STARSZY INŻYNIER UTRZYMANIA RUCHU Biskupice Podgórne oferta pracy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.
Stanowisko: STARSZY INŻYNIER UTRZYMANIA RUCHU
Wynagrodzenie: od 10 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące monitorowanie pracy i stanu technicznego urządzeń wykorzystywanych w danej działalności produkcyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych w sytuacjach awaryjnych; bieżące monitorowanie pracy i stanu technicznego urządzeń wykorzystywanych w danej działalności produkcyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych w sytuacjach awaryjnych; inicjowanie usprawnień procesu produkcji, udział w realizacji projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych; prowadzenie dokumentacji technicznej; raportowanie w języku koreańskim. Praca w godz.: 8:00-16:15. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
Data publikacji: 2020-05-22
Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pracodawca: LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LG 1A, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące monitorowanie pracy i stanu technicznego urządzeń wykorzystywanych w danej działalności produkcyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych w sytuacjach awaryjnych; bieżące monitorowanie pracy i stanu technicznego urządzeń wykorzystywanych w danej działalności produkcyjnej; rozwiązywanie problemów technicznych w sytuacjach awaryjnych; inicjowanie usprawnień procesu produkcji, udział w realizacji projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych; prowadzenie dokumentacji technicznej; raportowanie w języku koreańskim. Praca w godz.: 8:00-16:15. Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 10 000,00 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY INŻYNIER UTRZYMANIA RUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier utrzymania ruchu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inżynier utrzymania ruchu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
praca w grupie, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność, dokładność, odporność na stres
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe, staż pracy: brak wymagań,znajomość procesu produkcji baterii litowo-jonowych produkowanych przez grupę LG CHEM,biegła znajomość języka koreańskiego, średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego,biegła obsługa komputera z obsługą internetu,praca w grupie, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność,dokładność, odporność na stres
Nazwa pracodawcy: LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8961550941
danePracodawcy_regon: 364187232
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
LG 3, 55-040 Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: wrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0223
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Biskupice Podgórne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0875336
Ulica pracodawcy: LG
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214103
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier utrzymania ruchu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.05.2020
Oferta pracy ważna do: 15.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8c5fb78a93deb16f21da94a112084043
Podobne oferty pracy
Wojewoda Kujawsko-Pomorski poszukuje kandydatek / kandydatów na stanowisko: Dyspozytor medyczny w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyGłówne obowiązki:Wykonywanie w ramach stosunku pracy zadań określonych w Ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym, a w szczególności:1. przyjmowanie zgłoszeń alarmowych i powiadomień o zdarzeniach, ustalanie priorytetów i niezwłoczne dysponowanie zespołów ratownictwa medycznego na miejsce zdarzenia,2. przekazywanie niezbędnych informacji osobom udzielającym pierwszej pomocy,3. przekazywanie kierującemu akcją medyczną niezbędnych informacji ułatwiających prowadzenie medycznych czynności ratunkowych na miejscu zdarzenia,4. zbieranie aktualnych informacji o dostępnych w rejonie operacyjnym jednostkach systemu i ich gotowości oraz przekazywanie tych informacji wojewódzkiemu koordynatorowi ratownictwa medycznego,5. zbieranie i archiwizowanie bieżących informacji o zdarzeniach i prowadzonych medycznych czynnościach ratunkowych, 6. powiadamianie o zdarzeniu szpitalnych oddziałów ratunkowych lub, jeżeli wymaga tego sytuacja na miejscu zdarzenia, centrów urazowych lub jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,7. powiadamianie o zdarzeniu jednostek współpracujących z systemem, jeżeli wymaga tego sytuacja na miejscu zdarzenia,8. współpraca oraz wymiana informacji z centrami zarządzania kryzysowego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Umowa o pracę obowiązująca od 1 stycznia 2021 roku (pierwsza umowa na czas określony 1 rok)Równoważny czas pracy w systemie dwuzmianowym.Wynagrodzenie zasadnicze: 4 500 zł brutto.Dodatkowe składniki wynagrodzenia:Dodatek specjalny 1 340 zł brutto,Dodatek za wysługę lat pracy do 20% wynagrodzenia zasadniczego, inne świadczenia wynikające ze stosunku pracy oraz regulacji wewnętrznych obowiązujących w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-10-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- realizacja procesu wdrażania przydzielonych powszechnych systemów informatycznych- realizacja zadań administratora w przydzielonych powszechnych systemach informatycznych- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oraz właściwej jakości świadczonych usług w ramach administrowanych powszechnych systemów informatycznych- realizacja wsparcia technicznego z zakresu wdrażania systemów- bieżące pozyskiwanie wiedzy z zakresu wdrażania, eksploatacji i użytkowania przydzielonych informatycznych systemów zarządzania wiedzą- zwiększanie kompetencji w zakresie wdrażania, eksploatacji i użytkowania systemów informatycznych oraz dziedzin życia, które te systemy informatyzują poprzez udział w szkoleniach i konferencjach- udział w opracowywaniu wymaganej dokumentacji wdrożeniowej, eksploatacyjnej oraz planów i harmonogramów przedsięwzięć- znajomość i przestrzeganie ustalonych dla systemów warunków bezpieczeństwa teleinformatycznego i ochrony informacji niejawnychCo mozemy Ci zaoferować:- regularne i terminowe wynagrodzenie,- wynagrodzenie roczne i dodatki stażowe,- stabilne warunki zatrudnienia umowa o pracę,- możliwość rozwoju zawodowego przy doświadczonym zespole,- możliwość doskonalenia wiedzy poprzez udział w szkoleniach i kursach resortowych i komercyjnych,- możliwość rozwoju poprzez dofinansowanie do nauki w formach szkolnych i pozaszkolnych,- system motywacyjny dodatkowe premie, dodatkowe urlopy wypoczynkowe,- pakiet socjalny dofinansowanie do wypoczynku, bony świąteczne, zapomogi- dofinansowanie do okularów do pracy przy monitorze ekranowym,- telefon komórkowy,- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze;- pracę w dynamicznym zespole,- pracę w zróżnicowanym środowisku informatycznymCzego oczekujemy od Ciebie:- dążenia do rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych,- inicjatywy w podejmowaniu zadań,- umiejętności pracy w grupie,- łatwości wypowiedzi publicznej,- dyspozycyjności,- gotowości do wyjazdów służbowychWyzwania jakie na Ciebie czekają:- praca z najnowszymi technologiami informatycznymi- poznawanie narzędzi informatycznych, do których ma dostęp wąskie grono specjalistów- samodzielne prowadzenie szkoleńInformacje dodatkowe:- norma czasu pracy: 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowe, praca od poniedziałku do piątku- wysiłek fizyczny: nieznaczny- szkodliwośc lub uciążliwość na stanowisku pracy: praca przy ponitorze ekranowym- inne: praca głosem
Regionalne Centrum Informatyki - 2020-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie i składanie raportów wewnętrznych/ zewnętrznych zgodnie z terminami obowiązującymi w grupie, realizacja czynności księgowych w sposób dokładny zgodnie z harmonogramem, wykonywanie pracy analitycznej przy uzgodnieniu bilansu i zapewnienie terminowego spełniania wszystkich wymogów kontrolnych
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
projektowanie odzieży dziecięcej, Pracodawca oferuje możliwość rozwoju, ciekawą pracę w miłej atmosferze
CDRL S.A. - 2016-03-22 - Pianowo (wielkopolskie)
szlifowanie elementów ogrodzeń
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Jaromirowice (lubuskie)
Wykonywanie elementów gumowych ( gumowanie przy pomocy form)
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Kunowa (podkarpackie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagane doświadczenie zawodowe w szlifierce; obróbka konstrukcji stalowych lekkich (barierki balkonowe, poręcze); umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; brak nałogów; miejsce pracy: Gliwice; mile widziany emeryt lub rencista
KonStal Andrzej Więckowski - 2020-07-10 - Gliwice (śląskie)
Tworzenie oprogramowania w tym oprogramowania i systemów czasu rzeczywistego, wdrażanie oprogramowania w różnorodnym środowisku technicznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Łódź (łódzkie)
Nauczyciel gry w szachy
kontakt przez PUP - 2020-08-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
czyszczenie, regeneracja, impregnacja wyrobów skórzanychobsługa klientaobsługa kasy fiskalnejobsługa terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Katowice (śląskie)
- Prowadzenie obsługi sekretariatu Dyrektora WPN :a) prowadzenie wszelkich spraw związanych z obsługą biurową i organizacyjną Dyrektora WPN,b) przyjmowanie i ewidencjonowanie przychodzącej i wychodzącej korespondencji oraz przedstawianie ich do wglądu i dekretacji Dyrektora WPN,c) prowadzenie terminarza załatwianych spraw,d) obsługa urządzeń telekomunikacyjnych i poligraficznych,e) przestrzeganie terminów i prawidłowości obiegu dokumentów,f) recepcja w zakresie zlecanym przez Dyrektora WPN,g) zgłaszanie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego i innego wyposażenia.- Współpraca z Wydziałem Administracyjnym w zakresie:a) zaopatrzenie sekretariatu w materiały piśmienne, eksploatacyjne, środki trwałe i inne niezbędne do zabezpieczenia ciągłości pracy,b) ewidencja wyposażenia sekretariatu i gabinetu Dyrektora WPN.- Rejestracja uwag zgłaszanych do PN opublikowanych, nadzór nad terminowością udzielania odpowiedzi przez Sektory WPN. - Sporządzanie notatek dla Konsultantów i Kierowników Sektorów ze spotkań Dyrektora WPN z Kierownikami Sektorów.- Przeprowadzanie analiz zbiorczych na potrzeby Dyrektora WPN.- Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora WPN.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
- implementacja nowych wymagań do projektów; - wsparcie systemu (3 linia wsparcia); - szkolenia, pomoc merytoryczna pozostałym członkom zespołu; - opracowywanie architektury projektów i jego komponentów; - wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Wrocław (dolnośląskie)
- zaopartrywanie stołówki szkolnej w potrzebne artykuły żywieniowe z zachowaniem prawa o zamówieniach publicznych, - sprawdzanie zgodności zamowień z fakturami, prowadzenie magazynu żywieniowego, - właściwe pzrzechowywanie produktów i zabezpieczenie ich przed zniszczeniem, - uzgadnianie sald magazynu z głównym księgowym,- planowanie jadłospisu zgodnie z obowiązującymi norami i kaloryczności, - kalkulowanie dzinnej stawki żywieniowej, - przestrzeganie terminów pzrydatoności do spożycia artykułów znajdujących się w magazyniem racjonalne gospodarowanie produktami żywnościowymi oraz środkami pienięznymi, - wydawanie do kuchni artykułów żywieniowych na podstawie dziennego raportu żywieniowego za potwierdzeniem kucharza, - kontrolowanie prawidłowości przygotowywania i wydawania posiłków oraz wlaściwej gramatury i kaloryczności potraw, - pomoc w przygotowywaniu posiłków i ich wydawaniu w razie potrzeb, - codzienne prowadzenie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem i żywieniem tj, kartotek magazynowych, raportów żywieniowych ora ewidencji opłat i odpisów,- prowadzenie kasy, pobieranie i wpłacanie pieniędzy do banku, należyte zabezpieczenie gotówki przed kradzieżą, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Praca w godzinach prannych: 7-11 (do uzgodnienia). Oferta dostepna w sali G. Kontakt z pracodawcą: 71 798 67 19 w 111.
Gimnazjum nr 28 im. Kawalerów Orderu Orła Białego - 2017-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa linii produkcyjneji ekstruderów, naprawa drobnych usterek występujących na linii produkcyjnej, obsługa do 8 maszyn. Zatrudnienie 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Transport krajowy.
DA-LI Cubera Dariusz - 2015-12-01 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Programowanie aplikacji i systemów informatycznych, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych
LUXOFT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Gdynia (pomorskie)
kontrola nad jakością procesu produkcyjnego, prowadzenie dokumentacji, planów kontroli
SILVER WORK Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie minimum średnie. Znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS i Office
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Racibórz (śląskie)
Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:udział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji dotyczącej udziału jednostki wojskowej w zapobieganiu sytuacjom kryzysowym i likwidacji ich skutków oraz funkcjonowania wzmocnienia służby dyżurnej;udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności Sekcji Operacyjnej;udział w procesie planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w ramach planowania rocznego i kwartalnego;udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności komórki wewnętrznej JW.udział w opracowaniu dokumentacji planistycznej, meldunków, zestawień z zakresu;przygotowanie i wydanie dokumentów upoważniających na wejście lub wjazd na teren jednostki;ewidencja wydanych dokumentów upoważniających do wejścia lub wjazdu na teren jednostki.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-02 - Białystok (podlaskie)
zakres obowiązków i wymagania co do kandydatów znajduje sie w BIP Gminy Krasne
ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY OBSŁUGI SZKÓŁ W KRASNEM - 2018-09-07 - Krasne (podkarpackie)
Obsługa klienta na stacji paliw, obsługa kasy fiskalnej. Praca w systemie dwuzmianowym 07:00 - 19:00 i 19:00 - 07:00. Miejsce wykonywania pracy stacja paliw Statoil w Osłej.
Spółdzielnia STW w Bolesławcu - 2018-01-18 - Osła (dolnośląskie)
1. Zabezpieczenie medyczne ćwiczeń wojskowych, 2. Praca biurowa związana z prowadzeniem ambulatorium. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-10-22 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie podłóg, opróżniania koszy na śmieci,sprzątanie pomieszczeń biurowych, sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i łazienek, sprzątanie hali sklepowej, sprzątanie powierzchni centrum handlowego; praca w godz.6.00-6.00, 3 zmiany (+weekendy)
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie hierarchii i pisanie reguł automatycznego klasyfikowania produktów z Katalogu Amazon zgodnych z regulacjami - Zapewnienie dokładnej klasyfikacji produktów do wewnętrznych jednostek biznesowych i dostawców usług zewnętrznych w celu zapewnienia zgodności z przepisami i innymi wymaganiami - Dostarczanie globalnych wytycznych dotyczących klasyfikacji do programów, które doprowadzą do oszczędności i ostatecznie przyniosą korzyści programom - Współpraca z zespołem ds. Zgodności w celu realizacji strategii, poszukiwania możliwości automatyki
Kontrahent Urzędu - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
prace związane z budową sieci telekomunikacyjnych, prace ziemne
NETSERVICE 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Zielona Góra (lubuskie)
migracje heterogeniczne (DMO) do SAP HANA, aktywne monitorowanie SAP HANA DB i aplikacji opartych na SAP HANA, analiza wydajności i rozwiązywanie problemów w systemach SAP HANA
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Roboty ziemne przy wykorzystaniu koparko-ładowarki.
Z.R.B. DARBUD - 2020-09-23 - Kłoda (świętokrzyskie)
Prowadzenie i aktualizacja operatów ewidencyjnych nieruchomości, prowadzenie i aktualizacja dokumentów formalno - prawnych kompleksów wojskowych, aktualizacja danych w zakresie obowiązku podatkowego
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-03-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
ZAKŁAD STOLARSKI BENEDYKT IGIELSKI - 2016-06-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-KIEROWANIE PROJEKTEM I PERSONELEM (OK. 100 OSÓB), WDROŻENIE STRATEGII bIZNESOWYCH, BUDZETOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Zabierzów (małopolskie)