. "dokumenty niezbędne". Długość wymaganego doświadczenia musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów. Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu http://www.dolnoslaskie.kas.gov.plWzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o pracę w służbie cywilnej dostępne są pod adresem: http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczenKandydat wybrany do zatrudnienia na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu obowiązany będzie do złożenia oświadczeń wynikających:- z art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,- z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).Oferta dostępna w sali E, A. Aplikuj do: 10.12.2020. W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ogłoszenie nr 71738 na adres:Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26 (pocztą lub osobiście: kancelaria - parter, pok. 5)Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:71 370-52-23; 71 353-88-99 (sprawy dot. zadań na stanowisku),71 365-26-97 (sprawy organizacyjne i formalne)lub mailowego na adres: andzelika.jadach (at) mf.gov.plWięcej o pracy na stronie urzędu: https://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/dolnoslaski-urzad-celno-skarbowy-we-wroclawiuDokumenty należy złożyć do: 10.12.2020Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WE WROCŁAWIU - 2020-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
odbiór i wydawanie towaru, załadunek
MEBLOAKCES Łukasz Królak - 2018-08-21 - Węgrów (mazowieckie)
1. sterowanie realizacją robót;2. nadzorowanie budowy z nadzorem technicznym wykonawcy;3. sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty podstawowe, dodatkowe i zamienne;4. przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, rozliczanie materiałów.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-11-25 - Lublin (lubelskie)
Do obowiązków pracownika wynikających z zajmowanego stanowiska należą:1. Kierowanie zespołem pracowników obsługowych2. opracowywanie projektu harmonogramu urlopów wypoczynkowych pracowników3. zaopatrywanie szkoły w materiały biurowe, druki, odzież roboczą i środki czystości4. zaopatrywanie szkoły w sprzęt, pomoce naukowe5. prowadzenie spraw związanych z remontami bieżącymi i kapitalnymi6. prowadzenie ksiąg inwentarzowych7. organizowanie szkoleń w zakresie : -bezpieczeństwa i higieny pracy- bezpieczeństwa p.poż8.przestrzeganie terminu ważności pracowniczych książeczek zdrowia
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 21 - 2017-11-10 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu prawa krajowego i Unii Europejskiej oraz procedur dochodzeniowo-śledczych; przygotowywanie, aktualizowanie, gromadzenie materiałów i pomocy dydaktycznych; organizowanie, uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach, sympozjach, szkoleniach oraz innych formach wymiany doświadczeń naukowych i dydaktycznych; opiniowanie aktów prawnych przedkładanych kierownikowi zespołu do uzgodnień; uczestniczenie w pracach zespołów w szczególności do opracowania programów szkoleń.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-05-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć wychowawczo-dydaktycznych zgodnie z podstawą programową
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Okonek (wielkopolskie)
Zapewnienie aby transakcje spełniały wymogi prawne oraz bezpieczeństwa; koordynowanie aspektów transakcji produktów regulowanych w zakresie dystrybucji, shippingu, sprzedaży oraz importu/eksportu; analiza dokumentów dotyczących importu produktów, wskazywanie potencjalnego ryzyka; kontakt i informowanie klientów w zakresieśrodków bezpieczeństwa; usuwanie/wycofywanie produktów; analiza danych; klasyfikacja produktów zgodnie z wymogami prawnymi; współpraca z biurami firmy za granicą
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SP. Z O.O. - 2019-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
Dostawa towaru do wskazanych miejsc.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
naprawa maszyn i urządzeń rolnicznych
"GRUPA PRODUCENTÓW OWOCÓW I WARZYW KLIMOWICZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-24 - Kamieniec (śląskie)
katalogowanie zbiorów, prowadzenie działalności edukacyjnej, zapewnienie właściwych warunków zwiedzania, udostępnianie zbiorów do celów naukowych, edukacyjnych, ekspozycyjnych, konserwacja zbiorów
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej, możliwe dodatkowe zajęcia na świetlicy szkolnej
Publiczna Szkoła Podstawowa w Minkowicach Oławskich - 2019-02-18 - Minkowice Oławskie (dolnośląskie)
- inspirowanie działalności amatorskiej twórczości artystycznej, - dokonywanie naboru i ocena kwalifikacji kandydatów na członków grup artystycznych,- prowadzenie zajęć z amatorskimi grupami artystycznymi,- tworzenie i realizacja autorskich programów artystycznych,- uczestniczenie wraz z prowadzonymi grupami artystycznymi w konkursach i festiwalach na szczeblu wojskowym i ogólnokrajowym,- organizacja warsztatów artystycznych,- opracowywanie scenariuszy artystycznych przedsięwzięć Klubu,- udział w organizacji przedstawień i koncertów,- obsłuka konferansjerska przedsięwzięć realizowanych przez Klub,- promowanie dorobku artystycznego Klubu,- nawiązywanie kontaktów z wojskowymi i cywilnymi ośrodkami i instytucjami kultury, w zakresie organizacji wspólnych programów artystycznych.Umowa na okres próbny.Praca na pół etatu.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 261 651 055
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:udział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji dotyczącej udziału jednostki wojskowej w zapobieganiu sytuacjom kryzysowym i likwidacji ich skutków oraz funkcjonowania wzmocnienia służby dyżurnej;udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności Sekcji Operacyjnej;udział w procesie planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w ramach planowania rocznego i kwartalnego;udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności komórki wewnętrznej JW.udział w opracowaniu dokumentacji planistycznej, meldunków, zestawień z zakresu;przygotowanie i wydanie dokumentów upoważniających na wejście lub wjazd na teren jednostki;ewidencja wydanych dokumentów upoważniających do wejścia lub wjazdu na teren jednostki.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
Obsługa i regulacja przecinarek, wiertarek oraz pras
BIZNES PARTNER sp zoo - 2018-04-13 - Zgierz (łódzkie)
- projektowanie i tworzenie kodu,- komunikacja z partnerami biznesowymi i członkami zespołów developerskich,- analiza wymagań,- testowanie kodu i dostarczenie funkcjonalności do klienta końcowego,- wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza danych, projektowanie i prowadzenie kampani w mediach interaktywnych, działania medialne w serwisach, analiza prawdiłowości treści i wyszukiwanie treści niezgodnych z zasadami oraz ich redagowanie. Blokowanie treści szkodliwych. Obsługa Klienta. Monitoring treści. Raportowanie
kontakt przez PUP - 2021-03-10 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie decyzji administracyjnych oraz kompleksowa obsługa kadrowa pracowników i funkcjonariuszy (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, porozumienia). Opracowywanie cząstkowych danych statystycznych do sprawozdań. Udzielanie informacji i bieżąca obsługa pracowników i funkcjonariuszy w zakresie spraw kadrowych. Rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji i urlopów pracowników i funkcjonariuszy. Prowadzenie teczek akt osobowych. Wprowadzanie danych do kadrowego systemu teleinformatycznego.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-10-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Zwoleń (mazowieckie)
- Aktywny udział w procesie pre-sales: przygotowywanie koncepcji rozwiązań zgodnych ze specyfikacją wymagań, estymacja pracochłonności projektów informatycznych, prezentowanie rozwiązań technicznych, opracowywanie kompletnej architektury systemów informatycznych, spełniającej wymagania klienta.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 10880 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane min. 7 lat doświadczenia IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat VMWare, DB11, CCSP, Wyse CSE. Wymagane umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie harmonogramów, budżetów, dokumentacji produkcyjnej, ofert na wykonanie zlecenia; sporządzanie inwentaryzacji obiektowej. Współpraca z kontrahentami oraz z pozostałymi działami firmy
ECO TECHNOLOGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-31 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Sprzedaż w sklepie spożywczo-przemysłowym, przyjmowanie, wykladanie towarów.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Zawada (lubelskie)
praca w kuchni przygotowywanie i wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2020-08-07 - Wleń (dolnośląskie)
nadzorowanie prawidłowego przebiegu prac remontowo-inwestycyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem branzy elektryczno-automatycznej i mechanicznej, nadzór nad całokształtem prac związanych z utrzymaniem w pełnej sprawności pod względem elektrycznym instalacji produkcyjnych oraz wszystkich sieci elektroenergetycznych na terenie firmy, praca w systemie dziennym,
ICSO CHEMICAL PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
• analizowanie sprawozdawczości finansowej z realizacji zakontraktowanych usług medycznych pod względem ilościowym i wartościowym;• monitorowanie kształtowania się wydatków na świadczenia opieki zdrowotnej;• przeprowadzanie analizy raportów statystyczno-medycznych celem zgodności świadczonych usług medycznych z umowami;• sporządzanie planu zakupu świadczeń zdrowotnych;• monitorowanie informacji o liczbie oczekujących na udzielenie świadczenia opieki zdrowotnej i średnim czasie oczekiwania;• sporządzanie analiz w zakresie danych dot. list oczekujących.
PODLASKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
1. prowadzenie dokumentacji księgowej według obowiązującej w jednostce polityki rachunkowości; 2. zakładanie i prowadzenie ksiąg rachunkowych; 3. prowadzenie ewidencji rozrachunków; 4. dekretacja i księgowanie dokumentów; 5. prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji; 6. księgowanie operacji gospodarczych; 7. przyjmowanie, sprawdzanie oraz kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych; 8. współpraca z innymi działami organizacji w zakresie księgowości.
PIEKARNIA WARMIŃSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-01-28 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnychwobec Mieszkańców Domu Pomocy Społecznejdwie lub trzy zmiany2900 zł brutto + premia 5% + dodatek stażowy
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2019-07-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WYSTAWIANIE FAKTUR
ZAKŁADY WYTWÓRCZE "AGRO-CHEMAT" SP. Z O.O. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2020-03-30 - Wiązowna (mazowieckie)
- przygotowywanie i rozdzielanie pracy,- przygotowywanie statystyk,- wypisywanie protokołów do kontroli jakości i ilości,- księgowanie w systemie,- sprawdzanie poprawności etykiet,- wyjaśnianie niezgodności dla działu transportu,- opracowywanie w systemie i przygotowywanie zwrotów,- rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących księgowań,- nadzorowanie i weryfikacja sprawnego przepływu dokumentów.Umowa na czas nieokreślony.Praca w systemie dwuzmianowym.Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
sprzątanie mieszkań, domów, biur
FIRMA SPRZĄTAJĄCA " PURITAS " MONIKA BUCZKO - 2017-04-20 - Tychy (śląskie)
- obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,- koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem sklepu: realizacja celów w zakresie sprzedaży, zamawianie i przyjmowanie towaru, ekspozycja produktów, dbanie o czystość i porządek na terenie sklepu, udział w inwentaryzacjach, współpraca w realizacji działań marketingowych prowadzonych przez firmę, - koordynacja pracy zespołu sprzedawców: ustalanie harmonogramów pracy, nadzór nad rozliczeniem czasu pracy, planowanie urlopów, szkolenie, współudział w rekrutacji.
Profish Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Pszczyna (śląskie)