STARSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: do 13 310 PLN
Zakres obowiązków: Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Godziny pracy w godz. 8-16
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dostarczanie rozwiązań dla klientów globalnych i odpowiednich rozwiązań biznesowych oraz warunków realizacji projektu. Wsparcie klienta globalnego w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego. Przygotowywanie ofert i rozwiązań z obszaru otsourcingu IT dla klientów międzynarodowych.Godziny pracy w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 13 310 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY KIEROWNIK DS. ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 13 310 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, znajomość jęz. angielskiego na poziomie C2co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w branży ITBiegła znajomość pakietu MS Office, biegła znajomość techniczna IT i obsługi sieci intetetowych, certyikat AIX7 Admin
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy: RP.411-240/10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 08.05.2019
Oferta pracy ważna do: 29.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8ddc72c97d97c2c8fe8a8a1ab6df822
Podobne oferty pracy
Prace ogólnobudowalne.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
Wynikające z stanowiska
Elektro-Serwis Dariusz Głąb - 2018-04-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Usługowy Zakład Ślusarski Wyrobów Metalowych "MARKMET" M. Guz - 2016-02-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji gospodarki magazynowej, przeprowadzanie inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, utrzymywanie w czystości pomieszczeń magazynowych, prowadzenie magazynu czystej i brudnej bielizny pościelowej, osobistej mieszkańców oraz pracowników, firan, zasłon i ręczników, przestrzeganie obowiązku właściwej oceny dostarczonych towarów pod względem jakościowym i ilościowym oraz przestrzeganie terminów użytkowania sprzętu.
Dom Emeryta Wojskowego - 2019-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, sporządzanie raportów, wycena produktów, kontakt z dostawcami
FURINEO Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
RĘCZNE PRZYGOTOWANIE NA KUCHNI PIEROGÓW UKRAIŃSKICH TYPU "PLEMIENIE" I INNYCH REGIONALNYCH DAŃ KUCHNI UKRAIŃSKIEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ RĘCZNEJ PRODUKCJI PRODUKTÓW MĄCZNYCH KUCHNI UKRAIŃSKIEJ, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCHSTAWKA ZA GODZINĘ 13,70 ZŁPRACA W GODZINACH: 10:00-18:00
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wydawanie, przygotowywanie materiału
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Chełmek (małopolskie)
Przygotowywanie danych do procesu oceny wyników finansowych (od poziomu aktywów do poziomu kraju).Udział w spotkaniach oceniających wyniki biznesu/ocena wyników biznesu (na podstawie wyników finansowych).Udział w regularnych spotkaniach poświęconych śledzeniu kosztów z kontaktami biznesowymi.Posiadanie średniego budżetu miesięcznego. Spotkania z posiadaczami odnośnych budżetów (w tym, z wyższym kierownictwem) w oparciu o standardowy harmonogram spotkań (faktyczne wyniki a plan, prognoza/aktualizacje najnowszych oszacowań, zmiany kontraktów.Ocena i uzgadnianie propozycji prognoz/aktualizacji najnowszych szacunków z posiadaczami budżetów (z uwzględnieniem faktycznych kwot/kwot ujmowanych narastająco/statusu projektów i aktywów). Przekazywanie propozycji do odpowiednich Menedżerów ds. Finansów na poziomie kraju.Zaangażowanie w ocenę zarządzania ryzykiem (z perspektywy biznesu i finansów), prowadzenie dyskusji o ryzykach na spotkaniach z posiadaczami budżetów.Odpowiedzialność za prawidłową i rzetelną analizę danych finansowych w celu uzyskania Informacji Zarządczej z wartością dodaną oraz za zrozumienie wpływu kluczowych elementów kosztowych, racjonalną analizę zmian i interwencji.Odpowiedzialność za alokację kosztów (określenie potrzeb biznesowych, tworzenie i prowadzenie konfiguracji alokacji ze wsparciem ze strony Kontrolerów).Wsparcie dla zespołu sprawozdawczego za pomocą szczegółowej analizy różnic dla sprawozdawczości Grupy/sprawozdawczości MI.Wprowadzani usprawnień/automatyzacji w raportowaniu finansowym z wykorzystaniem Microsoft excel, VBA.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
ewidencja VAT, w szczególności ewidencja jednolitych plików kontrolnych, dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z zakładanym planem kont i wprowadzanie do programu komputerowego, przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty, realizacja przelewów oraz sporządzanie raportów kasowych, wystawianie i ewidencja faktur sprzedaży , obsługa programu SJO BESTIA, czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych, finansowych, GUS, inne czynności zlecone przez głównego księgowegoWszystkie informacje dotyczące ogłoszenia można znaleźć na stronie BIP Ośrodka oraz na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko Pomorskiego
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille`a - 2016-09-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktu, dokumentów księgowych, praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
dbałość o stan techniczny pojazdów, załadunek i rozładunek towaru-ładunku, przestrzeganie prawa ruchu drogowego, przestrzeganie zasad BHP, wypełnianie i przekazywanie dokumentów przewozowych
AUTO-PLUS sp.z o.o. - 2018-07-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -zarządza pracownikami w licznie ok 30+ rozlokowanych w różnych zespołach; -zarządza procesem dostarczania usług do Klientów; -radzi sobie skomplikowanymi kwestiami z obszaru inżynierii oprogramowania zapewniając, że projekt, kod oraz ogólne rozwiązanie zastosowane spełnia wymogi jakości; -jest odpowiedzialny za jakość dostarczanych do klienta usług od strony produkcji oprogramowania; -odpowiedzialny za przygotowanie oraz wdrożenie kolejnego projektu dla danego Klienta; -prezentuje postawę proaktywną i zapewnia najwyższą jakość procesu dostarczania usług do klienta; -przygotowuje spójny plan dostarczania usług; -potrafi radzić sobie z zarządzaniem zespołem, rozwojem technologii a także radzi sobie z konfliktem; -nadzoruje rozwój swoich podopiecznych, uczestniczy w ich programie rozwoju przygotowanym dla kierowników zespołów oraz menadżerów;
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Kraków (małopolskie)
Planowanie i ocena, najnowsze szacunki i planowanie działalności, zapisywanie i przechowywanie danych OFT, kompleksowe wsparcie rachunkowości, zarządzanie podstawowymi danymi w systemie SAP, wsparcie transakcji nabycia, wszystkie aspekty związane z zakończeniem i zamknięciem miesiąca i powiązana z tym sprawozdawczość MI, wsparcie audytu.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
planowanie i realizacja procesu wychowawczego, opieka i prowadzenie zajeć z grupą,indywidualna praca z dzieckiem
Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza - 2017-06-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
tworzenie szkiców odręcznych i projektów graficznych tatuaży za pomocą programów komputerowych dla rosyjskojęzycznych klientów, stworzenie albumu własnych projektów wraz z opisem technik ich wykonania w j. rosyjskim, przeznaczonego dla klientów i tatuażystów ze wschodu, sporządzanie wpisów na rosyjskojęzyczny portal internetowy poświęcony tematyce tatuaży
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Poznań (wielkopolskie)
Ogólny zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu Komendanta,- organizowanie obiegu dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę zadań Szkoły, ewidencjonowanie dokumentów w odpowiednich dziennikach i rejestrach oraz przekazywanie korespondencji kierownikom komórek lub zastępcom Komendanta Szkoły, zgodnie z właściwością rzeczową,- kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu/dekretacji komendanta,- przygotowywanie materiałów związanych ze sprawozdawczością w zakresie zadań działu,- utrzymywanie bieżącej współpracy z jednostkami ochrony przeciwpożaroweji Państwowej Straży Pożarnej, instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami,- bieżąca obsługa urządzeń biurowych znajdujących się w sekretariacie,- archiwizowanie dokumentów komórki organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.- prowadzenie spraw socjalnych pracowników i ich dzieci,- prowadzenie zbioru przepisów prawnych,- obsługa delegacji z jednostek nadrzędnych i współdziałających oraz zagranicznych,- przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.- zastępowanie Kierownika Działu Organizacyjno-Kadrowego, z wyłączeniem spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych,- sprzątanie sekretariatu wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi.
SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY - 2018-12-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: prowadzenie tworzenia oraz wdrożenia modeli biznesowych, usług biznesowych oraz aplikacji usług przy wykorzystaniu odpowiedniej infrastruktury informatycznej; ustalanie wymagań dla danej usługi, identyfikowanie najbardziej adekwatnej technologii oraz stworzenie i implementacja schematu oprogramowania; analiza modelu biznesowego, zbieranie informacji potrzebnych dla realizacji tworzonego oprogramowania; przeprowadzanie dokumentacji tworzonego oprogramowania.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9500 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata w pracy na stanowisku inżyniera oprogramowania; doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu; doświadczenie w tworzeniu modeli UML; doświadczenie pracy oraz dogłębna znajomość technologii takich jak J2EE, OOA, OOD; doświadczenie oraz znajomość podstawowych technologii Java JSP, JSF, JSTL, EJB, JavaBeans, Servlets, JDB, XML, Web Services, XSL, XSLT, SOAP, JUNIT; doświadczenie z produktami Oracle - będzie dodatkowym atutem; doświadczenie w pracy z dużymi systemami rozwoju oprogramowania lub inicjatywami integracji systemowej jest koniecznością; doświadczenie w pracy w środowisku Scrum będzie dodatkowym atutem; praca w oparciu o metodologie takie jak Agile będzie dodatkowym atutem. Wymagane umiejętności: znajomość i wiedza praktyczna z zakresu tworzenia schematów programowych; dobre rozumienie zasad programowania zorientowanego na cel; znajomość EJB, Hibernate, lub innego systemu wdrażania JPA; znajomość rozwoju aplikacji opartych na J2EE/Java; tworzenie nowych programów oraz dostosowywanie istniejących przy wykorzystaniu takich języków programowania jak: Java / JEE, Spring, Hibernate, REST and SOAP web services, HTML/CSS/JavaScript and JS frameworks. Wymagana znajomość bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w mowie jak i piśmie jest konieczna.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
j.w.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
MAZUR NATALIA I MARCIN MAZUR SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-22 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
REMEDIUM CENTRUM REHABILITACJI Piotr Szkodlarski - 2018-09-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
sortowanie surowców na linii sortowniczej, zasyp i odbiór towarów na linii produkcyjnej, prace porządkowe w obrębie stanowiska pracy
ALLMIZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Niemce (lubelskie)
.
LES HIGIENA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-17 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pisanie oprogramowania oraz opracowywanie architektury rozwiązań informatycznych służących wdrożeniu platform IT na środowiskach produkcyjnych. Facylitacja komunikacji między zespołem integratorów zlokalizowanym w Łodzi a zespołem IT R&D zlokalizowanymi w innych oddziałach na świecie (gł. Francja i Maroko). Pełnienie roli Scrum Mastera - wsparcie w poprawnym wdrożeniu metodyki Scrum łódzkim zespole.Godziny pracy: 8/10 - 16/18.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)
szkolenia i obsługa BHP.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Zabrze (śląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIEM, ZAKUPEM, ODSPRZEDAŻĄ I ANALIZĄ ZUŻYCIEM ENERGII ELEKTRYCZNEJ, WYKONYWANIE ZESTAWIEŃ, PLANÓW, SPRAWOZDAŃ, WNIOSKÓW DOTYCZĄCYCH ANALIZ DOSTAW I ZUŻYCIA ORAZ ODSPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, A TAKŻE PONIESIONYCH WYDATKÓW, PROWADZENIE SZKOLEŃ I NADZORÓW SŁUŻBOWYCH W WW. ZAKRESIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE ELEKTRYCZNE LUB PODOBNE, BIEGŁA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, W TYM PROGRAMÓW BIUROWYCH (WORD, EXCEL, POWERPOINT), DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 4 LATA, PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Kłodzko (dolnośląskie)
- przygotowanie jednostki mieszkalnej do przyjęcia gości,- prace pomocnicze w części gastronomicznej obiektu,- prace porządkowe,-utrzymanie w należytym stanie terenów zieleni i urządzeń rekreacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Września (wielkopolskie)
- obsługa recepcji- wydawanie przepustek- łączenie telefonów
Ochrona Juwentus sp. z o.o. - 2016-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)