STARSZY INŻYNIER KONSTRUKTOR Dobroszyce oferta pracy DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: STARSZY INŻYNIER KONSTRUKTOR
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych dla obecnych i przyszłych projektów, odpowiedzialność za stworzenie i poprowadzenie lokalnego zespołu ds. projektowania dla lokalnych i międzynarodowych rozwiązań programistycznych, ścisła współpraca z oddziałami zagranicznymi opracowującymi rozwiązania dla lokalnej produkcji, wspieranie lokalnego zespołu sprzedaży w opracowywaniu briefów dla klientów, zapewnienie wsparcia zespołowi produkcyjnemu zgodnie z wymaganiami, umiejętność tworzenia kosztorysów projektów do ogólnej oferty dla klienta.
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Dobroszyce (dolnośląskie)
Pracodawca: DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UL. WROCŁAWSKA 56, 56-410 Dobroszyce, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wdrożenie nowych rozwiązań konstrukcyjnych dla obecnych i przyszłych projektów, odpowiedzialność za stworzenie i poprowadzenie lokalnego zespołu ds. projektowania dla lokalnych i międzynarodowych rozwiązań programistycznych, ścisła współpraca z oddziałami zagranicznymi opracowującymi rozwiązania dla lokalnej produkcji, wspieranie lokalnego zespołu sprzedaży w opracowywaniu briefów dla klientów, zapewnienie wsparcia zespołowi produkcyjnemu zgodnie z wymaganiami, umiejętność tworzenia kosztorysów projektów do ogólnej oferty dla klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY INŻYNIER KONSTRUKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dobroszyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobroszyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: projektant wzornictwa przemysłowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
UL. WROCŁAWSKA 56, 56-410 Dobroszyce, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie wyższe techniczne, min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat B, bardzo dobra znajomość j. angielskiego, własna inicjatywa do podejmowania działań, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania czasem własnym oraz całego zespołu, ukierunkowanie na osiąganie zamierzonych celów, znajomość branży Point of Sale, dyspozycyjność do odbywania podróży służbowych na terenie UE, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz programów Solid Works i CREO, umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej, znajomość materiałów z branży metal, drewn, plastik,
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Dobroszyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dobroszyce
Ulica pracodawcy: UL. WROCŁAWSKA
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: projektant wzornictwa przemysłowego
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 11.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d0c3f4bd58a27d072463661a88bf71a7
Podobne oferty pracy
POMOCNIK MURARZA
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Manieczki (wielkopolskie)
Przygotowanie i prowadzenie zajęć w sposób interesujący, uwzględniający możliwości, zdolności i zainteresowania mieszkanek, różnicownaie form terapii, poszukiwanie nowych technik i metod pracy, prowadzenie zajęć grupowych oraz indywidualnychw zależności od potrzeb mieszkanek, eksponowanie prac wykonywanych przez persjonriuszki w Domu oraz poza jefo terenem, prowadzenie dziennych, miesięcznych i rocznych planów pracy.
kontakt przez PUP - 2019-10-30 - Glińsk (lubuskie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, schodów i toalet
HETMAN Sp. z o.o. w organizacji - 2016-12-30 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pojazdów samochodowych o dmc pow. 3,5 tony, z przyczepami i bez przyczep, przeznaczonymi do publicznego transportu drogowego, przewożenie różnych ładunków w komunikacji krajowej i zagranicznej. Wyjazdy kilkudniowe na teren Polski, krajów Europy i UE.
Firma TOBI Tomasz Wieczorek - 2018-04-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
RefDo30Zakres: -rozładunek i załadunek elementów,-foliowanie i pakowanie na palety ,-porządki na zewnątrz hali,-prace drobne remontowe i naprawcze na hali i w pomieszczeniach biurowych,-obsługa wózka widłowego.
Lakiernia Proszkowa ECORAL Sp. z o.o - 2016-05-04 - Solec (mazowieckie)
Obsługa stanów magazynowych - przyjęcie io wydwanie towaru z magazynu, obsługa wózka widłowego
IDŹCZAK-MEBLE Firma PHU Roman Idźczak - 2019-11-20 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.cssp.wp.mil.pl
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarów.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Wietrzychowo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjęcie dostaw, obsługa programu magazynowego, rozmieszczenie towaru na magazynie.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi oraz remontami realizowanymi w obiektach urzędu, w szczególności m.in. związanymi ze zlecaniem opracowania wymaganej dokumentacji projektowej, w zakresie obowiązków nałożonych na Inwestora (Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy) związanych z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i opinii właściwych organów wymaganych na poszczególnych etapach procesu inwestycyjnego, monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych,- przygotowywanie i przeprowadzanie, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami wybranych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, wszczynanych na podstawie zapotrzebowań na realizację dostaw, usług i robót budowlanych, składanych przez komórki merytoryczne Urzędu,- weryfikowanie, bądź sporządzanie umów zawieranych w zakresie udzielonych zamówień i prowadzenie uzgodnienia ich zapisów z komórkami merytorycznymi, wykonawcami oraz zasięganie opinii radców prawnych,- współudział w opracowywaniu projektu budżetu Urzędu w zakresie planowania inwestycji, opracowywanie zakresów rzeczowych oraz programów realizacji inwestycji, - prowadzenie spraw związanych z pozyskaniem dofinansowania inwestycji ze środków pozabudżetowych oraz ich rozliczanie,- współuczestniczenie w inicjowaniu działań usprawniających proces udzielania zamówień publicznych w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy, w tym współpraca z komórkami merytorycznymi Urzędu w zakresie przygotowywanych przez te komórki zamówień, analizowanie przedkładanych przez nich dokumentów i prowadzenie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia,- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez innych pracowników Oddziału Zamówień Publicznych i Inwestycji.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac murarsko - tynkarskich
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Stosowanie i kontrolowanie przestrzegania zasad BHP, PPOŻ, Ergonomii i ochrony środowiska, ewidencjonowanie czasu pracy pracowników sklepu, kontrolowanie i aktualizownaie stanów magazynowych sklepu, prowadzenie ewidencji czystości pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia sklepu, tworzenie raportów dostaw artykułów spożywczych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Jawor (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa fotograficzna i muzyczna zamierzeń okolicznościowych- kierowanie i organizowanie pracy powierzonych sekcji i zespołów artystycznych- praca z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi- Inspirowanie działalności rozwoju artystycznego ruchu amatorskiego w zakresie jej upowszechniania, biorąc pod uwagę potrzeby i możliwości środowiska- współpraca z mediami odnośnie realizowanych zamierzeń, wydarzeń i uroczystości- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
Przygotowywanie i wydawanie potraw, sprzedaż art. spożywczych.
PHU LUBINPEX SP Z O.O. - 2019-11-25 - Polkowice (dolnośląskie)
zgodny, sprzedaż kostki brukowej i prace magazynowe, załadunek i wyładunek towaru, wystawianie faktur
FIRMA HANDLOWA "GARDEN" - 2019-04-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; 3 lata doświadczenia zawodowego; przygotowanie taneczne i znajomość oraz przygotowanie techniczne do nauczania tańca; bardzo dobra sprawność fizyczna, sprawność narządu równowagi i poczucie rytmu; zakres obowiązków: prowadzenie i przygotowywanie zespołu Mażoretek do występów, konkurtsów itp., projektowanie i organizowanie różnorodnych zajęć tanecznych, mile widziana znajomość tworzenia układów choreograficznych; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
Zapewnienie codziennej obsługi koni oraz ich pielęgnacja tj. karmienie, czyszczenie koni, czyszczenie boksów i wyprowadanie koni na padoki.Miejsce pracy: Garbów ul. Garbówek 20, 95-080 Tuszyn.Praca w godzinach 8.00-12.00
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Garbów (łódzkie)
Odpowiada na najbardziej złożone pytania dot. procesu. Oblicza KPI/PPI oraz analizuje wyniki. Uczestniczy we wdrażaniu raportów. Pomaga w przygotowaniu kontroli ICFR. Pracuje jako wsparcie Leadera zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza zawartości danych pod kątem zgodności z wewnętrznymi politykami klienta (weryfikacja treści -zdjęć, tekstu) Odpowiadanie na zapytania klientów, Usprawnianie procesów klienta
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Kraków (małopolskie)
osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - przygotowywanie raportów i analiz finansowych na podstawie systemu TRDB (obsługa baz danych finansowych) a następnie przekazywanie ich do Odziałów Zarządzania Finansowego,- tworzenie międzyfirmowych, tzw. Kluczowych wskaźników efektywności dla działów prawnych firmy PMI,- monitorowanie i kontrola praw dostępu do systemu TRDB,- przygotowanie i późniejsza publikacja raportów końcowych na podstawie bazy danych TRDB,- identyfikowanie obszarów, które wymagają usprawnień i standaryzacji, uczestnictwo w projektach dot. doskonalenia tych obszarów,- tworzenie, sprawdzanie i uaktualnianie instrukcji i podręczników w celu zapewnienia ich wysokiej jakości zgodnie z obowiązującymi standardami- umiejętności prezentowania informacji, zorientowanie na działanie.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
Odpowiedzialność za zarządzanie i koordynowanie działań narzędzi TBM, odpowiedzialność za konfigurację narzędzi, analiza i raportowanie danych operacyjnych narzedzi, identyfikacja, tworzenie i dystrybucja raportów w celu wspierania potrzeb biznesowych, mentoring i coaching nowych zasobów ludzkich w konfiguracji narzędzi
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie analiz i raportów finansowych, poprawnośc procesów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
Druga linia wsparcia dla technicznych problemów funkcjonalnychanaliza i rozwiązywanie problemówkonsultowanie z użytkownikami problemu replikacji i implikacji biznesowychdefiniowanie scenariuszy testowych oraz poprawki kodu testowegozarządzanie konfiguracją Oracle EBS dla wszystkich modułówwspieranie użytkowników końcowych, wyjaśnianie wątpliwości i odpowiadanie na zapytania użytkownikówweryfikowaine poprawności koduwykonywanie zmiany konfiguracji regionalnej, testowanie oc oraz przygotowywanie dokumentacjizapewnienie wskazówek technicznych kluczowym użytkownikom biznesowymfunkcjonalne zarządzanie wymaganiami biznesowymiwspółpraca z działem IT w firmie, w celu zapewnienia spójności globalnego modelu
ARROW SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-20 - Gdańsk (pomorskie)
zarządzanie działalnością handlową Banku
Bank Spółdzielczy w Santoku - 2016-10-26 - Santok (lubuskie)
transport towarów na terenie Polski i UE
SMEK Sp. z o.o - 2016-06-01 - Bielawa (dolnośląskie)