Praca STARSZY IN呕YNIER DS. OPAKOWA艃 - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy STARSZY IN呕YNIER DS. OPAKOWA艃, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy STARSZY IN呕YNIER DS. OPAKOWA艃.
Udzia艂 w rozwoju nowych format贸w opakowa艅 dla wyrob贸w czekoladowych z uwzgl臋dnieniem standard贸w bezpiecze艅stwa, wzrostu poprzez innowacje oraz satysfakcji konsumenta poprzez:Projektowanie nowych koncepcji opakowa艅 Zarz膮dzanie projektamiWp艂yw na zarz膮dzanie ryzykiemRozwijanie alternatywnych rozwi膮za艅 i podnoszeniem efektywno艣ci opakowa艅Rozwijanie prototyp贸w dla bada艅 marketingowych i rynkowych we wsp贸艂pracy z odpowiednimi agencjami / dostawcamiEfektywn膮 komunikacj臋 i wsp贸艂prac臋 z kolegami z innych dzia艂贸wWsp贸艂prac臋 z lokalnymi, regionalnymi i globalnymi dzia艂ami badawczo-rozwojowymiKonsultacje z ekspertami i naukowcami z innych kraj贸w.Miejsce pracy: Czekoladowa Bielany Wroc艂awskieKontakt z pracodawc膮 telefonicznyOferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie komercjalizacji format贸w opakowa艅 dla ciasteczek z uwzgl臋dnieniem bezpiecze艅stwa produktu, wzrostu przez innowacje i satysfakcji konsumenta poprzez:Stosowanie istniej膮cych technologii pakowania oraz prowadzenie planu Rozwoju Nowych Produkt贸w w segmencie opakowa艅 dla wszystkich marek w kategoriach, kt贸re pozwoli艂yby Mondelez wzmacnia膰 konkurencyjn膮 pozycj臋 na rynku i osi膮ga膰 cele biznesowe. 艢cis艂膮 wsp贸艂prac臋 z kolegami z Globalnej Platformy przy komercjalizacji prze艂omowych innowacji.Prowadzenie portfolio Rozwoju Nowych Produkt贸w i projekt贸w produkcji w sektorze opakowa艅, z uwzgl臋dnieniem projekt贸w z nadzorem mened偶eraWyszukiwanie oraz wytwarzanie nowych technologii i koncepcji opakowa艅 oraz ich rozwijanie poprzez 艣cis艂膮 wsp贸艂prac臋 z dzia艂ami Marketingu, CS&DO (Marketing Sprzeda偶owy) oraz CIP. Ocen臋 mo偶liwo艣ci i zagro偶e艅 zwi膮zanych z nowymi technologiami zapewniaj膮cymi wk艂ad w produkcj臋, wyb贸r sprz臋tu i procesy pakowania Szybk膮 i p艂ynna implementacj臋 projekt贸w w ramach procesu I2M. Prowadzenie i rozwijanie rozwi膮za艅 stosowanych w opakowaniach w zgodzie ze specyfikacj膮 materia艂ow膮.Rozumienie priorytet贸w biznesowych, kluczowych wska藕nik贸w efektywno艣ci, mo偶liwo艣ci produkcyjnych i zaopatrzeniowych. Rozumienie finans贸w i wp艂yw na zarz膮dzanie zyskiem. 艢cis艂膮 wsp贸艂prac臋 i komunikacj臋 z lokalnymi i lokalnymi zespo艂ami: PCM, Marketing (Senior Brand Managers), CIP, Sales, CS&DO, BD, Manufacturing, Quality & GCT, a tak偶e efektywn膮 komunikacj臋 pomi臋dzy lokalnymi, regionalnymi i globalnymi dzia艂ami badawczo-rozwojowymi w celu zapewnienia jako艣ci wykonania. Planowanie, alokacja i zarz膮dzanie zasobami w celu zapewnienia odpowiedniego wsparcia dzia艂u badawczo-rozwojowego dla czo艂owych marek i priorytetowych projekt贸w biznesowych. Aktywny udzia艂 w programach Consumer Insight zwi膮zanych z opakowaniami. Udzia艂 w planowaniu bud偶etu R&D Packaging.Konsultacje z ekspertami i naukowcami z innych kraj贸w.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Bielany Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)