STARSZY KIEROWNIK DS. PLANOWANIA I KSIĘGOWOŚCI Mława oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY KIEROWNIK DS. PLANOWANIA I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 15 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynowanie i planowanie pracy działu księgowości i administracji. Kontakt z zarządem koreańskim i firmą macierzystą w Korei.
Data publikacji: 2017-09-21
Lokalizacja: Mława (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynowanie i planowanie pracy działu księgowości i administracji. Kontakt z zarządem koreańskim i firmą macierzystą w Korei.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY KIEROWNIK DS. PLANOWANIA I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mława
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu finansowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Data zakończenia pracy: 02.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 5 lat w dziale księgowości/ finansowym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 7, 06-500 Mława, powiat: mławski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: mławski
Gmina pracodawcy: Mława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mława
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu finansowego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2017
Data dodania oferty pracy: 20.09.2017
Oferta pracy ważna do: 27.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
dostarczanie zamówień do klienta
FRESH PIZZA S.C. DARIUSZ MICHALAK, KRZYSZTOF MRUGAŁA - 2018-02-12 - Poznań (wielkopolskie)
Odpowiedzialność za całościowe zarządzanie centrum wsparcia światowej klasy, utrzymywanie wysokiej jakości usług i rentowności operacji; Określanie strategii operacyjnych, przeprowadzanie oceny potrzeb, prowadzenie ciągłych ocen wydajności, planowanie możliwości i tworzenie analiz kosztów/korzyści; Identyfikowanie i dokonywanie oceny najnowocześniejszych technologii
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Zgodne ze stanowiskiem
BIZNES PARTNER sp zoo - 2017-12-15 - Zgierz (łódzkie)
wg stanowiska
Firma Produkcyjno-Handlowa"Zachem" Głowala Tadeusz - 2016-06-21 - Rębków (mazowieckie)
- Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Odbieranie telefonów. Obsługa urządzeń biurowych. Wykonywanie skanów, kserokopii. Wysyłanie i odbieranie e-maili. Sporządzanie raportów dla zarządu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Prowadzenie kalendarza spotkań. Obsługa komputera i pisanie pism.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe (może być osoba w trakcie studiów). Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętność redagowania pism. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com lub sekretariat (at) centrumdializa.pl
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klientów na stoisku mięsnym, obsługa urządzeń tj. krajalnice i stekownice, dbanie o ekspozycję towaru, weryfikacja terminów ważności+ 200 zł premii
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Andrespol (łódzkie)
Główne obowiązki:- dokonywanie bieżącego podziału wydrukowanych z systemu NBE przelewów dochodów Skarbu Państwa na poszczególne tytuły- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie źródłowych dowodów księgowych zgodnie z przyjętym dla Urzędu planem kont oraz klasyfikacją budżetową- analizowanie zapisów księgowych na poszczególnych kontach w powiązaniu z klasyfikacją budżetową - dokonywanie na bieżąco kontroli zgromadzonych na rachunku bankowym środków z tytułu dochodów Skarbu Państwa w terminach wynikających z przepisów prawa- analizowanie i uzgadnianie kont budżetowo-analitycznych z syntetycznymi oraz czuwanie nad terminowością rozliczeń należności i zobowiązań z tytułu rozrachunków z dostawcami i odbiorcami oraz naliczanie odsetek od nieterminowych wpłat- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie faktur sprzedaży- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań z wykonania dochodów - sporządzanie na podstawie rejestru sprzedaży miesięcznych deklaracji VAT-7 oraz informacji w formie Jednolitego Pliku KontrolnegoWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2016-09-12 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
UTKiM TRANS-MET KIEŁB IRENEUSZ - 2017-06-01 - Białobrzegi (podkarpackie)
prace w zakresie mechaniki maszyn i urządzeń do obróbki metali
WIMET GROUP Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie jakości wykonanych wiązek według instrukcji, sprawdzanie ilościowe i testowanie wiązek
WH TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-06 - Prabuty (pomorskie)
jw.
Politechnika Warszawska - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z umową
"KURAŚ" Bogusław Kuraś - 2017-03-22 - Będziemyśl (podkarpackie)
Pracownik obsługi solarium, osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie CV do 6 marca br., miejsce pracy: Oborniki Śląskie.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Wspieranie i monitorowanie transakcji od momentu identyfikacji szansy do zawarcia umowy o zakresie usług i dostaw, działanie w charakterze głównego punktu kontaktowego dla działu Sprzedaży / BDM na etapach Propozycji i Ustaleń procesu sprzedaży; Zapewnienie przejrzystości procesu poprzez bieżącą komunikację z działem sprzedaży / BDM, dotyczącą statusu transakcji oraz eskalacji;
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz kosztorysowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO BUDOWLANE TERMOCHEM - 2016-02-10 - Puławy (lubelskie)
Produkcja stolarki budowlanej (ślusarka budowlana-drzwi i małe konstrukcje stalowe).Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 1 m-cMiejsce wykonywania pracy: Łaziska GórnePraca w godzinach:7-15 pn-pt
Zakład Remontowo-Budowlany "WTÓRSKI" Grzegorz Kowalski - 2017-03-31 - Łaziska Górne (śląskie)
j.w.
"JANUSZ RUPIK PROFESSIONELLE VIDEOTECHNIK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie dokumentacji ofertowych- produkcja przemysłowych filtrów powietrza.
Fabryka Maszyn POMECH S.A. - 2017-08-22 - Puck (pomorskie)
wykonywanie masaży i zabiegów spa
TIRSPED Sp. zo.o. Warszawa - 2018-04-23 - Godkowo (warmińsko-mazurskie)
dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, pozyskiwanie i obsługa klienta
Stefczyk Finanse-Towarzystwo Zarządzajace SKOK Sp. z o.o. Komandytowo-Akcyjna - 2015-12-02 - Chełm (lubelskie)
Praca na fermie kur niosek
Spółdzielnia "ADOROL" - 2015-12-10 - Adolfowo (wielkopolskie)
diagnozowanie, wyszukiwanie i usuwanie usterek różnego typu maszyn elektrycznych na podstawie oględzin i pomarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Biskupice (wielkopolskie)
Nadzór nad pracami elewacyjnymi, koordynacja prac, kontrolowanie prac, zarządzanie zespołem pracowników, doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagania: wykształcenie średie/wyższe, kierunek budownictwo, staż pracy 1 rok, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, mile widziane uprawnienia budowlane, prawo jazdy. Praca na terenie województwa pomorskiego.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2017-01-20 - Luzino (pomorskie)
- Tworzenie przypadków testowych, raportowanie błędów oraz ich dokumentów;- Przygotowanie środowisk testowych oraz kontrole jakości aplikacji; weryfikacja jej zgodności z wymaganiami;- Ścisła wpółpraca z międzynarodowym środowiskiem programistów w zakresie zgłaszania, monitorowania i rozwiązywania znalezionych błędów oprogramowania.
EPAM Systems Poland - 2017-07-24 - Gdańsk (pomorskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
Praca na magazynie, kompletacja towaru.
"ATERIMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-22 - Kokotów (małopolskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - planowanie, inicjowanie i koordynację budżetowania oraz przewidywanie procesów pomiędzy działami PMI OC; - regularnie przeglądanie szczegółowych danych dot. faktycznych i planowanych wydatków miesięcznych / kwartalnych / rocznych, - upewnianie się o czasowej, dobrze przeprowadzonej, analizie informacji finansowych dla PMI OC; - identyfikowanie obszarów, w których procesy finansowe mogą zostać ulepszone, asystowanie przy wdrażaniu systemów/ projektów zwiększających wydajność procesów finansowych, - wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu rozliczeniowego w poszczególnych działach, w celu zapewnienia terminowej i dokładnej sprawozdawczości zgodnej z amerykańskimi zasadami rachunkowości GAAP oraz wymogami ustawowymi; przygotowywanie i dostarczanie informacji finansowych wewnętrznym i zewnętrznym organom / zainteresowanym stronom;
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Kraków (małopolskie)
pomoc w przygotowaniu, podawaniu potraw, napoi, deserów z zakresu kuchni indyjskiej i bengalskiejokres zatrudnienia 3 lata (od 02.05.2019-01.05.2021 r.)czas pracy - 40 godzin tygodniowogodz. pracy od 10.00-18.00; 15.00-23.00miejsce pracy Elbląg, ul. Wyspiańskiego 17c, Al.Odrodzenia 25
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)